Календарно- тематичний план Захист України 11 клас (хлопці

Про матеріал
«ЗАХИСТ УКРАЇНИ.РІВЕНЬ СТАНДАРТУ»Навчальна програмадля 10–11 класів закладівзагальної середньої освітиЗатверджено наказом Міністерства освіти і науки Українивід 04.11.2020 р. № 1377 Гудима А. А. З-38 Захист Вітчизни. Рівень стандарту: підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука, Ю. П. Щирба. — Тернопіль : Астон, 2019
Перегляд файлу

Календарно- тематичний план Захист України 11 клас (хлопці)«ЗАХИСТ УКРАЇНИ.РІВЕНЬ СТАНДАРТУ»Навчальна програмадля 10–11 класів закладівзагальної середньої освітиЗатверджено наказом Міністерства освіти і науки Українивід 04.11.2020 р. № 1377

Гудима А. А. З-38 Захист Вітчизни. Рівень стандарту: підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / А. А. Гудима, К. О. Пашко, І. М. Гарасимів, М. М. Фука, Ю. П. Щирба. — Тернопіль : Астон, 2019

 

Дата

 

Зміст уроку

Д/З

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

11-а

11-б

Розділ  Вогнева підготовка

Тема . Ведення вогню з місця по нерухомих цілях і цілях, що з’являються

1

 

 

. Ведення вогню з місця по нерухомих цілях і цілях, що з’являються. Заходи безпеки під час проведення стрільб у тирі та на військовому стрільбищі. Організація та порядок проведення стрільби з автомата

§ 1

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

називає: основні заходи безпеки при проведенні стрільб в тирі та на військовому стрільбищі.

пояснює організацію і порядок проведення стрільби з автомата.

характеризує правила влучності під час стрільби.

визначає точки прицілювання.

вміє виготовлятися до стрільби лежачи з упору.

бере участь у одноманітності прицілювання,

вирішує завдання на визначення прицілу і точки прицілювання.

пояснює умови виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

здійснює виконання вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

вказує особливості стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

узагальнює знання з будови автомата.

здійснює тренування вправ стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки.

2

 

 

Умови виконання та тренування вправи зі стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки

§ 2.

3

 

 

Тренувані вправи зі стрільби з пневматичної (малокаліберної) гвинтівки

Пр\з

Тема . Ручні осколкові гранати та поводження з ними

4

 

 

Призначення, бойові властивості, загальна будова і принцип дії ручних гранат. Порядок огляду і підготовки гранат до застосування

§ 3.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

називає бойові властивості ручних гранат.

характеризує загальну будову і принцип дії ручних осколкових гранат;

пояснює порядок огляду і підготовки гранат до застосування.

розпізнає імітаційні та бойові гранати;

виконує: метання ручних осколкових гранат з різних положень та позицій.

володіє: навичками під час  метання ручних осколкових гранат з різних положень та позицій.

називає заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки при метанні гранат;

виконує першу вправу з метання ручних гранат

5

 

 

Заходи безпеки під час поводження з ручними гранатами. Вивчення прийомів і правил метання ручних гранат

§ 4.

6

 

 

Виконання першої вправи з метання ручних гранат

§ 5.

Розділ Тактична підготовка

Тема . Дії солдата у складі бойових груп

7

 

 

 Склад бойової групи (малі тактичні групи — до 8 осіб). Розподіл обов’язків між військовими та їх взаємодія в бойовій групі

§ 6.

Знаннєвий та діяльнісний компонент

Учень (учениця):

вказує: завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою у складі бойової групи.

пояснює: дії солдата на полі бою у складі бойової групи.

називає склад бойової групи малі тактичні групи (до 8 чоловік).

розуміє обов’язки солдата в бою у складі бойової групи;

знає бойові порядки та їх використання під час руху

виконує способи пересування на полі бою (колона, шахматка клин, ланцюг), у тому числі у складі  малої тактичної групи (до 8 чоловік).

оволодіває прийомами і способами знищення противника в бою у складі бойової групи;

знає особливості дій солдата у складі бойових груп.

8

 

 

 Склад бойової групи (малі тактичні групи — до 8 осіб). Розподіл обов’язків між військовими та їх взаємодія в бойовій групі (продовження)

§ 7.

9

 

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою в складі бойової групи

§ 8.

10

 

 

Завдання, прийоми і способи дій солдата на полі бою в складі бойової групи (продовження)

§ 9.

11

 

 

Бойові порядки та їх використання під час руху

§ 10.

12

 

 

Бойові порядки та їх використання під час руху (продовження)

§ 11.

13

 

 

Порядок дій у складі бойових груп

§ 12.

14

 

 

 Порядок дій у складі бойових груп (продовження)

§ 13.

15

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

 

 

Розділ  Основи цивільного захисту

Тема . Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях

16

 

 

Основні принципи щодо захисту населення. Повідомлення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій та постійне інформування про наявну обстановку. Навчання населення вмінню застосовувати засоби індивідуального захисту і діяти в надзвичайних ситуаціях

§ 27.

Знаннєвий компонент

Учень (учениця):

характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях, призначення та будову основних засобів індивідуального захисту органів дихання та шкіри, сигнали і порядок оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій і порядок дій при цьому, способи проведення евакуації населення;

вміє користуватися основними засобами індивідуального захисту органів дихання та шкіри.

 

класифікує обладнання та пояснює порядок використання інженерних споруд для захисту населення;

характеризує основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях, способи проведення евакуації населення;

вміє користуватися медичними засобами захисту (аптечка  індивідуальна, індивідуальний протихімічний пакет (ІПП), пакет перев’язувальний індивідуальний (ППІ);

пояснює правила безпеки під час захисту населення в надзвичайних ситуаціях,

характеризує способи проведення евакуації населення;

виконує алгоритм підготовки населення до евакуаційних заходів та розміщення населення.

17

 

 

 Укриття людей у сховищах, медичний, радіаційний та хімічний захист, евакуація населення з небезпечних районів. Спостереження та контроль за ураженістю навколишнього середовища, продуктів харчування та води радіоактивними, отруйними, сильнодіючими отруйними речовинами та біологічними препаратами.

§ 28.

18

 

 

 Дії в умовах особливого періоду

§ 29.

19

 

 

 Надання екстреної психологічної допомоги (самодопомоги) в екстрених ситуаціях

§ 30.

20

 

 

 Види терористичних проявів та способи дій терористів. Захист від терористичних проявів та дії населення в умовах надзвичайних ситуацій, пов’язаних з можливими терористичними проявами

§ 31.

Тема Основи рятувальних та інших невідкладних робіт

21

 

 

Характеристика зон стихійного лиха (ураганів, затоплень, пожеж, хімічного, радіаційного та бактеріологічного зараження тощо). Сутність, зміст і послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт. Заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт. Розшук уражених у завалах, а також в будинках, які пошкоджені і горять. Способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів. Рятування людей із завалених і пошкоджених захисних споруд.

§ 32-34

Учень (учениця):

характеризує порядок проведення рятувальних та інших невідкладних робіт; заходи забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт; заходи безпеки при проведенні рятувальних робіт.

називає послідовність виконання рятувальних та інших невідкладних робіт, способи рятування людей з-під завалів, з верхніх поверхів напівзруйнованих будівель з використанням табельних і підручних засобів

22

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

 

 

Розділ.   Домедична допомога

Тема 3. Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій

23

 

 

 Вступ до курсу тактичної медицини. Причини превентивних смертей унаслідок бойових травм. Етапи надання домедичної допомоги

§ 14.

Учень (учениця):

знає: види кровотеч;  основні принципи невідкладної допомоги

дотримується правил особистої безпеки

знає алгоритм дій при кровотечі

вміє розпізнати кровотечу, що загрожує життю

розуміє важливість негайної реакції на кровотечу, що загрожує життю

знає способи зупинки кровотечі

застосовує прямий тиск на рану

володіє технікою накладання  турнікета на верхні та нижні кінцівки.

вміє проводити тампонування рани

володіє методами виносу та переміщення поранених

Ціннісний компонент:

дотримується правил безпеки під час надання домедичної допомоги при кровотечах.

розуміє особливості та відмінності надання допомоги в цивільних і тактичних умовах.

розрізняє етапи надання домедичної допомоги.

дотримується плану дій під час надання допомоги під активним вогнем супротивника.

вміє розпізнати ознаки кровотечі, що загрожує життю.

володіє методами виносу та переміщення поранених  та вміє зупинити кровотечу, що загрожує життю, на етапі надання допомоги під активним вогнем противника. 

знає алгоритм дій на етапі допомоги в зоні тактичних умов.

володіє технікою зупинки кровотеч, що загрожують життю.

володіє маніпуляціями відновлення прохідності верхніх дихальних шляхів

вміє проводити повний огляд грудної клітки та використовувати оклюзійні наклейки.

вміє розпізнати ознаки напруженого пневмотораксу.

розуміє необхідність виявлення та зупинки інших зовнішніх  кровотеч.

вміє розпізнати дві головні ознаки геморагічного шоку в пораненого.

вміє надати домедичну допомогу при переломах, опіках, відмороженнях.

володіє технікою накладання шин.

визначає необхідність прийому набору пігулок для пораненого.

розуміє необхідність заходів з попередження гіпотермії.

розуміє важливість заповнення документації пораненого та підготовки до евакуації.

24

 

 

Надання допомоги на етапі під вогнем (CUF, Care Under Fire). План дій на етапі під вогнем

§ 15.

25

 

 

 Техніка винесення пораненого з небезпечної зони

§ 16.

26

 

 

Ознаки зовнішньої кровотечі, що загрожує життю. Застосування турнікетів для кінцівок. Само- і взаємодопомога

 § 17.

27

 

 

 Надання домедичної допомоги в зоні тактичних умов (TFC, Tactical Field Care). Загальновійськовий набір пігулок. Підготовка до евакуації. Документація .

§ 18.

28

 

 

Оцінка стану постраждалого за алгоритмом MARCH .

 § 19.

29

 

 

 Зупинка кровотеч, що загрожують життю. Принцип тампонування ран. Використання рекомендованих гемостатичних засобів. Використання компресійної пов’язки. Прямий тиск на рану

§ 20.

30

 

 

Відновлення та забезпечення прохідності дихальних шляхів. Виведення нижньої щелепи. Безпечне введення носового повітроводу

§ 21.

31

 

 

 Проникні поранення грудей. Огляд грудної клітки. Використання герметизуючих (оклюзійних) наклейок. Поранення легень. Напружений пневмоторакс .

§ 22.

32

 

 

. Повний огляд пораненого, зупинка всіх інших видів зовнішніх кровотеч. Тактично значущі ознаки шоку в поранених

§ 23

33

 

 

 Надання домедичної допомоги в разі переломів, опіків, відморожень, проникного поранення ока. Накладання шин. Застосування жорсткого щитка для травмованого ока

§ 24-25

34

 

 

Гіпотермія. Черепно-мозкова травма

§ 26.

35

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Боровий Григорій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
3609
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку