Звук Д. «Домашні тварини»

Про матеріал
Підгрупове логопедичне на заняття на тему: Ознайомлення зі звуком Д. «Домашні тварини»
Перегляд файлу

Тема:  Звук Д.  «Домашні тварини»

Мета:

Ознайомлення зі звуком Д.Розвиток артикуляційної і дрібної моторики, фонематичного сприймання. Збагачувати словник дітей по темі «Свійські тварини». Вчити утворювати дієслова, зменшувально-пестливу форму іменників.Утворювати назву дитинчат свійських тварин.Розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати любов до свійських тварин. 

 

Обладнання: Мультимедійна презентація

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

Логопед: - Добрий день! Сьогодні на заняття до нас завітала дівчинка Катруся.Вона хоче поїхати до дідуся та бабусі. Ну що ж будемо  подорожувати разом з нею?

    Але для того, щоб гарно  вимовляти звуки  і розмовляти під час нашої подорожі ми повинні зробити зарядку для нашого язичка -артикуляційну гімнастику.

2.Артикуляційна гімнастика

Вправи: «Лопаточка», «Голочка», «Щіточка», «Грибочок», «Годинничок», «Парканчик», «Посмішка»

А тепер давайте промовимо цей звук.Що у нас рухається коли ми його вимовляємо.

3.Основна частина.(Слайд 1)

Ну що ж приїхала внучка Катруся до дідуся та бабусі і пішла подивитись хто живе у них у дворі. А дізнаєтеся ви кого вона там побачила. Коли відгадаєте загадки.

Відгадування загадок (Слайд2)

1.Хто з хвостиком і з вушками

Вкого лапки з подушками?

Як ступа ніхто не чує, тихо крадучись полює.

Імаленькі сірі мишки

Утікають геть від … (Кішки)

2.Як маленький-дзявкотить

Як великий-гавкотить

Може дім охороняти

Та чужинців відганяти   (Собака)

3.Голодна-мукає, сита-жує,

Всім діткам молоко дає.  (Корова)

4.Я великий, я красивий

Як біжу, то в’ється грива

Хвіст у мене довгий-довгий,

Хвіст у мене мов шовковий.   (Кінь)

5.З рогами, а не бик, доять, а не корова,

Кору здирає, а кошиків не плете.  (Коза)

6.Хвіст крючком, а ніс п’ятачком.   (Свиня)

7.І мала і кучерява,

І тихенька. І ласкава

Песик її стереже

Має брата баранця

Називається…(Вівця)

Гониться по хаті зайчик

Стрибунець і побігайчик

Просить хлібчик і морквину,

Сіно, крупи, капустину.   (Кріль)

 

   Отже кого побачила Катруся у дідуся і бабусі. Як їх можна назвати одним словом. (Свійські тварини). Чому їх так називають?

Діти але ці тварини хочуть з нами погратися.

1.Гра «Впіймай звук»

Котик хоче пограти з вами гру «Впіймай звук»

2.Гра «Веселий звук».

Собачка хоче пограти гру веселий звук (з м’ячем).  –Я буду кидати м’яч , а ви називатимете мені слова із звуком Д.

3.Гра «Впізнай за голосом» (Слайд)

Корівка хоче дізнатися чи знаєте ви як розмовляють свійські тварини і приготувала гру «Впізнай за голосом»

Діти називають тваринку і кажуть що вони роблять

Кіт –нявкає

Собака – гавкає

Корова – мукає  і т. д.

4.Вправа «Визнач перший і останній звук»

Коник підготував завдання «Визнач перший і останній звук» Він хоче побачити чи вмієте ви визначати перший і останній звук у назві свійських тварин.

5. Фізкультхвилинка «Веселі поросята» (Слайд)

6.Гра «Назви тварин і їх дитинчат» (Слайд)

   Ой дітки у дворі переплутались всі дитинчата наших тварин. Коза  хоче щоб ви допомогли  мамам повернути їх дитинчат.

У кішки –кошеня

У собаки-цуценя і т.д.

7.Гра «Хто зайвий» (Слайд)

А тепер і свиня підготувала для вас гру «Хто зайвий»

8.Гра «Назви ласкаво»

Вівця теж хоче погратися з вами у гру «Назви ласкаво тваринок». Я вам кажу Кіт- а ви мені –котик; собака-собачка»

9.Повторити чистомовки.

І залишився кролик, який теж хоче гратися і він просить, щоб ви повторили його чистомовки із звуком Д.

Да-да-да –чиста у відрі вода

Да-да-да – дісталась кисла ягода

Ди-ди-ди – ми діставали плоди

Ді-ді-ді – діти купалися у воді

Ад-ад-ад – у дідуся добрий сад

 

10.Завдання «Намалюй тваринку»

Ну що ж діти ви молодці виконали всі завдання наших тваринок.Катруся вами задоволена, і хоче ще побачити чи можете ви на дощечках за допомогою резинок намалювати свійських тваринок.

 

Підсумок заняття

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 березня 2023
Переглядів
1366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку