Календарно- тематичне планування " Розвиток мовлення"

Про матеріал
Календарно- тематичне планування курсу "Розвиток мовлення" відповідно до програми МОН для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Перегляд файлу

                          РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

                              (3 год. на тижд./95 год. на рік)

                                              ТЕМА

ДАТА

1

Обстеження  мовлення учнів.

02.09

2

Обстеження мовлення.

06.09

3

Знайомство. Складання  опису  власного зовнішнього виду. Уживання іменників з прикметниками у відповідному роді та числі.

07.09

4

Я і моя сім’я. Збагачення словникового запасу. Члени родини їх імена. Гра «Чиї речі?», «Я люблю кого?»

Вправляння у  використанні іменників у множині.

09.09

5

Формування навичок зв’язного мовлення: відповіді за змістом ілюстрації «Родина». Відгадування загадок про родину. Гра «Старший – молодший», «Хлопчик- дівчинка».

13.09

6

Вправляти в розумінні та вживанні особових займенників  в різних відмінкових формах. Гра «Чиї речі?».

14.09

7

Вправляння в уживанні іменників у пестливій формі.

Гра «Великий - маленький». Складання речень до малюнків.

16.09

8

Складання коротких розповідей про родину.  Гра «Хто що робить?».  Робота із сюжетними малюнками.

20.09

9

Школа. Шкільне приладдя. Робота за серією сюжетних малюнків. «Учитель – учень». Складання діалогів за запропонованою темою.

21.09

10

Речі для школи. Заміна їх назв в числі. Гра «Порахуй».

Відгадування загадок про школу, шкільне приладдя. Робота над серією сюжетних  картинок «Як поводитись у школі».

23.09

11

Складання правил поведінки в школі. Стимулювати дітей супроводжувати свої дії відповідними словесними поясненнями.

27.09

12

Складання діалогу на тему «Не можна ображати друзів».

Гра «Чи все потрібно класти в рюкзак?». 

28.09

13

Слухання та сприймання тексту «Я школяр». Відповідати на запитання. Утворювати імена зі зменшено – пестливими суфіксами.

30.09

14

«Свійські тварини та птахи». Збагачення словника назвами частин тіла тварин, узгодження слів в роді числі відмінку. Тварини та їх дитинчата. Гра «Хто як голос подає?», «Один – багато».

04.10

15

Збагачення словника назвами частин тіла св. птахів, узгодження слів в роді, числі ,відмінку. Птахи та їх дитинчата.  «Хто як голос подає?», «Один – багато».

05.10

16

Складання опису свійської тварини. Гра «Впізнай за описом». Збагачення словника прислівниками.

07.10

17

Складання опису свійського птаха . Гра «Впізнай за описом».

11.10

18

Відгадування загадок про птахів. Складання  розповіді за сюжетним малюнком «На фермі».

12.10

19

Осінь. Ознаки осені. Використання прислівників з протилежним значенням : мокро – сухо, похмуро – ясно.

14.10

20

Поповнення запасу слів однокореневими словами (ліс – лісок – лісник). Добирати дієслова до іменників і навпаки: вітер повіває, дме, дує, ущух.

18.10

21

Використання прийменників: під, на, у, з – під, через у сполученнях з іменником, узгодженим у місцевому відмінку.

19.10

22

Овочі. Повторити назви овочів. Відгадування загадок про овочі. Робота з предметними малюнками. Складання опису овочів.

21.10

23

Порівнювання  овочів за розміром, формою, кольором. Гра «Впізнай на дотик». Складання слів з запропонованих складів.

01.11

24

Складання простих і поширених речень. Казка «Ходить Гарбуз по городу». Змінювати слова однину на множину.

02.11

25

Складання розповіді за серією сюжетних малюнків «Помічники».

04.11

26

Фрукти. Змінювати слова в однині  на множину. Гра «Один – багато». Відгадування загадок про фрукти. Гра «Впізнай на дотик».

08.11

27

Утворювання  прикметників  від іменника: вишневе, яблучне. Гра «Яке варення?», «Який компот?».

09.11

28

Складання описових розповідей про фрукти. Утворювати слова з префіксом пів - : півгруші.

11.11

29

Слухання  та сприймання тексту «Дідусів садок». Давати відповіді на запитання. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків «Збираємо урожай».

15.11

30

Дикі тварини. Назви частин тіла тварин. Тварини та їх дитинчата. Назви домівок диких тварин.

16.11

31

Узгоджувати прикметники з іменниками в роді,  числі й відмінку (пухнастий ведмідь, руда лисичка).

18.11

32

Складання розповіді за сюжетними малюнками.  Відгадування загадок про диких тварин. Гра «Чиї лапи, вуха, хвіст?».

22.11

33

Слухання та сприймання тексту «Як білка до зими готується?».

23.11

34

Зимуючі птахи. Назви зимуючих птахів. Вживати іменники у множині в місцевому відмінку з прийменником по: по лісах по городах.

25.11

35

Відгадування загадок про зимуючих птахів.

29.11

36

Слухання та сприймання тексту «Захотіла галка пити». Складання описової розповіді про птахів.

30.11

37

«Предмети гігієни». Назви предметів гігієни їх призначення, добір дієслів. Робота з предметними і сюжетними малюнками.

02.12

38

Предмети гігієни.  Гра «Ранковий туалет ляльки».

06.12

39

Відгадування загадок про предмети туалету. Гра «Впізнай за описом».

07.12

40

Складання розповіді за сюжетними малюнками «Режим дня».

09.12

41

Зима. Зимові ознаки. Слова – дії, що утворились від слів назв.

13.12

42

Складання описової розповіді про зиму за сюжетним малюнком. Відгадування загадок.

14.12

43

Зима. Зимові розваги. Складання речень за сюжетними малюнками.

16.12

44

Зима. Зимові свята. Складання розповіді за сюжетним малюнком.

20.12

45

Зима. Зимові розваги. Робота з сюжетним малюнком «Діти на ковзанці».

21.12

46

Зима. Складання простих і поширених речень. Казка «Рукавичка». Підсумковий урок.

23.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
5 березня 2023
Переглядів
2100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку