Календарно- тематичне планування уроків з основ здоров’я
для учениці 8 класу на I-II семестри 2022-2023н.р.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 8-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ.ХІМІЯ 8-9 класи Укладач: Бабяк О.О. Київ – 2016 (17,5 години ,0,5 годин на тиждень із них 1 година резервна)
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Оцікувальні результати |
|
І сем |
1 год Вступ. На порозі дорослого життя. Поняття про фізіологічну і соціальну зрілість. Ознаки фізіологічної й соціальної зрілості. |
Учень:називає з допомогою учителя основні вияви поведінки підлітків; має уяву про ознаки фізіологічного та соціального розвитку підлітків; усвідомлює необхідність діяти відповідно до рівня свого соціального і фізіологічного розвитку. |
|
|
1 год Надзвичайні ситуації.Надзвичайні ситуації (НС) соціального, природного та техногенного походження, причини їх виникнення. Викрадення дітей і торгівля ними. Безпритульність. Залучення до небезпечних видів бізнесу і найгірших видів праці.Основні принципи порятунку та захисту людей. |
Учень: називає з допомогою учителя основні види надзвичайних ситуацій; має уявлення про основні причини виникнення надзвичайних ситуацій та їх можливих наслідків для здоров’я і життя людини;пояснює загрозу для життя при викраденні дітей і торгівлі ними;знає про наслідки безпритульності для життя і здоров’я. |
|
|
2 год Оптимальні дії під час конкретних НС. Перша допомога при НС. Дія рятувальних служб при НС. Права і обов’язки людини під час НС та в період ліквiдації їх наслідків. Практична робота: Моделювання ситуацій надання першої допомоги під час НС. |
Учень:називає основні права і обов’язки людини під час НС та в період ліквідації їх наслідків;має уяву про необхідність контролю за якістю повітря, води, продуктів; називає ознаки надзвичайних ситуацій; навчається звертатися за адресною допомогою щодо профілактики захворювань в епідемічній ситуації; знає про рятувальні служби про виникнення НС;може здійснити найпростіші рятувальні роботи;має уявлення про засоби індивідуального захисту і рятувальні спорядження;знає правила безпечної поведінки з застарілими боєприпасами та вибухонебезпечними предметами; знає правила евакуації з небезпечної зони; називає дій під час НС. |
|
|
3 год Оздоровчі системи Поняття про оздоровчі системи. Оздоровче харчування. Сучасні й традиційні системи харчування. Основи безпеки харчування. Хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування. Перша допомога при харчових отруєннях і кишкових інфекціях. Харчові добавки. Харчові продукти у природі, отруйні та небезпечні рослини. Практична робота:Моделювання ситуації та виконання алгоритму надання першої допомоги при отруєннях та кишкових інфекціях |
Учень:називає основні складові оздоровчих систем; має уявлення про основні небезпеки неякісного харчування; називає деякі хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування; називає ознаки харчового отруєння; знає про їстівні та отруйні рослини; захисні реакції організму людини; знає про вплив харчування на здоров’я людини, про необхідність споживання повноцінної їжі; розуміє важливість правильного добору якісних харчових продуктів; знає про необхідність консультування з лікарем-фахівцем щодо вживання харчових добавок; важливість для життя і здоров’я правил вживання дикорослих рослин;знає правила здорового способу життя; надання першої допомоги при отруєннях і кишкових інфекціях. |
|
ІІ сем |
3 год Фізіологічна і соціальна зрілість. Ознаки фізіологічної та соціальної зрілості. Соціальні аспекти статевого дозрівання. Шкідливість для здоров’я раннього статевого життя та вагітності неповнолітніх. Спілкування дівчат і хлопців на засадах дружби.Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання. Поняття про ІПСШ. Шляхи зараження ІПСШ. Причини, умови розвитку й наслідки СНІД. Практична робота:“Відмова від небезпечних пропозицій в умовах тиску і загрози насилля ”. |
Учень: називає з допомогою вчителя основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості; має уявлення про шляхи зараження ІПСШ; знає про негативний вплив куріння, вживання алкоголю та наркотиків на здоров’я; має уявлення про ознаки наркотичного, алкогольного сп’яніння; знає про вплив на здоров’я тютюнового диму, алкоголю і наркотиків;вплив СНІД на життєдіяльність людини;розповідає про необхідність відмови від шкідливих звичок;
|
|
|
3 год Безпека в сучасному суспільстві. Безпека на дорогах. Правила для мотоциклістів. Перевезення пасажирів на мотоциклі.Екологічна безпека: поняття, умови забезпечення. Вплив екологічних умов проживання на здоров’я людини.Уникнення небезпеки в кримінальних ситуаціях пограбування, шантажу, нападу. Захист від релігійних сект. Основи самозахисту у кримінальних ситуаціях та його межі. Правова відповідальність неповнолітніх. Органи охорони правопорядку.Небезпеки під час терористичних актів. Основи самозахисту під час терористичних актів.Соціальні небезпеки у місцях проживання. Соціальні патології. Соціальні конфлікти. Інформаційна безпека. |
Учень: має уяву про можливі соціальні небезпеки у місцях проживання; причини виникнення асоціальної поведінки людей; про алгоритми поведінки у криміногенних ситуаціях та при нападі терористів; має уяву про органи охорони правопорядку; називає з допомогою вчителя основні способи уникнення пограбування, шантажу, нападу, потрапляння у релігійні секти та асоціальні угруповання; має уяву про причини та наслідки забруднення середовища для життя і здоров’я; пояснює з допомогою вчителя необхідність виконання правил екологічної безпеки;вплив інформації на людину, її свідомість;розуміє важливість виконання правил безпечної поведінки; з- допомогою вчителя може виконувати з допомогою вчителя алгоритми необхідних дій у небезпечних соціальних ситуаціях; назиаває з допомогою вчителя правила поведінки у місцях великого скупчення людей; поведінки на природі. |
|
|
3 год Всебічний розвиток особистості. Значення всебічного розвитку для формування особистості молодої людини. Взаємовплив психічної та духовної складових здоров’я.Чинники формування духовної складовоїздоров’я. Естетичні та моральні засади здоров’я. Краса і здоров’я.
|
Учень:- називає з допомогою вчителя ознаки гармонійного розвитку особистості; естетичні вияви здоров’я; знає про чинники збереження духовної складової здоров’я; пояснює з допомогою вчителя необхідність ведення здорового способу життя для гармонійного розвитку; розуміє вплив правил загальнолюдської моралі на здоров’я;вплив на здоров’я естетичного, етичного розвитку молоді; знає правила здорового способу життя. |
|
|
1 год Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||