Календарно-тематичне планування 1 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предметів для 1 класу (1й семестр): навчання грамоти, математика, ЯДС, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, дизайн та технології, фізична культура за навчальною програмою Савченко
Перегляд файлу

Українська мова (Навчання грамоти)

За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.

(Розподіл годин здійснюється за тижнями: на одному тижні 4 години відносяться на читання і 3 години на письмо, а наступному тижні  - 3 години на читання і 4 години на письмо)

(7 годин на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим.

Добуквений період

1.

Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Робота з дитячою книжкою

01.09

 

2.

Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення

05.09

 

3.

Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки).

05.09

 

4.

Ознайомлююся зі словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя.  

06.09

 

5.

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів

06.09

 

6.

Ознайомлення зі словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я

07.09

 

7.

Рух кисті уздовж рядка  у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків

07.09

 

8.

Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи.  Розвиток зв’язного мовлення.

08.09

 

9.

Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення

12.09

 

10.

Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи

12.09

 

11.

Ознайомлююся зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? Яка? Яке? Які? Складання усної відповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів

13.09

 

12.

Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка. Наведення його. Підготовчі графічні вправи.

13.09

 

13.

Ознайомлююсь зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними  групами.

 

14.09

 

14.

Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір.

14.09

 

15.

Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати?

 Робота з дитячою книжкою.

15.09

 

16.

Ознайомлююся зі знаками в кінці речення(.!?). Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів)

19.09

 

17.

Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи

19.09

 

18.

Ознайомлююся зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри

20.09

 

19.

Основний рядок сітки зошита. Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметних) у рядку

20.09

 

20.

Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свійські тварини. Зоопарк

21.09

 

21.

Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній

21.09

 

22.

Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній.

Розвиток зв’язного мовлення.

22.09

 

23.

Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків

26.09

 

24.

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням

26.09

 

25.

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас

27.09

 

26.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків

27.09

 

27.

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів.

 

28.09

 

28.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків

28.09

 

29.

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів.

Робота з дитячою книжкою.

29.09

 

30.

Розрізняю тверді і м′які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів

 

03.10

 

31.

Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами.  

03.10

 

32.

Розрізняю тверді і м′які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів

04.10

 

33.

Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків.

04.10

 

34.

Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки

05.10

 

35.

Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із  верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями

05.10

 

36

Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

Розвиток зв’язного мовлення.

06.10

 

                                           Буквений період

37.

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень.

10.10

 

 

38.

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа

10.10

 

39.

Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком

11.10

 

40.

Письмо великої букви А. Безвідривне з′єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа

11.10

 

41

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень за малюнками. Ребус.

12.10

 

42

Письмо малої та великої букв Оо. Поєднання їх з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах

12.10

 

43

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. Робота з дитячою книжкою.

13.10

 

44

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один  предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками

17.10

 

45

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах. 

 

17.10

 

46

Звук [у], позначення його буквою «у». виділення звука [у] в складах і  словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків

18.10

 

47

Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з′єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв

18.10

 

48

Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків

19.10

 

49

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах

19.10

 

50

Написання великої букви У, іі поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви.

Розвиток зв’язного мовлення.

20.10

 

51

Звук  [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків

31.10

 

52

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви

31.10

 

53

Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками

01.11

 

54

Письмо великої букви Е. Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви

01.11

 

55

Звук [м], позначення його буквою «м». Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами.

02.11

 

56

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих  і обернених складів із буквою м.

02.11

 

57

Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква М. Читання слів і речень.  Робота з дитячою книжкою.

03.11

 

58

Звуки [л],[л′], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м′якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень

07.11

 

59

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення  

07.11

 

60

Закріплення звукового значення букви «ел». Велика буква Л. Читання  складів і слів. Інтонаційне читання речень

08.11

 

61

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою л

08.11

 

62

Звуки [н],[н′], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів

09.11

 

63

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені букви рукописні букви

09.11

 

64

 Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.  Розвиток зв’язного мовлення

10.11

 

65

Закріплення звукового значення букви ен». Велика буква Н. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень

14.11

 

66

Письмо великої букви Н. Підготовчі  графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів

14.11

 

67

Звуки [с],[с′], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с],[с′], у слова. Читання складів, слів. Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень.

15.11

 

68

Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речення. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння  друкованих і рукописних букв.

15.11

 

69

Звуки [к],[к′], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к],[к] у слова. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи

16.11

 

70

Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к

16.11

 

71

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для  розвитку навички читання.

Робота з дитячою книжкою.

17.11

 

72

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень

21.11

 

73

Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н.

21.11

 

74

Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень

22.11

 

75

Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднання малої букви в із вивченими рядковими буквами

22.11

 

76

Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

23.11

 

77

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування

23.11

 

78

Закріплення вміння писати вивчені букви рукописні букви. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Розвиток зв’язного мовлення

24.11

 

79

Звуки [р],[р′],позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р],[р′], у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ

28.11

 

80

Письмо малої букви р. Типи поєднань букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р

28.11

 

81

Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

29.11

 

82

Письмо великої букви Р. Типи поєднання великої букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень

29.11

 

83

Звуки [п],[п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п],[п′], у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Речень.

30.11

 

84

Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речення.

30.11

 

85

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для  розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

01.12

 

86

Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень

05.12

 

87

Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень

05.12

 

88

Звуки [т],[т′], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи

06.12

 

89

Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т

06.12

 

90

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

07.12

 

91

Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів і речень

07.12

 

92

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

 08.12

 

93

Звуки [д],[д′], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи

12.12

 

94

Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах

 12.12

 

95

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

 13.12

 

96

Письмо малої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом

13.12

 

97

Звуки [з],[з′], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів.  Зіставлення звуків [з]-[с],[з′]- [с′]. Читання складів, слів

14.12

 

98

Письмо малої букви з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення

14.12

 

99

 Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для  розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

15.12

 

100

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

19.12

 

101

Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Написання складів, слів та речень із буквою. Написання речення зі знаком оклику.

 

19.12

 

102

Звуки [б],[б′],позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б],[п]. Читання складів, слів, тексту

20.12

 

103

Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів. Слів та речень. Письмо під диктування

20.12

 

104

Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б.Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

21.12

 

105

Письмо великої букви Б. Поєднання великої букви Б з іншими рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант.

21.12

 

106

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення.

22.12

 

107

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху

26.12

 

108

Письмо малої  букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення

26.12

 

109

Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква Й. Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах

27.12

 

110

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень

27.12

 

111

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

28.12

 

112

Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

28.12

 

113

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

29.12

 

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Математика

За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим.

1.

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с.8-9)

 

 

2.

Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива, промінь, відрізок, ламана). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи для написання цифр (с.11)

 

 

3.

Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива, промінь, відрізок, ламана). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи для написання цифр

 

 

4.

Досліджуємо ознаки об’єктів (форма, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною («довший - коротший», «вищий – нижчий», «вужчий – ширший», «однакові»). Підготовчі вправи до написання цифр (с.12-13)

 

 

5.

Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр  (с.14)

 

 

6.

Визначаємо кількість об’єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр (с.15)

 

 

7.

Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с.16)

 

 

8.

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об’єктів на множини. Підготовчі вправи до написання цифр (с.17)

 

 

9.

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа (с.18)

 

 

10.

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа. Закріплення матеріалу

 

 

11.

Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». знак дорівнює «=». Написання цифри 1 (с.19)

 

 

12.

Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп за об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює. Написання цифри 2 (с.20)

 

 

13.

Вивчаємо число і цифру 3. Склад 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3 (с.21)

 

 

14

Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4 (с.22)

 

 

15.

Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5 (с.23)

 

 

16.

Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо. Вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5 (с.24-25)

 

 

17.

Закріплення знань про склад чисел 1-5. Написання вивчених цифр

 

 

18.

Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше, менше»). Знаки порівняння («<,> “). Поняття «нерівність» (с.26)

 

 

19.

Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз. Значення виразу, рівність (с.27)

 

 

20.

Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Обчислення виразів

 

 

21.

Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей (с.28)

 

 

22.

Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Написання цифри 6 (с.29)

 

 

23.

Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем (с.30)

 

 

24.

Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.31)

 

 

25.

Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і нерівностей (с.32)

 

 

26.

Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад числа1-6 (с.33)

 

 

27.

Додаємо і  віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.34)

 

 

28.

Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 (с.35)

 

 

29.

Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння груп об’єктів (с.36)

 

 

30.

Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами (с.37)

 

 

31.

Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.38)

 

 

32.

Вивчаємо число і цифру 8.  Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8 (с.39)

 

 

33.

Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7 (с.40)

 

 

34.

Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів (с.41)

 

 

35.

Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами (с.42)

 

 

36.

Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.  Написання цифри 9 (с.43)

 

 

37.

Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.44)

 

 

38.

Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами (с.45)

 

 

39.

Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.46)

 

 

40.

Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнання геометричних фігур (с.47)

 

 

41.

Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання  рівностей (с.48)

 

 

42.

Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами (с.49)

 

 

43.

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с.50)

 

 

44.

Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного числа. Знаходження значень виразів (с.51)

 

 

45.

Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.52)

 

 

46.

Досліджуємо склад чисел першого десятка. Знаходження значень виразів

 

 

47.

Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок, другий доданок, сума»). Складання рівностей (с.53)

 

 

48.

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами (с.54)

 

 

49.

Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання (с.55-56)

 

 

50.

Вчимося додавати і віднімати числа. Складання  схем та виразів до сюжетних малюнків. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2. Складання рівностей (с.57-58)

 

 

51.

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені (с.59)

 

 

52.

Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів (с.60)

 

 

53.

Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел (с.61)

 

 

54.

Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел

 

 

55.

Досліджуємо взаємозв′язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків (с.62)

 

 

56.

Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см (с.63)

 

 

57.

Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами . Знаходження значень виразів на основі складу числа. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2. (с.64-65)

 

 

58.

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку (с.66)

 

 

59

Досліджуємо різницеве порівняння.  Порівняння множини предметів (с.67)

 

 

60

Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії (с.68)

 

 

61

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць і менше на кілька одиниць». Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с.69-70)

 

 

62

Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання (с.71)

 

 

63

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.72)

 

 

64

Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.73)

 

 

65

Повторюмо таблиці додаваня та віднімання чисел 2 та 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

(3 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим

1.

Моя країна Україна, а я – її дитина (с.3-7)

 

 

2.

Символи держави – прапор, герб, гімн (с.3-7)

 

 

3.

Хто ти. Взаємне представлення. Хто ти. Виготовлення бейджика (с.8-9)

 

 

4.

Дорога до школи. Правила безпечного руху (с.10-11)

 

 

5.

Тут я вчуся. Напрацювання правил і впровадження рутин (с.12)

 

 

6.

Безпека в школі (с.13).

 

 

7.

Для чого ходять у школу (с.14-15)

 

 

8.

З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с.16-17)

 

 

9.

Як упізнати осінь. (с.18-19)

 

 

10.

Створення «Книжки осені»  (с.18-19)             

 

 

11.

Рослини восени (с.20-21)

 

 

12.

На прогулянці будемо обережними! (с.22-23)

 

 

13.

Тварини восени (с.24-25)

 

 

14.

Осінні турботи  людей (с.26-27)

 

 

15.

Хто що робить? (с.28-29)

 

 

16.

Хто працює в школі (с.30-310

 

 

17.

День школярів (с.32)

 

 

18.

Стій, сиди, ходи, носи – правильно! (с.33)

 

 

19.

Що потрібно для навчання (с.34-35)

 

 

20.

Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик (с.36-37)

 

 

21.

Чим я бачу (с.38-39)

 

 

22.

Чим я чую (с.40-41)

 

 

23.

Впізнаю на смак. Впізнаю на запах (с.42-43)

 

 

24.

Для чого нам зуби? (с.44-45)

 

 

25.

У природі все пов’язане (с.46-47)

 

 

26.

Сонце (с.48-49)

 

 

27.

Повітря (с.50-51)

 

 

28.

Вода (с.52-53)

 

 

29.

Грунт (с.54-55)

 

 

30.

Рослини (с.56-57)

 

 

31.

Тварини (с.58-59)

 

 

32.

Дикі та свійські тварини (с.60-61)

 

 

33.

Дорога і транспорт (с.62-63)

 

 

34.

Безпека на дорозі (с.64-65)

 

 

35.

Дбай про свою безпеку (с.67-68)

 

 

36.

Дбай про свою безпеку (с.68-69)

 

 

37.

Я тут живу (с.70-71)

 

 

38.

Чемним треба бути скрізь (с.72-73)

 

 

39.

Оглядаю  моє житло. Коли ми самі вдома (с.74-75)

 

 

40.

Коли гаджет заважає (с.76-77)

 

 

41.

У двері стукає зима. (с.78-79)

 

 

42.

Створення книжки «Зимові сторінки» (с.78-79)

 

 

43.

Жива і нежива природа взимку (с.80-81)

 

 

44.

Сторінка дослідника (с.82-83)

 

 

45.

Як допомогти тваринам взимку (с.84-85)

 

 

46.

Зимові розваги (с.86-87)

 

 

47.

Дбай про здоров’я взимку (с.88)

 

 

48.

Святковий календар зими (с.89)

 

 

49.

Новий Рік і Різдво (с.90-91). Узагальнення знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим

1.

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби)

 

 

2.

Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Хроматичні і ахроматичні кольори. Зображення  веселки (акварель). 

 

 

3.

Основні і похідні кольори. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). 

 

 

4.

Графічні матеріали. Лінії (прямі,хвилясті, ламані). Зображення контурних малюнків (графічні матеріали)

 

 

5.

Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силуетної форми. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель).

 

 

6.

 На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). 

 

 

7.

Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Створення композиції «Планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів»(акварель)

 

 

8.

 Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах).

 

 

9.

Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах).

 

 

10.

Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери)

 

 

11.

Як створюється краса. Зображення сонячного і похмурого дня технікою «по вологому паперу»(акварель).

 

 

12.

Настрій у мистецтві. Створення композиції «Танок осіннього листя зі сніжинками» (кольорові олівці)

 

 

13.

 Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін)

 

 

14.

Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель)

 

 

15

Новорічні свята. Зображення казкового новорічного міста (кольорові олівці, фломастери)

 

 

16

Виставка дитячих творчих робіт

 

 

                                       

 

 

                                     Музичне мистецтво

За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим

1.

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові,музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки. Виконання: поспівка про краплинки  (с.3-6).

 

 

2.

Різнобарвний світ. Виконання: Н.Май «Веселка». Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.8-11)

 

 

3.

Кольорова музика. Виконання: Л.Левіна, Л.Некросова «Що нам осінь принесе?» (с.12-13). Слухання: П.Чайковський «Осіння  пісня» (с.14)

 

 

4.

Де живуть веселі нотки. Виконання поспівка «Диби, диби» (с.15-16). Нотний запис (нотний стан,скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с.17)

 

 

5.

Властивості музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р.Роджерс «До, ре, мі» (с.18-20). Слухання: Ф.Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин»(с.21)

 

 

6.

Ритм. Виконання: обробка М.Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с.24-25). Слухання: К.Дебюссі «Місячне сяйво» (с.22-23)

 

 

7.

Властивості музичних звуків (висота). Слухання П.Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга». Порівняння музичних творів (с.29)

 

 

8.

Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу»(інсценування вистави)(с.30-31). Слухання: А.Вівальді «Осінь» (с.32)

 

 

9.

Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н.Матвієнко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи». Порівняння музичних творів (с.33)

 

 

10.

Настрій у мистецтві. Танець види танців. Слухання: український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними  рухами (с.30-40) Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів». 

 

 

11.

Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є.Адамцевич «Запорізький марш», І.Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А.Філіпенко, Л.Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами) (с.42-43)

 

 

12.

Світ  наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф.Шуман «Дід Мороз», К.Сен-Санс «Лебідь» (с.45)

 

 

 

13.

У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М.Глінка «Полька», М.Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с.47-48)

 

 

14.

Тембр. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи               (с.47-48)

 

 

15

Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає». Ритмічні вправи (с.50-51)

 

 

16

Підсумковий урок - концерт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(3 годин на тиждень)

Тема уроку

Дата

Прим

1.

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети.

 

 

2.

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, еста ести. Визначення вихідних даних фізичної підготовки учнів.

 

 

3.

Життєво важливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовки учнів.

 

 

4.

Організовуючі вправи. Загальнорозвиваючі вправи на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети.

 

 

5.

Організовуючі вправи. Загальнорозвиваючі вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети.

 

 

6.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети.

 

 

7.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим піднімання стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. рухлива гра.

 

 

8.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. рухлива гра.

 

 

9.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. рухлива гра.

 

 

10.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

11.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

12.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень.  Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

 

13.

Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

 

14.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку  витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра.

 

 

15.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

 

 

16.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові  вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра.

 

 

17.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

18.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

19.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.

 

 

20.

Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

 

 

21.

Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості.  Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра.

 

 

22.

Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі  вправи. Загально розвивальні вправи з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра.

 

 

23.

Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

24.

Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

25.

Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета.

 

 

26.

Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Рухлива гра. Естафета.

 

 

27.

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м’яча к парах. Рухлива гра.

 

 

28.

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.

 

 

 

29.

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра, естафета.

 

 

30.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

31.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

32.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

33.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

34.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

35.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра.

 

 

36.

Постава як основа здоров’я. організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

37.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання постави рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці).  Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

38.

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці).Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

39.

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

40.

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

41.

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи ля формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

 

 

42.

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

43.

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

44.

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

45.

Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості.

 

 

46.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

 

47.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів.

 

 

48.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

49.

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайн і технології

За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.

Тема уроку

Дата

Прим

1.

Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали,  інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки

 

 

2.

Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка . Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки

 

 

3.

Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок»

 

 

4.

«Ловись, рибко…». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя

 

 

5.

Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком)

 

 

6.

Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну

 

 

7.

Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком

 

 

8.

Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою ори гамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці ори гамі

 

 

9.

Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр»

 

 

10.

Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування створеного одягу

 

 

11.

Крижана морквина. Об′ємні  вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком)

 

 

12.

«Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції

 

 

13.

Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком)

 

 

14.

Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки  (за разком)

 

 

15.

Скоро свято – Новий рік. Прикраси з  паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу

 

 

16

Виставка творчих робіт

 

 

 

docx
Додано
10 грудня 2023
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку