Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«
2 клас
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
3 години на тиждень
На рік : 105 уроків( І с. -48, ІІ- 57).
Діагностувальні роботи : на рік – 7 ( І с. -3, ІІ с.- 4).
І семестр(48 уроків)
Дата |
Зміст навчального матеріалу (тема уроку) |
Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів |
|||
Людина і природа (20 год) |
|||||
1. |
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. |
знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю; розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»; розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти; розповідає про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлює причини їх повторюваності; групує об’єкти природи за однією ознакою; встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо); використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;
|
С.3-5 |
|
2. |
|
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці |
С.5 |
|
|
3. |
|
Пізнаю себе. Я в школі |
С.6-7 |
|
|
4. |
|
Що належить до природи |
С.8-9 |
|
|
5. |
|
Кольорові сторінки природи: осінь |
С.10-11 |
|
|
6. |
|
Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? |
С.11 |
|
|
7. |
|
Сонце. Світло і тепло |
С.12-13 |
|
|
8. |
|
Якої форми наша планета |
С.14-15 |
|
|
9. |
|
Чому буває день і ніч |
С.16-17 |
|
|
10. |
|
Пори року. Зміна пір року |
С.18-19 |
|
|
11. |
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
12. |
|
Якими бувають рослини. Як розпізнають рослини |
С.20-21 |
|
|
13. |
|
Тварини в природі |
С.22-23 |
|
|
14. |
|
Природні явища |
С.24-25 |
|
|
15. |
|
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? |
С.24 |
|
|
16. |
|
Рослини восени |
С.26-27 |
|
|
17. |
|
Проводимо дослідження. Як виглядають рослини біля нашої школи? |
С.27 |
|
|
18. |
|
Тварини восени |
С.28-29 |
|
|
19. |
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. Святковий календар осені |
С.30-33 |
|
|
20. |
|
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
|
Людина серед людей ( год) |
|||||
21. |
|
Знаю, навіщо правила для учнів |
цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хто вони за професією; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності; досліджує свій організм володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування;
|
С.34-35 |
|
16. |
|
Уроки чемності |
С.36-37 |
|
|
17. |
|
Умію дружити |
С.38-39 |
|
|
18. |
|
Битися чи не битися? |
С.40-41 |
|
|
19. |
|
Кольорові сторінки природи: зима |
С.42-43 |
|
|
20. |
|
Урок екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути взимку? |
С.43 |
|
|
21. |
|
Рослини взимку |
С.44-45 |
|
|
22. |
|
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялинці? |
С.45 |
|
|
23. |
|
Тварини взимку |
С.46-47 |
|
|
24. |
|
Святковий календар зими |
С.48-49 |
|
|
|
|
Правила поведінки під час зимових свят |
|
С.49 |
|
Людина і світ (8 год) |
|||||
25. |
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об'єкти; розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів, розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища; досліджує об’єкти природи, використовуючи доступне обладнання (лупу, термометр, компас, лінійку тощо); |
С.46-47 |
|
26. |
|
Сонце. |
С.48-49 |
|
|
27. |
|
Повітря. |
С.50-51 |
|
|
28. |
|
Вода. |
С.52-53 |
|
|
29. |
|
Ґрунт. |
С.54-55 |
|
|
30. |
|
Рослини. |
С.56-57 |
|
|
31. |
|
Тварини. Дикі та свійські тварини |
С.58-61 |
|
|
32. |
|
Діагностувальна робота№ 3 |
|
|
|
Людина серед людей (7 год) |
|||||
33. |
|
Дорога і транспорт |
доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших |
С.62-63 |
|
34. |
|
Безпека на дорозі |
С.64-66 |
|
|
35. |
|
Дбай про свою безпеку |
С.67-69 |
|
|
36. |
|
Я тут живу |
С.70-71 |
|
|
37. |
|
Чемним треба бути скрізь |
С.72-73 |
|
|
38. |
|
Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома |
С.74-75 |
|
|
39. |
|
Коли гаджет заважає |
С.76-77 |
|
|
Людина і світ. Зима (9 год) |
|||||
40. |
|
У двері стукає зима. Створення книжки «Зимові сторінки» |
встановлює найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей; обирає у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля;
|
С.78-79 |
|
41. |
|
Жива і нежива природа взимку |
С.80-81 |
|
|
42. |
|
Сторінки дослідника |
С.82-83 |
|
|
43. |
|
Як допомогти тваринам взимку |
С.84-85 |
|
|
44. |
|
Зимові розваги |
С.86-87 |
|
|
45. |
|
Дбай про здоров'я взимку |
С.88 |
|
|
46. |
|
Святковий календар зими |
С.89 |
|
|
47. |
|
Новий Рік і Різдво |
С.90-91 |
|
|
48. |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр |
|
|