Календарно- тематичне планування з» Математики «
2 клас з очікуваними результатами ІІсеместр
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 160 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
4 години на тиждень ІІ семестр -76 уроків. 4 діагностувальні роботи
Календарно- тематичне планування з» Математики «
2 клас з очікуваними результатами
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: Математика: підручник для 2 кл закладів загалальної середньої освіти/ Листопад Н.П. «ВД Освіта», 2019. - 160 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
4 години на тиждень ІІ семестр -76 уроків. 4 діагностувальні роботи
№ п/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Примітки |
ІІ семестр -76 уроків |
|
|||
|
|
|
|
|
65 |
|
Прямокутник. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів. Розв’язування задач двома способами |
перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в практичній діяльності, використовує їх короткі позначення [2 МАО 4.3] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
475-483 |
66 |
|
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса, МАО 4.7] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
484-491 |
67 |
|
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами |
вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
492-500 |
68 |
|
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач |
користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, компонента дій множення і сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса, МАО 4.7] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]
|
501-507 |
Множення та ділення |
|
|||
69 |
|
Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів. обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3] планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2] створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3] оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2] |
508-515 |
70 |
|
Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів. обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1] |
516-523 |
71 |
|
Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, у кілька разів. обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] |
524-533 |
72 |
|
Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]]
вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
534-542 |
73 |
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
543-550 |
74 |
|
Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
551-559 |
75 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
560-570 |
76 |
|
Діагностувальна робота №5 (комбінована). Закріплення вивчених випадків множення. |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
77 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
78 |
|
Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО
4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
571-578 |
79 |
|
Закріплення таблиці множення числа 3. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
579-586 |
80 |
|
Складання таблиці множення на 2. Розв’язування задач. Обчислення периметра п’ятикутника |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
587-596 |
81 |
|
Закріплення вивченого матеріалу. Побудова відрізка. Складання і розв’язування задач |
моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]
креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
597-603 |
82 |
|
Закріплення вивчених випадків множення. Спрощення і обчислення виразів. Розв’язування і порівняння задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
604-611 |
83 |
|
Дія ділення. Знак ділення. Перевірка результату ділення дією множення. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
612-619 |
84 |
|
Назви компонентів і результату дії ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
620-627 |
85 |
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання таблиці ділення на 2. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
628-636 |
86 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на рівні частини |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
637- 644 |
87 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра трикутника |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
645-651 |
88 |
|
Складання таблиці ділення на 3. Побудова відрізка. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
652-661 |
89 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
662- 669 |
90 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення на вміщення. Визначення часу за годинником |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
670-677 |
91 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення довжин ламаних ліній. Розв’язування і порівняння задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
678-684 |
92 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
685-692 |
93 |
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Перетворення іменованих чисел Розв’язування і порівняння задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
693-700 |
94 |
|
Діагностувальна робота №6 (комбінована) Закріплення вивчених випадків множення.
|
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
95 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
96 |
|
Складання таблиці множення числа 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізка. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
701- 710 |
97 |
|
Складання таблиці множення на 4. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
711-719 |
98 |
|
Складання за схемою добутків з множником 4 і частки з дільником 4. Порядок виконання дій у виразах на дві дії. Розв’язування задач |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
720-729 |
99 |
|
Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
730- 737 |
100 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником |
розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів ділення. дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2 застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1] |
738-747 |
101 |
|
Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
748-757 |
102 |
|
Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
758-766 |
103 |
|
Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
767-774 |
104 |
|
Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
775-782 |
105 |
|
Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач |
користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
783-790 |
106 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 6. Розв’язування задач. Творча робота над задачею |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
791- 799 |
107 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
800-807 |
108 |
|
Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Складання і розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
808-816 |
109 |
|
Коло і круг. Складання часток за схемами і обчислення їх значень. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач |
розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5] розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
817-825 |
110 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
826-834 |
111 |
|
Діагностувальна робота № 7 (комбінована) . Закріплення вивчених випадків множення. |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
112 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
113 |
|
Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1]
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
835-843 |
114 |
|
Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
844-852 |
115 |
|
Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв’язування і порівняння задач |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
853-860 |
116 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО 4.6] |
861-870 |
117 |
|
Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
871-880 |
118 |
|
Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
881-889 |
119 |
|
Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
визначає невідомий компонент дій множення і ділення, обчислює його значення; [2 МАО 4.8] коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
890-897 |
120 |
|
Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО
4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
898-907 |
121 |
|
Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
908-915 |
122 |
|
Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах,лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]
|
916-924 |
123 |
|
Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач |
перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1] використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
925-933 |
124 |
|
Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника |
використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3, розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО
4.7], [2 МАО 4.3]
|
934-942 |
125 |
|
Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3, розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами йчисловими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8] знаходить значення числового виразу та буквеного виразуіз заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
943-951 |
126 |
|
Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач |
використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2 МАО 3.2], [2 МАО 4.3, розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
952-960 |
127 |
|
Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
961-972 |
128 |
|
Діагностувальна робота №8 . Перевірка сформованості навичок усних обчислень |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
129 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над випраленням і попередженням помилок
|
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
130 |
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7] обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО 4.7], [2 МАО 4.3] |
973-980 |
131 |
|
Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел |
визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] . володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] |
981-986 |
132 |
|
Повторення вивчених випадків множення |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]
|
987-989 |
133 |
|
Повторення вивчених випадків ділення |
застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]
|
990-993 |
134 |
|
Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником) |
вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час, використовує їх короткі позначення (міліметр – мм, сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм – ділення кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв, година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7] користується інструментами для вимірювання величин; [2 Величини: довжина, маса, МАО 4.7] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] |
994-998 |
135 |
|
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач |
користується годинником і календарем для визначення часу та планування своєї діяльності, спостережень за явищами природи тощо; [2 МАО 4.7] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
999-1001 |
136 |
|
Складання і розв’язування задач |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2] |
1002-1003 |
137 |
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Прості задачі на додавання і віднімання чисел |
визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] . володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
138 |
|
Додавання і віднімання чисел в межах 100. Складені задачі на додавання і віднімання чисел |
визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2] виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; [2 МАО 4.3] . володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3] прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3] перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4] визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8], коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
139 |
|
Задачі для розвитку кмітливості |
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|
140 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
. володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100; [2 МАО 4.3] застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел [2 МАО 4.3] обчислює значення виразів, що містять інші табличні випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3] розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3] створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]] |
|