Календарно - тематичне планування з німецької мови у 6 класі на 1 - й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова 6 " , М. М, Сидоренко, О, А, Палій
Календарно-тематичне планування уроків з німецької мови у 6– А класі 1 семестр
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
||||
1 |
|
Тема 1 Школа .Перший день у школі. |
Формулює правила безпеки онлайн - спілкування |
Пояснює необхідність ситуативногоспілкування |
Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування |
|
Вимова складних іменників |
der Schulhof , die Schultute , der Unterricht begrussen , kennenlernen, Blumen bringen festlich , frohlich , froh sein |
Порядкові числівники . Минулий час дієслова sein . Впр . 2 , ст .9 , впр . 6 , ст . 11 |
Впр .1 , ст .8 |
Впр .4 , 5 . ст .9 -10 |
Впр .5 б , ст . 10 |
Впр . 1 , ст . 12 |
2 |
|
Як ти провів канікули ? |
|
|
|
Розуміє основні поняття « споживача « , « потреба « , « етикета « . , « етикет « , « бюджет « , « споживання « |
Звуки : ( е) , ( і ) , ( s ) , ( і : ) , ( z ) , ( t ) , ( h ) , ( ei ) . |
In den Bergen , das Ferienlager , der Strand , in der Sonne liegen , man kann , oder |
Займенник man . Модальне дієслова konnen . впр . 4 , ст .14 |
Впр . 1 , ст .12 , впр . 3 , 14 |
|
Букви впр. 5 , ст. 5 ст . 12 |
Впр .1 , ст .15 |
3 |
|
Мій навчальний план |
Розуміння важливості екологічної безпеки |
|
|
|
Звуки : , ( ( s ) , ( k ) , ( m ) , ( b ) . |
Навчальні предмети |
Минулий час дієслова haben . Впр .2 . ст . 16 . Словотворення впр 5 , 17 |
Впр .1 , ст .15 |
|
Впр .4 , ст .17 |
Впр .1 – 2 , ст . 18 - 19 |
4 |
|
Що ви робите у школі ? |
|
Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя |
|
Звуки : ( r ) , ( v ) , ( b ) , ( g ) . |
Die Kunstgeschichte , die Biologie , die Weltliteratur , streng , gerecht |
Модальне дієслово mogen |
Впр .1 , ст .19 ; впр . 3 ст . 20 - 21 |
Впр .2 , ст .20 ; впр . 6 , ст .22 |
Впр . 4 , ст .21 |
Впр .1 . ст . 22 - 23 |
5 |
|
На уроці |
|
|
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до уроку |
Демонструє розуміння цінності праці |
Звуки : ( о ) , ( еі ) |
Aufstehen , aufschlagen , zuschlagen , zuhoren , vorlesen , aufpassen , abschreiben , aufsagen |
Наказовий спосіб дієслів з відокремлюваними префіксами . впр . 4 , ст .24 . Модальне дієслово mussen . |
Впр .1 , ст . 23 |
Впр .2 , ст .23 ; впр . 5 , 6 , ст .25 |
|
Впр .1 , ст .25 - 26 |
6 |
|
Я повинен прочитати текст |
|
|
|
|
Буквосполучення ( st ) , ( eh ) |
Fehlen , krank , niemand , vorgestern , gestern , morgen , ubermorgen , den , sollen |
Модальне дієслово Sollen . Впр .5 , 28 . Складнопідрядні речення зі сполучниками denn , oder , aber |
Впр .1 , ст .26 |
Впр .3 . ст .27 . Впр .7 , ст .28 |
Впр . 4 , ст .27 |
Впр .1 , ст . 29 |
7 |
|
Ми вивчаємо німецьку ! |
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час навчання |
|
|
|
Das Kreuzwortratsel , die Fremdsprache , aufgaben |
|
Впр .1 , ст . 29 |
Впр .3 . ст .30 ; впр 6 , ст . 31 |
|
Впр .1 , 2 , ст .32 |
8 |
|
У лісовій школі ! |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
|
Die Nachhilfestunde , um Hilfe bitten , herrlich , larmig , kompliziert , enttauscht sein |
|
Впр .1 , ст .32 |
Впр 3 , ст . 33 ; впр .5 . ст .34 |
Впр .4 , ст . 34 |
Впр .1 . ст .35 |
9 |
|
Узагальнююче повторення з теми « Школа « . Виконання лексико – граматичних вправ |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Порядкові числівники . Модальні дієслова . Складнопідрядні речення . Дієслова з відокремлюваними префіксами . |
|
Впр .1 , 2 , 3 , ст .36 -37 |
Тест 1 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал по темі ст .38 - 40 |
10 |
|
Тема 2 . Вільний час. В понеділок я катаюсь на велосипеді . |
|
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом |
|
|
|
ЛО уроку |
|
Впр .1 . ст .44 , впр .7 , ст .45 |
|
Впр .2 , ст .44 |
Впр .1 , ст .46 ; повторити ЛО теми |
11 |
|
Щоранку я ходжу до школи . |
|
|
|
|
Вимова прислівників |
Morgens , vormittags , nachmittags , abends , nachts |
Словотворення . Впр .5 , впр .49 |
Впр .6 , ст .49 |
Впр .6 , ст .49 |
|
Впр .1 , 2 , ст .50 |
12 |
|
Хобі та вільний час |
|
|
|
|
|
|
Прийменники місця . Впр . 2 , ст .51 |
Впр .1 , 50 |
Впр .5 , ст .52 |
|
Впр .1 , ст .52 – 53 ; впр . 2 , ст .54 |
13 |
|
Я цікавлюсь мистецтвом |
|
|
|
|
Вимова складних іменників |
Sich interessieren fur ( Akk . ) , die Kunst , Die Klassik , die Volksmusik , der Schlager , die Rockmusik , die Popmusik |
Словотворення . Дієслово sich interessieren fur ( Akk . ) . |
Впр . 2 , ст .54 |
Впр .1 , ст .54 ; впр . 3 , 4 , ст .55 |
|
Впр . 1 , 2 , ст .56 |
14 |
|
Я люблю спорт |
|
|
|
|
|
Die Sportart , die Leichtathletik , das Judo , die Gymnastik , manchmal , ab und zu , von Zeit zu Zeit |
Модальне дієслово wollen . |
Впр .1 , ст .56 |
Впр .2 , ст . 56 |
Впр .7 , ст .58 |
Впр .1 , 2 , ст .58 |
15 |
|
Ми святкуємо ! |
|
|
|
|
|
Der Karnavel , der Fasching , die Hexe , der Ritter, der Zauberer , das Fest , feiern , erkennen , sich verkleiden |
Вказівні займенники Dieser , dieses , diese . Ст . 206 . |
Впр . 1 , ст .59 |
Впр .3 , ст .59 ; впр .5 , 6 , ст . 60- 61 |
Впр .4 , ст .60 |
Впр .1 , ст .62 |
16 |
|
Повторення . Робота над проєктом |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
|
Впр .1 , ст .63 |
|
Створити постер |
17 |
|
Виконання лексико – граматичних вправ . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до тесту |
18 |
|
Узагальнююче повторення з теми « Вільний час « . |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Модальне дієслово Wollen. Вказівні займенники Dieser , dieses , diese . Дієслово sich interessieren fur ( Akk . ) . Словотворення . |
|
Впр .1 . « , ст .66 |
Тест 2 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал по темі . Ст . 67 -68 |
20 |
|
Тема 3 . Осінь та зима . Збираємо врожай . |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів |
Вимова прийменників |
Die Birne , die Melone , die Wassermelone , einbringen , mit , nach , aus , zu , von , entgegen , bei , ausser , gegenuber , seit |
Прийменники , що керують давальним відмінком . Відмінювання артиклів у давальному відмінку . |
Впр .1 , 72 |
Впр . 4 , ст .73 ; впр . 6 , ст . 74 |
Впр .2 , 3 , ст .72 ; впр .5 , ст .73 |
Впр .1 , ст .74 |
21 |
|
Золота осінь |
|
|
|
|
|
Die Wolke , der Blatter , niederfallen , kuhl , windig |
Ступені порівняння прикметників . |
|
Впр .1 ,75 ; впр .5 , ст .77 |
|
Впр .1 , 2 , ст . 77 |
22 |
|
Погода |
|
Робить повідомлення про погодні умови |
|
|
Інтонація в питальних реченнях |
Die Wettervorhersage , der Nebel , der Wind , wehen , es schneit , es nieselt , wolkig , sonnig , regnerisch , neblig |
Ступені порівняння прикметників . |
Впр .1 . ст .77 ; впр . 5 , ст .79 |
Впр .2 , ст .78 ; впр .6 , ст .80 |
|
Впр .1 , ст .80 |
23 |
|
Осінній ліс |
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
|
Das Eichhornchen, warmen , verwelken , mild |
Відмінювання особових займенників у давальному відмінку . Впр .4 , ст . 82 . |
Впр .1 , ст .81 ; впр .6 , ст .83 |
Впр .2 , ст .81 ; впр . 3 , ст .82 |
Впр .7 , ст .84 |
Впр .1 , ст .84 |
24 |
|
Прийшла зима ! |
|
|
|
|
Інтонація в розповідних реченнях |
Der Frost , Sorgen haben , die Spur , entdecken , bedeck sein , draussen |
Прийменники , що керують давальним відмінком . Впр .4 , ст . 86 |
Впр .1 , ст .85 |
Впр .2 , ст .85 ; впр . 5 , ст . 86 |
Впр .6 , ст .87 |
Впр .1 , ст .87 ; впр .2 , ст .88 |
25 |
|
Зима у всій красі . |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Вживання порівняльної конструкції |
Впр . 1 , 2 , ст .88 ; |
Впр .5 , ст .90 |
|
Впр .1 , ст .90 ; впр . 2 , впр .91 |
26 |
|
Переддень . Різдво . |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
|
Впр .1 , ст .91 |
Впр .3 , ст .91 |
|
Впр .1 , ст .92 ; впр .2 , ст .93 .Підготувати проект . |
27 |
|
Робота над проектом . Узагальнююче повторення з теми « Осінь та зима « . |
|
|
|
|
|
ЛО теми |
Прийменники , що керують давальним відмінком . Відмінювання артиклів у давальному відмінку . |
|
Впр .1 , ст .94 ; впр .3 , ст . 95 |
Тест 3 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми . Ст .96 |
28 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
|
Повторити тему 1 |
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|
Повторити теми : 1 , 2 |
30 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити теми |
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексико –граматичний матеріал |
32 |
|
Узагальнювально –підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми за перший семестр |
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|