Календарно- тематичне планування
Вступ до історії України та громадянської освіти
для 5-В,Г,Д,Є,Ж,З класів
на 2022-2023 навчальний рік
Вчитель історії Яруш Н.А.
« Погоджено» «--- « ______2022 року
Заступник директора з НВР
______
І семестр
1 година на тиждень
І семестр |
|||||||||||||||||
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Клас
Дата |
Клас
Дата |
Примітка |
|||||||||||||
|
5 В, 5Д, 5 Є, 5 Ж, 5З |
5 Г |
|
||||||||||||||
Науки, що вивчають минуле |
|
||||||||||||||||
1 |
Історія- пам'ять про минуле |
02.09. |
07.09. |
|
|||||||||||||
2 |
Історія – наука про розвиток людства |
09.09. |
14.09. |
|
|||||||||||||
3 |
Джерела історичної їнформації |
16.09. |
21.09. |
|
|||||||||||||
4 |
Науки – помічниці історії |
23.09. |
28.09. |
|
|||||||||||||
5 |
Археологічні скарби минулого |
30.09. |
05.10. |
|
|||||||||||||
6 |
Писемні пам’ятки , фольклор і сучасні візуальні джерела про історію |
07.10. |
12.10. |
|
|||||||||||||
7 |
Урок узагальнення « Науки, що вивчають минуле»
|
14.10. |
26.10. |
|
|||||||||||||
Історичний час і простір |
|||||||||||||||||
8 |
Час в уявленнях людини протягом історії
|
28.10. |
02.11. |
|
|||||||||||||
9 |
Розвиток систем літочислення
|
04.11 |
09.11. |
|
|||||||||||||
10 |
Способи упорядкування історичного часу
|
11.11. |
16.11. |
|
|||||||||||||
11 |
Способи упорядкування історичного часу
|
18.11. |
23.11. |
|
|||||||||||||
12 |
Як пов’язані історія і простір
|
25.11. |
30.11. |
|
|||||||||||||
13 |
Українські землі на картах впродовж історії Проєкт. |
02.12. |
07.12. |
|
|||||||||||||
14 |
Урок узагальнення. Тематичний контроль
|
09.12. |
14.12. |
|
|
||||||||||||
15 |
Етапи розвитку історичної науки
|
16.12. |
21.12. |
|
|||||||||||||
16 |
Науковий період розвитку історичних досліджень
|
23.12. |
|
|
|||||||||||||
|
« Погоджено» «--- « ______2023 року Заступник директора з НВР ______ ІІ семестр 1 година на тиждень
|
||||||||||||||||
|
Зміст навчального матеріалу |
Клас
Дата |
Клас
Дата |
Примітка |
|||||||||||||
|
|
5 В, 5Д, 5 Є, 5 Ж, 5З |
5 Г |
|
|||||||||||||
16 |
Науковий період розвитку історичних досліджень |
|
01.02. |
|
|||||||||||||
Історична наука та історична пам’ять |
|||||||||||||||||
17 |
Становлення історичної науки |
03.02. |
08.02. |
|
|||||||||||||
18 |
Історичні дослідження на теренах України. Наука історія на сучасному етапі. Видатні українські історики. |
10.02. |
15.02. |
|
|||||||||||||
19 |
Міфи в історії |
17.02. |
22.02. |
|
|||||||||||||
20 |
Усна історія. Історична пам'ять. |
24.02. |
01.03. |
|
|
||||||||||||
21 |
Історія України в пам’ятках і пам’ятниках. |
03.03. |
08.03. |
|
|||||||||||||
22 |
Урок узагальнення з теми: Історична наука та історична пам'ять. Тематичний контроль.
|
10.03. |
15.03. |
|
|||||||||||||
Розвиток людства упродовж історії
|
|||||||||||||||||
23 |
Поява і розселення людини на землі.
|
17.03. |
22.03. |
|
|||||||||||||
24 |
Що пам’ятає древній Сфінкс.
|
24.03. |
29.03. |
|
|||||||||||||
25 |
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: середні віки |
31.03. |
05.04. |
|
|||||||||||||
26 |
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: новий час |
07.04. |
19.04. |
|
|||||||||||||
27 |
Періодизація історії людства від давнини до сучасності: новітня історія |
21.04. |
26.04. |
|
|||||||||||||
28 |
Україна: шлях до незалежності. |
28.04. |
03.05. |
|
|||||||||||||
29 |
Людина і довкілля протягом історії. Проєкт. |
05.05. |
10.05. |
|
|||||||||||||
30 |
Людина в спільноті. |
12.05. |
17.05. |
|
|||||||||||||
31 |
Які правила взаємодії існують у суспільстві. |
19.05. |
24.05. |
|
|||||||||||||
32 |
Народи, які проживають на теренах України. |
26.05. |
31.05. |
|
|||||||||||||
33 |
Міфологія та релігія. Художня культура людства. |
02.06. |
07.06. |
|
|||||||||||||
34 |
Узагальнення до курсу « Вступ до історії України та громадянської освіти». |
09.06. |
14.06. |
|
|||||||||||||
35 |
Урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок. Контрольна робота. |
16.06. |
21.06. |
|
|
||||||||||||