РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
(3 год. на тижд./95 год. на рік)
№ |
ТЕМА |
ДАТА |
1 |
Обстеження мовлення учнів. |
02.09 |
2 |
Обстеження мовлення. |
06.09 |
3 |
Знайомство. Складання опису власного зовнішнього виду. Уживання іменників з прикметниками у відповідному роді та числі. |
07.09 |
4 |
Я і моя сім’я. Збагачення словникового запасу. Члени родини їх імена. Гра «Чиї речі?», «Я люблю кого?» Вправляння у використанні іменників у множині. |
09.09 |
5 |
Формування навичок зв’язного мовлення: відповіді за змістом ілюстрації «Родина». Відгадування загадок про родину. Гра «Старший – молодший», «Хлопчик- дівчинка». |
13.09 |
6 |
Вправляти в розумінні та вживанні особових займенників в різних відмінкових формах. Гра «Чиї речі?». |
14.09 |
7 |
Вправляння в уживанні іменників у пестливій формі. Гра «Великий - маленький». Складання речень до малюнків. |
16.09 |
8 |
Складання коротких розповідей про родину. Гра «Хто що робить?». Робота із сюжетними малюнками. |
20.09 |
9 |
Школа. Шкільне приладдя. Робота за серією сюжетних малюнків. «Учитель – учень». Складання діалогів за запропонованою темою. |
21.09 |
10 |
Речі для школи. Заміна їх назв в числі. Гра «Порахуй». Відгадування загадок про школу, шкільне приладдя. Робота над серією сюжетних картинок «Як поводитись у школі». |
23.09 |
11 |
Складання правил поведінки в школі. Стимулювати дітей супроводжувати свої дії відповідними словесними поясненнями. |
27.09 |
12 |
Складання діалогу на тему «Не можна ображати друзів». Гра «Чи все потрібно класти в рюкзак?». |
28.09 |
13 |
Слухання та сприймання тексту «Я школяр». Відповідати на запитання. Утворювати імена зі зменшено – пестливими суфіксами. |
30.09 |
14 |
«Свійські тварини та птахи». Збагачення словника назвами частин тіла тварин, узгодження слів в роді числі відмінку. Тварини та їх дитинчата. Гра «Хто як голос подає?», «Один – багато». |
04.10 |
15 |
Збагачення словника назвами частин тіла св. птахів, узгодження слів в роді, числі ,відмінку. Птахи та їх дитинчата. «Хто як голос подає?», «Один – багато». |
05.10 |
16 |
Складання опису свійської тварини. Гра «Впізнай за описом». Збагачення словника прислівниками. |
07.10 |
17 |
Складання опису свійського птаха . Гра «Впізнай за описом». |
11.10 |
18 |
Відгадування загадок про птахів. Складання розповіді за сюжетним малюнком «На фермі». |
12.10 |
19 |
Осінь. Ознаки осені. Використання прислівників з протилежним значенням : мокро – сухо, похмуро – ясно. |
14.10 |
20 |
Поповнення запасу слів однокореневими словами (ліс – лісок – лісник). Добирати дієслова до іменників і навпаки: вітер повіває, дме, дує, ущух. |
18.10 |
21 |
Використання прийменників: під, на, у, з – під, через у сполученнях з іменником, узгодженим у місцевому відмінку. |
19.10 |
22 |
Овочі. Повторити назви овочів. Відгадування загадок про овочі. Робота з предметними малюнками. Складання опису овочів. |
21.10 |
23 |
Порівнювання овочів за розміром, формою, кольором. Гра «Впізнай на дотик». Складання слів з запропонованих складів. |
01.11 |
24 |
Складання простих і поширених речень. Казка «Ходить Гарбуз по городу». Змінювати слова однину на множину. |
02.11 |
25 |
Складання розповіді за серією сюжетних малюнків «Помічники». |
04.11 |
26 |
Фрукти. Змінювати слова в однині на множину. Гра «Один – багато». Відгадування загадок про фрукти. Гра «Впізнай на дотик». |
08.11 |
27 |
Утворювання прикметників від іменника: вишневе, яблучне. Гра «Яке варення?», «Який компот?». |
09.11 |
28 |
Складання описових розповідей про фрукти. Утворювати слова з префіксом пів - : півгруші. |
11.11 |
29 |
Слухання та сприймання тексту «Дідусів садок». Давати відповіді на запитання. Складання розповіді за серією сюжетних малюнків «Збираємо урожай». |
15.11 |
30 |
Дикі тварини. Назви частин тіла тварин. Тварини та їх дитинчата. Назви домівок диких тварин. |
16.11 |
31 |
Узгоджувати прикметники з іменниками в роді, числі й відмінку (пухнастий ведмідь, руда лисичка). |
18.11 |
32 |
Складання розповіді за сюжетними малюнками. Відгадування загадок про диких тварин. Гра «Чиї лапи, вуха, хвіст?». |
22.11 |
33 |
Слухання та сприймання тексту «Як білка до зими готується?». |
23.11 |
34 |
Зимуючі птахи. Назви зимуючих птахів. Вживати іменники у множині в місцевому відмінку з прийменником по: по лісах по городах. |
25.11 |
35 |
Відгадування загадок про зимуючих птахів. |
29.11 |
36 |
Слухання та сприймання тексту «Захотіла галка пити». Складання описової розповіді про птахів. |
30.11 |
37 |
«Предмети гігієни». Назви предметів гігієни їх призначення, добір дієслів. Робота з предметними і сюжетними малюнками. |
02.12 |
38 |
Предмети гігієни. Гра «Ранковий туалет ляльки». |
06.12 |
39 |
Відгадування загадок про предмети туалету. Гра «Впізнай за описом». |
07.12 |
40 |
Складання розповіді за сюжетними малюнками «Режим дня». |
09.12 |
41 |
Зима. Зимові ознаки. Слова – дії, що утворились від слів назв. |
13.12 |
42 |
Складання описової розповіді про зиму за сюжетним малюнком. Відгадування загадок. |
14.12 |
43 |
Зима. Зимові розваги. Складання речень за сюжетними малюнками. |
16.12 |
44 |
Зима. Зимові свята. Складання розповіді за сюжетним малюнком. |
20.12 |
45 |
Зима. Зимові розваги. Робота з сюжетним малюнком «Діти на ковзанці». |
21.12 |
46 |
Зима. Складання простих і поширених речень. Казка «Рукавичка». Підсумковий урок. |
23.12 |