Календарно - тематичне планування з німецької мови у 6 класі 1-й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова 6 ", М, М. Сидоренко, О. А. Палій ( 2-й рік навчання)

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з німецької мови у 6 класі на 1 - й семестр зі змістовими лініями до підручника " Німецька мова 6 " , М. М, Сидоренко, О, А, Палій

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків  з німецької мови у 6– А класі 1 семестр

№ з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Фонетика

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

1

 

 Тема 1 Школа .Перший день у школі.

Формулює правила безпеки онлайн - спілкування

Пояснює необхідність ситуативногоспілкування

Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування

 

Вимова складних іменників

der Schulhof , die Schultute , der Unterricht  begrussen , kennenlernen, Blumen bringen festlich ,  frohlich , froh sein

Порядкові числівники . Минулий час дієслова sein . Впр . 2 , ст .9 ,  впр . 6 , ст . 11

Впр .1 , ст .8

Впр .4 , 5 . ст .9 -10

Впр .5 б , ст . 10

Впр . 1 , ст . 12

2

 

Як ти провів канікули ?

 

 

 

Розуміє основні поняття  « споживача « , « потреба « , « етикета « . , « етикет « , « бюджет « , « споживання «

Звуки : ( е) , ( і ) , ( s ) , ( і : ) , ( z ) , ( t ) , ( h ) , ( ei ) .

In den Bergen , das Ferienlager , der Strand , in der Sonne liegen , man kann , oder

Займенник man . Модальне дієслова konnen . впр . 4 , ст .14

Впр . 1 , ст .12 , впр . 3 , 14 

 

Букви впр. 5 , ст. 5 ст . 12

Впр .1 , ст .15

3

 

Мій навчальний план

Розуміння важливості екологічної безпеки

 

 

 

Звуки :   , ( ( s ) , ( k ) , ( m ) , ( b ) .

Навчальні предмети

Минулий час дієслова  haben . Впр .2 . ст . 16 . Словотворення впр 5 , 17

Впр .1 , ст .15

 

Впр .4 , ст .17

Впр .1 – 2 , ст . 18 - 19

4

 

Що ви робите у школі ?

 

Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя

 

Звуки : ( r ) , ( v ) , ( b ) , ( g ) .

Die Kunstgeschichte , die Biologie , die Weltliteratur , streng , gerecht

Модальне дієслово mogen

Впр .1 , ст .19 ; впр . 3 ст . 20 - 21

Впр .2 , ст .20 ; впр . 6 , ст .22

Впр . 4 , ст .21

Впр .1 . ст  . 22 - 23

5

 

На уроці

 

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до уроку

Демонструє розуміння цінності праці

Звуки : ( о ) , ( еі )

Aufstehen , aufschlagen , zuschlagen , zuhoren , vorlesen , aufpassen , abschreiben , aufsagen

Наказовий спосіб дієслів з відокремлюваними префіксами . впр . 4 , ст .24 . Модальне дієслово mussen  .

Впр .1 , ст . 23

Впр .2 , ст .23 ; впр . 5 , 6 , ст .25

 

Впр .1 , ст .25 - 26

6

 

Я повинен прочитати текст

 

 

 

 

Буквосполучення ( st ) , ( eh )

Fehlen , krank , niemand , vorgestern , gestern , morgen , ubermorgen , den , sollen

Модальне дієслово Sollen . Впр .5 , 28 . Складнопідрядні речення зі сполучниками  denn , oder , aber

Впр  .1 , ст .26

Впр .3 . ст .27 . Впр .7 , ст .28

Впр . 4 , ст .27

Впр .1 , ст  . 29

7

 

Ми вивчаємо німецьку !

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час навчання

 

 

 

Das Kreuzwortratsel , die Fremdsprache , aufgaben

 

Впр .1 , ст . 29

Впр .3 . ст .30 ; впр 6 , ст . 31

 

Впр .1 , 2 , ст .32

8

 

У лісовій школі !

 

Демонструє розуміння потреби працювати разом

 

 

 

Die Nachhilfestunde , um Hilfe bitten , herrlich , larmig , kompliziert , enttauscht sein

 

Впр .1 , ст .32

Впр 3 , ст . 33 ; впр .5 . ст .34

Впр .4 , ст . 34

Впр .1 . ст .35

9

 

Узагальнююче повторення з теми « Школа « . Виконання лексико – граматичних вправ

 

 

 

 

 

ЛО теми

Порядкові числівники . Модальні дієслова . Складнопідрядні речення . Дієслова з відокремлюваними префіксами .

 

Впр .1 , 2 , 3 , ст .36 -37

Тест 1

Повторити лексичний та граматичний  матеріал по  темі ст .38 - 40

10

 

Тема 2 . Вільний час. В понеділок я катаюсь на велосипеді .

 

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом

 

 

 

ЛО уроку

 

Впр .1 . ст .44 , впр .7 , ст .45

 

Впр  .2 , ст .44

Впр .1 , ст .46 ; повторити ЛО теми

11

 

Щоранку я ходжу до школи .

 

 

 

 

Вимова прислівників

Morgens , vormittags , nachmittags , abends , nachts

Словотворення . Впр .5 , впр .49

Впр .6 , ст .49

Впр .6 , ст .49

 

Впр .1 , 2 , ст .50

12

 

Хобі та вільний час

 

 

 

 

 

 

Прийменники місця . Впр . 2 , ст .51

Впр .1 , 50

Впр .5 , ст .52

 

Впр .1 , ст .52 – 53 ; впр . 2 , ст .54

13

 

Я цікавлюсь мистецтвом

 

 

 

 

Вимова складних іменників

Sich interessieren fur ( Akk . ) , die Kunst , Die Klassik , die Volksmusik , der Schlager , die Rockmusik , die Popmusik

Словотворення . Дієслово sich interessieren fur ( Akk . ) .

Впр . 2 , ст .54

Впр .1 , ст .54 ; впр . 3 , 4 , ст .55

 

Впр . 1 , 2 , ст .56

14

 

Я люблю спорт

 

 

 

 

 

Die Sportart , die Leichtathletik , das Judo , die Gymnastik , manchmal , ab und zu , von Zeit zu Zeit

Модальне дієслово wollen .

Впр .1 , ст .56

Впр .2 , ст . 56

Впр .7 , ст .58

Впр .1 , 2 , ст .58

15

 

Ми святкуємо !

 

 

 

 

 

Der Karnavel , der Fasching , die Hexe , der Ritter, der Zauberer , das Fest , feiern , erkennen , sich verkleiden

Вказівні займенники Dieser , dieses , diese . Ст . 206 .

Впр . 1 , ст .59

Впр .3 , ст .59 ; впр .5 , 6 , ст . 60- 61

Впр .4 , ст .60

Впр .1 , ст .62

16

 

Повторення . Робота над проєктом

 

 

 

 

 

ЛО теми

 

 

Впр .1 , ст .63

 

Створити постер

17

 

Виконання лексико – граматичних вправ .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до тесту

18

 

Узагальнююче повторення з теми « Вільний час « .

 

 

 

 

 

ЛО теми

Модальне дієслово Wollen.  Вказівні займенники Dieser , dieses , diese . Дієслово  sich interessieren fur ( Akk . ) . Словотворення .

 

Впр .1 . « , ст .66

Тест 2

Повторити лексичний та граматичний матеріал по темі . Ст . 67 -68

20

 

Тема 3 . Осінь та зима . Збираємо врожай .

 

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

Вимова прийменників

Die Birne , die Melone , die Wassermelone , einbringen , mit , nach , aus , zu , von , entgegen , bei , ausser , gegenuber , seit

Прийменники , що керують давальним відмінком . Відмінювання артиклів у давальному відмінку .

Впр .1 , 72

Впр . 4 , ст .73 ; впр . 6 , ст  . 74

Впр .2 , 3 , ст .72 ; впр .5 , ст .73

Впр .1 , ст .74

21

 

Золота осінь

 

 

 

 

 

Die Wolke , der Blatter , niederfallen , kuhl , windig

Ступені порівняння прикметників .

 

Впр .1 ,75 ; впр .5 , ст .77

 

Впр .1 , 2 , ст . 77

22

 

Погода

 

Робить повідомлення про погодні умови

 

 

Інтонація в питальних реченнях

Die Wettervorhersage , der Nebel , der Wind , wehen , es schneit , es nieselt , wolkig , sonnig , regnerisch , neblig

Ступені порівняння прикметників .

Впр .1 . ст .77 ; впр . 5 , ст .79

Впр .2 , ст .78  ; впр .6 , ст .80

 

Впр .1 , ст .80

23

 

Осінній ліс

Розглядає природу як цілісну систему

 

 

 

 

Das Eichhornchen, warmen , verwelken , mild

Відмінювання особових займенників у давальному відмінку . Впр .4 , ст . 82 .

Впр .1 , ст .81 ; впр .6 , ст .83

Впр .2 , ст .81 ; впр . 3 , ст .82

Впр .7 , ст .84

Впр .1 , ст .84

24

 

Прийшла зима !

 

 

 

 

Інтонація в розповідних реченнях

Der Frost , Sorgen haben , die Spur , entdecken , bedeck sein , draussen

Прийменники , що керують давальним відмінком . Впр .4 , ст . 86

Впр .1 , ст .85

Впр .2 , ст .85 ; впр . 5 , ст . 86

Впр .6 , ст .87

Впр .1 , ст .87 ; впр .2 , ст .88

25

 

Зима у всій красі .

 

 

 

 

 

ЛО теми

Вживання порівняльної конструкції

Впр . 1 , 2 , ст .88 ;

Впр .5 , ст .90

 

Впр .1 , ст .90 ; впр . 2 , впр .91

26

 

Переддень . Різдво .

 

 

 

 

 

ЛО теми

 

Впр .1 , ст .91

Впр .3 , ст .91

 

Впр .1 , ст .92 ; впр .2 , ст .93 .Підготувати проект .

27

 

Робота над проектом   . Узагальнююче повторення з теми « Осінь та зима « .

 

 

 

 

 

ЛО теми

Прийменники , що керують давальним відмінком . Відмінювання артиклів у давальному відмінку .

 

Впр .1 , ст .94 ; впр .3 , ст . 95

Тест 3

Повторити лексичний та граматичний матеріал з теми . Ст .96

28

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Тест

 

 

Повторити тему 1

29

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

 

Повторити теми : 1 , 2

30

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити теми

31

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексико –граматичний матеріал

32

 

Узагальнювально –підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити теми за перший семестр

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ПW1]


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Москаленко Герман
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2019
Переглядів
351
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку