Календарно- тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ Г.К. Мітчелл, Марілені Малкогіанні3,5 години

Про матеріал
Календарно-тематичне планування розроблено на основі КТП від MM Publications та видавництва Лінгвіст. https://publishing.linguist.ua/publishing_book/full-blast-plus-for-ukraine/?class=5
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Клас___________  Підручник Full Blast Plus for Ukraine 5 клас НУШ

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

1

 

Алфавіт,

числа (1-100),привітання,

знайомство

 

SB, pp. 4-5

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Numbers (1-100)

The verb ‘to be’(affirmative)

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB pp. 4-5,

ex. A, B, C

Wordlist p.131

2

 

Мій клас

SB, p. 6

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Опис малюнку в усній формі

School objects: door, chair, computer, teacher, desk,windоw, bin, sharpener, rubber, pen, school bag, umbrella,

What’s this? What’s that?

Ставить і відповідає на прості запитання

 

WB p. 5, ex. D, E

Wordlist p.131

3

 

Я та моя сім’я

SB, p. 7

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 6, ex. F, G

Wordlist p. 131

4

 

Правила спілкування на уроках англійської

SB, p. 8

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Classroom language, Colours

Imperative affirmative/

negative

Вживає наказовий спосіб, розповідає про заборонені дії

WB p. 7 H,I

Wordlist p. 131-132

5

 

Module 1

Хто ти? Де ти?

 SB, p. 9-10

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (matching)

Робота в групі: дискусія

Brazil/ Brazilian, China/Chinese, France/French, Greece/Greek, Hungary/Hungarian, Italy/Italian, Mexico/Mexican, Ukraine/ Ukrainian,

Poland/Polish

Where are you from?

– I’m from…

Надає інформацію про себе та своє оточення

WB p. 8, ex. A, B, C

Wordlist p.132

6

 

Країни та національності

SB, p. 11

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: діалогічне мовлення (надання відповідей на запитання)

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

Possessive adjectives (my, your, our)

Розповідає про себе основну інформацію, читає та розпізнає звуки /s/, / ʃ  /, / tʃ/.

WB p. 9, ex. D, E, F

Wordlist p. 132

7

 

Професії

 

SB, p. 12

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Professions: actor/actress, shop assistant,secretary,  doctor, nurse, delivery person, chef, bus driver, police

officer, waiter/waitress, taxi driver

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 10,

ex. A, B

Wordlist p. 132

8

 

Професії членів моєї родини

SB, p. 13

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання граматичного завдання (multiple choice act.)

Написання розповіді про родину

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘to be’ (negative/questions)

Називає професії, ставить запитання, хто ти за професією

WB p. 11, ex. C, D, E

Wordlist p.132-133

9

 

Час та дні тижня

SB, p. 14

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдання (filling in the gaps)

 

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

 

Називає дні тижня та називає час

WB p. 12,

ex. A, B

Wordlist p. 133

10

 

Моє дозвілля.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

SB, p. 15

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та інсценування діалогу

Робота в парах:

guessing game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього

заняття

Продукує прості речення про своє дозвілля

WB p. 12,

ex. C

Wordlist p. 133

11

 

Музика та музичні інструменти

SB, p. 16

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

 

Musical instruments: keyboard, violin, piano, guitar, drums

Present Simple (affirmative)

Називає музичні інструменти

WB p. 13,

ex. A, B

Wordlist p. 133

12

 

Знайомтеся з групою

SB, p. 17

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групі: проведення групового дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

What…? Who…?

Ставить та дає відповіді на запитання. Розповідає про улюбленого співака та музичну групу.

WB p. 13,

ex. C

Wordlist p. 133

13

 

Я –учень

 SB, p. 18

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах: проведення дослідження

School subjects: geography, maths, history, English, PE, art, music, science

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Називає шкільні предмети, ставить запитання та дає відповіді.

WB p. 14, ex. A, B, C

Wordlist p. 133

14

 

Школа, вподобання щодо уроків

SB, p. 19

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання листа та виконання завдання (заповнення таблиці)

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using Capital Letters, Punctuation

Продукує короткі речення про себе та свої уподобання.

WB p. 15,

ex. D, E

Wordlist p. 133

15

 

Хто ти? Підсумки

SB, p. 105

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання речень та виконання граматичного завдання

Написання та доповнення речень

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

WB pp. 16- 17, ex. A, B, C, D, E, F, G

16

 

Test 1

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

17

 

Музика з усього світу

Culture Page p. 20

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

світу.

 

 

 

 

Розповідає про

музичні інструменти країн світу

Проєктна робота

18

 

 

Статистика класу.

CLIL page Maths

 p. 115

 

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота Do a class survey!

19

 

Module 2

 

Все про мене. Мої речі

 

SB, p. 21-22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Читання діалогу- коміксу та виконання завдання

Інсценування діалогу

Mobile phone, CD, camera, sunglasses, skateboard, game console, MP3 player, rollerblades, cap, bike

Have got / has got

Ставить і відповідає на  запитання з метою ідентифікації власника

WB p. 18, ex. A, B, C

Wordlist p. 133

20

 

Ідентифікація власника.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

SB, p. 23

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі:

memory game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Ставить і відповідає на запитання з метою ідентифікації власника.

Розуміє  короткі аудіозаписи з паузами

WB p. 19,

ex. D, E

Wordlist p. 133-134

21

 

Все про мене.

 Мій одяг

SB, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Надання відповідей на запитання

Clothes: hoody, jeans, trainers, T- shirt, jacket, trousers, jumper, skirt, leggings, shoes, scarf, belt

Plural Forms (introduction)

Називає предмети одягу, розповідає про свій улюблений одяг.

WB p. 20,

ex. A, B

Wordlist p. 134

22

 

Мій улюблений одяг

 

SB, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання тексту щодо власного одягу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття.

Ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

These/those, plural forms

Вживає множину іменників, розпізнає звуки /s/, /z/, /iz/.

WB p. 21, ex. C, D, E

Wordlist p. 134

23

 

Все про мене. Мій домашній улюбленець

SB, p. 26

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Інсценування діалогу

Parts of the body: face, teeth, arm, hand, head, foot, mouth, eye, wing, tail, nose, ear, body

Possessive Case (introduction)

Називає частини тіла, ставить та відповідає на запитання про домашнього улюбленця.

WB p. 22,

ex. A, B

Wordlist p. 134

24

 

Частини тіла. Присвійний відмінок

SB, p. 27

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (matching)

Робота в парах, гра ‘Guessing Game’

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Case – Whose…?

Використовує присвійний відмінок, продукує прості речення про домашнього улюбленця.

WB p. 23, ex. C, D, E

Wordlist p. 134

25

 

Все про мене. Ти –зірка

SB, p. 28

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answering the questions)

 

Actions: to dance, to sing, to swim, to use a computer, to play a musical instrument, to draw well, to speak French, to ride a horse, to ride a bike, to skateboard, to cook, to take pictures

 

The verb ‘can’

Розповідає про свої уподобання, що вміє робити

WB p. 24,

ex. A, B

Wordlist p. 134-135

26

 

Мої вподобання та вміння. Дієслово саn

SB, p. 29

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групах: проведення

дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘can’

Продукує прості речення про свої уподобання, що вміє та що не вміє робити.

WB p. 24,

ex. C

Wordlist p. 135

27

 

Опис зовнішності

SB, p. 30

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах:

guessing game

Chubby boy, fair hair, long hair, a young man, a tall boy, short hair, a slim boy, dark hair, an old man

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Продукує прості речення з метою опису зовнішності

WB p. 25,

ex. A, B

Wordlist p. 135

28

 

Мій найкращий друг

SB, p. 31

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: надання відповідей на питання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conjunctions: ‘and’ and ‘but’

Вживає сполучники “and”, “but”. Продукує прості речення про найкращого друга.

WB p. 25,

ex. C

Wordlist p. 135

29

 

Все про мене. Підсумки

SB, p. 106

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Доповнення речень у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Продукує короткі фрази з описом зовнішності, розповідає про себе та своє оточення.

WB p. 26, ex. A, B, C, D

30

 

Я та моє оточення.

Спів пісні

 

SB, pp. 32

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (answer the questions)

Груповий спів пісні

 

 

 

WB p. 27, ex. E, F, G

31

 

Test 2

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

32

 

Module 3

 Це моє життя. День за днем

SB, p. 33-34

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту ‘Tammy Turner: a young Picasso’ та виконання завдання

(true/false)

 

Daily routines: to get dressed, to go to school, to have breakfast, to get up, to have a shower, to do homework, to brush teeth, to go to

bed

Present Simple (affirmative)

Розповідає про щоденні справи.

WB p. 28,

ex. A, B

Wordlist p. 135

33

 

Щоденні справи

SB, p. 35

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /s/, /z/, /iz/.

Prepositions of time

Продукує прості речення про свої щоденні справи та щоденні справи друга. Читає та розпізнає звуки:

 s-/s/,

s-/z/,

es-/iz/

WB p. 29, ex. C, D, E

Wordlist p. 135

34

 

Це моє життя. Ти полюбляєш спорт?

SB, p. 36

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Інсценування діалогу

To play table tennis, to do athletics, to do gymnastics, to play football, to go swimming, to play tennis etc

Present Simple (negative)

Називає види спорту, розповідає про свої уподобання.

WB p. 30, ex. A, B, C

Wordlist p. 135

35

 

Улюблений вид спорту.

SB, p. 37

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple (questions)

Ставить та відповідає на запитання використовуючи теперішній час Present Simple.

WB p. 31,

ex. D, E

Wordlist p. 135-136

36

 

 Хобі та вільний час.

SB, p. 38

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: проведення опитування

Free-time activities: to talk on the phone, to surf the Net, to hang out

with friends, to read magazines, to go shopping etc.

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Розповідає про своє хоббі та вільний час.

WB p. 32,

ex. A, B

Wordlist p. 136

37

 

Це моє життя. Поза школою

SB, p. 39

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: проведення опитування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple with Wh-questions

Продукує прості речення про свій вільний час.

WB p. 32,

ex. C, D

Wordlist p. 136

38

 

Хатні обов’язки.

 

SB, p. 40

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту

‘Housework Crazy’

Відповідати на запитання в усній формі

Household chores: to do the washing, to wash the car, to hoover, to tidy the room, to do the washing-up etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про хатні обов’язки.

WB p. 33,

ex. A, B

Wordlist p. 136

39

 

Продукування простих речень про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

SB, p. 41

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: запитувати та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Adverbs of frequency ( always, usually, often, sometimes, never).

Вживає прислівники частоти always, usually, often, sometimes, never, продукує прості речення про свої хатні обов’язки з використанням прислівників частоти.

WB p. 34

ex. C, D

Wordlist p. 136

40

 

Мій улюблений день

SB, p. 42

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Hobbies: jewellery, model planes, ballet, arts and crafts, rollerblading, stamps, coins, comics

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, розповіає про улюблене хоббі.

WB p. 35,

ex. A, B

Wordlist p. 136

41

 

Мій улюблений день тижня та хобі

SB, p. 45

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис свого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Word order

Розуміє та вживає питальні слова When? What? Who?, продукує прості речення про улюблений день тижня.

WB p. 35

ex. C

Wordlist p. 136-137

42

 

Це моє життя. Підсумки

SB, p. 107

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного

завдання

Доповнення речень у письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про вільний час, своє хоббі, улюблений вид спорту та щоденні справи, вживає теперішній час Present Simple, прийменники часу.

WB p. 36- 37, ex. A, B,

C, D, E, F, G

43

 

Test 3

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

44

 

Життя типового британського учня

Culture page p.44

 

 

бере участь у коротких простих діалогах

 

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття Британії.

 

Читання тексту ‘The life of a typical British teenagers’ та виконання завдання

(answer the questions)

Telly, band, mate, fish and chips, mate, to hang out

 

 

Проєктна робота

Написання блогу

45

 

Module 4

Там, де я живу. Милий дім

SB, pp. 45-46

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групова дискусія щодо місцепроживання

House: bathroom, living room, kitchen, bedroom, balcony, garden, upstairs, downstairs, garage, basement, stairs

 

Називає кімнати в будинку та в квартирі

WB p. 38, ex. A, B, С

Wordlist p. 137

46

 

Кімнати у моєму будинку

SB, p. 47

бере участь у коротких простих діалогах

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

There is/ there are

Вживає конструкцію There is/ There are, продукує прості речення з використанням конструкції there is/there are для опису малюнків.

WB p. 39, ex. D, E, F

Wordlist p. 137

47

 

Меблі у будинку

SB, p. 48

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(matching)

Робота в групі: опис малюнків

Furniture: bed, rug, wall, poster, bookcase, armchair, sofa, lamp, coffee table, floor etc

Prepositions of place

Називає меблі в будинку, вживає прийменники місця.

WB p. 40,

ex. A, B

Wordlist p. 137

48

 

Опис своєї кімнати

 

SB, p. 49

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогу та виконання завдання (true/false act.)

Робота в парах: ставити та відповідати на запитання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Definite and indefinite articles

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вживає артиклі a/an, the , продукує прості речення для опису свого будинку/квартири.

WB p. 41, ex. C, D, E, F

Wordlist p. 137

49

 

Там, де я живу. Мій район

SB, p. 50

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання завдання

Інсценування діалогів

Neighbourhood: hospital, supermarket, post office, bank, café, newsagent’s, bookshop, skatepark

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. Продукує короткі речення про свій мікрорайон.

WB p. 42, ex. A, B, C

Wordlist p. 137

50

 

Мій район.

Особові займенники, модальне дієслово can для дозволу.

SB, p. 51

 

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: ставити питання та відповідати на

них

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Personal Pronouns: subject and object pronouns

Вживає особові займенники, використовує модальне дієслово can для дозволу.

WB p. 43, ex. D, E, F

Wordlist p. 137-138

51

 

Цікаві місця

SB, p. 52

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких текстів та виконання завдання (matching)

Надання відповідей на запитання в усній формі

Ticket, theatre, skate park, swimming pool, fence, museum.

The verb ‘must’introduction.

Читає та розуміє короткі повідомлення.

WB p. 44,

ex. A, B

Wordlist p. 138

52

 

Правила поводження в громадських місцях

SB, p. 53

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис місця у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення з невимовними буквами.

The verb ‘must’

Продукує прості речення з використанням модального дієслова must/mustn’t.

WB p. 44,

ex. C

Wordlist p. 138

53

 

Мій дім. Порядкові числівники

SB, p. 54

Розглядає природу як цілісну систему

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Ordinal numerals

Вживає порядкові числівники, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 45,

ex. A, B

Wordlist p. 138

54

 

Опис будинку

SB, p. 55

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the table)

Опис власного житла в

письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного

матеріалу з попередніх занять

Продукує прості речення для опису будинку.

WB p. 45,

ex. C, D

Wordlist p. 138

55

 

Там, де я живу. Підсумки

SB, p. 108

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

WB p. 46, ex. A, B, C, D

56

 

CLIL lesson Science

Магніт

p. 116

 

Розглядає природу як цілісну систему

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

 

 

 

 

 

WB p. 47, ex. E, F, G

57

 

Test 4

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

58

 

Контроль розуміння на слух

 

 

TRP

 

 

 

 

 

59

 

Контроль говоріння

 

 

 

TRP

 

 

 

 

60

 

Контроль читання

 

 

 

TRP

 

 

 

 

 

61

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

TRP

 

 

 

 

62

 

Module 5

Гарний та смачний. Смаколики

SB, pp. 57-58

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання

Групова дискусія щодо їжі та ресторанів

Chicken, strawberries, peppers, cheese, yoghurt, butter, carrots, steak, potatoes, apple, tomatoes, sausage, mushrooms

 

Називає продукти харчування, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 48,

ex. A, B

Wordlist p. 138

63

 

Продукти харчування

SB, p. 59

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns

Вживає злічувані/незлічувані іменники, продукує прості речення про уподобання в їжі.

WB p. 49,

ex. C, D, E

Wordlist p. 138

64

 

Давай замовимо

SB, p. 60

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (finding a mistake)

Інсценування діалогу

Burger, club sandwich, pasta, chips, salad, milkshake, chocolate cake, soft drink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Називає продукти харчування, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 50,

ex. A, B

Wordlist p. 139

65

 

Вибір продуктів корисних для здоров’я.

 

SB, p. 61

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Countable and uncountable nouns (some-any)

Вживає some/any зі злічуваними та незлічуваними іменниками.

WB p. 51, ex. C, D, E

Wordlist p. 139

66

 

Здорове харчування

SB, p. 62

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання вікторини та виконання завдання

Групове обговорення здорового способу життя

Containers: a slice, a can, a cup, a glass, a bottle, a packet

Повторення граматичного матеріалу з попереднього завдання

Вживає лексичні одиниці уроку, говорить про здорове харчування.

WB p. 52, ex. A, B, С

Wordlist p. 139

67

 

Звички харчування однокласників

SB, p. 63

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (надання відповідей на питання)

Робота в групі: проведення дослідження

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

How much? /How many?

Вживає how much з незліченими та how many зі зліченими іменниками. Продукує прості речення про здорові звички.

WB p. 53, ex D, E, F

Wordlist p. 139

68

 

Факти про їжу

SB, p. 64

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення прочитаного тексту

A cook, mushroom, expensive, to pinch, delicious, to taste, tasty

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього завдання

Вживає нову лексику усно та письмово.

WB p. 54,

ex. A

Wordlist p. 139

69

 

Незвичні продукти харчування

 

SB, p. 65

бере участь у коротких групових дискусіях

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Ознайомлення зі звуками / g / та / dʒ /

 

Розрізняє звуки / g / та / dʒ /

Розуміє короткі аудіозаписи з паузами. 

WB p. 54,

ex. B

Wordlist p. 139

70

 

Сніданок, обід та вечеря

SB, p. 66

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення харчування

Soup, omelette, pancakes, tuna, rice, doughnut, hot dog

 

Вживає нові ЛО уроку, розповідає про здорове харчуання.

WB p. 55,

ex. A

Wordlist p. 139-140

71

 

Мої звички у харчуванні

SB, p. 67

бере участь у коротких простих діалогах про пікніки та вечірки, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та трансформація речень

Опис уподобань у харчуванні в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Avoiding repetitions

Продукує прості речення про уподобання в харчуванні письмово.

WB p. 55,

ex. B, C

Wordlist p. 139-140

72

 

Гарний та смачний. Підсумки

SB, p. 109

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій

формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з

попередніх занять

Розповідає про улюблену їжу, продукує прості речення про здорові звички усно та письмово, вживає some/any з іменниками.

WB pp. 56, ex. A, B,

C, D

 

73

 

Test 5

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Складання діалогів

 

 

 

 

WB p. 57, ex. E, F, G

74

 

Culture Page

Їжа в Україні p. 114

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

 

Проєктна робота

75

 

Module 6

Події. Час для вечірки

SB, pp. 69-70

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання текстів та виконання завдання: надання відповідей на запитання

Робота в парах: надання відповідей на запитання

Months: January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December; Party: costume, invitation, to dress up, birthday

Prepositions of time (in+ month, on+ date)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає прийменники часу.

WB p. 58, ex. A, B, C.

Wordlist p.140

76

 

Запрошення на вечірку

SB, p. 71

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Написання запрошення на вечірку в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Like /love/ enjoy/ hate

+ ing

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, вміє писати запрошення на вечірку.

WB p. 59, ex. D, E, F

Wordlist p. 140

77

 

Події. Погода чи негода.

 SB, p. 72

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення погодних умов

Sunny, windy, cloudy, hot, cold, to snow, to rain

Prepositions of time (in+ season)

Вживає нові ЛО уроку, обговорює погодні умови в парі, вживає прийменник часу in з порами року.

WB p. 60,

ex. A, B

Wordlist p.140

78

 

Погодні умови під час відпочинку

SB, p. 73

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розрізняє

безпечні та небезпечні ситуації під час активного

відпочинку

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис погодних умов у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /n/, / ŋ/.

Present Progressive (affirmative and negative)

Вживає Present Progressive в стверджувальних та заперечних реченнях, розпізнає звуки/n/, / ŋ/.

WB p. 61, ex. C, D, E

Wordlist p.140

79

 

Вимираючі види тварин

SB, p. 74

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування та читання діалогу, виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення тварин під

загрозою вимирання

Animals: tiger, dolphin, shark, sea turtle, monkey, whale, lion, bear, elephant

Повторення граматичного матеріалу з

попереднього заняття

Розуміє аудіозапис з паузами, вживає нові ЛО уроку.

WB p. 62, ex. A, B, C

Wordlist p.140-141

80

 

Врятувати тварин

SB, p. 75

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння захисту природи та навколишнього середовища.

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (correcting the mistakes)

Робота в парах, гра: Guessing Game

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Progressive (questions – short answers)

Вживає Present Progressive в питальних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, продукує прості речення про захист довкілля та тварин.

WB p. 63,

ex. D, E

Wordlist p.140

81

 

Події. Давай відсвяткуємо.

SB, p. 76

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Групове обговорення фестивалів та свят

Square, fireworks, parade, flag, town, celebration, competition, festival, baseball

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, обговорює в групі фестивалі та свята.

WB p. 64,

ex. A, B

Wordlist p. 141

82

 

Фестивалі та свята

 

SB, p. 77

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання коротких діалогів та виконання граматичного завдання

Опис фестивалю у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple and Present Progressive

Розуміє та правильно вживає Present Simple/ Present Progressive, продукує прості речення для опису фестивалю.

WB p. 64,

ex. C

Wordlist p. 141

83

 

Події. Найкращі побажання.

SB, p. 78

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (answering the questions)

Робота в парах: обговорення свят

Good luck! Have a nice trip! Get well soon! Happy Birthday!

Congratulations! Happy New Year!

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює свята в парі.

WB p. 65,

ex. A, B

Wordlist p. 141

84

 

Написання особистого листа

SB, p. 79

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання електронного листа та виконання завдання (filling in the

gaps)

Індивідуальне написання листа кузині

Set phrases for letters and emails: Dear, Hi/Hello+ first name, How are you? How’s life? I’m writing to tell you about… Yours, Love, Best wishes, Write back soon, See you soon, Bye for now.

 

Вміє писати особистого листа, вживає словосполучення для написання emails.

WB p. 65,

ex. C

Wordlist p. 141

85

 

Події. Підсумки.

SB, p. 110

бере участь у коротких простих діалогах, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про фестивалі та свята, обговорює погодні умови та захист довкілля, вживає Present Simple/Present Progressive, вміє писати особистого листа та emails.

WB p. 66, ex. A, B, C, D

86

 

Свята навколо світу.

Culture Page 3

SB, pp. 68

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності

жити разом у мирі

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Читання текстів та виконання завдання (filling in the table)

Груповий спів пісні

Halloween, national holiday, scary, trick-or-treating, jack-o’- lanterns, to dress up, to decorate etc

 

 

WB p. 67, ex. E, F, G

87

 

Test 6

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

 

 

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

88

 

Веселка. Проєктна робота.

CLIL lesson Science  p. 117

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота

Do an experiment!

89

 

Презентація проєкту в класі.

Усний виступ

 

 

 

Презентація проєкту в класі Do an experiment!

 

 

 

 

90

 

Module 7

Що за досвід. Ти налякався?

SB, pp. 81-82

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення життєвого досвіду

Adjectives: scared, happy, excited, sad, surprised, angry, funny

Past Simple of the verb ‘to be’(introduction)

Ставить та відповідає на запитання в груповій дискусії, вживає нові ЛО уроку, розуміє аудіозаписи з паузами.

WB p. 68,

ex. A, B

Wordlist p. 141

91

 

Минулі вихідні

SB, p. 83

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: опис малюнків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple of the verb ‘to be’

Вживає дієслово to be в минулому часі, продукує прості речення про події в минулому.

WB p. 69, ex. С, D, E

Wordlist p. 141

92

 

Любий щоденнику…

SB, p. 84

бере участь у коротких простих діалогах про набутий досвід, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання текстів та виконання завдання (true/ false act.)

 

Blackout, brilliant idea, bored, to kick, picnic, incredible

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, читає та розуміє  тексти на визначення правильної чи хибної відповіді.

WB p. 70,

ex. A, B

Wordlist p. 141-142

93

 

Вчора після школи.

Опис минулих подій

 

SB, p. 85

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення з

метою опису минулих подій

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття, ознайомлення зі звуками /t/, /d/, /id/.

Past Simple (affirmative)

Вживає Past Simple в стверджувальних реченнях, розпізнає звуки /t/, /d/, /id/, продукує прості речення про події в минулому усно та письмово. 

WB p. 70,

ex. С, D

Wordlist p. 142

94

 

 Те, що трапилося

SB, p. 86

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Читання тексту ‘Dave Stone: a young hero’ та виконання завдання

Надання усних відповідей на запитання щодо змісту тексту

To return, to grab, to jump, middle, wet, lake, ago, worried

Дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

Надає відповіді на запитання до тексту, вживає дієслова fall, sleep, take, find, put, swim, see  в минулому часі.

WB p. 71,

ex. A, B

Wordlist p. 142

95

 

 Те, що трапилося.

Обговорення минулих подій.

SB, p. 87

бере участь у коротких рольових іграх

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true-false act.)

Робота в парах: рольова гра

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple (negative

– questions)

Вживає Past Simple в питальних та заперечних реченнях, розуміє короткі аудіозаписи з паузами, обговорює в парі події в минулому.

WB p. 71,

ex. С

Wordlist p. 142

96

 

Класний фільм

SB, p. 88

бере участь у коротких простих діалогах про кінематограф, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення улюбленого жанру фільму

A science-fiction film, a romantic film, a comedy, a horror film, an animated film, an adventure film

Прийменники часу in + year.

Вживає нові ЛО уроку, називає роки англійською мовою ( 1996, 2010) обговорює улюблений жанр фільму в групі.

WB p. 72, ex. D,E

Wordlist p. 142

97

 

Мій улюблений фільм

SB, p. 89

бере участь у коротких простих діалогах

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

бере участь у коротких простих діалогах про професії відомих акторів та співаків у минулому, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(answering the questions)

Робота в парах

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple vs Present Simple

Вживає Past Simple, Present Simple, розуміє короткі діалоги з паузами, ставить та відповідає на запитання в минулому та теперішньому часі.

WB p. 73,

ex. A,B,C

Wordlist p.142

98

 

День, що запам’ятається

SB, p. 90

бере участь у коротких простих діалогах про місця відпочинку, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення дозвілля

Stadium, bowling area, Internet café, cinema complex, funfair, skating rink

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі діалоги з паузами, обговорює дозвілля в групах.

WB p. 74,

ex. D,E

Wordlist p. 142-143

99

 

Цікавий день з мого життя.

SB, p. 91

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

запитує та надає відповіді на прості запитання про досвід та події в минулому

 

Читання тексту та виконання завдання (ordering)

Опис цікавого дня у письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Linking words/phrases

Розуміє текст та виконує завдання до нього, ставить та відповідає на запитання в парі, вживає слова зв’язки для написання короткої історії.

WB p. 75,

ex. A,B,C

Wordlist p. 142-143

100

 

Що за досвід! Підсумки

SB, p. 111

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає та описує події в минулому та свої почуття, обговорює жанри фільмів, вживає слова зв’язки для опису подій в минулому, вживає минулий час Past Simple.

WB, pp. 76-

77, ex. A, B,

C, D, E, F, G, H

 

101

 

Test 7

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Складання діалогів

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

Скласти речення за зразком

102

 

Module 8.

Побачити світ.

Види транспорту

SB, p. 93-94

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного тексту

Transport: train, plane, car, coach, ship, foot

 

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на запитання до тексту, обговорює текст з партнером.

WB p. 78,

ex. A, B

Wordlist p. 143

103

 

Побачити світ. Подорожуючи

 SB, p. 95

бере участь у коротких простих діалогах

обговорює плани щодо того, що робити, куди піти, домовляється про зустріч

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання діалогів та виконання граматичного завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: обговорення майбутніх планів

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘to be going to’

Вживає Future ‘to be going to’ , продукує речення усно та письмово з використанням to be going to для планування майбутнього.

WB p. 79, ex. С, D, E

Wordlist p. 143

104

 

Кемпінг

SB, p. 96

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння правил безпеки

Читання діалогу та виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогу

A map, a sleeping bag, a torch, a first-aid kid, a backpack, a tent, fire

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє діалоги з паузами, відповідає на запитання до тексту.

WB p. 80,

ex. A, B

Wordlist p. 143

105

 

Безпека під час кемпінгу

SB, p. 97

бере участь у коротких простих діалогах про безпеку під час кемпінгу, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Future ‘will’

Вживає майбутній час Future Simple для передбачень на майбутнє та нагальних рішень, розуміє короткі діалоги з паузами.

WB p. 80,

ex. С,D

Wordlist p. 143

106

 

Новий досвід

SB, p. 98

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Читання тексту та виконання завдання (true/false act.)

Групове обговорення прочитаного тексту

Sailing, surfing, windsurfing, scuba-diving, rock climbing, skiing, water skiing

Минулий та майбутній час

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, обговорює текст в групах та парах.

WB p. 81, ex. A, B, С

Wordlist p. 143-144

107

 

Активний відпочинок.

Ступені порівняння прикметників

SB, p. 99

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Прослуховування діалогу та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в групі: обговорення активного відпочинку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Comparative Forms

Вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 82,

ex. D, E

Wordlist p. 143-144

108

 

Усе про країну.

Аргентина.

SB, p. 100-101

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групова дискусія, написання листівки про свою країну.

Continent, mountains, traditional, capital, tourists, population, ознайомлення зі звуками / θ/,/ ð/.

Superlative forms

Вживає нові ЛО уроку, відповідає на питання до тексту, розпізнає звуки / θ/,/ ð/, вживає ступені порівняння прикметників усно та письмово.

WB p. 83, ex. A, B, С

Wordlist p. 144

109

 

Види дозвілля на канікулах

SB, p. 102

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

 

To go sightseeing, to go on a trip, to go hiking, to do water sports, to buy souvenirs, to stay at a hotel etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Вживає нові ЛО уроку, розуміє короткі аудіозаписи з паузами.

WB p. 84,

ex. D,E

Wordlist p. 144

110

 

На канікулах. Електронний лист другу

SB, p. 103

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

(multiple choice act.)

Написання електронного листа другу

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using tenses

Ставить та відповідає на запитання , правильно вживає часи Past Simple, Future be going to, пише електронного листа другу.

WB p. 85,

ex. A,B,C

Wordlist p. 144

111

 

Побачити світ. Підсумки.

SB, p. 111

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Розповідає про події в майбутньому, вживає ступені порівняння прикметників, обговорює плани на майбутнє, розповідає про відпочинок, пише електронного листа другу.

WB p. 86, ex. A, B, C, D

112

 

Culture page p. 92

Things to do in London

 

 

 

 

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття

Читання тексту та виконання завдання ( answer the questions)

Обговорення в парах визначних місць Лондона

Груповий спів

 

 

 

Проєктна робота Make a flyer!

113

 

 

 

 

 

 

Визначні місця Києва.

 

Culture Page p. 113

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття України.

 

 

 

 

Розповідає про визначні місця Києва

Проєктна робота

114

 

Test 8

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Читання та доповнення діалогів

Доповнення діалогів в письмовій формі

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

WB p. 87 ex.E,F,G

115

 

Умови для росту рослин

CLIL lesson Science p. 118

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Проєктна робота Grow a bean plant!

116

 

Презентація проєкту 

Усний виступ.

Пісня р.104

 

 

 

Презентація проєкту  класі Grow a bean plant

 

 

 

 

117

 

Контроль розуміння на слух

 

 

TRP

 

 

 

 

 

118

 

Контроль говоріння

 

 

 

TRP

 

 

 

 

119

 

Контроль читання

 

 

TRP

 

 

 

 

 

120

 

Контроль письма

 

 

 

TRP

 

 

 

 

121

 

Аналіз типових помилок

 

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

 

 

 

 

Скласти речення за зразком

122

 

Повторення вивченого за рік

 

Уміння вчитися упродовж життя

 

Pair work activities p. 119-121

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Синчук Оксана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 серпня
Переглядів
3519
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку