Календарно- тематичне планування з» Я досліджую світ«
2 клас
Програма: Нова українська школа. Оновлена Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 клас), розроблена під керівництвом О.Я. Савченко, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08. 2022 р. № 743.
Підручник: За підручником Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1) для 2 кл. закладів загальної середньої освіти ВД»Ранок», 2019. - 119 с. : іл. Наказ МОН від 28.03.2019 № 407
Вчителя Жучкової Н.І на 2024-2025 н.р.
3 години на тиждень
ІІ семестр(57 уроків) , Д.р -4
Дата |
Зміст навчального матеріалу (тема уроку) |
Основні вміння й навички, поняття, які мають бути сформовані в учнів |
|||
Людина і природа (15 год) |
|||||
49. |
|
Людина і природа |
класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки; робить висновок: природа потребує охорони; бере посильну участь в природоохоронній діяльності. |
с. 70-71 |
|
50. |
|
Проводимо дослідження. Що я можу зробити для охорони природи |
с. 71 |
|
|
51. |
|
Червона книга України |
с. 72-73 |
|
|
52. |
|
Проводимо дослідження. Які рослини і тварини нашого краю занесені в Червону книгу України? |
с. 73 |
|
|
53. |
|
Зелена книга України та Чорна книга України |
|
|
|
54. |
|
Повітря. Дослідження властивостей повітря |
с. 74- 75 |
|
|
55. |
|
Як зберегти повітря чистим? |
с. 76-77 |
|
|
56. |
|
Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря |
с. 73 |
|
|
57. |
|
Вода. Дослідження властивостей води |
с. 78-79 |
|
|
58. |
|
Як берегти воду? Кругообіг води в природі |
с. 80 |
|
|
59. |
|
Як берегти воду? Проводимо дослідження. На які потреби витрачають воду у твоїй сім’ї? |
с. 81 |
|
|
60. |
|
Водойми рідного краю. Природні і штучні водойми. Створення плаката «Водойми нашого краю» |
с. 82 |
|
|
61. |
|
Водойми рідного краю. Правила безпечної поведінки на водоймах |
с. 83 |
|
|
62. |
|
Водойми рідного краю. Проводимо дослідження. Походження назви водойми нашого краю. Яке значення має водойма для нашого краю? |
с. 82-83 |
|
|
63. |
|
Діагностувальна робота № 6 |
|
|
|
Людина і природа (14 год) |
|||||
64. |
|
Кольорові сторінки природи: весна |
розрізняє форми земної поверхні; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;
|
с. 84-85 |
|
65. |
|
Урок-екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? |
с. 85 |
|
|
66. |
|
Рослини навесні |
с. 86-87 |
|
|
67. |
|
Проводимо дослідження. Які первоцвіти ростуть у нашій місцевості? |
с. 87 |
|
|
68. |
|
Виготовлення інформаційних бюлетенів «Охорона первоцвітів» |
|
|
|
69. |
|
Тварини навесні |
с. 88-89 |
|
|
70. |
|
Проводимо дослідження. Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на городі, на вулиці? |
с. 89 |
|
|
71. |
|
Форми земної поверхні. Уявна подорож картою |
с. 90-91 |
|
|
72. |
|
Проводимо дослідження. Які форми земної поверхні у нашому краї? |
с. 91 |
|
|
73. |
|
Гірські породи |
с. 92-93 |
|
|
|
|
Проводимо дослідження. Які предмети з вашого довкілля створені з гірських порід? |
С. 93 |
|
|
74. |
|
Гірські породи нашого краю |
|
|
|
75. |
|
Ґрунт. Властивості, значення. Дослідження складу ґрунту |
с. 94-95 |
|
|
76. |
|
Діагностувальна робота № 7 |
|
|
|
Людина в суспільстві (14 год) |
|||||
77. |
|
Державні символи України |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них; розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб; розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів |
с. 98-99 |
|
78. |
|
Пізнаю свій край |
с. 100-101 |
|
|
79. |
|
Проводимо дослідження. Що виготовляють або вирощують у нашому краї. |
|
|
|
80. |
|
Київ — столиця України |
с. 102-103 |
|
|
81. |
|
Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? |
с. 103 |
|
|
82. |
|
Проводимо дослідження. Які визначні місця вашого міста вас зацікавили? |
|
|
|
83. |
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? |
с. 104 |
|
|
84. |
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту? |
с. 104 |
|
|
85. |
|
Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? |
с. 105 |
|
|
86. |
|
Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому місті? |
с. 105 |
|
|
87. |
|
Світ різноманітний |
с. 106 |
|
|
88. |
|
Світове господарство |
|
с. 107 |
|
89. |
|
Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? |
с. 107 |
|
|
90. |
|
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
|
Людина і світ (15 год) |
|||||
91. |
|
Людина і її тіло |
досліджує зміни, що відбуваються з людиною класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;
|
с. 108-109 |
|
92. |
|
Ти ростеш і змінюєшся |
с. 110-111 |
|
|
93. |
|
Турбуюся про здоров’я |
с. 112-113 |
|
|
94. |
|
Безпека там, де ти живеш |
с. 114-115 |
|
|
95. |
|
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
|
96. |
|
Проводимо дослідження. Чи є біля школи небезпечні місця? |
С.115 |
|
|
97. |
|
Кольорові сторінки природи: літо |
С. 116-117 |
|
|
98. |
|
Рослини влітку |
|
|
|
99. |
|
Тварини влітку |
|
|
|
100. |
|
Я дружу з природою |
с. 118-119 |
|
|
101. |
|
Я дружу з природою |
с. 118-119 |
|
|
102. |
|
Святковий календар літа |
|
|
|
103 |
|
Літні розваги |
|
|
|
104. |
|
Правила поведінки під час літніх канікул |
|
|
|
105. |
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік |
|
|