Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ« 2 клас Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743. Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407 Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р. 3 години на тиждень ІІ семестр(57 уроків) , Д.р -4
Перегляд файлу

  Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«

   2 клас

Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.

 Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. -  119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407

Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.

3 години на тиждень

ІІ семестр(57 уроків) , Д.р -4

 

№ п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу (тема уроку)

Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів

Основні поняття (демонстрації)

Примітка

Людина і природа (15 год)

49.

 

Людина і природа

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи;

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання;

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;

робить висновок: природа потребує охорони;

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

с. 70-71

 

50.

 

Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи

с. 71

 

51.

 

Червона книга України

с. 72-73

 

52.

 

Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України?

с. 73

 

53.

 

Зелена книга України та Чорна книга України

 

 

54.

 

Повітря. Дослідження властивостей повітря

с. 74- 75

 

55.

 

Як зберегти повітря чистим?

с. 76-77

 

56.

 

Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря

с. 73

 

57.

 

Вода. Дослідження властивостей води

с. 78-79

 

58.

 

Як берегти воду? Кругообіг води в природі

с. 80

 

59.

 

Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї?

с. 81

 

60.

 

Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Ство­рення плаката «Водойми нашого краю»

с. 82

 

61.

 

Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах

с. 83

 

62.

 

Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю?

с. 82-83

 

63.

 

Діагностувальна робота № 6

 

 

Людина і природа (14 год)

64.

 

Кольорові сторінки природи: весна

розрізняє форми земної поверхні;

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи;

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання;

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;

 

с. 84-85

 

65.

 

Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні?

с. 85

 

66.

 

Рослини навесні

с. 86-87

 

67.

 

Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості?

с. 87

 

68.

 

Виготовлення інформаційних бюлетенів «Охорона первоцвітів»

 

 

69.

 

Тварини навесні

с. 88-89

 

70.

 

Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спосте­рігаєш у саду, на городі, на вулиці?

с. 89

 

71.

 

Форми земної поверхні. Уявна подорож картою

с. 90-91

 

72.

 

Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї?

с. 91

 

73.

 

Гірські породи

с. 92-93

 

 

 

Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід?

С. 93

 

74.

 

Гірські породи нашого краю

 

 

75.

 

Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту

с. 94-95

 

76.

 

Діагностувальна робота № 7

 

 

 

Людина в суспільстві (14 год)

77.

 

Державні символи України

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них;

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб;

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення;

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

с. 98-99

 

78.

 

Пізнаю свій край

с. 100-101

 

79.

 

Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощу­ють у нашому краї.

 

 

80.

 

Київ — столиця України

с. 102-103

 

81.

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили?

с. 103

 

82.

 

Проводимо дослідження. Які визначні місця вашого міста вас зацікавили?

 

 

83.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних галузях науки?

с. 104

 

84.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто просла­вив Україну в світі в різних видах спорту?

с. 104

 

85.

 

Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі?

с. 105

 

86.

 

Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народи­вся у нашому місті?

с. 105

 

87.

 

Світ різноманітний

с. 106

 

88.

 

Світове господарство

 

с. 107

 

89.

 

Проводимо дослідження. Які товари з України відправля­ють за кордон?

с. 107

 

90.

 

Діагностувальна робота № 4

 

 

Людина і  світ (15 год)

91.

 

Людина і її тіло

 досліджує зміни, що відбуваються з людиною

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи;

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання;

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;

 

с. 108-109

 

92.

 

Ти ростеш і змінюєшся

с. 110-111

 

93.

 

Турбуюся про здоров’я

с. 112-113

 

94.

 

Безпека там, де ти живеш

с. 114-115

 

95.

 

Діагностувальна робота № 5

 

 

96.

 

Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні міс­ця?

С.115

 

97.

 

Кольорові сторінки природи: літо

С. 116-117

 

98.

 

Рослини влітку

 

 

99.

 

Тварини влітку

 

 

100.

 

Я дружу з природою

с. 118-119

 

101.

 

Я дружу з природою

с. 118-119

 

102.

 

Святковий календар літа

 

 

103

 

Літні розваги

 

 

104.

 

Правила поведінки під час літніх канікул

 

 

105.

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
11 липня
Переглядів
630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку