Календарно- тематичне планування уроків з основ здоров’я для учениці 8 класу на I-II семестри 2022-2023н.р.

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків з основ здоров’я для учениці 8 класу на I-II семестри 2022-2023н.р.
Перегляд файлу

                                                  Календарно- тематичне планування уроків з основ здоров’я

для учениці  8 класу на I-II семестри 2022-2023н.р.

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 8-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ.ХІМІЯ 8-9 класи Укладач: Бабяк О.О. Київ – 2016 (17,5 години ,0,5 годин на тиждень із них 1 година резервна)

Дата

Зміст навчального матеріалу

Оцікувальні результати

І сем

1 год Вступ. На порозі дорослого життя. Поняття про фізіологічну і соціальну зрілість. Ознаки фізіологічної й соціальної зрілості.

Учень:називає з допомогою учителя  основні вияви поведінки підлітків;

має уяву про ознаки фізіологічного та соціального розвитку підлітків;

усвідомлює необхідність діяти відповідно до рівня свого соціального і фізіологічного розвитку.

 

1 год Надзвичайні ситуації.Надзвичайні ситуації (НС) соціального, природного та техногенного походження, причини їх виникнення. Викрадення дітей і торгівля ними. Безпритульність. Залучення до небезпечних видів бізнесу і найгірших видів праці.Основні принципи порятунку та захисту людей.

Учень: називає з допомогою учителя  основні види надзвичайних ситуацій; має уявлення про основні причини виникнення надзвичайних ситуацій та їх можливих наслідків для здоров’я і життя людини;пояснює загрозу для життя при викраденні дітей і торгівлі ними;знає про наслідки безпритульності для життя і здоров’я.

 

2 год Оптимальні дії під час конкретних НС.

Перша допомога при НС.

Дія рятувальних служб при НС. Права і обов’язки людини під час НС та в період ліквiдації їх наслідків.

Практична робота:

Моделювання ситуацій надання першої допомоги під час НС.

Учень:називає основні права і обов’язки людини під час НС та в період ліквідації їх наслідків;має уяву про необхідність контролю за якістю повітря, води, продуктів;

називає ознаки надзвичайних ситуацій;

навчається звертатися за адресною допомогою щодо профілактики захворювань в епідемічній ситуації;

знає про рятувальні служби про виникнення НС;може здійснити найпростіші рятувальні роботи;має уявлення про засоби індивідуального захисту і рятувальні спорядження;знає правила безпечної поведінки з застарілими боєприпасами та вибухонебезпечними предметами; знає правила евакуації з небезпечної зони; називає дій під час НС.

 

3 год Оздоровчі системи Поняття про оздоровчі системи. Оздоровче харчування. Сучасні й традиційні системи харчування.

Основи безпеки харчування. Хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування. Перша допомога при

харчових отруєннях і кишкових інфекціях. Харчові добавки. Харчові продукти у природі, отруйні та небезпечні рослини.

Практична робота:Моделювання ситуації та виконання алгоритму надання першої допомоги при отруєннях та

кишкових інфекціях

Учень:називає основні складові оздоровчих систем;

має уявлення про основні небезпеки неякісного харчування;

називає деякі хвороби, до яких призводить неякісне, незбалансоване харчування;

називає ознаки харчового отруєння; знає про їстівні та отруйні рослини;

захисні реакції організму людини;

знає про вплив харчування на здоров’я людини, про необхідність споживання повноцінної їжі;

розуміє важливість правильного добору якісних харчових продуктів;

знає про необхідність консультування з лікарем-фахівцем щодо вживання харчових добавок; важливість для життя і здоров’я правил вживання дикорослих рослин;знає правила здорового способу життя;

надання першої допомоги при отруєннях і кишкових інфекціях.

ІІ сем

3 год Фізіологічна і соціальна зрілість.

Ознаки фізіологічної

та соціальної зрілості. Соціальні аспекти статевого дозрівання. Шкідливість для здоров’я раннього статевого життя та вагітності неповнолітніх. Спілкування дівчат і хлопців на засадах дружби.Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання. Поняття про ІПСШ. Шляхи зараження ІПСШ. Причини, умови розвитку й наслідки СНІД.

Практична робота:“Відмова від небезпечних

пропозицій в умовах тиску і загрози насилля ”.

Учень: називає з допомогою вчителя основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості;

має уявлення про шляхи зараження ІПСШ;

знає про негативний вплив куріння, вживання алкоголю та наркотиків на здоров’я;

має уявлення про ознаки наркотичного, алкогольного сп’яніння;

знає про вплив на здоров’я тютюнового диму, алкоголю і наркотиків;вплив СНІД на життєдіяльність людини;розповідає про необхідність відмови від шкідливих звичок;

 

 

3 год Безпека в сучасному суспільстві.

Безпека на дорогах. Правила для мотоциклістів. Перевезення

пасажирів на мотоциклі.Екологічна безпека: поняття, умови забезпечення. Вплив екологічних умов проживання на здоров’я людини.Уникнення небезпеки в кримінальних ситуаціях пограбування, шантажу, нападу. Захист від релігійних сект.

Основи самозахисту у кримінальних ситуаціях та його

межі. Правова відповідальність неповнолітніх. Органи охорони правопорядку.Небезпеки під час терористичних актів. Основи самозахисту під час терористичних актів.Соціальні небезпеки у місцях проживання. Соціальні патології. Соціальні конфлікти. Інформаційна безпека.

Учень: має уяву про можливі соціальні небезпеки у місцях проживання; причини виникнення асоціальної поведінки людей; про алгоритми поведінки у криміногенних ситуаціях та при нападі терористів; має уяву про органи охорони правопорядку; називає з допомогою вчителя основні способи уникнення пограбування, шантажу, нападу, потрапляння у релігійні секти та асоціальні угруповання; має уяву про  причини та наслідки забруднення середовища для життя і здоров’я; пояснює з допомогою вчителя необхідність виконання правил екологічної безпеки;вплив інформації на людину, її свідомість;розуміє важливість виконання правил безпечної поведінки; з- допомогою вчителя може виконувати з допомогою вчителя алгоритми необхідних дій у небезпечних соціальних ситуаціях; назиаває з допомогою вчителя правила поведінки у місцях великого скупчення людей; поведінки на природі.

 

3 год  Всебічний розвиток особистості. Значення всебічного розвитку для формування особистості молодої людини. Взаємовплив психічної та духовної складових здоров’я.Чинники формування духовної складовоїздоров’я. Естетичні та моральні засади здоров’я. Краса і здоров’я.

 

Учень:- називає з допомогою вчителя ознаки гармонійного розвитку особистості;

естетичні вияви здоров’я; знає про чинники збереження духовної складової здоров’я; пояснює з допомогою вчителя необхідність ведення здорового способу життя для гармонійного розвитку; розуміє вплив правил загальнолюдської моралі на здоров’я;вплив на здоров’я естетичного, етичного розвитку молоді; знає правила здорового способу життя.

 

1 год Повторення і систематизація навчального  матеріалу

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 8 клас, Планування
Інкл
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку