календарно-тематичне планування уроків англійської мови складено за підручником О.Карпюк зі змістовними лініями на 2 семестр 3 год на тиждень
7 КЛАС ІІ семестр
№ |
Дата |
Примітка |
Очікавані результати |
Тема Підтема |
Змістові лінії |
Лексичний матеріал |
|
Зорове сприймання (Читання) |
Сприймання на слух (Аудіювання ) |
Усна взаємодія (Мовлення) |
Писемне продук-тування |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров”я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматич- ний матеріал |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Світ кіно та театру |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Учні повинні: вміти описувати та розповідати про свої улюблені фільми, запитувати та надавати інформацію про фільми та вистави, обмінюватися думками та висловлювати враження
|
|||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
Дивлячись кіно, активізація лексичних одиниць |
|
|
v |
|
An action film, an adventure film, a comedy, |
|
Впр.1, с.82 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Впр.6, с.84 |
Впр.6, с.84 |
||||||||||||
48 |
|
|
Кіно. Продуктивних видів мовленнєвої діяльності |
|
v |
|
|
a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
So/ so that |
|
|
Впр.2, с.83
|
Впр.4, с.84
|
Впр.5, с.84 |
||||||||||||
49 |
|
|
У театрі, Робота з граматикою
|
v |
|
|
v |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
Present simple? continious |
Впр.2, с.86
|
Впр.1, с.85 |
Впр.4, с.87 |
|
Впр.5, с.87 |
||||||||||||
50 |
|
|
Запропо-нувати та просити про допомогу; |
Фільми. Робота з текстом |
|
v |
|
|
|
|
Впр.3, с.86 |
|
Впр.1, с.88
|
|
Впр.2, с.88
|
|||||||||||
51 |
|
|
Про фільм, розвиток умінь усного мовлення |
v |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.88 |
|
Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Впр.7, с.89 |
Впр.7, с.89 |
||||||||||||
52 |
|
|
Театр. Розвиток навичок писемного продукування.
|
|
v |
|
v |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, |
Present perfect |
Впр.3, с.91
|
|
|
|
Впр.2, с.90 |
||||||||||||
53 |
|
|
Відвідування театру, знайомство та активізація лексичних одиниць |
|
|
v |
v |
the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience,
|
|
Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.1, с.90 |
|
Впр.2, с.90 |
Впр.6, с.94 |
||||||||||||
54 |
|
|
Відвідування театру, розвиток навичок сприймання на слух |
v |
|
|
|
a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
|
Впр.2, с.94
|
|
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94
|
Впр.4, с.96 |
Впр.6, с.96 |
||||||||||||
55 |
|
|
Відвідування театру, розвиток умінь говоріння |
v |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.96 |
|
Впр.3, с.95
|
|
Впр.7, с.96 |
||||||||||||
56 |
|
|
|
Дивлячись виставу, розвиток навичок писемного мовлення |
|
|
v |
v |
|
Reflexive pronoun |
Впр.2, с.97 |
Впр.1, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
с.98 |
Впр.5, с.98 |
|||||||||||
57 |
|
|
|
Світ кіно та театру Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
v |
v |
|
|
|
|
Впр.4, с.98 |
Впр.1, с.98
|
Скласти діалог |
|||||||||||
58 |
|
|
|
Світ кіно та театру, узагальнення вивче-ного матеріалу |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.2, с.99 |
|
Впр.4, с.100 |
Впр.3, с.99 |
Впр.5, с.100 |
|||||||||||
|
|
|
Спорт |
|||||||||||||||||||||||
59 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати назви видів спорту. Описувати спорт, правила гр, оцінювати гру, Надавати поради, щодо ведення здорового способу життя. |
Спорт в нашому житті, Введення лексичних одиниць |
|
v |
|
v |
|
|
Впр.2, с.104 |
Впр.2, с.104 |
Впр.1, с.104
|
Впр.5, с.105 |
Впр.5, с.105 |
|||||||||||
60 |
|
|
Спорт в нашому житті. Активізація Ло та мз |
|
|
v |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.105 Впр.4, с.105 |
|
Впр.2, с.106
|
||||||||||||
61 |
|
|
Як довго ти займаєш-ся спортом, розвиток граматичних навичок
|
v |
|
|
v |
|
Present , past continious |
Впр.3, с.107 |
Впр.1, с.106 |
Впр.4, с.108 |
|
Впр.5, с.108 |
||||||||||||
62 |
|
|
У спортивному центрі, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
|
v |
|
v |
|
|
|
Впр.3, с.109 |
Впр.1, с.108 Впр.2, с.109 Впр.4, с.110 |
|
Впр.5, с.110 |
||||||||||||
63 |
|
|
Пропонувати та приймати (відхиляти) пропози-цію; запитувати та надавати інформа-цію та обмінюватися думками, щодо різних видів спорту. -вміти розповідати про різновиди спорту; - розповідати про улюблену вид спорту; -вміти висловлювати своє ставлення до спорту |
Ми займаємося спор-том, активізація лек-сичних одиниць |
v |
|
v |
|
Види спорту |
|
Впр.2, с.110 |
|
Впр.1, с.110
|
|
Впр.6, с.111 |
|||||||||||
64 |
|
|
Ми займаємося спор-том. Розвиток навичок читання |
|
v |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.110 |
|
Впр.2, с.112 |
||||||||||||
65 |
|
|
Золоті правила спор-ту, розвиток навичок аудіювання |
v |
|
|
v |
|
|
Впр.6, с.113 |
Впр.1, с.111
|
Впр.4, с.112 |
Впр.5, с.112 |
Впр.7, с.113 |
||||||||||||
66 |
|
|
Глядачі, розвиток навичок писемного мовлення |
|
v |
|
v |
Excited, attend, competition, won a victory, cheer up, a crowd of spec-tators,follow,shout, enco-uragement |
So/ neither do I |
Впр.3, с.114 |
Впр.2, с.114 |
Впр.1, с.114 Впр.5, с.115 |
|
Впр.6, с.115 |
||||||||||||
67 |
|
|
Відомі спортсмени, розвиток навичок мовлення |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.2, с.116
|
|
|
|
Впр.4, с.117
|
||||||||||||
68 |
|
|
Відомі спортсмени, розвиток навичок усного мовлення |
|
v |
|
v |
An attacker, defense, goal, save, took part in sporting competition |
|
Впр.3, с.117 |
Впр.1, с.116 |
Впр.5, с.117 |
|
Впр.6, с.117 |
||||||||||||
69 |
|
|
Спорт. Розвиток навичок письма |
v |
|
|
|
dead, the competive spirit, blood |
article |
|
|
Впр.3, с.118
|
|
Впр.2, с.118 |
||||||||||||
70 |
|
|
Спорт, узагальнення вивченого матеріалу |
v |
v |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.118 |
Впр.1, с.118
|
Впр.5, с.119 |
||||||||||||
|
|
|
Велика Британія: Лондон |
|||||||||||||||||||||||
71 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати Великобританію . Описувати країну та міста, просити про допомогу, оцінювати, Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку. |
Це – Лондон, активі-зація лексиних оди-ниць |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.4, с.124 |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 Впр3 с.123 |
Впр.5, с.124 |
Впр.7, с.125 |
|||||||||||
72 |
|
|
Це – Лондон, розвиток навичок читання |
|
v |
|
v |
|
|
Впр.2, с.126
|
Впр.4, с.128 |
Впр.1, с.126
|
|
Впр.7, с.129 |
||||||||||||
73 |
|
|
Це – Лондон, розви-ток навичок письма |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.3, с.127 |
|
Впр.5, с.129 |
|
Впр.1, с.130
|
||||||||||||
74 |
|
|
Це – Лондон, роз-виток навичок усного мовлення |
|
v |
|
v |
Sovereign, residence, ceremonies, outskirts, apartments |
|
Впр.2, с.130
|
|
|
|
Впр.7, с.132 |
||||||||||||
75 |
|
|
Лондон. Розвиток навичок письма |
|
v |
|
v |
a fabulous collection, monarchs |
pronouns |
Впр.4, с.131 |
|
Впр.6, с.132 |
|
Розповідати про Лондон |
||||||||||||
76 |
|
|
У Великобританії |
Музеї Лондона, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
|
v |
|
v |
|
|
Впр.2, с.133
|
Впр.3, с.134 |
Впр.1, с.132 |
|
Впр.5, с.136 |
|||||||||||
77 |
|
|
Визначні пам’ятки Лондона. Розвиток навичок письма |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.4, с.135 |
|
Впр.5, с.138 |
|
Впр.2, с.137
|
||||||||||||
78 |
|
|
Визначні місця Лон-дона, розвиток граматичних навичок |
v |
|
v |
|
|
Presenr perfect, simple |
Впр.4, с.138 Впр.5, с.138 |
|
Впр.1, с.136 |
Впр.3, с.137 |
Впр.5, с.138 |
||||||||||||
79 |
|
|
Велика Британія: Лондон, узагальнення вивченого матеріалу |
v |
|
v |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
Україна: Київ |
|||||||||||||||||||||||
80 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати столицю України . Описувати країну та місця , просити про допомогу, оцінювати, |
Київ в мініатюрі, ак-тивізація лексичних одиниць |
|
v |
|
v |
To see copies, recently, gorgeous picture, guide, sings |
|
Впр.3, с.143 Впр.4, с.143 |
|
Впр.1, с.142 Впр.2, с.142 |
Впр.6, с.144 |
Впр.6, с.144 |
|||||||||||
81 |
|
|
Визначні місця Києва, розвиток навичок усного продукування |
|
|
|
v |
Boast, attraction, contains, frescoes |
|
Впр.2, с.145 Впр.3, с.146 |
Впр.2, с.145 |
Впр.1, с.144 |
Впр.4, с.146
|
Впр.5, с.147 |
||||||||||||
82 |
|
|
Старовинний Київ: Поділ, робота з текстом. |
|
v |
v |
|
|
|
Впр.5, с.148
|
|
Впр.2, с.148 Впр.3, с.148
|
|
Впр.6, с.149 |
||||||||||||
83 |
|
|
Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку. |
Старовинний Київ: Поділ, розвиток навичок говоріння |
|
v |
v |
|
|
|
|
|
Впр.4, с.148 Впр.7, с.149 |
Впр.1, с.147 |
Впр.9, с.150 |
|||||||||||
84 |
|
|
Серце столиці – Хрещатик, розвиток навичок усного та діалогічного мовлення |
v |
v |
|
|
Capital, a stream, pavements, traffic, fashionable, stroll, swampy |
|
Впр.2, с.151
|
Впр.4, с.152 |
Впр.1, с.150
|
Впр.5, с.152 |
Впр.7, с.153 |
||||||||||||
85 |
|
|
Хрещатик Розвиток вміння зорового сприйняття |
|
|
v |
v |
|
|
Впр.4, с.152 |
|
Впр.3, с.151 |
|
Розповідь про Хрещатик |
||||||||||||
86 |
|
|
Майдан Незалежності, розвиток навичок читання |
|
v |
v |
|
|
|
Впр.2, с.153 |
Впр.2, с.153 |
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154
|
Впр.4, с.155 Впр.5, с.155 |
Впр.7, с.155 |
||||||||||||
87 |
|
|
Київ та Лондон, роз-виток граматичних навичок |
|
|
v |
v |
|
Past simple |
Впр.5, с.158 |
|
Впр.6, с.155 |
Впр.1, с.156
|
Впр.6, с.158 |
||||||||||||
88 |
|
|
Україна,Київ Розвиток навичок читання |
|
v |
v |
|
|
|
|
|
Впр.3, с.156 |
Впр.2, с.156
|
Впр.4, с.157 |
||||||||||||
89 |
|
|
Україна: Київ, узагальнення вивченого матеріалу Контроль навичок аудіювання
|
|
v |
v |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
Шкільне життя |
|||||||||||||||||||||||
90 |
|
|
-Вміти описувати свою школу та клас; - вміти розповідати про свій режим дня; -вміти описувати зовнішність свого друга;
-вміти виділити позитивні і негативні риси характеру друзів
|
Шкільне життя, активізація лексичних одиниць |
v |
v |
|
|
|
|
Впр.3, с.163
|
Впр.6, с.165 |
Впр.1, с.162
|
|
Впр.7, с.165 |
|||||||||||
91 |
|
|
Шкільне життя. Розвиток навичок говоріння Контроль навичок письма |
|
|
v |
|
|
|
Впр.5, с.164 |
|
Впр.4, с.164 |
|
Впр.3, с.166
|
||||||||||||
92 |
|
|
Вільний час, розвиток навичок аудіювання та усного мовлення |
|
v |
v |
|
|
|
Впр.4, с.167 |
Впр.2, с.166 |
Впр.1, с.166 Впр.6, с.168 |
Впр.5, с.167 |
Впр.7, с.168 |
||||||||||||
93 |
|
|
Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення Контроль навичок читання |
v |
|
v |
|
|
|
Впр.4, с.170
|
|
Впр.1, с.169
|
Впр.6, с.171 |
Впр.8, с.172 |
||||||||||||
94 |
|
|
Соціальні проекти, розвиток навичок усного мовлення |
v |
v |
|
|
|
|
Впр.5, с.171 |
|
Впр.2, с.169
|
|
Впр.7, с.172 |
||||||||||||
95 |
|
|
Англійська мова – мова спілкування, розвиток навичок усного мовлення Контроль навичок говоріння |
|
v |
|
|
|
|
Впр.4, с.173 |
|
Впр.1, с.172
|
Впр.6, с.174 |
Впр.8, с.175 |
||||||||||||
96 |
|
|
Позашкільна діяльність, розвиток граматичних навичок |
|
v |
|
|
|
Irregular verbs |
Впр.3, с.176 |
|
Впр.1, с.175
|
|
Впр.6, с.177 |
||||||||||||
97 |
|
|
|
Шкільне життя, розвиток навичок аудіювання |
v |
|
|
v |
|
|
|
|
Впр.4, с.176 |
|
|
|||||||||||
98 |
|
|
|
Підсумковий урок Узагальнення та систематизація втвченого |
|
v |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.174 |
|
|
Впр.8. ст. 178 |
|||||||||||