КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік___2021________________ Семестр____ІІ____ Вчитель____Кучер Олена Федорівна _______________________________________________________________________ Клас___2А (Г)__________
Підручник: Full Blast 2
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
|
|
|||||||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
78 (1) 29/03 |
Module 7 Teen life 7a What’s wrong? Здоров’я SB, pp. 85-86 |
Висловлювати власну думку |
Розуміти особливості стилю життя зарубіжних однолітків |
Earache, stomachache, toothache, headache, sore throat, cough, fever |
|
Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
Групове обговорення життя підлітків |
Ex. 1,2 p./86 |
79 30/03 |
Module 7 Teen life 7a What’s wrong? SB, p. 87 |
Давати пораду |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The verb ‘should’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: ситуативне мовлення |
Ex/3 p. 87 |
80 31/03 |
Module 7 Teen life 7b Messages SB, p. 88 |
Надавати необхідну інформацію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Text message, text, to receive, chatroom, note, to type |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 68-69, ex. A, B, E |
81 01/04 |
Module 7 Teen life 7b Messages SB, p. 88 |
LISTENING |
|
|
|
|
|
Завдання в зошиті |
82 02/04 |
Module 7 Teen life 7b Messages SB, p. 89 |
Робити повідомлення |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Написання короткого повідомлення за вказівками |
Ex. A,B p.88 |
83 05/04 |
Module 7 Teen life 7c Let’s go shopping SB, p. 90 |
Описувати одяг |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Sizes: extra small, small, medium, large, extra ;arge, pounds, cents, pence |
|
Читання діалогів та виконання завдання (filling in the table) |
Інсценування діалогу |
Ex. 1,2 p.90 |
84 06/04 |
Module 7 Teen life 7c Let’s go shopping SB, p. 91 |
Описувати ступінь |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
In cash, discount, cost, receipt, cash desk, products |
Too/enough One/ones |
Читання діалогів та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 71, ex. A,B |
85 07/04 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 92 |
Аргументувати свою точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To avoid, to be rich in, bone, to choose, completely, to contain, dairy products, to overdo, overweight |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 72, ex. D,E |
86 08/04 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 93 |
Аргументувати свою точку зору |
FAST FOOD READING |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: обговорення малюнків, висловлення власної точки зору |
Ex/1 p.92 |
87 09/04 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 93 |
|
Способи вираження кількості |
|
How much…?/ How many…?/ Much/Many/A lot of/ Lots of/ A few/A little |
|
|
WB, p. 74, ex. A,B |
88 12/04 |
Module 7 Teen life 7d Think healthy SB, p. 93 |
|
Способи вираження кількості |
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
WB, p. 74, ex. С, D, |
89 13/04 |
Module 7 Teen life 7e Teen problems SB, p. 94 |
Надавати пораду |
|
To feel down, to calm down, to cheer up, to fight |
|
|
|
Ex. A,B p. 94 |
90 14/04 |
Module 7 Teen life 7e Teen problems SB, p. 94 |
Просити пораду |
Розуміти стиль життя зарубіжних однолітків |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Possessive Pronouns |
Читання текстів та виконання завдання (matching) |
Обговорювати прочитаний матеріал |
WB, p. 75, ex. A, B,C |
91 15/04 |
Module 7 Teen life 7e Teen problems SB, p. 95 |
|
WRITING |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання тексту та виконання завдання |
Написання листа з метою отримання поради |
Ex. E p. 95 |
92 16/04 |
Module 7 Teen life Round-up SB, p. 96 |
|
Формування навичок самоконтролю |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити лексику |
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
Full Blast 2 (продовження)
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
93 19/04 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, pp. 97-98 |
Характеризувати особистості |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
All of a sudden, chewing gum, to enter a competition, mysterious, organizer, town hall, to feel sorry for |
|
Читання тексту та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення знаменитостей |
Ex.A p.98 |
94 20/04 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, p. 99 |
|
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Relative Pronouns: who, which, that |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
|
WB, p. 79, ex. , E, F |
95 21/04 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, p. 99 |
Розповідати про щось |
|
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Робота в парах: складанні історії |
Завдання в зошиті |
96 22/04 |
Module 8 Fame 8a In the headlines SB, p. 99 |
|
LISTENING Fame |
|
|
|
|
Завдання в зошиті |
97 23/04 |
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 100 |
Описувати емоційний стан |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Disappointed, jealous, nervous, proud, confident, confused |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
WB, p. 80, ex. A, |
98 26/04 |
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 100 |
|
|
|
|
Читання діалогу та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Інсценування історії |
Ex.2 p. 100 |
98 27/04 |
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 101 |
|
LISTENING |
|
|
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групова дискусія |
Завдання в зошиті |
99 28/04
|
Module 8 Fame 8b You can be a star SB, p. 101 |
Аргументувати свій вибір |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
So/ neither |
|
|
WB, p. 81, ex. D, E |
100 29/04 |
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 102 |
Висловлювати власні враження |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Writer, editor, to print, to deliver, to interview, to discuss |
|
Читання тексту та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 82, ex. A, B |
101 30/04 |
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 102 |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити лексику |
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
||||||||
102 04/05
|
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 103 |
Описувати предмети |
|
|
Present Simple Passive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
|
WB, p. 82, ex. C, D |
103 05/05 |
Module 8 Fame 8c Hot off the press SB, p. 103 |
|
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Написання речень, використовуючи вивчену граматику |
Ex. 5 p. 103 |
104 06/05 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 104 |
Надавати необхідну інформацію |
|
Academy, award, performance, ceremony, actress, popular, story etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
WB, p. 83, ex. A, B |
105 07/05 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 104 |
READING |
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
|
|
Читання тексту ‘The Oscars’ та виконання завдання (надання відповідей на запитання) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
Ex. A, B p. 104 |
106 11/05 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 105 |
|
|
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple Passive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
|
WB, p. 84, ex. C, D |
107 12/05 |
Module 8 Fame 8d And the winner is… SB, p. 105 |
Надавати та запитувати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення |
Ex.4 p.105 |
|
||||||||
108 13/05 |
Module 8
Fame 8e What a film SB, p. 106 |
Аргументувати власну точку зору |
|
Acting, leading actor, special effects, scene, plot, soundtrack |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
WB, p. 85, ex. A, B |
109 14/05
|
Module 8
Fame 8e What a film SB, p. 106 |
|
Ознайомлення з культурою країни, мова якої вивчається |
|
|
Читання тексту та виконання завдань (filling in the table) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
Ex. 2 p.106 |
110 17/05 |
КОНТРОЛЬ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ |
|||||||
111 18/05 |
КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ПИСЬМА |
|||||||
112 19/05 |
КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ЧИТАННЯ |
|||||||
113 20/05 |
КОНТРОЛЬ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ |
|||||||
114 21/05
|
Module 8 Fame 8e What a film SB, p. 107 |
Розповідати про фільм |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Using relative pronouns and passive voice |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис улюбленого фільму у письмовій формі |
WB, p. 85, ex. С |
115 24/05 |
Module 8 Fame Round-up SB, p. 108 |
Надавати та запитувати інформацію |
Формування навичок самоконтролю |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 86, ex. A, B, С |
116 25/05 |
Module 8 Fame Culture Page 4 SB, pp. 109-100 |
Висловлювати власну думку та враження |
Формувати елементарні уявлення про художні цінності чужої культури |
Musical, costume, scenery, junkyard, performance etc |
|
Читання тексту ‘Popular Musicals’ та виконання завдання (filling in the table) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 87, ex. D, E, F< G |
117 26/05 |
Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
p. 109-110 |
118 27/05 |
Module 8 Fame Culture Page 4 SB, pp. 109-100 |
|
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Повторити лексику |
|
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ |
|||||||
28/05 |
Повторення граматичного матеріалу. Виконання вправ ( ігри, кросворди) |
|||||||
31/05 |
Повторення лекичного матеріалу Виконання вправ ( ігри, кросворди) |