Усна нумерація чисел в межах 1000

Про матеріал
Ознайомити учнів з числами від 100 до 1000. Вивчити структуру трьохзначних чисел, тобто сотні, десятки та одиниці. Навчити правильно читати та записувати трьохзначні числа. Розуміння значення кожної цифри у числі в залежності від її місця (розрядність).Навчити порівнювати числа в межах 1000, використовуючи знаки більше (>), менше (<), дорівнює (=). Розвивати навички усного рахунку, додавання і віднімання в межах 1000. Виконання простих арифметичних дій з трьохзначними числами. Виконання вправ на визначення місця числа на числовій прямій. Вміння складати і розв’язувати прості задачі з використанням чисел до 1000.Використання математичної термінології для опису чисел і операцій з ними.Формування вміння пояснювати свої дії і міркування.
Перегляд файлу

ТЕМА: Усна нумерація чисел в межах 1000

МЕТА: Познайомити з новою одиницею 1000, з утворенням чисел із сотень, десятків, одиниць,  з назвами цих чисел, закріпити уміння знаходить долю числа і числа по його долі.

                                                      Хід уроку

  1. Організаційний момент.

Сьогодні я хочу запропонувати вам подорож по країні Математика. Ми повинні побувати в місті Багатий, познайомитись з його мешканцями.

2.Усний рахунок.

- Хто може жити в країні Математика?

(Числа і знаки дії)

2.1. Гра «Назви числа»

*  Назви числа на 1 більше чисел 25, 29, 40, 67, 99.

*Назви сусідів чисел 80, 43, 59, 13, 6.

*Які числа живуть між числами 49 і 51, 93 і 95, 17 і 19?

*Які числа загубилися: 47, 48, 49, 52, 53, 55, 57, 59, 62.

* Назви числа, які на 1 десяток більше чисел 27, 70, 83, 14, 90

* Назвіть  всі числа першої сотні, які закінчуються цифрою 5. Скільки  таких чисел?

2.2. Потяг із Васильківки.

В поїзді є записки із завданням і листочки з прикладами.

Вам потрібно вірно вставити арифметичний знак 

3.Новий матеріал.

Складаємо історію і карту країни Математика.

Далеко – далеко за морями і горами знаходиться країна Математика. Живуть в ній чесні  числа. В цій країні протікає 4 ріки:  додавання, різниця, множення, ділення. Почули цифри із міста Сотня, що будується нове місто. Жити в ньому захотіли всі. Але дійти до цього міста через всі ріки було важко, тому всі числа вирішили об'єднатися.  А зрушити з місця не можуть. Чому?

Діти знаходять помилку і виправляють її.

0, 1, 2, 3, 4, 6, 5, 7, 8, 9, 10.

Побігли числа до будинку, де жила число 10. Тут їх чикав паровозик із Васильківки . Відправились числа по Першій числовій вулиці до станції, яка називається «Кругові десятки».

Діти називають круглі десятки: 10, 20, 30,…..

-Паротяг виїхав із міста Сотня і зупинився на краю ріки Додавання.

Діти відповідають на запитання, щоб переправитися на другий берег ріки.

*Скільки копійок в 1 гривні, а  в 5 ?

Скільки см в м? а в 3 м, а в 7 м?

Ви проїхали міста Двісті, Триста, Чотириста.

-Запишіть їх у свій зошит, щоб не забути свій маршрут.

-Ми добрались до річки Різниця.

Допоможіть розв'язувати задачу.

Ви виїхали із міста в 7 часів  ранку, а прибудете в нове місто в 4 години вечора Скільки годин ви були в дорозі?

16 – 7 = 9 (г)

В складі вашого поїзда було 24 вагони , коли на станції відчепили декілька вагонів, то залишилося 11 вагонів. Скільки вагонів відчепили?

26 – 11 = 15 (в)

Сонце піднялось високо і дуже було жарко. Всім захотілося пити. Паротяг добрався до річки Ділення. Числа попросили у річки води.

-Виконайте мої завдання та отримаєте, те, що хочете.

Задача. Щоб вас напоїти, треба 24 літри води. Для Паровозика 9 л і на кожного із вас по 1/9 частини. Скільки літрів поди знадобиться на кожне число?

(27 – 9) : 9 = 2 л

Задача. Для переправи потрібен міст , довжини якого складає 1/3 відрізка довжиною 15 м. Найти довжину міста.

15 : 3 = 5 (м)

Друзі напилися води та поїхали далі. Наближався вечір. Перед очима з'явилося диво. Величезне місто з золотими куполами, вишневими садами й озерами. Це місто Багате. Тут так багато всього, що не перерахуєш. Перед пасажирами відкрилась ріка Множення.

-Пропускати в місто можна тільки тих, хто гарно знає математику. Вирішіть приклади  з підручника.

З цим завданням мандрівники впорались.

Відчинилися перед ними ворота .

В цьому місті живе Тисяча.

Запишіть це слово в зошиті.

1 тисяча = 1000 одиниць

1000 = 100 десятків.

1000 = 10 сотень

4. ПІДСУМОК УРОКУ

-Пригадайте, де ми сьогодні побували?

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 липня
Переглядів
251
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку