Календарно - тематичне планування з української мови (навчання грамоти) для 1 класу на ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови (навчання грамоти) на ІІ семестр для 1 класу (8 годин на тиждень) Підручник Українська мова. Буквар. Ч.2./ Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток Зошит для письма і розвитку мовлення. Ч.2. / Н.Кравцова, О. Придаток, Г. Сапун
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови

(навчання грамоти) ІІ семестр

1 клас (8 годин  на тиждень)

Підручник Українська мова. Буквар. Ч.2./ Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток

Зошит для письма і розвитку мовлення. Ч.2. / Н.Кравцова, О. Придаток,

Г. Сапун

 

Тема уроку

Дата

1. 

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Школа».                                      с. 4 – 5

 

2. 

Письмо малої букви ш та великої Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень.                           с. 3

 

3. 

Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно-логічна вправа. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді».                                                           с. 6 – 7

 

4. 

Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень                                    с. 4 – 5

 

5. 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина». 

                                                                                           с. 8 – 9

 

6. 

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою ж.                 с. 6

 

7. 

Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука [ж] наприкінці складів та слів. Опрацювання тексту «Книжка – джерело знань».                                                с. 10

 

8. 

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання і записування слів.  Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                                                                                с. 7

 

9. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь».             с. 11

 

10. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень  с. 8

 

11. 

Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Розмова птахів».                                                                          с. 12 – 13

 

12. 

Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і слів із буквою г. Ребус                                                  с. 9

 

13. 

Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза».                           с. 14

 

14. 

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою Г.                       с. 10

 

15. 

Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання віршів В. Струтинський «Доброго ранку, промінчику», Л. Лежанська «Добрий гном».           с. 15

 Робота з дитячою книжкою

 

16. 

Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень.

Розвиток зв’язного мовлення

 

17. 

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с. 16

 

18. 

Письмо малої букви ґ. Написання складів і слів із бук-вою ґ. Утворення і записування словосполучень. с. 11                                                                                                    

 

19. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Гарні ґаздині».                                                                         с.17

 

20. 

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень.                                             с. 12

 

21. 

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.  с.18

 

22. 

Письмо малої букви є та великої Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквами є, Є    с.13

 

23. 

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка     с.19

 

24. 

Письмо малої букви є та великої Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                                                                       с.14

 

25. 

Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні дарунки».          с.20 – 21

 

26. 

Закріплення вміння писати вивчені букви.               с. 15

 

27. 

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Робота з дитячою книжкою

 

28. 

Складання і записування речень за малюнками. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення

 

29.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка                                             с. 22 – 23

 

30. 

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів.                                             с.16

 

31.

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом веселіше».                   с. 24     

 

32. 

Письмо великої букви Ч. Написання складів і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.с.17

 

33.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини»                                с. 25                       

 

34. 

Закріплення вміння писати вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень.                         с.18

 

35.

Звуки [ц], [цʹ],  позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Скоромовка «Подарунок»  с.26-27

 

36.

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів і слів із буквою ц.                             с.19

 

37.

Закріплення звукового значення букви «це». Мовно-логічні вправи. Загадка. Опрацювання вірша А. Німенко «Спритна киця»                                            с.28

 

38.

Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів.                             с. 20

 

39.

Опрацювання тексту «Справжні друзі»                    с. 29

 

40

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                     с.21

 

41.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу                                                   с.30-31

 

42.

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Письмо під диктування.                                                                    с.22

 

43.

Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка.                          с. 32                     

 

44.

Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів                                              с.23

 

45.

Закріплення звукового значення букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків».

Робота з дитячою книжкою                                      с.33         

 

46.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків.                                                     с.24

Розвиток зв’язного мовлення

 

47.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.                                                                           с.34

 

48.

Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів.   с.25

 

49.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала»                                 с.35

 

50.

Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                                 с. 26

 

51.

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Буду пекарем»                                                с. 36

 

52.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                    с. 27

 

53.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи.                                                                          с. 38

 

54.

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Утворення і записування слів.                                                          с.28

 

 

55.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка»         с. 39

 

56.

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Складання і записування речень.                                                      с.29

 

57.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно-логічні вправи                                                                       с.40-41

 

58.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                     с.30

 

59.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с. 42 Робота з дитячою книжкою

 

60.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею.  Доповнення і записування речень.                              с.31

Розвиток зв’язного мовлення

 

61.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…»                                                        с. 43

 

62.

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів.                     с. 32

 

63.

Закріплення звукового значення букви «ї». Прислів’я      Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка».      с.44-45

 

64.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Складання і записування речень.                               с.33

 

65.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…»                                                                     с.46

 

66.

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.                                             с. 34

 

67.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?»                   с. 47

 

68.

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень 

                                                                               с. 35 – 36

 

69.

Звуки [дз], [дзʹ],  позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.                                                              с.48

 

70.

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.                                                                           с. 37

 

71.

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дзʹ]. Опрацювання тексту «Краса навколо нас»               с. 49

 

72.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант.                                                     с.38

 

73.

Звук [дж],   позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи.       с. 50    Робота з дитячою книжкою

 

74.

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень.               с.39

Розвиток зв’язного мовлення

 

75

Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Прислів’я                                                                      с. 51

 

76.

Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант

 

77.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи 

                                                                                        с.52                                                                                                                                                                   

 

78.

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант                                     с.40

 

79.

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф». Загадка                                   с.53

 

80.

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.                                                 с.41

 

81.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивчених букв. Інтонаційне читання.

 

82.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення написання вивчених букв. Списування з друкованого.

 

 

Післябуквений період

 

83.

Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. Кость Вагилевич "Котик – школяр"          с. 54

 

84.

Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів).                                                                       с. 42

 

85.

Вчимося швидко читати. Борис Вовк "Лінива Оленка". Прислів‘я.                                                                      с.55

 

86.

Повторення написання букв И и, Й й,  Ш ш,  Цц, Щ щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників ( без уживання термінів)                           с. 43

 

87.

Легенда "Чому сорока будує кілька хатинок". Мовно-логічні вправи                                                              с.56

 

88.

Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами с.44

 

89.

В. Кравець " На галявині у ліску". Виразне читання.

                                                                                        с.57

 

90.

Повторення написання букв К к. Списування друкованого тексту.                                                      с.45

 

91.

Виразне читання. Робота з дитячою книжкою

 

92.

Списування друкованого тексту. Добір "протилежних" за значенням слів. Розвиток зв’язного мовлення

 

93.

О. Пархоменко "Співучі колоски". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.                                                 с.58

 

94.

Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого .                                                                с.46

 

95.

Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії". Мовно-логічні вправи.                                                                           с.59

 

96.

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого.                    с.47

 

97.

Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко".

                                                                                  с. 60-61

 

98.

Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.                                                     с.48

 

99.

Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко". Мовно-логічні вправи                                            с. 60-61

 

100.

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого. Написання під диктування.                                                 

 

101.

М. Петренко "Утікач". Мовно-логічні вправи. С. Ходій  "Колобок на новий лад". Читання в особах.    с.62-63

 

102.

Повторення написання букв Уу, Чч. Словотворчі вправи. Творче списування друкованого речення. с.49                                                                                   

 

103.

Українська народна казка "Кабан під дубом". Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання.                           с. 64

 

104.

Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування друкованого.                               с.50

 

105.

М. Павленко "Хто біліє, хто бігає". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.                                                  с.65

 

106.

Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування друкованого.                               с.51

 

107.

Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький "Загадочки квочки". Робота в парі.                                                          с. 66-67   

Робота з дитячою книжкою

 

108.

Повторення написання букв І і,Ї ї, Н н. Складання  речення, словосполучень. Списування з друкованого.   

Розвиток зв’язного мовлення                                  с.52

 

109.

  О.Буцень "Айстри". Мовно-логічні вправи.      с. 68-69

 

110.

Повторення написання букв г, Ґ. Словотворчі вправи. Добір  влучного слова в реченні.                                с.53

 

111.

Культурна спілкування. А.Качан "Мобільна розмова". Виразне читання. Складання діалогу.                   с.70-71

 

112.

Написання слів із подовженими приголосними.       с.54

 

113.

Кого називаємо другом? В. Сенцовський  "Полуниця на вареники". Мовно-логічні вправи. Відновлення тексту.                                                                      с. 72-73

 

114.

Списування з  друкованого шрифту                           с.55

 

115.

Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка "Казка – загадка". Мовно-логічні вправи.                                                       с. 74-75

 

116.

Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту.

                                                                                 с.56 - 57

 

117.

Вчися швидко читати.  В. Сухомлинський  "Найгарніша мама". Робота в парі. с. 76-77                                                                              

 

118.

Слова, близькі і протилежні за значенням. Складання речень з ними

 

119.

Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Робота в парі.                                                         с. 78-79

 

120.

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто?  Побудова і записування речень. 

 

121.

Брати наші менші. Вчимося швидко читати.

За Григорієм Поволоцьким  "Хлопчик та їжак". с. 80-81

 

122.

Розпізнання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком.

 

123.

Робота з дитячою книжкою

 

124.

Розвиток зв’язного мовлення

 

125.

Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т.Коломієць "Олівці". Виразне читання.             с. 82-83

 

126.

Добір слів , які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами. 

 

127.

Вчимося  швидко читати. Моя допомога дорослим. Микола Магера "Бабусин помічник" Мовно-логічні вправи.                                                                     с. 84-85

 

128.

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.

 

129.

Читаємо швидко М. Сингаївський "Що сказало сон-це?". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.с.86-87

 

130.

Формування уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами

 

131.

Що таке охайність? А. Коцюбинський "Чий Максимко". Робота в парі                                      с. 88-89

 

132.

Уживання великої букви в словах. Списування речень , поданих друкованим шрифтом. 

 

133.

Вчися швидко читати. Українська народна казка "Лисичка і глечик". Мовно-логічні вправи               с. 90

 

134.

Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

135.

Я вже вмію читати!  М.Герасименко  "Магніт". Мовно-логічні вправи.                                                             с. 91

 

136.

Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

137.

Перевірка навичок читання

 

138.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.

 

139.

В. Верховець "Канікули". Мовно-логічні вправи.   с. 92

 

140.

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.

Розвиток зв’язного мовлення 

 

141.

Знайомство зі шкільною бібліотекою.

Робота з дитячою книжкою

 

 

142.

Каліграфічне написання вивчених букв. Диктант.   с.58

 

143.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

144.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2021
Переглядів
5364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку