Календарно тематичний план з англійської мови 2 клас 2 семестр 4 години на тиждень English with Smiling Sam 2 Карпюк
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ “ENGLISH WITH SMILING SAM” 2 клас (автор О. Д. Карп’юк)
І семестр (2 групи)
(4 години на тиждень) І семестр- 64 години
с к о р и г
|
№ |
Дата |
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна загально-навчальна компетенція |
|||||||||
Лексика
|
Граматика |
Фонетика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
|
Я, моя сім’я і друзі |
|||||||||||||
|
1. |
01.09 |
Greeting, introduction |
Hello! I am … Nice to see you! |
Дотримання апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час промовляння слів і виразів
(Фокус: формування слухо-вимовних навичок учнів; інтонація:
логічний наголос)
|
Alphabet |
Ex. 1, p. 6, Ex. 3, p. 7 |
Ex.2, p. 6 |
|
- стежити за презентованою інформацією; - розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/вчительки; - розуміти і виконувати прості інструкції вчителя/вчительки;
- співпрацювати у парі / групі; -уміти працювати з підручником і словник |
||||
|
2. |
03.09 |
School supplies, numbers |
Nice to see you! |
Alphabet |
Ex. 2, p. 8 |
Ex.1, p. 8 |
|
||||||
|
3. |
06.09 |
Colours, letters |
Is it …? Yes, it is. No, it isn’t. |
Alphabet |
Ex. 1,2, p. 9
|
Ex. 3, 4, p. 9 |
|
||||||
|
4. |
07.09 |
Урок-квест «School” |
|
|
|
|
|
||||||
|
5. |
08.09 |
Colours, letters
|
E is for elephant |
Alphabet |
|
Ex. 1, 2, p. 10
|
Making ABC-books |
||||||
|
6. |
10.09 |
Names |
|
Ex. 3, p. 11 |
Ex. 1, p. 11 |
Ex. 2, p. 11 |
Ex. 4, p. 11 |
||||||
|
7. |
13.09 |
Урок розвитку навичок письма і аудіювання |
|
|
|
|
|
||||||
|
8. |
14.09 |
Mummy, daddy, brother, sister, family |
My name is … . My surname is … . Here’s my family: … . |
|
Ex. 1, p. 12
|
Ex. 2, 3, 4, p. 12
|
|
||||||
|
9. |
15.09 |
Розповідь про себе |
I am a boy / a girl. I am 7 / 8…. |
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 14 |
Ex. 3, 4, p. 14 |
|
||||||
|
10. |
17.09 |
Урок розвитку навичок читання |
|
|
|
|
|
||||||
|
11. |
20.09 |
Family, animals, numbers |
|
Ex. 3, p. 15 |
Ex. 1, p. 15 |
Ex. 2, p. 15 |
|
||||||
|
12. |
21.09 |
Names of the streets
|
What’s your name / surname? Where is your house? |
|
Ex. 1, p. 16 |
Ex. 2, 3, 4, p. 16 |
|
|
|||||
|
13. |
22.09 |
At work, at school, at home, I don’t know.
|
Where is your mum /dad? |
Ex. 1, 2, p. 17 |
Ex. 3, 4, 5, p. 17 |
Ex. 6, p. 17 |
|
||||||
|
14. |
24.09 |
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor
|
|
Ex. 2,4,5, p. 18 |
Ex. 1, p. 18 |
Ex. 1, 2, p. 18 |
Ex. 3, p. 18 |
||||||
|
15. |
27.09 |
Урок розвитку навичок говоріння |
|
|
|
|
|
||||||
|
16. |
28.09 |
Family tree |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 19 |
Ex. 3, 4, p. 19 |
|||||
|
17. |
29.09 |
Aunt, uncle, vet, cousin, doctor |
|
|
|
|
|
||||||
|
18. |
01.10 |
Урок розвитку навичок аудіювання і говоріння |
|
|
|
|
|
||||||
|
19. |
04.10 |
Story time |
|
|
Ex. 1, p. 20 |
|
|
||||||
|
20. |
05.10 |
Into your portfolio |
|
|
|
Ex. 2,3,4, p. 20 |
|
|
|||||
|
21. |
06.10 |
Family photos |
|
|
Ex. 6, p. 21
|
Ex. 2,4,5, p. 21 |
|
||||||
|
22. |
08.10 |
Підсумковий урок за темою: Я, моя сім’я і друзі |
|||||||||||
|
23. |
11.10 |
Діагностична робота №1 |
|||||||||||
|
Людина |
|||||||||||||
|
24. |
12.10 |
I, he, she, we they, together |
We (sing, walk, swim) together. |
|
|
Ex. 1, 2, p. 24
|
Ex. 3, 4, p. 24
|
Ex. 5, p. 24 Ex. 6,7, p. 25 |
|
||||
|
25. |
13.10 |
I, he, she, we they |
We are… . We like … |
|
|
Ex. 1, p. 26
|
Ex. 2, 3, 4, p. 26
|
Ex. 5, p. 26
|
|||||
|
26. |
18.10 |
|
We are… . We like … |
|
Ex. 2, 3, p. 27 |
Ex. 1, p. 27
|
|
Ex. 4, p. 27
|
|||||
|
27. |
19.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
28. |
20.10 |
Funny, clever, nice, pretty |
We are… . We like … |
|
|
Ex. 1, 2, p. 28 |
Ex. 3, 4, p. 28 |
Ex. 5, p. 28 |
|||||
|
29. |
22.10 |
|
We are… . We like … |
|
|
Ex. 1, p. 29 |
Ex. 2, 3, 4, p. 29 |
|
|||||
|
30. |
23.10 |
I he, she, we they |
We (sing, walk, swim) together. |
|
Ex. 2, 4, 5, p. 30 |
Ex. 1, 2, p. 30 |
|
Ex. 3, p. 30 |
|||||
|
31. |
25.10 |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 31 |
Ex. 2, 3, 4, p. 31 |
Ex. 3, p. 31 |
|
||||
|
32. |
26.10 |
Урок розвитку навичок письма і аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
33. |
01.11 |
I he, she, we they |
We (sing, walk, swim) together. |
|
|
Ex. 1, p. 32 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 32, 33 |
|
|||||
|
34. |
02.11 |
Урок розвитку навичок говоріння і читання
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
35. |
03.11 |
I he, she, we they |
|
|
|
Ex. 2, p. 34 |
|
Ex. 3, p. 34 |
|||||
|
36. |
05.11 |
I he, she, we they |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
37. |
08.11 |
Story time |
|||||||||||
|
38. |
09.11 |
Into your portfolio |
|||||||||||
|
39. |
10.11 |
Підсумковий урок за темою: Людина |
|||||||||||
|
40. |
12.11 |
Діагностична робота №2 |
|||||||||||
|
Школа |
|||||||||||||
|
41. |
15.11 |
Chair, floor, clock, blackboard, window, door, hair |
We have got a … |
|
|
Ex. 1, 4, p. 38 - 39 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 38 - 39 |
|
|
||||
|
42. |
16.11 |
O’clock, numbers 1-12 |
It’s … o’clock |
|
|
Ex. 1, 3, p. 40 |
Ex. 2, 4, 5, 7, p. 40 |
Ex. 6, p. 40 |
|||||
|
43. |
17.11 |
Shelf, fish, school, classroom |
|
|
Sh Ex. 2, 4, 5, p. 41 |
Ex. 1, p. 41 |
|
Ex. 3, p. 41
|
|||||
|
44. |
19.11 |
School supplies |
What is this? What is that? |
|
|
Ex. 1, p. 42 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 42 |
|
|
||||
|
45. |
22.11 |
School supplies |
These are … Those are … |
|
|
Ex. 1, 5, p. 43 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 43 |
|
|||||
|
46. |
23.11
|
Garden, Sharpener |
This is … That is … These are … Those are … |
|
Th, ar, -er |
Ex. 1, 2, 4, p. 44 |
|
|
|||||
|
47. |
24.11 |
Урок-квест «School» |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
48. |
26.11 |
Трейсі та Люк у кімнаті |
Who is that? Who are those? |
|
|
Ex. 1, 2, p. 45 |
Ex. 3, 4, p. 45 |
|
|||||
|
49. |
29.11 |
Story time |
|||||||||||
|
50. |
30.11 |
Into your portfolio |
|||||||||||
|
51. |
01.12 |
Підсумковий урок за темою: Школа |
|||||||||||
|
52. |
03.12 |
Діагностична робота №3 |
|||||||||||
|
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
|
53. |
06.12 |
In the morning, at noon, in the evening, in the dark |
How are you? |
|
|
Ex. 1, p. 50 |
Ex. 2, 3, 4, 5, p. 50 - 51 |
|
|
||||
|
54. |
07.12 |
|
Are you Happy (sad/tired)? |
|
|
Ex. 1, p. 52 |
Ex. 2, 3, p. 52 |
|
|||||
|
55. |
08.12 |
Yak, teddy |
Merry X-mas! |
|
Ex. 2, 3, 4, p. 53 |
Ex. 1, p. 53 |
|
|
|||||
|
56. |
10.12 |
In, on, under
|
I can’t find … |
|
|
Ex. 1, p. 54 |
Ex. 2, 3, 4, p. 54 |
|
|||||
|
57. |
13.12 |
In, on, under
|
|
|
|
Ex. 1, p. 55 |
Ex. 2, 3, 4, 6, p. 55 |
Ex. 5, p. 55 |
|||||
|
58. |
14.12 |
Grey, boy |
|
|
-ey, -ay Ex. 2,4,5, p. 56 |
Ex. 1, p. 56 |
|
Ex. 3, p. 56 |
|||||
|
59. |
15.12 |
|
|
|
Ex. 2,4,5, p. 56 |
|
|
|
|||||
|
60. |
17.12 |
Story time
|
|
|
Ex. 2, p. 57 |
Ex. 1, p. 57 |
Ex. 3, p. 57 |
Ex. 4, p. 57 |
|||||
|
61. |
20.12 |
Into your portfolio |
|
|
|
|
Ex. 1-2, p. 59 |
|
|||||
|
62. |
21.12 |
Підсумковий урок за темою: Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||
|
63. |
22.12 |
Діагностична робота №4 |
|||||||||||
|
64. |
24.12 |
Підсумковий урок |
|||||||||||