Урок закріплення знань з теми: "Додавання та віднімання з переходом через десяток в межах 20"

Про матеріал
Урок закріплення знань з теми: "Додавання та віднімання з переходом через десяток в межах 20" розроблений у вигляді квесту. Роботу на уроці потрібно проводити в групах.
Перегляд файлу

 

 

 

Математика

Урок закріплення знань на тему:

«Додавання та віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20»

 

 

 

 

 

 

Тема уроку. Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів

Мета уроку. Удосконалити вміння учнів додавати та віднімати числа з переходом через десяток у межах 20, розв’язувати задачі, пригадати та закріпити знання про фігури та їх властивості, вміння вимірювати та проводити обчислення з іменованими числами, формувати вміння працювати в парі, групі, самостійно. Розвивати навички комунікації, створювати атмосферу успіху. Виховувати бажання допомагати тваринам.

Обладнання: лист від Снігової Королеви, картки із завданнями 1-5 для кожної групи окремо, букви до слова «Дякую» (по 4літери для кожної групи), малюнки тварин: білого ведмедя, оленяти, кита, морського окуня, тюленя,  фізкультхвилинка за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=DXumzh0sRDY

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

Станьте рівно не баріться,

До уроку зберіться

Приготуйтесь як завжди,

Щоб не трапилось біди.

Працювати треба вміло

І робити разом діло.

Чи готові, діти?

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

-Сьогодні у нас незвичний урок. Ми вирушим в подорож, в мандрівку далеку, на північ, до замку самої Снігової Королеви. «Чому?», - запитаєте ви. А ось подивіться, що я знайшла вранці на ганку нашої школи.

(вчителька показує листа, діти розгортають та читають його зміст)

                                           

 

                                 Шановні другокласники!

Я, Снігова Королева! Звертаюсь до вас з великим проханням. Допоможіть розчаклувати тваринок, які живуть біля мого замку. Їх зачаклував злий чаклун, перетворивши на крижинки. Одній мені впоратися з важкими завданнями несила. Завдання мої помічники вам розмістили у класі. Якщо ви впораєтеся із завданнями, то чари злого мага зникнуть і тварини знову оживуть.

-Допоможемо, діти?

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

Діти, пропоную для кращої роботи об’єднатися в групи. Покладіть 4 цеглинки лего: блакитна, синя, зелена, жовта. Візьміть ту,  яка найбільше вам до душі.  За кольорами цеглинок зберіться разом і почнемо працювати.

Завдання 1. Послухайте загадку і подумайте, де воно заховалося.

Загадка про вікно.                 Скляні очі,

         Навколо ободок,

                  Через нього ти бачиш,

                             Що відбувається на навколо.

      Що це, друже?

 

Розв’яжи рівняння.

1група                           2 група                         3 група                 4 група

Х- 23=56                         Х+51=83                     78-С=34                60+С=99

(Учні в групах розв’язують рівняння, звітують про виконану роботу, за правильне виконання кожна група отримає букву Д від ведмедя білого)

Завдання 2. Послухайте загадку і подумайте, де його знайти цього разу.

Загадка про килим.    Топчуть мене чобітками,

                                         Бо лежу під ногами.

                                          А як у двір заберуть,

                                          Б’ють мене і б’ють.

Розв’яжи приклади.

23+17-7                   18-8+22                  16+4-10

12-8+7                      15-7-8                     5+6-4

13-(6+7)                   12+(8+4)                  9+5-7

19-(14-3)                  (9+9)-10                 (7+9)-8

(за правильне виконання кожна група отримає букву Я від оленяти)

 

Завдання 3.

Загадка про стілець.                       На чотирьох ногах стою,
                                         Ходити я зовсім не можу:
                                         Коли втомишся ти гуляти,
                                         Ти можеш сісти і відпочивати.

Розв’яжи задачі.

1 група.

На одній крижині було 18 морських котиків, а на другій на 9 менше. Скільки морських котиків було на другій крижині?

 

2 група.

В одній групі пінгвінів народилося 7 малят, а в другій на 8 більше. Скільки пінгвіненят народилося в другій групі?

 

 

3 група.

 

Білий ведмідь зловив 25 рибин, а з’їв 15. Скільки  рибин залишилося у білого ведмедя?

 

4група.

В Антарктиді протягом місяця було 17 вітряних днів, а безвітряних на 8 менше. Скільки безвітряних днів було протягом місяця в Антарктиді?

(за правильне виконання кожна група отримає букву К від кита)

 

Завдання 4.

Загадка про шафу.                          

Одяг у собі збирає,
         По поличках розкладає,
        Є стандартна, є висока
     Є вузька, а є глибока.

Розв’яжи задачі.

1 група.

Довжина крижини 7м, ширина 4м. Знайди периметр прямокутної  крижини.

2 група.

Ширина крижини 8м, а ширина 6м. . Знайди периметр прямокутної крижини.

3 група.

Довжина ділянки, яку вночі замело снігом 9м, а ширина 8м. . Знайди периметр прямокутної крижини.

 

 

4 група.

Ширина ділянки, яку вночі замело снігом 6м, а довжина 9м. . Знайди периметр прямокутної крижини.

 (за правильне виконання кожна група отримає букву У від морського окуня)

 

Завдання 5.

Загадка про вішалку.

Їй не холодно ніколи,

Бо коли ти йдеш до школи,

Одягаєш враз її

Одяг вішаєш їй свій.

Виконай завдання.

Виміряй довжину від ополонки до ополонки на плані. Накресли відрізок на 5 см більший.

 

 

 

(за правильне виконання кожна група отримає букву Ю від тюленя)

  •          Складіть з букв слово. Що у вас отрималося? Як ви думаєте, хто і за що вам подякував? А як ви думаєте, чи потрібно допомагати тваринам? Як ви це робите?

ІV. Рефлексія.

 

  •          Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок лего.    синя- не все вдалося, було важко, червона- більшіть завдань були легкими, але інколи була потрібна допомога, зелений-все вдалося, було легко.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 липня
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку