Календарно- тематичне планування 7 клас Природознавство для дітей з особливими освітніми потребами.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з Природознавства. 7 клас. Для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

7-Й КЛАС

РОСЛИНИ

34години, 1 година на тиждень

уроку

Тема

дата

Д.З

Примітка

 

Вступ.

 

 

 

  1.  

Рослини – частина живої природи

 

 

 

 

Загальні відомості про квіткові рослини

 

 

 

  1.  

Корінь. Будова кореня. Значення коріння в житті рослин

 

 

 

  1.  

Стебло. Будова стебла. Значення стебла в житті рослини

 

 

 

  1.  

Листок. Будова листка. Значення листя в житті рослини. Листопад, його значення.

Демонстрування дослідів (на вибір вчителя):

1.Дихання рослин (поглинання кисню і виділення вуглекислого газу).

 

 

 

  1.  

Квітка. Будова квітки. Запилення квітки. Утворення плодів і насіння

 

 

 

  1.  

Насіння. Будова насінини (на прикладі квасолі та пшениці).

 

 

 

  1.  

Практична робота Правила висівання насіння в ґрунт.

 

 

 

  1.  

Умови життя рослин: світло, повітря, вода, мінеральні солі.

 

 

 

 

Дерева, кущі, трави

 

 

 

  1.  

Зовнішній вигляд дерев. Використання деревини в промисловості. Лікувальні властивості дерев

 

 

 

  1.  

Зовнішній вигляд кущів. Різниця між деревом і кущем.

 

 

 

  1.  

Ознаки травянистої рослини.

Культурні та дикорослі рослини

 

 

 

 

Кімнатні рослини

 

 

 

  1.  

Різноманітність кімнатних рослин (бегонія, герань, алоє, бальзамін, традесканція, циперус), (на вибір вчителя).

Значення для людини. Догляд за кімнатними рослинами.

 

 

 

  1.  

Практична робота Висаджування та пересаджування кімнатних рослин. Ведення календарю догляду за кімнатними рослинами

 

 

 

 

Квітково-декоративні рослини

 

 

 

  1.  

Однорічні рослини – квасоля, петунія, айстри, чорнобривці (на вибір вчителя).

 

 

 

  1.  

Дворічні рослини – маргаритки, братки, мальва (на вибір вчителя). Зовнішній вигляд, вирощування.

 

 

 

  1.  

Багаторічні рослини – жоржини гладіулуси, флокси, іриси (на вибір вчителя).

 

 

 

 

Рослини лісу

 

 

 

  1.  

Хвойні дерева – ялина, сосна.

Листяні дерева – дуб, береза, липа ( на вибір вчителя).

 

 

 

  1.  

Кущі – бузина, ліщина, шипшина (на вибір вчителя). Лікувальне значення. Ягідні кущі – чорниця, брусниця (на вибір вчителя). Використання

 

 

 

  1.  

Трави – конвалія, дика герань, квасениця (інші місцеві трави на вибір вчителя).

 

 

 

  1.  

Екологічне значення лісу. Охорона лісів на Україні.

Екскурсія до лісу.

 

 

 

  1.  

Узагальнення знань.

 

 

 

 

Рослини саду

 

 

 

  1.  

Плодові дерева – яблуня, груша, слива, вишня (абрикос, персик – для південних районів). Вирощування та використання.

 

 

 

  1.  

Ягідні кущі – малина, смородина, агрус, виноград (на вибір вчителя). Вирощування та використання.

 

 

 

  1.  

Практичні роботи. Скопування пристовбурних кіл плодових дерев.

Розпушування грунту в міжряддях, прополювання.

 

 

 

  1.  

Екскурсія до саду

 

 

 

 

Овочеві культури

 

 

 

  1.  

Однорічні овочеві рослини – огірок, помідор, баклажан, перець, горох, квасоля (на вибір вчителя). Демонстрування овочевих рослин, що вивчаються.

 

 

 

  1.  

Дворічні овочеві рослини – морква, буряк, капуста (на вибір вчителя). Демонстрування овочевих рослин, що вивчаються.

 

 

 

  1.  

Багаторічні овочеві рослини – цибуля, часник (на вибір вчителя). Демонстрування овочевих рослин, що вивчаються.

 

 

 

  1.  

Практична робота Висаджування та догляд за овочевими рослинами на шкільній ділянці.

 

 

 

 

Рослини поля

 

 

 

  1.  

Види культурних рослин, які людина вирощує на полях:

зернові культури – жито, ячмінь, пшениця, кукурудза, гречка (на вибір вчителя).

 

 

 

  1.  

технічні культури – картопля, льон, соняшник, цукровий буряк (на вибір вчителя).

Вирощування та використання людиною

 

 

 

  1.  

Бур’яни городу і поля – осот, пирій, лобода, дика редька (на вибір вчителя).

 

 

 

  1.  

Практична робота Техніка впровадження засобів по підвищенню врожаю: обробіток ґрунту, удобрення, підживлення рослин (на вибір вчителя).

 

 

 

 

Узагальнення курсу

 

 

 

  1.  

Охорона рослин. Рослини, які занесені до Червоної книги України. Заповідники, національні парки природи в Україні.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Інші матеріали
Інкл
Додано
17 березня 2021
Переглядів
1786
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку