Календарно -тематичне планування до підручника Full Blast2 (Четверта чверть)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 2 (5 годин). Планування стане у нагоді вчителям англійської мови, які працюють за підручниками видавництва MMPublication
Перегляд файлу

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 

Навчальний. рік___2021________________        Семестр____ІІ____                                                                                                         Вчитель____Кучер Олена Федорівна _______________________________________________________________________                                                                                                           Клас___2А (Г)__________  

 

Підручник:  Full Blast 2

 

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

 

 

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

78 (1)

29/03

Module 7

Teen life

7a What’s wrong?

Здоров’я

SB, pp. 85-86

Висловлювати власну думку

Розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків

Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever

 

Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

Групове обговорення життя підлітків

Ex. 1,2 p./86

79

30/03

Module 7

Teen life

7a What’s wrong?

SB, p. 87

Давати пораду

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The verb ‘should’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: ситуативне мовлення

Ex/3 p. 87

80

31/03

Module 7

Teen life

7b Messages

SB, p. 88

Надавати необхідну інформацію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Text message, text, to receive, chatroom, note, to type

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 68-69, ex. A, B, E

81

01/04

Module 7

Teen life

7b Messages

SB, p. 88

LISTENING

 

 

 

 

 

Завдання в зошиті

82

02/04

Module 7

Teen life

7b Messages

SB, p. 89

Робити повідомлення

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Написання короткого повідомлення за вказівками

Ex. A,B p.88

83

05/04

Module 7

Teen life

7c Let’s go shopping

SB, p. 90

Описувати одяг

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Sizes: extra small, small, medium, large, extra ;arge, pounds, cents, pence

 

Читання діалогів та виконання завдання (filling in the table)

Інсценування діалогу

Ex. 1,2 p.90

84

06/04

Module 7

Teen life

7c Let’s go shopping

SB, p. 91

Описувати ступінь

Уважно стежити за презентованою інформацією

In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products

Too/enough

One/ones

Читання діалогів та виконання граматичного завдання

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 71, ex. A,B

85

07/04

Module 7

Teen life

7d Think healthy

SB, p. 92

Аргументувати свою точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

To avoid, to be rich in, bone, to choose, completely, to contain, dairy products, to overdo, overweight

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 72, ex. D,E

86

08/04

Module 7

Teen life

7d Think healthy

SB, p. 93

Аргументувати свою точку зору

FAST FOOD

READING

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: обговорення малюнків, висловлення власної точки зору

Ex/1 p.92

87

09/04

Module 7

Teen life

7d Think healthy

SB, p. 93

 

Способи вираження кількості

 

How much…?/ How many…?/ Much/Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little

 

 

WB, p. 74, ex. A,B

88

12/04

Module 7

Teen life

7d Think healthy

SB, p. 93

 

Способи вираження кількості

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

WB, p. 74, ex. С, D,

89

13/04

Module 7

Teen life

7e Teen problems

SB, p. 94

Надавати пораду

 

To feel down, to calm down, to cheer up, to fight

 

 

 

Ex. A,B p. 94

90

14/04

Module 7

Teen life

7e Teen problems

SB, p. 94

Просити пораду

Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Possessive Pronouns

Читання текстів та виконання завдання (matching)

Обговорювати прочитаний матеріал

WB, p. 75, ex. A, B,C

91

15/04

Module 7

Teen life

7e Teen problems

SB, p. 95

    

WRITING

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання тексту та виконання завдання

Написання листа з метою отримання поради

Ex. E p. 95

92

16/04

Module 7

Teen life

Round-up

SB, p. 96

 

Формування навичок самоконтролю

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити лексику

 

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

 

 

 

                                                                                                                     Full Blast 2 (продовження)

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

93

19/04

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, pp. 97-98

Характеризувати особистості

Знаходити та розуміти нову інформацію

All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for

 

Читання тексту та виконання завдання (matching)

Групове обговорення знаменитостей

Ex.A p.98

94

20/04

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, p. 99

 

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Relative Pronouns: who, which, that

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

 

WB, p. 79, ex. , E, F

95

21/04

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, p. 99

Розповідати про щось

 

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Робота в парах: складанні історії

Завдання в зошиті

96

22/04

Module 8

Fame

8a In the headlines

SB, p. 99

 

LISTENING  Fame

 

 

 

 

Завдання в зошиті

97

23/04

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 100

Описувати емоційний стан

Уважно стежити за презентованою інформацією

Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

WB, p. 80, ex. A,

98

26/04

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 100

 

 

 

 

Читання діалогу та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Інсценування історії

Ex.2 p. 100

98

27/04

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 101

 

LISTENING

 

 

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групова дискусія

Завдання в зошиті

99

28/04

 

Module 8

Fame

8b You can be a star

SB, p. 101

Аргументувати свій вибір

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

So/ neither

 

 

WB, p. 81, ex. D, E

100

29/04

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 102

Висловлювати власні враження

Знаходити та розуміти нову інформацію

Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss

 

Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 82, ex. A, B

101

30/04

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 102

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

Повторити лексику

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

102

04/05

 

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 103

Описувати предмети

 

 

Present Simple Passive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

 

WB, p. 82, ex. C, D

103

05/05

Module 8

Fame

8c Hot off the press

SB, p. 103

 

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Написання речень, використовуючи вивчену граматику

Ex. 5 p. 103

  104

06/05

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 104

Надавати необхідну інформацію

 

Academy, award, performance, ceremony, actress, popular, story etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

WB, p. 83, ex. A, B

105

07/05

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 104

READING

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

 

 

Читання тексту ‘The Oscars’ та виконання завдання (надання відповідей на запитання)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

Ex. A, B p. 104

106

11/05

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 105

 

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple Passive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

WB, p. 84, ex. C, D

107

12/05

Module 8

Fame

8d And the winner is…

SB, p. 105

Надавати та запитувати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Ex.4 p.105

 

108

13/05

Module 8

 

Fame

8e What a film

SB, p. 106

Аргументувати власну точку зору

 

Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

WB, p. 85, ex. A, B

 

109

14/05

 

Module 8

 

Fame

8e What a film

SB, p. 106

 

Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається

 

 

Читання тексту та виконання завдань (filling in the table)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

Ex. 2 p.106

110

17/05

                                                                                                                                                               КОНТРОЛЬ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ

111

18/05

КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ПИСЬМА

112

19/05

КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ЧИТАННЯ

113

20/05

КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ

114

21/05

 

Module 8

Fame

8e What a film

SB, p. 107

Розповідати про фільм

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Using relative pronouns and passive voice

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис улюбленого фільму у письмовій формі

WB, p. 85, ex. С

115

24/05

Module 8

Fame

Round-up

SB, p. 108

Надавати та запитувати інформацію

Формування навичок самоконтролю

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 86, ex. A, B, С

116

25/05

Module 8

Fame

Culture Page 4

SB, pp. 109-100

Висловлювати власну думку та враження

Формувати елементарні уявлення про художні цінності чужої культури

Musical, costume, scenery, junkyard, performance etc

 

Читання тексту ‘Popular Musicals’ та виконання завдання (filling in the table)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 87, ex. D, E, F< G

117

26/05

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

p. 109-110

118

27/05

Module 8

Fame

Culture Page 4

SB, pp. 109-100

 

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Повторити лексику

 

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

28/05

Повторення граматичного матеріалу.   Виконання вправ ( ігри, кросворди)

31/05

Повторення лекичного матеріалу  Виконання вправ     (  ігри, кросворди)

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку