Календарно - тематичне планування
з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу
за підручником «Я досліджую світ» частина 1 Н.О.Будна, Т.В.Гладюк, С.Г.Заброцька, Н.Б.Шост, Л.В.Лисобей
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка
|
1. |
Вступ. Людина і навколишній світ. Людина – частина природи і суспільства. Природа – частина навколишнього світу |
|
|
2. |
Людина – частина природи. |
|
|
3. |
Людина – частина суспільства. |
|
|
4. |
Дослідження довкілля. Навіщо досліджувати природу. |
|
|
5. |
Джерела інформації про природу. |
|
|
6. |
Джерела інформації про природу. |
|
|
7. |
Як людина пізнає природу. Методи дослідження природи. |
|
|
8. |
Методи дослідження природи. |
|
|
9. |
Обладнання для вивчення природи. |
|
|
10. |
Я у школі. Школа. Правила шкільного розпорядку. |
|
|
11. |
Школа. Правила шкільного розпорядку. |
|
|
12. |
Історія рідної школи. |
|
|
13. |
Ставлення до інших. Людські чесноти. |
|
|
14. |
Дружний клас. Вчимося діяти разом. |
|
|
15. |
Ефективне спілкування. Уміння слухати. Запобігання конфліктам. |
|
|
16. |
Вчимося бути толерантними. |
|
|
17. |
Я росту і розвиваюсь. Показники здоров’я і розвитку дитини. |
|
|
18. |
Здоровий спосіб життя. |
|
|
19. |
Емоції, настрій, почуття. |
|
|
20. |
Характер людини. Зовнішність і краса людини. |
|
|
21. |
Риси характеру людини. |
|
|
22. |
Пізнаємо себе. |
|
|
23. |
Навчання як складова життєвого успіху. Уміння вчитися. |
|
|
24. |
Уміння вчитися. Планування робочого часу. |
|
|
25. |
Колективне створення колажу «Що приносить мені радість?» |
|
|
26. |
Нежива природа. У світі тіл і речовин. Тіла і речовини. |
|
|
27. |
Властивості твердих тіл, рідин і газів. |
|
|
28. |
Різноманітність речовин та їх використання людиною. |
|
|
29. |
Вода. Вода у природі. Стан води. Колообіг води у природі. |
|
|
30. |
Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води. |
|
|
31. |
Значення води в природі і житті людини. Охорона води. |
|
|
32. |
Повітря. Повітря, його властивості та склад. |
|
|
33. |
Значення повітря в природі і житті людини. |
|
|
34. |
Охорона повітря від забруднення |
|
|
35. |
Гірські породи. Корисні копалини. Гірські породи. |
|
|
36. |
Корисні копалини, їх види. |
|
|
37. |
Добування і економне використання корисних копалин |
|
|
38. |
Ґрунт. Склад ґрунту. |
|
|
39. |
Ґрунти потребують охорони. |
|
|
40. |
Значення ґрунту в природі і житті людини. |
|
|
41. |
Моя родина, мій дім. Дружна родина. Сім’я. Історія роду. |
|
|
42. |
Економіка сім’ї. |
|
|
43. |
Родинні стосунки. |
|
|
44. |
Безпечний дім. Правила користування джерелами водопостачання. |
|
|
45. |
Пожежна безпека. |
|
|
46. |
Правила користування газовою плитою. Ризики вживання шкідливих речовин. |
|
|
47. |
Підсумкова діагностична робота. |
|
|