Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743. Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407 Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р. 3 години на тиждень На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57). Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).
Перегляд файлу

  Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«

   2 клас

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

 Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. -  119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

3 години на тиждень

На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).

Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).

І семестр(48 уроків)

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу (тема уроку)

Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів

Основні поняття (демонстрації)

Примітка

Людина і природа (20 год)

1.

 

Моя країна – Україна, а я – її дитина.

знає назву країни, її столицю;

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю;

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»;

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти;

розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності;

групує об’єкти природи за однією ознакою;

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо);

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

 

С.3-5

 

2.

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці

С.5

 

3.

 

Пізнаю себе. Я в школі

С.6-7

 

4.

 

Що належить до природи

С.8-9

 

5.

 

Кольорові сторінки природи: осінь

С.10-11

 

6.

 

Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени?

С.11

 

7.

 

Сонце. Світло і тепло

С.12-13

 

8.

 

Якої форми наша планета

С.14-15

 

9.

 

Чому буває день і ніч

С.16-17

 

10.

 

Пори року. Зміна пір року

С.18-19

 

11.

 

Діагностувальна робота №1

 

 

12.

 

Якими бувають рослини. Як розпізнають рослини

С.20-21

 

13.

 

Тварини в природі

С.22-23

 

14.

 

Природні явища

С.24-25

 

15.

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року?

С.24

 

16.

 

Рослини восени

С.26-27

 

17.

 

Проводимо дослідження. Як виглядають рослини біля нашої школи?

С.27

 

18.

 

Тварини восени

С.28-29

 

19.

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. Святковий календар осені

С.30-33

 

20.

 

Діагностувальна робота № 2

 

 

Людина серед людей ( год)

21.

 

Знаю, навіщо правила для учнів

цікавиться минулим своєї сім’ї;

розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією;

знає, хто працює в школі;

має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві;

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності;

досліджує свій організм

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування;

 

С.34-35

 

16.

 

Уроки чемності

С.36-37

 

17.

 

Умію дружити

С.38-39

 

18.

 

Битися чи не битися?

С.40-41

 

19.

 

Кольорові сторінки природи: зима

С.42-43

 

20.

 

Урок екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку?

С.43

 

21.

 

Рослини взимку

С.44-45

 

22.

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялинці?

С.45

 

23.

 

Тварини взимку

С.46-47

 

24.

 

Святковий календар зими

С.48-49

 

 

 

Правила поведінки під час зимових свят

 

С.49

 

                                                              Людина і світ (8 год)

25.

 

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти;

розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі;

має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів,

розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища;

досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо);

С.46-47

 

26.

 

Сонце.

С.48-49

 

27.

 

Повітря.

С.50-51

 

28.

 

Вода.

С.52-53

 

29.

 

Ґрунт.

С.54-55

 

30.

 

Рослини.

С.56-57

 

31.

 

Тварини. Дикі та свійські тварини

С.58-61

 

32.

 

Діагностувальна робота№ 3

 

 

Людина серед людей (7 год)

33.

 

Дорога і транспорт

доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення);

використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

С.62-63

 

34.

 

Безпека на дорозі

С.64-66

 

35.

 

Дбай про свою безпеку

С.67-69

 

36.

 

Я тут живу

С.70-71

 

37.

 

Чемним треба бути скрізь

С.72-73

 

38.

 

Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома

С.74-75

 

39.

 

Коли гаджет заважає

С.76-77

 

Людина і  світ. Зима (9 год)

40.

 

У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки»

встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей;

обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;

 

С.78-79

 

41.

 

Жива і нежива природа взимку

С.80-81

 

42.

 

Сторінки дослідника

С.82-83

 

43.

 

Як допомогти тваринам взимку

С.84-85

 

44.

 

Зимові розваги

С.86-87

 

45.

 

Дбай про здоров'я взимку

С.88

 

46.

 

Святковий календар зими

С.89

 

47.

 

Новий Рік і Різдво

С.90-91

 

48.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузменко Ганна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 липня
Переглядів
498
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку