Календарно - тематичне планування з курсу Захист України. 11 клас ( 1,5 год. на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з курсу Захист України. 11 клас. Рівень стандарту.
Перегляд файлу

Календарне планування

«Захист України», 11 - А, Б  класи

 

1,5 год/тижд.

 

№ уроку

Дата проведення уроку

Зміст уроку

Примітки

Тема 1. Тактична підготовка (12 години)

  1.  

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

 

 

  1.  

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

 

 

  1.  

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

 

 

  1.  

 

Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік).Дії у складі БГ.

 

  1.  

 

Склад бойової групи (малі тактичні групи (до 8 чоловік).Дії у складі БГ.

 

  1.  

 

 Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

 

  1.  

 

 Розподіл обов’язків між військовослужбовцями та їх взаємодія у бойовій групі.

 

  1.  

 

Бойові порядки та їх використання у складі бойових груп під час руху.

 

  1.  

 

Способи пересування на полі бою (колона,шах матка,клин,ланцюг).

 

  1.  

 

Способи пересування на полі бою (колона,шах матка,клин,ланцюг).

 

  1.  

 

Порядок дій у складі бойових груп. Прийоми і способи знищення противника у складі бойових груп в бою.

 

  1.  

 

Порядок дій у складі бойових груп. Прийоми і способи знищення противника у складі бойових груп в бою.

 

Тема 2. Вогнева підготовка (8 годин)

  1.  

 

 Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі. Організація і порядок проведення стрільби з автомата.

Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.

 

 

  1.  

 

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки

 

  1.  

 

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки

 

  1.  

 

Удосконалення знань з будови автомата.

Тренування вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки. 

 

  1.  

 

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування.

 

  1.  

 

Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

 

  1.  

 

Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат.

 

  1.  

 

Виконання першої вправи з метання ручних гранат.

 

Тема 3. Основи цивільного захисту (12 годин)

            Тема 3.1. Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях( 8 год.)

 

  1.  

 

 Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійного його інформування про наявну обстановку.

 

  1.  

 

Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту органів дихання та шкіри, і діяти у надзвичайних ситуаціях.

 

  1.  

 

Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту органів дихання та шкіри, і діяти у надзвичайних ситуаціях.

 

  1.  

 

 Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів. Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

 

 

  1.  

 

 Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів. Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

 

 

  1.  

 

Порядок дій в умовах   особливого періоду,  під час артилерійського обстрілу, у натовпі, у разі виявленні підозрілого предмету.

Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) при перебуванні в екстрених ситуаціях

 

  1.  

 

Складання та вміст тривожної валізи на випадок термінової евакуації або переходу до захисних споруд (підвалів, погребів тощо).

 

  1.  

 

Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення  в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з  можливими терористичними проявами.

 

Тема 3.2 Основи рятувальних та інших невідкладних робіт(4 год.)

  1.  

 

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо).

 

  1.  

 

Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт.

 

  1.  

 

Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять.

 

  1.  

 

Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд.

 

                             Тема 4 . Домедична допомога  (20 години)

                                        Тема 4. 1. Базова підтримка життя (4 год.)

  1.  

 

Алгоритм дій при раптовій зупинці серця.

Основні правила та порядок проведення реанімації.

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу) Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

 

  1.  

 

Алгоритм дій при раптовій зупинці серця.

Основні правила та порядок проведення реанімації.

Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів – западання язика, нижньої щелепи, слизу, води тощо – та відкриття верхніх дихальних шляхів (підняти підборіддя та висунути нижню щелепу) Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легенів.

 

  1.  

 

Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору.

Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

 

  1.  

 

Непрямий масаж серця, як спосіб відновлення діяльності серцево-судинної системи, методика його виконання.

Застосування автоматичного зовнішнього дефібрилятору.

Техніка проведення реанімаційних заходів одним та двома рятівниками.

 

Тема 4. 2. Контроль кровотечі. (6 год.)

  1.  

 

Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед  попереджуваних смертей після травматичного ушкодження. 

Алгоритм дій при кровотечі.

 

  1.  

 

Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча найбільш поширена причина серед  попереджуваних смертей після травматичного ушкодження. 

Алгоритм дій при кровотечі.

 

  1.  

 

Техніка застосування прямого тиску на рану

Техніка накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки.

 

  1.  

 

Техніка застосування прямого тиску на рану

Техніка накладання турнікета  на верхні та нижні кінцівки.

 

  1.  

 

Техніка тампонування рани.

Техніка накладання давлячої пов’язки.

Техніка виносу поранених.

 

  1.  

 

Техніка тампонування рани.

Техніка накладання давлячої пов’язки.

Техніка виносу поранених.

 

Тема 4. 3. Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій.(10 год.)

  1.  

 

 Вступ до курсу тактичної медицини. Причини попереджуваних смертей  при бойовій травмі. Етапи надання домедичної допомоги

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire)

 

  1.  

 

План дій на етапі під вогнем. Техніка виносу пораненого з небезпечної зони

Ознаки життєзагрозливої зовнішньої кровотечі. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога.

 

  1.  

 

Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care)

Послідовність дій за алгоритмом «MARCH». Загальні причини зміни стану свідомості.

 

  1.  

 

Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану.

 

  1.  

 

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового (назофарингеального) повітроводу. Визначення показань до проведення екстреного відновлення прохідності дихальних шляхів з допомогою хірургічного втручання (крікотиреотомії).

 

  1.  

 

Проникаючі поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс.

 

  1.  

 

 Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених.

 

  1.  

 

Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока.

 

  1.  

 

 Надання домедичної допомоги при переломах, опіках, відмороженнях, проникаючому пораненні ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка при травмі ока.

 

  1.  

 

Загальновійськовий набір пігулок

Попередження гіпотермії та виявлення ознак черепно-мозкової травми

Підготовка до евакуації. Документація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВІ ЗБОРИ

 

                                                                                                                         18 годин

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Розділ. «Вогнева підготовка» 4 год.

1

 

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Виконання початкової вправи стрільби з автоматичної зброї. Удосконалення знань з будови автомата.

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

обґрунтовує основні правила стрільби;

здійснює тренування у одноманітності прицілювання.

здійснює вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

виконує вправи стрільб, передбачених програмою, нормативи з вогневої підготовки (№ 1, 2, 3, 4, 5) та початкову вправу стрільби з автомата бойовими патронами;

дотримується правил безпеки під час стрільби.

називає основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі.

вказує організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

здійснює Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

виконує підготовку упора, виготовлення до стрільби.

називає дії під час виготовлені до стрільби.

здійснює тренування у одноманітності прицілювання,

розуміє вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

називає умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

бере участь в тренуванні стрільби з пневматичної гвинтівки.

виконує: прийоми стрільби (вогневі тренування).

вміє виготовлятись до стрільби лежачі

знає прийоми і правила стрільби із стрілецької зброї;

визначає: вибір і зайняття місця для стрільби.

Вміє виконувати положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку

бере участь: у виготовленні до стрільби.

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при проведенні стрільби зі стрілецької  зброї;

2

 

Основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

Організація і порядок проведення стрільби з автомата.

Влучність стрільби. Вибір цілі, прицілу та точки прицілювання.

Підготовка упора, виготовлення до стрільби, лежачи з упору.

1

3

 

Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань на визначення прицілу і точки прицілювання.

Умови виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Виконання вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Удосконалення знань з будови автомата.

1

4

 

Тренування вправ стрільби з пневматичної гвинтівки.

Прийоми стрільби (вогневі тренування).

Положення автоматника під час стрільби з місця і в русі в пішому порядку. Вибір і зайняття місця для стрільби.

Прийоми стрільби з автомата під час приготування до стрільби, проведення і припинення стрільби. Тренування у приготуванні до стрільби.

1

Розділ. « Тактична підготовка» 11 год.

Тема 1. Дії солдата в бою у складі малих тактичних груп.

5-6

 

    Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.

2

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

характеризує дії відділення в обороні, наступі та в розвідувальному дозорі; дії солдат із початком вогневої підготовки в обороні, під час застосування зброї масового ураження;

розуміє Дії з початком вогневої підготовки,  відбиття атаки танків і піхоти.

називає Способи боротьби з авіацією противника.

володіє способами подолання місцевості з уражувальними факторами, з мінно-вибуховими загородженнями, дотримується при цьому правил безпеки;

виконує Дії солдата у наступі.

здійснює висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод

називає способи подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

розуміє дії розвідувального дозору.

виконує дії по обладнанню та маскуванню вогневої позиції, веденню спостереження, у пересуванні на місцевості у складі підрозділу, огляду місцевості та місцевих предметів

називає дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

знає БОЙОВІ ПОРЯДКИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ПІД ЧАС РУХУ.

вміє   РУХАТИСЯ В КОЛОНІ, ШАХ МАТКОЮ, КЛИНОМ, ЛАНЦЮГОМ.

7-8

 

Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки,  відбиття атаки танків і піхоти.

2

9-10

 

Способи боротьби з авіацією противника.

2

11

 

Дії під час застосування зброї масового ураження.

1

12

 

Дії солдата у наступі. Висування на рубіж атаки, атака з подоланням мінно - вибухових та інших інженерних перешкод.

1

13

 

Подолання ділянки місцевості з радіоактивним зараженням.

1

14

 

Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.

1

Тема 2. Озброєння та бойова техніка військової частини (підрозділу)

15

 

Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико-технічна характеристика.

Демонстрація озброєння та бойової техніки в дії.

*- при неможливості проводити урок у військовій частині, проходить ознайомлення з роботою призовного пункту у РВК або здійснюється відвідування місць бойової слави.

1

Знаннєвий компонент

Учень (учениця):

характеризує озброєння та бойову техніку військової частини;

пояснює основи повсякденної життєдіяльності підрозділу (частини).

має уявлення про Демонстрацію озброєння та бойової техніки в дії.

Розділ  «Домедична допомога» 3 год.

Тема. Правила транспортування травмованих.

16

 

Способи та правила транспортування потерпілих при різноманітних ушкодження: перенесенням на руках, на плечах, на спині, з використанням носильних лямок і підручних засобів, на санітарних ношах.

 

1

Діяльнісний компонент

Учень (учениця):

вміє застосувати на практиці різні способи транспортування потерпілих при різноманітних ушкодженнях.

Тема. Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу.

17

 

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі обстрілу.

Переведення пораненого в положення на боці (животі).

Зупинка кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок.

Зупинка кровотечі з ран верхньої та нижньої кінцівки кінцівок (взаємодопомога).

Зупинка кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога).

1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учениця (учень):

вміє переводити пораненого в положення на боці (животі);

володіє навичками зупинки кровотечі з ран шиї, тулуба, кінцівок, за допомогою спеціальних джгутів.

Тема. Надання допомоги в секторі укриття.

18

 

Алгоритм з надання домедичної допомоги у секторі укриття.

Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя. Переведення в стабільне положення.

Накладання пов’язки на грудну клітку, голову, живіт. Накладання джгута на кінцівки.

Зупинка кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів (само- та взаємо-допомога).

Зупинка кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів (само- та взаємодопо-мога).

1

 Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

виконує алгоритм первинного огляду пораненого;

визначає ознаки життя;

вміє накладати пов’язки на грудну клітку, голову, живіт, джгут на кінцівки;

володіє навичками зупинки кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів та кровотечі з рани кінцівки за допомогою спеціальних перев’язувальних пакетів

 

docx
Додано
17 серпня 2021
Переглядів
4338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку