Календарно- тематичне планування з» Математики « 2 клас з очікуваними результатами Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середнь

Про матеріал

Календарно- тематичне планування з» Математики «

2 клас з очікуваними результатами ІІсеместр

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 160 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

4 години на тиждень ІІ семестр -76 уроків. 4 діагностувальні роботи

Перегляд файлу

 

Календарно- тематичне планування з» Математики «

2 клас з очікуваними результатами

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

Підручник: Математика: підручник  для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. -  160 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

 

  4 години на тиждень   ІІ семестр  -76 уроків. 4 діагностувальні роботи

 

п/п

Дата

уроку

Тема уроку

Очікувані результати

Примітки

ІІ семестр -76 уроків

 

 

 

 

 

 

65

 

Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить

його значення [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в  практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

475-483

66

 

Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса,

МАО 4.7]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]

484-491

67

 

Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

492-500

68

 

Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса,

МАО 4.7]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

 

501-507

Множення та ділення

 

69

 

Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів.

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

508-515 

70

 

Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів.

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

516-523 

71

 

Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур

визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів.

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

 524-533

72

 

Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3]

     534-542

73

 

Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

543-550 

74

 

Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

використовує в обчисленнях переставний закон множення,  взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

551-559 

75

 

Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

560-570 

76

 

Діагностувальна робота №5 (комбінована). Закріплення вивчених випадків множення.

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

77

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

78

 

Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

571-578 

79

 

Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

579-586

80

 

Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

587-596 

81

 

Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

597-603 

82

 

Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

604-611 

83

 

Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

612-619 

84

 

Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

620-627 

85

 

Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

628-636 

86

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

637- 644 

87

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

 645-651

88

 

Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

652-661 

89

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

662- 669 

90

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

670-677 

91

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

678-684 

92

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

                 685-692

93

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 693-700

94

 

Діагностувальна робота №6 (комбінована)

Закріплення вивчених випадків множення.

 

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

95

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

96

 

Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

701- 710

97

 

Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач  

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

711-719 

98

 

Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач    

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

720-729 

99

 

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

730- 737 

100

 

Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення.

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням 

і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

738-747 

101

 

Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач    

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

748-757

102

 

Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення    

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

758-766 

103

 

Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником    

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

767-774

104

 

Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

775-782 

105

 

Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач    

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

783-790 

106

 

Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею  

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

791- 799 

107

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником  

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

800-807 

108

 

Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

808-816 

109

 

Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач  

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними  ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

817-825 

110

 

Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

826-834 

111

 

Діагностувальна робота № 7 (комбінована) . Закріплення вивчених випадків множення.

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

112

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

113

 

Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач  

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

 

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

835-843

114

 

Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

844-852

115

 

Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач   

визначає невідомий компонент дій множення і ділення,

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

853-860 

116

 

Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6]

861-870 

117

 

Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

871-880 

118

 

Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

881-889 

119

 

Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач   

визначає невідомий компонент дій множення і ділення,

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

890-897 

120

 

Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

898-907 

121

 

Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач    

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

908-915 

122

 

Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,лінійних

діаграмах; [2 МАО 2.1]

 

916-924 

123

 

Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач   

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить

його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] 

використовує у мовленні назви компонентів та результатів

дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

925-933 

124

 

Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника    

використовує в обчисленнях переставний закон множення,

взаємозв’язок між множенням і діленням, правила

множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3,

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

934-942 

125

 

Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач     

використовує в обчисленнях переставний закон множення,

взаємозв’язок між множенням і діленням, правила

множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3,

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

943-951 

126

 

Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач     

використовує в обчисленнях переставний закон множення,

взаємозв’язок між множенням і діленням, правила

множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3,

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

952-960 

127

 

Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

961-972 

128

 

Діагностувальна робота №8 .

Перевірка сформованості навичок усних обчислень

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

129

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок

 

 

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

 

 

Повторення вивченого за рік

 

 

130

 

Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника     

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

973-980

131

 

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел    

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;  [2 МАО 4.3]

. володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить  його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

981-986

132

 

Повторення вивчених випадків множення   

 

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

 

987-989

133

 

Повторення вивчених випадків ділення   

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

 

990-993 

134

 

Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником)

 вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса,

МАО 4.7]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

                    994-998

135

 

Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач  

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

999-1001 

136

 

Складання і розв’язування задач

 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

              1002-1003

137

 

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Прості задачі на додавання і віднімання чисел

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;  [2 МАО 4.3]

. володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить  його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

138

 

Додавання і віднімання чисел в межах 100. Складені задачі на додавання і віднімання чисел

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;  [2 МАО 4.3]

. володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить  його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

139

 

Задачі для розвитку кмітливості

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

140

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік

. володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі  задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 липня 2024
Переглядів
2972
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку