Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 2 клас (за програмою Р. Шияна))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для 2 класу НУШ, І півріччя, за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко (за типовою освітньою програмою для 1-2 класів НУШ Шияна Р. Б.,розробленою під керівництвом Шияна Р. Б)
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування уроків  інтегрованого курсу

«Я досліджую світ» для 2 класу

за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко

І півріччя ( 8 год)

Тема уроку

Прим.

Дата

Тема 1. Зміни

Пригода перша

1.

Перший урок «Нація нескорених»

ГІО

 

2.

«Зміни в школі» (за твором В. Нестайка) (с.4-6)

МОВ

 

3.

Як змінилася моя школа? (с.7-8)

СЗО

 

4.

Інтегрований урок_______________________

МАО

 

5.

Як змінився мій клас? (с.9)

СЗО

 

6.

Будова комп’ютера. Інсценізація діалогу(с.10)

ІФО

 

7.

Схема росту і розвитку рослини (с.9)

ПРО

 

8.

Робота з коміксом «Чи справді близнюки геть однакові?»(с.11)

МОВ

 

9.

Виготовлення картини з пластиліну. (с.10)

ТЕО

 

Пригода друга

10.

«Таємниче зникнення» (за твором В. Нестайка) (с.12)

МОВ

 

11.

Як змінилися способи передавання повідомлень? Жестова мова. Епізод. (с.13-14)

СЗО

 

12.

Чому відбуваються зміни в природі? (с.15)

ПРО

 

13.

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

14.

Звірі та птахи восени (с.16)

ПРО

 

15.

Обертання Землі навколо осі. Дослідження. (с.15)

ПРО

 

16.

Робота з коміксом «Чи завжди відпочинок іде на користь?» (с.17)

МОВ

 

17.

Виготовлення жабеняти з пластиліну.

ТЕО

 

Пригода третя

18.

«Як потрапити у Павутинію?» (за твором В. Нестайка) (с.18)

МОВ

 

19.

Як змінюються істоти впродовж життя? Життєвий цикл метелика. (с.19)

ПРО

 

20.

Як змінюється людина впродовж життя? (с.20)

ПРО

 

21.

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

22.

Що змінилося в мені? (с.21-22)

ПРО

 

23.

Індивідуальний проект «Як я змінився на час навчання у школі». (с.22)

ПРО

МОВ

 

24.

Робота з коміксом «Чому Поліну не впізнали друзі?» (с. 23)

МОВ

 

25.

Паспорт другокласника. (с.21)

ТЕО

 

Пригода четверта

26.

«Порятунок» (за твором В. Нестайка) (с.24)

МОВ

 

27.

Які зміни не залежать від мене? (с.25)

ПРО

 

28.

Термометр. Вимірювання температури повітря. (с.26)

ПРО

 

29.

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

30.

Які зміни залежать від мене? Мій режим дня. (с.27-28)

СЗО

 

31.

Перевір себе. Діагностувальна робота №1

 

 

32.

Робота з коміксом «Чому Ярема не знайшов, із ким погратися? (с.29)

МОВ

 

33.

Фотоколаж «Що в мені змінилося»

ТЕО

 

Тема 2. Факти і здогадки

Пригода перша

34.

«Вероніка та рожева парасолька.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 36)

МОВ

 

35

Які факти “приховує” фотографія? (с. 37 – 38)

МОВ

 

36

Факти і здогадки. Колаж з улюблених світлин.

ГІО

 

37

Про що розкажуть прості речі? (с. 39 – 40) 

ГІО

 

38

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

39

Факти і здогадки. Ґрунт. (с.40)

ПРО

 

40

Робота з коміксом «Чи дбає Костик про своє здоров’я». (с.41)

МОВ

 

41

Виготовлення парасольки.

ТЕО

 

 

Пригода друга

42

«Сонячні зайчики.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 42)

МОВ

 

43

Чим цікаве сонце? (с. 43)

ПРО

 

44

Як виникають «сонячні зайчики»? (с. 44)

ПРО

 

45

Як факти минулого впливають на майбутнє? (с. 45)

ГІО

 

46

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

47

Факти і здогадки. Обговорення ситуацій.(с.46)

МОВ

 

48

Як події стають визначними? (с. 47)

ГІО

 

49

Веселий зайчик.

ТЕО

 

 

Пригода третя

50

«Магічне число сім.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 48)

МОВ

 

51

Яку інформацію записують числами? (с. 49)

МАО

 

52

Про що може розказати упаковка товару? (с. 50)

СЗО

 

53

Як отримують інформацію люди з особливими потребами? (с. 51 -52)

ГІО

 

54

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

55

Читаємо за таблицею Брайля. (с.52)

СЗО

 

56

Робота з коміксом «Як діяти, якщо ти опинився/опинилася  в небезпечній ситуації? «(с. 53)

МОВ

 

57

Підставка для олівців.

ТЕО

 

Пригода четверта

58

«Що там, на горищі?» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 54 – 55)

МОВ

 

59

Про що розкаже родовід? (с. 56)

ГІО

 

60

Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії? (с. 57 – 58)

ГІО

 

61

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

62

Перевір себе. Діагностувальна робота № 2

 

 

63

Колаж «Наші спільні захоплення.»

МОВ

 

64

Робота з коміксом «Як слід діяти, коли знайшов незнайомий предмет» (с.59)

МОВ

 

65

Свічник.

ТЕО

 

 

 

Тема 3. Територія

Пригода перша

66

«Знайомство з марсіанами»(за твором Наталії Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с. 66)

МОВ

 

67

Як упізнати територію своєї країни? (с. 67 – 68)

ГІО

 

68

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

69

Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? (с. 69 – 70)

ГІО

 

70

Робота з коміксом «Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я? «(с. 71)

МОВ

 

71

Екскурсія до краєзнавчого музею

ГІО

 

72

Екскурсія до краєзнавчого музею

ГІО

 

73

Браслет для друзів (с.68)

ТЕО

 

Пригода друга

74

«Пригода на дорозі» (за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с.72)

МОВ

 

75

Чим особлива територія мого населеного пункту? (с. 73 – 74)

ГІО

 

76

Яким є мій населений пункт? (створення групового проекту). (с. 74)

МОВ

 

77

Як територія може стати домівкою? (с.75 – 76)

ПРО

 

78

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

79

Досліджуємо територію біля школи.

СЗО

 

80

Робота з коміксом «У яких домівках зимують комахи? (с.77)

МОВ

 

81

Витинанка.

ТЕО

 

 

Пригода третя

82

«Пошуки летючої тарілки»(за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с. 78)

МОВ

 

83

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? (с. 79 – 80)

ГІО

 

84

Дослідження знаків у громадських місцях.

СЗО

 

85

Де межі мого особистого простору? (с. 81)

ГІО

 

86

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

87

Як тварини позначають межі своєї території? (с. 82)

ПРО

 

88

Робота з коміксом «Як поводитися на чужій території?»(с. 83)

МОВ

 

89

Паперова прикраса

ТЕО

 

Пригода четверта

90

«Млинці й смачне паливо» (за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). ( с. 84)

МОВ

 

91

Чому особистий простір — недоторканна територія? (с. 85 – 86)

ГІО

 

92

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

93

Перевір себе.

 

 

94

Діагностувальна робота № 3

 

 

95

Як зробити територію комфортною для себе? (с. 87 – 88)

СЗО

 

96

Робота з коміксом «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті» (с.89)

МОВ

 

97

Листівка з подякою.

ТЕО

 

Тема 4. Спільнота

Пригода перша

98

«Невідомий пахучомедовий світ» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 96)

МОВ

 

99

Краще разом чи поодинці? (с. 97 – 98)

ТЕО

 

100

Проект «Рій – бджолина сімейка»

ПРО

 

101

Що об’єднує людей у спільноті? (с. 99 – 100)

ГІО

 

102

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

103

Обговорення правил спільноти. Колаж.

ГІО

 

104

Робота з коміксом «Чому у Мар’яни немає друзів?» (с.101)

МОВ

 

105

Веселі бджілки. (с.98)

ТЕО

 

Пригода друга

106

«Друзі чи недруги» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 102)

МОВ

 

107

Як сприймати тих, кого не знаєш? (с. 103 -104)

ГІО

 

108

Досліди, як маленькі необачні вчинки можуть зіпсувати стосунки.(с. 104)

ПРО

 

109

Як налагоджувати гарні стосунки? (с. 105)

МОВ

 

110

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

111

Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки? (с. 106)

СЗО

 

112

Алгоритм «Як діяти, якщо тебе цькують або ображають?» (с. 107)

МОВ

 

113

Янголятко.

ТЕО

 

Пригода третя

114

«У пошуках нового житла» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 108)

МОВ

 

115

Що я можу зробити для спільної справи? (с. 109)

ГІО

 

116

Готуємо виставу за мотивами прочитаного твору. (с. 110)

ГІО

 

117

Чи може існувати спільнота без законів і правил? (с. 111 – 112)

ГІО

 

118

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

119

Правила класу.

ГІО

 

120

Робота з коміксом «Як Сніговичок подарував друзям нову ідею» (с.113)

МОВ

 

121

Різдвяний подарунок.

ТЕО

 

Пригода четверта

122

«Диво на Різдво» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 114)

МОВ

 

123

Хто такі герої? (с. 115 – 116)

ГІО

 

124

Складання розповіді за планом «Мій герой/ моя героїня» (с.116). Перевір себе.

МОВ

 

125

Діагностувальна робота № 4

 

 

127

Інтегрований урок ________________________

МАО

 

127

Як протидіяти негідним учинкам? (с. 117 -118)

СЗО

 

128

Робота з коміксом «Про Данилка та його сестричку» (с.119)

МОВ

 

129

Новорічна прикраса.

ТЕО

 

 

docx
Додав(-ла)
Мельник Надія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
17 січня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку