№
|
Тема уроку
|
Дата
|
1.
|
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Школа». с. 4 – 5
|
|
2.
|
Письмо малої букви ш та великої Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. с. 3
|
|
3.
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно-логічна вправа. Опрацювання тексту «Друзі пізнаються в біді». с. 6 – 7
|
|
4.
|
Закріплення вміння писати малу букву ш та велику Ш. Написання складів, слів і речень с. 4 – 5
|
|
5.
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель і Жоржина».
с. 8 – 9
|
|
6.
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів із буквою ж. с. 6
|
|
7.
|
Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука [ж] наприкінці складів та слів. Опрацювання тексту «Книжка – джерело знань». с. 10
|
|
8.
|
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання і записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с. 7
|
|
9.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь». с. 11
|
|
10.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень с. 8
|
|
11.
|
Звук [г], позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Розмова птахів». с. 12 – 13
|
|
12.
|
Письмо малої букви г. Написання буквосполучень і слів із буквою г. Ребус с. 9
|
|
13.
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза». с. 14
|
|
14.
|
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із буквою Г. с. 10
|
|
15.
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання віршів В. Струтинський «Доброго ранку, промінчику», Л. Лежанська «Добрий гном». с. 15
Робота з дитячою книжкою
|
|
16.
|
Написання буквосполучень, слів. Складання і записування речень.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
17.
|
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с. 16
|
|
18.
|
Письмо малої букви ґ. Написання складів і слів із бук-вою ґ. Утворення і записування словосполучень. с. 11
|
|
19.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Гарні ґаздині». с.17
|
|
20.
|
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень. с. 12
|
|
21.
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. с.18
|
|
22.
|
Письмо малої букви є та великої Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквами є, Є с.13
|
|
23.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка с.19
|
|
24.
|
Письмо малої букви є та великої Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с.14
|
|
25.
|
Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні дарунки». с.20 – 21
|
|
26.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. с. 15
|
|
27.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв.
Робота з дитячою книжкою
|
|
28.
|
Складання і записування речень за малюнками. Письмо під диктування. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
29.
|
Звук [ч], позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка с. 22 – 23
|
|
30.
|
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів. с.16
|
|
31.
|
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом веселіше». с. 24
|
|
32.
|
Письмо великої букви Ч. Написання складів і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.с.17
|
|
33.
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини» с. 25
|
|
34.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень. с.18
|
|
35.
|
Звуки [ц], [цʹ], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Чистомовка. Скоромовка «Подарунок» с.26-27
|
|
36.
|
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів і слів із буквою ц. с.19
|
|
37.
|
Закріплення звукового значення букви «це». Мовно-логічні вправи. Загадка. Опрацювання вірша А. Німенко «Спритна киця» с.28
|
|
38.
|
Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. с. 20
|
|
39.
|
Опрацювання тексту «Справжні друзі» с. 29
|
|
40
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с.21
|
|
41.
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу с.30-31
|
|
42.
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Письмо під диктування. с.22
|
|
43.
|
Позначення буквою «ю» звука [у] та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно-логічні вправи. Скоромовка. с. 32
|
|
44.
|
Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів с.23
|
|
45.
|
Закріплення звукового значення букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Конкурс малюнків».
Робота з дитячою книжкою с.33
|
|
46.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків. с.24
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
47.
|
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с.34
|
|
48.
|
Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання складів. Складання і записування слів. с.25
|
|
49.
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала» с.35
|
|
50.
|
Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с. 26
|
|
51.
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Буду пекарем» с. 36
|
|
52.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с. 27
|
|
53.
|
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с. 38
|
|
54.
|
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Утворення і записування слів. с.28
|
|
55.
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка» с. 39
|
|
56.
|
Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і слів. Складання і записування речень. с.29
|
|
57.
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно-логічні вправи с.40-41
|
|
58.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с.30
|
|
59.
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. с. 42 Робота з дитячою книжкою
|
|
60.
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. с.31
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
61.
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…» с. 43
|
|
62.
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів. с. 32
|
|
63.
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Прислів’я Опрацювання тексту «Вітерець і книжечка». с.44-45
|
|
64.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Складання і записування речень. с.33
|
|
65.
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам, малята…» с.46
|
|
66.
|
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. с. 34
|
|
67.
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя?» с. 47
|
|
68.
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування словосполучень, речень
с. 35 – 36
|
|
69.
|
Звуки [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. с.48
|
|
70.
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень. с. 37
|
|
71.
|
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дзʹ]. Опрацювання тексту «Краса навколо нас» с. 49
|
|
72.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант. с.38
|
|
73.
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно-логічні вправи. с. 50 Робота з дитячою книжкою
|
|
74.
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень. с.39
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
75
|
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Прислів’я с. 51
|
|
76.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант
|
|
77.
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи
с.52
|
|
78.
|
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант с.40
|
|
79.
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф». Загадка с.53
|
|
80.
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. с.41
|
|
81.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивчених букв. Інтонаційне читання.
|
|
82.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення написання вивчених букв. Списування з друкованого.
|
|
|
Післябуквений період
|
|
83.
|
Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. Кость Вагилевич "Котик – школяр" с. 54
|
|
84.
|
Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів ( без уживання термінів). с. 42
|
|
85.
|
Вчимося швидко читати. Борис Вовк "Лінива Оленка". Прислів‘я. с.55
|
|
86.
|
Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Цц, Щ щ. Списування друкованих речень. Добір прикметників до іменників ( без уживання термінів) с. 43
|
|
87.
|
Легенда "Чому сорока будує кілька хатинок". Мовно-логічні вправи с.56
|
|
88.
|
Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами с.44
|
|
89.
|
В. Кравець " На галявині у ліску". Виразне читання.
с.57
|
|
90.
|
Повторення написання букв К к. Списування друкованого тексту. с.45
|
|
91.
|
Виразне читання. Робота з дитячою книжкою
|
|
92.
|
Списування друкованого тексту. Добір "протилежних" за значенням слів. Розвиток зв’язного мовлення
|
|
93.
|
О. Пархоменко "Співучі колоски". Виразне читання. Мовно-логічні вправи. с.58
|
|
94.
|
Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого . с.46
|
|
95.
|
Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський "Як бджола знаходить квітку конвалії". Мовно-логічні вправи. с.59
|
|
96.
|
Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого. с.47
|
|
97.
|
Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко".
с. 60-61
|
|
98.
|
Повторення написання букв О о, Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи. с.48
|
|
99.
|
Вчимося швидко читати. За О. Іваненко "Сонечко". Мовно-логічні вправи с. 60-61
|
|
100.
|
Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого. Написання під диктування.
|
|
101.
|
М. Петренко "Утікач". Мовно-логічні вправи. С. Ходій "Колобок на новий лад". Читання в особах. с.62-63
|
|
102.
|
Повторення написання букв Уу, Чч. Словотворчі вправи. Творче списування друкованого речення. с.49
|
|
103.
|
Українська народна казка "Кабан під дубом". Мовно-логічні вправи. Вибіркове читання. с. 64
|
|
104.
|
Повторення написання букв Е е, З з. Словотворчі вправи. Списування друкованого. с.50
|
|
105.
|
М. Павленко "Хто біліє, хто бігає". Виразне читання. Мовно-логічні вправи. с.65
|
|
106.
|
Повторення написання букв Б б, В в. Словотворчі вправи. Списування друкованого. с.51
|
|
107.
|
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький "Загадочки квочки". Робота в парі. с. 66-67
Робота з дитячою книжкою
|
|
108.
|
Повторення написання букв І і,Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучень. Списування з друкованого.
Розвиток зв’язного мовлення с.52
|
|
109.
|
О.Буцень "Айстри". Мовно-логічні вправи. с. 68-69
|
|
110.
|
Повторення написання букв г, Ґ. Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні. с.53
|
|
111.
|
Культурна спілкування. А.Качан "Мобільна розмова". Виразне читання. Складання діалогу. с.70-71
|
|
112.
|
Написання слів із подовженими приголосними. с.54
|
|
113.
|
Кого називаємо другом? В. Сенцовський "Полуниця на вареники". Мовно-логічні вправи. Відновлення тексту. с. 72-73
|
|
114.
|
Списування з друкованого шрифту с.55
|
|
115.
|
Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська народна казка "Казка – загадка". Мовно-логічні вправи. с. 74-75
|
|
116.
|
Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту.
с.56 - 57
|
|
117.
|
Вчися швидко читати. В. Сухомлинський "Найгарніша мама". Робота в парі. с. 76-77
|
|
118.
|
Слова, близькі і протилежні за значенням. Складання речень з ними
|
|
119.
|
Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Робота в парі. с. 78-79
|
|
120.
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто? Побудова і записування речень.
|
|
121.
|
Брати наші менші. Вчимося швидко читати.
За Григорієм Поволоцьким "Хлопчик та їжак". с. 80-81
|
|
122.
|
Розпізнання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком.
|
|
123.
|
Робота з дитячою книжкою
|
|
124.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
125.
|
Вчимося швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т.Коломієць "Олівці". Виразне читання. с. 82-83
|
|
126.
|
Добір слів , які відповідають на питання що робить? що роблять? Утворення і записування речень з поданими словами.
|
|
127.
|
Вчимося швидко читати. Моя допомога дорослим. Микола Магера "Бабусин помічник" Мовно-логічні вправи. с. 84-85
|
|
128.
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
|
|
129.
|
Читаємо швидко М. Сингаївський "Що сказало сон-це?". Виразне читання. Мовно-логічні вправи.с.86-87
|
|
130.
|
Формування уявлення про службові слова. Складання і записування речень із службовими словами
|
|
131.
|
Що таке охайність? А. Коцюбинський "Чий Максимко". Робота в парі с. 88-89
|
|
132.
|
Уживання великої букви в словах. Списування речень , поданих друкованим шрифтом.
|
|
133.
|
Вчися швидко читати. Українська народна казка "Лисичка і глечик". Мовно-логічні вправи с. 90
|
|
134.
|
Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
135.
|
Я вже вмію читати! М.Герасименко "Магніт". Мовно-логічні вправи. с. 91
|
|
136.
|
Поділ слів на склади для переносу з рядка на рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
|
137.
|
Перевірка навичок читання
|
|
138.
|
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.
|
|
139.
|
В. Верховець "Канікули". Мовно-логічні вправи. с. 92
|
|
140.
|
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування питань.
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
141.
|
Знайомство зі шкільною бібліотекою.
Робота з дитячою книжкою
|
|
142.
|
Каліграфічне написання вивчених букв. Диктант. с.58
|
|
143.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
144.
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|