Календарне планування на 1 клас, І семестр 3 години на тиждень, НМК «Fly High 1», Longman Pearson |
|||||||||||||||||||
№ |
№ тем |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат На кінець уроку учні вмітимуть : |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Фонетика |
Сприймання на слух/ зорове сприймання
|
Усна/писемна взаємодія/продукування |
|||||||||||||||
Розділ 1: У джунглях та Розділ 2: Кольори Тематика ситуативного спілкування: Я та мої друзі. Дозвілля (12 год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), основні компетентності у природничих науках і технологіях (описувати іноземною мовою природні явища), уміння вчитися впродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір) |
|||||||||||||||||||
1 |
1 |
3.09 |
Привітання та знайомство.
|
вітатися з новими знайомими Hello! Hi! My name is… I am… |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати |
Name, Ted, Paco, Cabu, Trumpet, my, I P.B. p 4-5
|
Дієслово to be (I am….) What’s your name? |
Інтонація стверджувального та питального речення |
Дивитись, слухати, показувати |
Рольова гра: розіграти діалог персонажів у групах |
|||||||||
2 |
2 |
5.09 |
Привітання та знайомство.
|
вітатися та називати себе, знайомитися одне з одним, |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Paco, Cabu, Trumpet, boy, Jim, Fiona, girl, boy elephant, parrot P.B. p 4-5 |
Дієслово to be (I am….) What’s your name?
|
Вимова та інтонація розпо-відного речення Вимова слів та окремих звуків [p], [r], [t], [з:] у словах: parrot, girl, Trumpet |
Слухати та вказувати на персонажів
|
Запитувати ім’я. Вітатись
|
|||||||||
3 |
3 |
6.09 |
Знайомство. |
вітатися та називати себе, знайомитися одне з одним |
Громадянська відповідальність: формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати |
Name, your, what’s, my P.B. p 6 А.В. р. 2 |
Дієслово to be (I am….) What’s your name? I am/My name is… Who is this ? |
Вимова та інтонація питального речення
|
Навчати розрізняти звуки
|
Намалювати обличчя та назвати ім'я Підготовка руки до письма – розфарбову-вання. Розфарбовувати та говорити
|
|||||||||
4 |
4 |
10.09 |
Знайомство.
|
вітатися та називати себе, знайомитися одне з одним
|
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вати товариські стосунки з оточую-чими людьми |
Nice, to see you, Good morning. P.B. p 6 А.В. р. 2 |
Дієслово to be (I am….) What’s your name? I am/My name is… Who is this? |
Вимова нових слів
|
Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Розіграти діалог по ролях |
|||||||||
5 |
5 |
12.09 |
Про себе |
Представляти себе. Запитувати про справи та відповідати на питання How are you? I am fine. |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
Fine , to meet P.B. p 7 |
Дієслово to be (I am….) How are you? |
Вимова та інтонація розповідного та пит. речення
|
Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Розповідати про себе Розіграти діалог по ролях |
|||||||||
6 |
6 |
13.09 |
Мої друзі |
вітатися та називати себе, знайомитися одне з одним This is… |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Fiona, Jim Bee, hippo, parrot,lion, banana, flower P.B. p 8 А.В. р.3 |
am, is Множина іменників: bees, hippos Вимова закінчення –s як звук [z] |
Вимова нових слів Інтонація розповідного реч. |
Слухати слова, вказувати на відповідні малюнки та повторювати |
Представити себе та свого друга Підготовка руки до письма:наведення
|
|||||||||
7 |
7 |
17.09 |
Мої друзі |
повідомляти про предмети і тварин, яких вони бачать This is… |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конк-ретного комуніка-тивного завдання |
Fiona, Jim Bee, hippo, parrot,lion, banana, flower P.B. p 9 А.В. р.3 |
am, is Множина іменників: bees, hippos, lions, flowers Вимова закінчення –s як звук [z |
Вимова слів Інтонація розповід ного речення |
Слухати, повторювати та обводити, вказувати на зображення |
Розучити та виконати пісню Підготовка руки до письма – розфарбову-вання. Розфарбовувати та говорити |
|||||||||
8 |
8 |
19.09 |
Я та мої друзі |
вказувати на предмети навколо та називати їх I am… This is … It is… |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
Закріплення лексики: point, circle, sing, listen, say P.B. p 8-9 |
am, is |
Вимова нових слів Інтонація розповідного речення |
Слухати, повторювати та обводити, вказувати на зображення
|
Розповідати про себе та свого друга Розіграти діалог по ролях |
|||||||||
9 |
9 |
20.09 |
Кольори |
повідомляти про те, що бачать під час прогулянки на природі |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
Yellow, blue, red, green P.B. p 10 А.В. р.4 |
This is … It is… Is it…? Yes/No |
Вимова нових слів -назв кольорів Інтонація розпов. речення та загальн. питання |
Прослуховувати історію
|
Навчати називати колір предметів у класній кімнаті. Підготовка руки до письма – розфарбову-вання. Розфарбовувати та говорити |
|||||||||
10 |
10 |
24.09 |
Кольори |
давати елементарну характеристику комусь/чомусь This is … It is… |
Громадянська відповідальність:цінувати та бережно ставитися до природи
|
Yellow, blue, red,green P.B. p 11 А.В. р.4 |
What colour is it? It is… |
Вимова слів та окремих звуків [d], [g], [b], [u], [u:] у словах: yellow, blue, red, green, grass, banana |
Слухати та розфарбовувати
|
Відтворити діалог у парах по ролях |
|||||||||
11 |
11
|
26.09 |
Предмети та кольори
|
характеризувати тварин і предмети This is … It is… |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудову-вавти товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення лексики: yellow, blue, red, green, say, point, colour, banana, flower, bee, parrot P.B. p 12-13, А.В. р.5 |
Is it…? Yes/No
|
Інтонація розповід речення та загальн. питання |
Слухати, вказувати на малюнки та співати Слухати та виконувати завдання (відповідати використовуючи – yes/no) |
Розфарбувати та назвати Рольова гра: Здогадайся якого кольору мій олівець |
|||||||||
12 |
12 |
27.09
|
Підсумковий урок з теми «Я та мої друзі. Дозвілля» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||||||||||
Розділ 3: Числівники 1-5 Тематика ситуативного спілкування: Природа (8 год) Ключові компетентності: математична компетентність (розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект), соціальна та громадянська компетентності (співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою) |
|||||||||||||||||||
13 |
1 |
1.10 |
Лічба |
визначати та називати кількість предметів |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визнача-ти пріоритети та планувати дії) |
Нова лексика: One, two, three, four, five Bees, parrots, lions P.B. p.14 |
Numbers 1-5, Plurals How many….? |
Вимова та інтонація спец. питання Вимова слів (диск 1 дор. 19) |
Слухати, вказувати та повторювати |
Розіграти історію по ролях |
|||||||||
14 |
2 |
3.10 |
Лічба |
визначати кількість предметів чи тварин і характеризувати їх |
Громадянська відповідальність:цінувати та бережно ставитися до природи
|
Numbers 1-5, Plurals Bees, parrots, lions P.B. 15 А.В. р.6 |
Множина іменників Структура питального речення How many….? |
Вимова та інтонація спец. питання Вимова закінчення –s як звук [z] і [s] у словах bees,bananas, flowers, parrots |
Відпрацювання вміння сприймати числівники 1-5 на слух |
Назвати кількість предметів та тварин на зображенні і описати їх. Підготовка руки до письма-обведення |
|||||||||
15 |
3 |
4.10 |
Рахуємо тварин |
визначати кількість тварин і характеризувати їх |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
Numbers 1-5, Plurals Bees, parrots, lions P.B. 15 А.В. р.6
|
This is…/It is a…Is this …? Yes, it is./No, it is not Структура питального речення |
Вимова нових слів Інтонація питального реч. |
Відпрацювання вміння сприймати числівники 1-5 на слух |
Назвати кількість тварин на зображенні і описати їх Підготовка руки до письма – обведення |
|||||||||
16 |
4 |
8.10 |
Рахуємо предмети |
визначати кількість предметів і характеризувати їх |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Нова лексика: stick Закріплення лексики: listen, count, sing, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo Numbers 1-5, P.B. 16 |
Відпрацювання числівників one, two, three, four, five; How many..?This is…/It is a…Is this ..? Yes, it is./No, it is not |
Інтонація питального речення
|
Слухати та вклеювати правильні стікери (залежно від кількості бананів) Співати пісню
|
Розучити та виконати пісню
|
|||||||||
17 |
5 |
10.10 |
Рахуємо предмети |
визначати кількість предметів і характеризувати їх |
Громадянська відповідальність: Вміння вибудо-вувати товариські стосунки з оточу-ючими людьми |
Закріплення лексики:listen, count, sing, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo Numbers 1-5, P.B. 16 , А.В. р.7 |
Відпрацювання числівників one, two, three, four, five How many….can you see?I can see… |
Вимова та інтонація спеціального питання |
Співати пісню в командах
|
Назвати кількість предметів на зобра-женні. Підготовка руки до письма – розфарбовування. Розфарбовувати та говорити |
|||||||||
18 |
6 |
11.10 |
Рахуємо тварин |
надати інформацію про кількість тварин |
Екологічна безпека та сталий розвиток (сприймання природи як цілісної системи) |
Закріплення лексики: look, count, banana, yellow, bee, elephant, lion, hippo, parrot Р.B. 17 |
Відпрацювання числівників one, two, three, four, five How many…. can you see? I can see... |
Вимова та інтонація спеціального питання |
Співвідносити кількість зображених тварин з правильним цифровим зображенням |
Назвати кількість тварин на зображенні |
|||||||||
19 |
7 |
29.10 |
Рахуємо кроки
|
використовувати числівники для вимірювання відстаней у класі
|
Здоров’я і безпека (розуміння правил безпечної поведінки) |
Закріплення лексики: look, count Р.B. 17 |
Відпрацювання числівників one, two, three, four, five |
Вимова та інтонація спеціального питання |
Вміти рахувати від 1 до 5 та навпаки
|
Відпрацювати числівники та питання How many…? в командній грі |
|||||||||
20 |
8 |
31.10 |
Підсумковий урок з теми «Природа» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||||||||||
Розділ 4: У класі Тематика ситуативного спілкування: Школа та шкільне життя (8 год) Ключові компетентності: уміння вчитися упродовж життя (організовувати свій час і навчальний простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), соціальна та громадянська компетентності (толерантність у спілкуванні з іншими) |
|||||||||||||||||||
21 |
1 |
1.11 |
Класна кімната |
називати предмети в класі |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Нова лексика: teacher, desk, chair, book, door Закріплення лексики: jungle, door, listen Р.В.р. 18 |
Навчати розпізнава-ти демонстраційний займенник Here is.. It is..Скорочену форму: Here’s It is….It’s Is this….? Присвійні займенники |
вимова нових слів |
Слухати та вказувати на правильне зображення; слухати та повторюват |
Розучити та розіграти історію по ролях |
|||||||||
22 |
2 |
5.11
|
Класна кімната |
називати предмети в класній кімнаті та вказувати на них |
Громадянська відповідальність(використовувати модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя) |
Teacher, desk, chair, book, my, your, Р.В.р. 18 А.В.8
|
Присвійні займенники my,your; демонстра-ційний займенник Here is….. Here’s It is..It’s Наказовий спосіб дієслів |
Вимова і інтонація спонукального речення |
Слухати та вказувати на правильне зображення; слухати та повторювати
|
Демонструвати та називати предмети у класній кімнаті Підготовка руки до письма – обведення |
|||||||||
23 |
3 |
7.11 |
Предмети у класній кімнаті |
називати предмети в класній кімнаті та вказувати на них |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших у співпраці) |
Закріплення лексики: teacher, desk, chair, book, door,circle, play, classroom, hello, door P.B. p.19 |
Присвійні займенники my,your;демонстраційний займенник Here is… Here’s;It is..It’sНака-зовий спосіб дієслів |
Вимова та інтонація спонукального речення. |
Розпізнавати на слух, обводити названі предмети
|
Демонструвати та називати предмети граючи з партнером Підготовка руки до письма – обведення |
|||||||||
24 |
4 |
8.11 |
Моя класна кімната |
називати речі та означувати їх розташування в класі |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики: listen, point, say, again, sing, teacher, desk, chair, book, door P.B. p.20 |
Демонстраційний займенник Here is… Here’s ; It is….It’s Наказовий спосіб дієслів |
Інтонація наказового речення Вимова та інтонація розповідного і питального речення |
Слухати та вказувати на правильне зображення, співати пісню |
Розучити та виконати пісню
|
|||||||||
25 |
5 |
12.11 |
Моя класна кімната |
називати речі та означувати їх розташування в класі розпізнавати та називати літери Aa, Bb, Cc |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Нова лексика: apple, ball, car P.B. p.20, p.32-33 A.В. p . 16 |
What is it? It is….It’s Вживання артиклів a/an Is this a/an …? Yes, it is./No, it is not. |
Вивчити звуки та літери Aa, Bb, Cc
|
Початок читання з розпізнаванням напи-саних слів; знаходитизнайомі слова та поєд-нувати з малюнками Слухати та нумерува-ти малюнки; обведення літер та слів |
Обводити та писати літери Aa, Bb, Cc
У парах запитувати про зображені предмети та описувати їх. |
|||||||||
26 |
6 |
14.11 |
Предмети у класній кімнаті та їх кількість |
називати предмети в класній кімнаті та їх кількість розпізнавати та називати літери Aa, Bb, Cc |
Підприємливість та фінансова грамотність (уміння визначати пріоритети та планувати дії) |
Закріплення лексики:listen, point, say, again, then, desk teacher, , chair, book, door, flower, apple, ball, car .P.B. p.20, p . 21, A.В. p . 17
|
It is a/an …? Yes, it is./No, it is not. What is it? It is a/an.. How many desks can you see? I can see… Множина іменників |
Вимова і інтонація розповідного та питального речення Вимова літер Aa, Bb, Cc та відповідних звуків. Вимова закінчення –s як звук [s] у словах : desks, books |
Повторення пісні |
Рольова гра у групах – називати та вказувати на розташування предметів персонажів Підготовка руки до письма – розфарбовування |
|||||||||
27 |
7 |
15.11 |
Предмети у класній кімнаті та їх колір |
називати предмети в класній кімнаті та їх колір |
Громадянська відповідальність (формув.толерант-ного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Повторення вивченої лекики P.B. p . 21, A.В. p. 9
|
It is a/an …? Yes, it is./No, it is not. What is it? It is a/an.. How many desks can you see? I can see… Множина іменників |
Вимова і інтонація розповідного та питального речення |
Слухати та вказувати на правильне зображення, співати пісню |
Підготовка руки до письма – наведення та розфарбовування |
|||||||||
28
|
8
|
19.11
|
Підсумковий урок з теми «Школа та шкільне життя» .Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||||||||||
Розділ 5: Шкільне приладдя Тематика ситуативного спілкування: Школа. Шкільне приладдя (8 год) Ключові компетентності: ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації), уміння вчитися упродовж життя (самостійно працювати з підручником) |
|||||||||||||||||||
29 |
1 |
21.11 |
Шкільні речі |
розповідати про предмети шкільного вжитку |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація) |
Нова лексика:bag, pencil, crayon, rubber Присвійні займенники- my, your, P.B. p. 22 |
Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is….. |
Сприймати звуковий потік як осмислений ряд фонетичних елементів. Вимова і інтонація розповід-ного та спец. питання |
Слухати, вказувати та повторювати . Слухати історію та вказувати на персонажів |
Розучити та розіграти історію по ролях |
|||||||||
30 |
2 |
22.11 |
Шкільні речі |
розповідати про предмети шкільного вжитку |
Громадянська відповідальність (уміння співпра-цювати та прий-мати спільні рішення) |
Закріплення лексики: bag, pencil, crayon, rubber, P.B. p. 22, A.В. p. 10
|
Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is…..– коротка форма It’s … |
Сприймати звуковий потік як осмислений ряд фонетичних елементів. Вимова і інтонація розповід-ного та спеціального питання |
Слухати, вказувати та повторювати . Слухати історію та вказувати на персонажів
|
Співпрацювати в групі , розігрувати історію по ролях |
|||||||||
31 |
3 |
26.11 |
Шкільні речі та їх колір |
розпитувати про шкільні речі та називати їх |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
|
Закріплення лексики: bag, pencil, crayon, rubber, ask, answer, point, say, circle, кольори P.B. p. 23 |
Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is…..– коротка форма It’s … This is…/It is a…Is this …? Yes, it is./No, it is not It is yellow. |
Вимова та інтонація розповідного речення , загального та спеціального питання |
Слухати та обводити
|
Відтворити та побудувати міні-діалоги в парах та групах |
|||||||||
32 |
4 |
28.11 |
Шкільні речі та їх колір |
називати шкільні речі та їх колір |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)
|
Закріплення лексики: book, pencil, rubber, bag, crayon, sing, say, then, draw, colour P.B. p. 24 А.В. р.11 |
Присвійні займенники Іменники Прикметнтики What colour is it? It is red. |
Вимова та інтонація розповідного речення , загального та спеціального питання |
Слухати та вклеювати відповідні стікери |
Розучити та виконати пісню Підготовка руки до письма – малювання та розфарбовування |
|||||||||
33 |
5 |
29.11 |
Мої шкільні речі |
Розповідати про свої шкільні речі та описува-ти їх |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізація)
|
School things,colours, my P.B. p. 24 А.В. р.11 |
Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is…..– коротка форма It’s … This is…/It is a…/Is this а…? Yes, it is./No, it is not . It is green. |
Інтонація питальних речень Спеціальні питання |
Слухати та розмальовувати |
Співати пісню. Підготовка руки до письма – розфарбовування |
|||||||||
34 |
6 |
3.12 |
Мої шкільні речі |
Розповідати про свої шкільні речі та описува-ти їх, розпізнавати та називати літери Dd, Ee, Ff |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати)
|
Закріплення лексики: Bag, pencil, crayon, rubber colours, my, your P.B. p. 24, Закріплення лексики: apple, ball, car літери Dd, Ee, Ff Нова лексика: dog, egg, fish P.B. p. 38-39 А.В. р.22 |
Присвійні займенники Іменники Прикметнтики |
Вимова і інтонація розповідн.та спец. питання. Вивчити з літери d, e, f та відповідні звуки |
Слухати та обводити Читати та обводити |
Обводити та писати літери Dd, Ee, Ff |
|||||||||
35 |
7 |
5.12 |
Речі в моїй шкільній сумці та їх колір |
розмовляти про шкільні речі розпізнавати та називати літери Dd, Ee, Ff |
Громадянська відповідальність (формування толерантного ставлення до інших, уміння співпрацювати) |
Закріплення лексики: pencil, book, crayon,bag, rubber, circle, point, ask, answer, play ; літери Dd, Ee, Ff Закріплення нової лексики: dog,egg, fish P.B. p. 25,А.В. р.23
|
Присвійні займенники Іменники Прикметнтики Загальне питання Is it…..? |
Інтонація питаль-них речень Вимова та інтонація розповідного речення
|
Слухати та обводити
|
Розіграти рольову гру – «Відгадай предмет!» Наводити та писати літери Dd, Ee, Ff |
|||||||||
36 |
8 |
6.12 |
Підсумковий урок з теми «Школа. Шкільне приладдя» Узагальнення та повторення вивченого матеріалу Revision |
||||||||||||||||
Розділ 6: Дії в класі Тематика ситуативного спілкування: Школа. Дозвілля.(9 год) Ключові компетентності: Екологічна грамотність і здорове життя (пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови), уміння вчитися упродовж життя (оцінювати власні навчальні досягнення), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації) |
|||||||||||||||||||
37 |
1 |
10.12 |
На уроці фізкультури |
розпізнавати та називати спортивні вправи |
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків) |
Нова лексика: Stand up! Sit down! Clap! Turn around! P.B. p.26 |
Наказовий спосіб Point. Listen. Look
|
Вимова та інтонація наказових речень |
Слухати, вказувати та повторювати |
Розучити та розіграти історію по ролях |
|||||||||
38 |
2 |
12.12 |
На уроці фізкультури |
давати та виконувати вказівки |
Здоров'я і безпека (дотри-мання здорового способу життя) |
Закріплення лексики: Stand up! Sit down! Clap! Turn around! P.B. p.27 А.В. р.12 |
Наказовий спосіб Point. Listen. Look
|
Вимова та інтонація наказових речень |
Слухати, нумерувати та повторювати |
Розіграти рольову гру на відпрацювання надання інструкцій |
|||||||||
39 |
3 |
13.12 |
Дії на уроці |
пояснювати, які спортивні вправи треба виконати |
Здоров'я і безпека (дотри-мання здорового способу життя) |
Закріплення лексики: Stand up! Sit down! Clap! Turn around! P.B. p.28 А.В. р.13 |
Наказовий спосіб дієслів
|
Навчати вимовляти слова та окремі звуки [s], [t], [k], [æ] У словах: Sit, сlap, turn |
Слухати, повторювати, вказувати та співати
|
Розучити та заспівати пісню Підготовка руки до письма: розфарбувати |
|||||||||
40 |
4 |
17.12 |
Дії в класі |
Пояснювати та виконувати дії в класі розпізнавати літери Gg, Hh, Ii |
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків) |
Закріплення лексики: Sing, do, point, sit,stand, guess, colour, say, do Нова лексика: goat, horse, insect P.B. p.29, 44-45 |
Наказовий спосіб дієслів Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is….. |
Інтонація наказових речень Вивчити звучання літер g, h, i в словах та алфавіті |
Слухати та виконувати Слухати та розпізнавати на слух вимову g, h, i у словах
|
Проінструктувати партнера виконувати певні дії. Підготовка руки до письма: нама-лювати та розфарбу-вати розпізнавати та обводити Gg, Hh, Ii |
|||||||||
41 |
5 |
19.12 |
Дії в класі |
Пояснювати та виконувати дії в класі розпізнавати та писати літери Gg, Hh, Ii |
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків) |
Закріплення лексики: Sing, do, point, sit,stand, guess, colour, say, do goat, horse, insect P.B. p.29,44-45 А.В. р28-29 |
Наказовий спосіб дієслів Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is…..– коротка форма It’s … This is…/It is a…/Is this а…? Yes, it is./No, it is not . |
Інтонація наказових речень Вивчити звучання літер g, h, i в словах та алфавіті |
Слухати, повторювати, вказувати та співати |
Проінструктувати партнера виконувати певні дії. Наводити та писати літери Gg, Hh, Ii |
|||||||||
42 |
6 |
20.12 |
Наші дії |
Пояснювати та виконувати дії в класі розпізнавати та писати вивчені літери |
Здоров'я і безпека (дотримання здорового способу життя)
|
Повторення лексики, літер та звуків P.B. p. 30-31 |
Наказовий спосіб дієслів Спеціальне питання What is it? Безособове речення It is…..– коротка форма It’s … This is…/It is a…/Is this а…? Yes, it is./No, it is not . |
Інтонація розповід-них та наказових речень, звучання вивчених літер у словах та алфавіті
|
Співвідносити зображення з англійськими словами, cлухати, повторювати вказувати та співати
|
Вітатись, представ-лятись, описувати предмети навколо себе, будувати короткі діалоги запитуючи та відповідаючи про предмети навколо, hахувати предмети |
|||||||||
43 |
7 |
24.12 |
Наші дії та вміння
|
Пояснювати та виконувати дії в класі; розпізна-вати та писати вивчені літери |
Громадянська відповідальність (усвідомлення дитиною власних прав і обов'язків) |
Повторення лексики, літер та звуків
|
Наказовий спосіб дієслів This is … Here is … It is … |
Інтонація розповід-них та наказових речень, звучання вивчених літер у словах та алфавіті |
Слухати, повторювати, вказувати та співати
|
Будувати короткі діалоги запитуючи та відповідаючи про предмети навколо, hахувати предмети, та називати їх кількість, виконувати пісні |
|||||||||
44 |
8 |
26.12 |
Новий рік та Різдво |
вітати з Різдвом та відповідати на привітання |
Підприємливість та фінансова грамотність (продукування ідей та їх реалізацію) |
Нова лексика: Present, Father Christmas , stocking New Year |
Наказовий спосіб дієслів This is … Here is … It is … |
Відпрацювання вимови активної лексики |
Сприйняття на слух пісні по Різдво |
Розучити та виконати пісню про Різдво. Привітати однокласників із Різдвом та відповісти на їхнє привітання |
|||||||||
45 |
9 |
27.12 |
Підсумковий урок Revision |
||||||||||||||||