Календарно – тематичне планування уроків інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» для 2 класу
за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко
І півріччя ( 8 год)
№ |
Тема уроку |
Прим. |
Дата |
Тема 1. Зміни Пригода перша |
|||
1. |
Перший урок «Нація нескорених» |
ГІО |
|
2. |
«Зміни в школі» (за твором В. Нестайка) (с.4-6) |
МОВ |
|
3. |
Як змінилася моя школа? (с.7-8) |
СЗО |
|
4. |
Інтегрований урок_______________________ |
МАО |
|
5. |
Як змінився мій клас? (с.9) |
СЗО |
|
6. |
Будова комп’ютера. Інсценізація діалогу(с.10) |
ІФО |
|
7. |
Схема росту і розвитку рослини (с.9) |
ПРО |
|
8. |
Робота з коміксом «Чи справді близнюки геть однакові?»(с.11) |
МОВ |
|
9. |
Виготовлення картини з пластиліну. (с.10) |
ТЕО |
|
Пригода друга |
|||
10. |
«Таємниче зникнення» (за твором В. Нестайка) (с.12) |
МОВ |
|
11. |
Як змінилися способи передавання повідомлень? Жестова мова. Епізод. (с.13-14) |
СЗО |
|
12. |
Чому відбуваються зміни в природі? (с.15) |
ПРО |
|
13. |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
14. |
Звірі та птахи восени (с.16) |
ПРО |
|
15. |
Обертання Землі навколо осі. Дослідження. (с.15) |
ПРО |
|
16. |
Робота з коміксом «Чи завжди відпочинок іде на користь?» (с.17) |
МОВ |
|
17. |
Виготовлення жабеняти з пластиліну. |
ТЕО |
|
Пригода третя |
|||
18. |
«Як потрапити у Павутинію?» (за твором В. Нестайка) (с.18) |
МОВ |
|
19. |
Як змінюються істоти впродовж життя? Життєвий цикл метелика. (с.19) |
ПРО |
|
20. |
Як змінюється людина впродовж життя? (с.20) |
ПРО |
|
21. |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
22. |
Що змінилося в мені? (с.21-22) |
ПРО |
|
23. |
Індивідуальний проект «Як я змінився на час навчання у школі». (с.22) |
ПРО МОВ |
|
24. |
Робота з коміксом «Чому Поліну не впізнали друзі?» (с. 23) |
МОВ |
|
25. |
Паспорт другокласника. (с.21) |
ТЕО |
|
Пригода четверта |
|||
26. |
«Порятунок» (за твором В. Нестайка) (с.24) |
МОВ |
|
27. |
Які зміни не залежать від мене? (с.25) |
ПРО |
|
28. |
Термометр. Вимірювання температури повітря. (с.26) |
ПРО |
|
29. |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
30. |
Які зміни залежать від мене? Мій режим дня. (с.27-28) |
СЗО |
|
31. |
Перевір себе. Діагностувальна робота №1 |
|
|
32. |
Робота з коміксом «Чому Ярема не знайшов, із ким погратися? (с.29) |
МОВ |
|
33. |
Фотоколаж «Що в мені змінилося» |
ТЕО |
|
Тема 2. Факти і здогадки Пригода перша |
|||
34. |
«Вероніка та рожева парасолька.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 36) |
МОВ |
|
35 |
Які факти “приховує” фотографія? (с. 37 – 38) |
МОВ |
|
36 |
Факти і здогадки. Колаж з улюблених світлин. |
ГІО |
|
37 |
Про що розкажуть прості речі? (с. 39 – 40) |
ГІО |
|
38 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
39 |
Факти і здогадки. Ґрунт. (с.40) |
ПРО |
|
40 |
Робота з коміксом «Чи дбає Костик про своє здоров’я». (с.41) |
МОВ |
|
41 |
Виготовлення парасольки. |
ТЕО |
|
Пригода друга |
|||
42 |
«Сонячні зайчики.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 42) |
МОВ |
|
43 |
Чим цікаве сонце? (с. 43) |
ПРО |
|
44 |
Як виникають «сонячні зайчики»? (с. 44) |
ПРО |
|
45 |
Як факти минулого впливають на майбутнє? (с. 45) |
ГІО |
|
46 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
47 |
Факти і здогадки. Обговорення ситуацій.(с.46) |
МОВ |
|
48 |
Як події стають визначними? (с. 47) |
ГІО |
|
49 |
Веселий зайчик. |
ТЕО |
|
Пригода третя |
|||
50 |
«Магічне число сім.» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 48) |
МОВ |
|
51 |
Яку інформацію записують числами? (с. 49) |
МАО |
|
52 |
Про що може розказати упаковка товару? (с. 50) |
СЗО |
|
53 |
Як отримують інформацію люди з особливими потребами? (с. 51 -52) |
ГІО |
|
54 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
55 |
Читаємо за таблицею Брайля. (с.52) |
СЗО |
|
56 |
Робота з коміксом «Як діяти, якщо ти опинився/опинилася в небезпечній ситуації? «(с. 53) |
МОВ |
|
57 |
Підставка для олівців. |
ТЕО |
|
Пригода четверта |
|||
58 |
«Що там, на горищі?» (за однойменним твором Валентини Табур). (с. 54 – 55) |
МОВ |
|
59 |
Про що розкаже родовід? (с. 56) |
ГІО |
|
60 |
Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії? (с. 57 – 58) |
ГІО |
|
61 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
62 |
Перевір себе. Діагностувальна робота № 2 |
|
|
63 |
Колаж «Наші спільні захоплення.» |
МОВ |
|
64 |
Робота з коміксом «Як слід діяти, коли знайшов незнайомий предмет» (с.59) |
МОВ |
|
65 |
Свічник. |
ТЕО |
|
Тема 3. Територія Пригода перша |
|||
66 |
«Знайомство з марсіанами»(за твором Наталії Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с. 66) |
МОВ |
|
67 |
Як упізнати територію своєї країни? (с. 67 – 68) |
ГІО |
|
68 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
69 |
Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? (с. 69 – 70) |
ГІО |
|
70 |
Робота з коміксом «Як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я? «(с. 71) |
МОВ |
|
71 |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
ГІО |
|
72 |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
ГІО |
|
73 |
Браслет для друзів (с.68) |
ТЕО |
|
Пригода друга |
|||
74 |
«Пригода на дорозі» (за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с.72) |
МОВ |
|
75 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? (с. 73 – 74) |
ГІО |
|
76 |
Яким є мій населений пункт? (створення групового проекту). (с. 74) |
МОВ |
|
77 |
Як територія може стати домівкою? (с.75 – 76) |
ПРО |
|
78 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
79 |
Досліджуємо територію біля школи. |
СЗО |
|
80 |
Робота з коміксом «У яких домівках зимують комахи? (с.77) |
МОВ |
|
81 |
Витинанка. |
ТЕО |
|
Пригода третя |
|||
82 |
«Пошуки летючої тарілки»(за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). (с. 78) |
МОВ |
|
83 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? (с. 79 – 80) |
ГІО |
|
84 |
Дослідження знаків у громадських місцях. |
СЗО |
|
85 |
Де межі мого особистого простору? (с. 81) |
ГІО |
|
86 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
87 |
Як тварини позначають межі своєї території? (с. 82) |
ПРО |
|
88 |
Робота з коміксом «Як поводитися на чужій території?»(с. 83) |
МОВ |
|
89 |
Паперова прикраса |
ТЕО |
|
Пригода четверта |
|||
90 |
«Млинці й смачне паливо» (за твором Наталі Чуб “Цікаві правила дорожнього руху”). ( с. 84) |
МОВ |
|
91 |
Чому особистий простір — недоторканна територія? (с. 85 – 86) |
ГІО |
|
92 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
93 |
Перевір себе. |
|
|
94 |
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
95 |
Як зробити територію комфортною для себе? (с. 87 – 88) |
СЗО |
|
96 |
Робота з коміксом «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті» (с.89) |
МОВ |
|
97 |
Листівка з подякою. |
ТЕО |
|
Тема 4. Спільнота Пригода перша |
|||
98 |
«Невідомий пахучомедовий світ» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 96) |
МОВ |
|
99 |
Краще разом чи поодинці? (с. 97 – 98) |
ТЕО |
|
100 |
Проект «Рій – бджолина сімейка» |
ПРО |
|
101 |
Що об’єднує людей у спільноті? (с. 99 – 100) |
ГІО |
|
102 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
103 |
Обговорення правил спільноти. Колаж. |
ГІО |
|
104 |
Робота з коміксом «Чому у Мар’яни немає друзів?» (с.101) |
МОВ |
|
105 |
Веселі бджілки. (с.98) |
ТЕО |
|
Пригода друга |
|||
106 |
«Друзі чи недруги» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 102) |
МОВ |
|
107 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? (с. 103 -104) |
ГІО |
|
108 |
Досліди, як маленькі необачні вчинки можуть зіпсувати стосунки.(с. 104) |
ПРО |
|
109 |
Як налагоджувати гарні стосунки? (с. 105) |
МОВ |
|
110 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
111 |
Як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки? (с. 106) |
СЗО |
|
112 |
Алгоритм «Як діяти, якщо тебе цькують або ображають?» (с. 107) |
МОВ |
|
113 |
Янголятко. |
ТЕО |
|
Пригода третя |
|||
114 |
«У пошуках нового житла» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 108) |
МОВ |
|
115 |
Що я можу зробити для спільної справи? (с. 109) |
ГІО |
|
116 |
Готуємо виставу за мотивами прочитаного твору. (с. 110) |
ГІО |
|
117 |
Чи може існувати спільнота без законів і правил? (с. 111 – 112) |
ГІО |
|
118 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
119 |
Правила класу. |
ГІО |
|
120 |
Робота з коміксом «Як Сніговичок подарував друзям нову ідею» (с.113) |
МОВ |
|
121 |
Різдвяний подарунок. |
ТЕО |
|
Пригода четверта |
|||
122 |
«Диво на Різдво» (за твором Василя Тибеля “Медова казка”). (с. 114) |
МОВ |
|
123 |
Хто такі герої? (с. 115 – 116) |
ГІО |
|
124 |
Складання розповіді за планом «Мій герой/ моя героїня» (с.116). Перевір себе. |
МОВ |
|
125 |
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
127 |
Інтегрований урок ________________________ |
МАО |
|
127 |
Як протидіяти негідним учинкам? (с. 117 -118) |
СЗО |
|
128 |
Робота з коміксом «Про Данилка та його сестричку» (с.119) |
МОВ |
|
129 |
Новорічна прикраса. |
ТЕО |
|