Складено до підручника Правознавство: підруч. для 9-го кл. загальнооосвіт. навч. закл. / Ратушняк С.П
2017р.(оновлено в 2022 р.), згідно з навчальною програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (http://mon.gov.ua/)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
ІЗ правознавства ДЛЯ 9 КЛАСУ
(1 година на тиждень, 35 годин на рік)
№ ур. |
Дата уроку |
Зміст та тема уроку |
Примітки |
1 |
|
Вступ до «Основ правознавства». Право і закон в житті людини. |
|
Розділ 1: Теорія держави та права |
|||
2 |
|
Причини виникнення держави. Поняття та ознаки держави. Державна влада та функції держави. |
|
3 |
|
Державний лад та форми держави. |
|
4 |
|
Поняття та види соціальних норм. Поняття та ознаки права. |
|
5 |
|
Практична робота: Види та форми держав |
|
6 |
|
Правовідносини: поняття, ознаки, склад, підстави виникнення. |
|
7 |
|
Правопорушення: поняття, склад, види. |
|
8 |
|
Юридична відповідальність: поняття, підстави, види. |
|
9 |
|
Практична робота: розв’язування правових задач |
|
10 |
|
Урок повторення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
Розділ 2: Взаємозв’язок людини і держави |
|||
11 |
|
Конституція України – основний закон. Поняття, ознаки, структура, КСУ. |
|
12 |
|
Правова характеристика понять: людина, особа, громадянин. Громадянство в Україні. |
|
13 |
|
Конституційні права, свободи на обов’язки людини і громадянина. |
|
14 |
|
Органи державної на місцевої влади. Місцеве самоврядування. |
|
15 |
|
Практична робота: методи та способи боротьби за права людини |
|
16 |
|
Урок повторення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
Розділ 3: Неповнолітні, як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних та кримінальних правовідносин. |
|||
17 |
|
Цивільна дієздатність та правоздатність. Цивільна правосуб’єктивність неповнолітніх. |
|
18 |
|
Практична робота: сучасні зміни до податкового законодавства. |
|
19 |
|
Сім’я, шлюб, взаємні права та обов’язки батьків та дітей. Державні органи охорони прав дітей. |
|
20 |
|
Практична робота: міжнародне гуманітарне право. |
|
21 22 |
|
Неповнолітні, як учасники трудових відносин. Трудовий договір, робочий час та час відпочинку, охорона праці неповнолітніх. |
|
23 |
|
Практична робота: дії населення під час воєнного і надзвичайного стану. |
|
24 |
|
Адміністративне правопорушення та відповідальність. Підстави та види стягнень. |
|
25 |
|
Практична робота: розв’язування правових задач |
|
26 |
|
Кримінальне правопорушення та кримінальна відповідальність. |
|
27 |
|
Практична робота: Практична робота: розв’язування правових задач |
|
28 |
|
Урок повторення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
Розділ 4: Якщо право – це професія… |
|||
29- 30 |
|
Які юридичні професії існують: судді, прокурори, слідчі, криміналісти, нотаріуси, адвокати, юристи-правозахисники. Вимоги і законодавство щодо різних професій. |
|
31 |
|
Поліцейські( патрульні, дільничні, офіцери). Закон «Про національну поліцію» |
|
32 |
|
Практична робота: взаємовідносини громадян та правоохоронних органів |
|
33 |
|
Урок повторення, контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
34 |
|
Урок узагальнення до курсу. |
|
35 |
|
Резервний урок. |
|
ПОГОДЖЕНО
Протокол методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
20.08.2023 №1
ПОГОДЖУЮ
_______________________________________