Українська мова (Навчання грамоти)
За підручником Вашуленко М.С., Вашуленко О.В.
(Розподіл годин здійснюється за тижнями: на одному тижні 4 години відносяться на читання і 3 години на письмо, а наступному тижні - 3 години на читання і 4 години на письмо)
(7 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Добуквений період |
|||
1. |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. Робота з дитячою книжкою |
01.09 |
|
2. |
Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Усне і писемне мовлення. Культура мовлення |
05.09 |
|
3. |
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма. Вправляння у правильному розміщенні в руці олівця (ручки). |
05.09 |
|
4. |
Ознайомлююся зі словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя. |
06.09 |
|
5. |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч. Наведення ліній, домальовування, розфарбовування предметів |
06.09 |
|
6. |
Ознайомлення зі словами-назвами предметів. Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім’я |
07.09 |
|
7. |
Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Проведення подовженої лінії в обмеженому просторі. Розфарбовування предметних малюнків |
07.09 |
|
8. |
Координування рухів руки. Порівняння предметів. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв’язного мовлення. |
08.09 |
|
9. |
Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення |
12.09 |
|
10. |
Координування рухів руки. Розміщення предмета в обмеженій площині. Підготовчі графічні вправи |
12.09 |
|
11. |
Ознайомлююся зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? Яка? Яке? Які? Складання усної відповіді. Овочі і фрукти. Порівняння предметів |
13.09 |
|
12. |
Координування рухів руки. Візуальне виділення предмета з малюнка. Наведення його. Підготовчі графічні вправи. |
13.09 |
|
13. |
Ознайомлююсь зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд. Розподіл предметів за семантичними групами.
|
14.09 |
|
14. |
Обведення контурних малюнків та їх розмальовування. Розвиток відчуття сили натиску на папір. |
14.09 |
|
15. |
Досліджую речення. Побудова речень за малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою. |
15.09 |
|
16. |
Ознайомлююся зі знаками в кінці речення(.!?). Складання за малюнком розповідних, питальних та окличних речень (без уживання термінів) |
19.09 |
|
17. |
Відтворення різноспрямованих рухів пальців з олівцем під час наведення, зображення ліній різної форми. Підготовчі графічні вправи |
19.09 |
|
18. |
Ознайомлююся зі службовими словами. Складання речень за малюнками і схемами. Дитячі ігри |
20.09 |
|
19. |
Основний рядок сітки зошита. Наведення ліній без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметних) у рядку |
20.09 |
|
20. |
Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Складання розповіді за малюнками. Дикі і свійські тварини. Зоопарк |
21.09 |
|
21. |
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній |
21.09 |
|
22. |
Закріплення уміння писати в рядку. Розташування в рядку вертикальних, горизонтальних, ламаних ліній. Розвиток зв’язного мовлення. |
22.09 |
|
23. |
Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків |
26.09 |
|
24. |
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). Направлення руху руки в рядку. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній, ліній із заокругленням |
26.09 |
|
25. |
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас |
27.09 |
|
26. |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків |
27.09 |
|
27. |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів.
|
28.09 |
|
28. |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо великих і малих півовалів та овалів. Зображення безвідривних подовжених ліній різної форми. Розмальовування малюнків |
28.09 |
|
29. |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу простих за звуковою будовою слів. Робота з дитячою книжкою. |
29.09 |
|
30. |
Розрізняю тверді і м′які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів
|
03.10 |
|
31. |
Похила лінія сітки зошита. Письмо прямих похилих ліній, прямих із заокругленням унизу в основному рядку і за його межами. |
03.10 |
|
32. |
Розрізняю тверді і м′які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів |
04.10 |
|
33. |
Письмо великих і малих півовалів та овалів. Закріплення вмінь писати вивчені елементи букв. Розфарбовування малюнків. |
04.10 |
|
34. |
Аналіз звукового складу слів. Вправляння у звуковому аналізі слів. Казки. Інсценування уривку казки |
05.10 |
|
35. |
Підготовчі вправи до написання букв. Письмо прямих похилих ліній із верхньою та нижньою петлями. Наведення, домальовування предметів петельними лініями |
05.10 |
|
36 |
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. Розвиток зв’язного мовлення. |
06.10 |
|
Буквений період |
|||
37. |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Складання речень. |
10.10
|
|
38. |
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Відривне і безвідривне поєднання елементів малої букви а. Написання буквосполучення аа |
10.10 |
|
39. |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А. Складання розповіді за малюнком |
11.10 |
|
40. |
Письмо великої букви А. Безвідривне з′єднання елементів букви А. Написання буквосполучення Аа |
11.10 |
|
41 |
Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання речень за малюнками. Ребус. |
12.10 |
|
42 |
Письмо малої та великої букв Оо. Поєднання їх з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах |
12.10 |
|
43 |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Звуковий аналіз слів. Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень. Робота з дитячою книжкою. |
13.10 |
|
44 |
Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Звуковий аналіз слів. Один предмет – багато предметів. Складання речень за малюнками |
17.10 |
|
45 |
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Письмо великої букви І. Поєднання великих букв із рядковими. Виділення вивчених букв у словах.
|
17.10 |
|
46 |
Звук [у], позначення його буквою «у». виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання речень за допомогою малюнків |
18.10 |
|
47 |
Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з′єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв |
18.10 |
|
48 |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Читання речень за допомогою малюнків |
19.10 |
|
49 |
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах |
19.10 |
|
50 |
Написання великої букви У, іі поєднання з вивченими буквами. Закріплення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення. |
20.10 |
|
51 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків |
31.10 |
|
52 |
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви |
31.10 |
|
53 |
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками |
01.11 |
|
54 |
Письмо великої букви Е. Написання буквосполучення Ее. Закріплення вміння писати вивчені букви |
01.11 |
|
55 |
Звук [м], позначення його буквою «м». Виділення звука [м] у словах. Читання прямих і обернених складів із вивченими літерами. |
02.11 |
|
56 |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
02.11 |
|
57 |
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква М. Читання слів і речень. Робота з дитячою книжкою. |
03.11 |
|
58 |
Звуки [л],[л′], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м′якими приголосними. Читання складів, слів і речень. Складання речень |
07.11 |
|
59 |
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речення |
07.11 |
|
60 |
Закріплення звукового значення букви «ел». Велика буква Л. Читання складів і слів. Інтонаційне читання речень |
08.11 |
|
61 |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою л |
08.11 |
|
62 |
Звуки [н],[н′], позначення їх буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів |
09.11 |
|
63 |
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквою Л. Закріплення вміння писати вивчені букви рукописні букви |
09.11 |
|
64 |
Письмо малої букви н, буквосполучень, складів, слів із нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення |
10.11 |
|
65 |
Закріплення звукового значення букви ен». Велика буква Н. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень |
14.11 |
|
66 |
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів |
14.11 |
|
67 |
Звуки [с],[с′], позначення їх буквою «ес». Виділення звуків [с],[с′], у слова. Читання складів, слів. Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. |
15.11 |
|
68 |
Письмо малої букви с. Написання складів та слів із буквою с. Написання речення. Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Порівняння друкованих і рукописних букв. |
15.11 |
|
69 |
Звуки [к],[к′], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к],[к] у слова. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи |
16.11 |
|
70 |
Письмо малої букви к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із буквою к |
16.11 |
|
71 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
17.11 |
|
72 |
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень |
21.11 |
|
73 |
Письмо великої букви К. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н. |
21.11 |
|
74 |
Звук [в], позначення його буквою «ве». Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання в реченнях. Читання складів, слів, речень |
22.11 |
|
75 |
Письмо малої букви в. Написання буквосполучень, складів та слів. Типи поєднання малої букви в із вивченими рядковими буквами |
22.11 |
|
76 |
Закріплення звукового значення букви «ве». Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
23.11 |
|
77 |
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень. Письмо під диктування |
23.11 |
|
78 |
Закріплення вміння писати вивчені букви рукописні букви. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення |
24.11 |
|
79 |
Звуки [р],[р′],позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р],[р′], у словах. Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних вправ |
28.11 |
|
80 |
Письмо малої букви р. Типи поєднань букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р |
28.11 |
|
81 |
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
29.11 |
|
82 |
Письмо великої букви Р. Типи поєднання великої букви Р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень |
29.11 |
|
83 |
Звуки [п],[п′], позначення їх буквою «пе». Виділення звуків [п],[п′], у словах. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Речень. |
30.11 |
|
84 |
Письмо малої букви п. Написання складів. Складання і записування слів із вивчених букв. Написання речення. |
30.11 |
|
85 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
01.12 |
|
86 |
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень |
05.12 |
|
87 |
Письмо великої букви П. Відривне поєднання складників великої букви П. Написання буквосполучень, слів та речень |
05.12 |
|
88 |
Звуки [т],[т′], позначення їх буквою «те». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи |
06.12 |
|
89 |
Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т |
06.12 |
|
90 |
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
07.12 |
|
91 |
Письмо великої букви Т. Відривне поєднання складників великої букви Т. Написання складів, слів і речень |
07.12 |
|
92 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
08.12 |
|
93 |
Звуки [д],[д′], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Словниково-логічні вправи |
12.12 |
|
94 |
Письмо малої букви д. Відривне поєднання складників рядкової букви д. Написання букви в складах і словах |
12.12 |
|
95 |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
13.12 |
|
96 |
Письмо малої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом |
13.12 |
|
97 |
Звуки [з],[з′], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Зіставлення звуків [з]-[с],[з′]- [с′]. Читання складів, слів |
14.12 |
|
98 |
Письмо малої букви з. Типи поєднання з іншими буквами. Написання складів та слів із буквою з. Написання речення |
14.12 |
|
99 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
15.12 |
|
100 |
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква З. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
19.12 |
|
101 |
Письмо великої букви З. Написання складів, слів та речень із буквою З. Написання складів, слів та речень із буквою. Написання речення зі знаком оклику.
|
19.12 |
|
102 |
Звуки [б],[б′],позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б],[п]. Читання складів, слів, тексту |
20.12 |
|
103 |
Письмо малої букви б. Безвідривне поєднання складників рядкової букви б. Написання складів. Слів та речень. Письмо під диктування |
20.12 |
|
104 |
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б.Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
21.12 |
|
105 |
Письмо великої букви Б. Поєднання великої букви Б з іншими рядковими. Написання складів, слів та речень. Навчальний диктант. |
21.12 |
|
106 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв’язного мовлення. |
22.12 |
|
107 |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів. Вправи з розвитку фонематичного слуху |
26.12 |
|
108 |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Написання речення |
26.12 |
|
109 |
Закріплення звукового значення букви «йот». Велика буква Й. Буквосполучення йо. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах |
27.12 |
|
110 |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Складання і записування словосполучень |
27.12 |
|
111 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
28.12 |
|
112 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, поєднувати їх у словах. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
28.12 |
|
113 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
29.12 |
|
Математика
За підручником Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
1. |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с.8-9) |
|
|
2. |
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива, промінь, відрізок, ламана). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи для написання цифр (с.11) |
|
|
3. |
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива, промінь, відрізок, ламана). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи для написання цифр |
|
|
4. |
Досліджуємо ознаки об’єктів (форма, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною («довший - коротший», «вищий – нижчий», «вужчий – ширший», «однакові»). Підготовчі вправи до написання цифр (с.12-13) |
|
|
5. |
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр (с.14) |
|
|
6. |
Визначаємо кількість об’єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр (с.15) |
|
|
7. |
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с.16) |
|
|
8. |
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об’єктів на множини. Підготовчі вправи до написання цифр (с.17) |
|
|
9. |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа (с.18) |
|
|
10. |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа. Закріплення матеріалу |
|
|
11. |
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». знак дорівнює «=». Написання цифри 1 (с.19) |
|
|
12. |
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп за об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює. Написання цифри 2 (с.20) |
|
|
13. |
Вивчаємо число і цифру 3. Склад 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3 (с.21) |
|
|
14 |
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4 (с.22) |
|
|
15. |
Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5 (с.23) |
|
|
16. |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо. Вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5 (с.24-25) |
|
|
17. |
Закріплення знань про склад чисел 1-5. Написання вивчених цифр |
|
|
18. |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше, менше»). Знаки порівняння («<,> “). Поняття «нерівність» (с.26) |
|
|
19. |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз. Значення виразу, рівність (с.27) |
|
|
20. |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Обчислення виразів |
|
|
21. |
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей (с.28) |
|
|
22. |
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне число. Написання цифри 6 (с.29) |
|
|
23. |
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем (с.30) |
|
|
24. |
Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.31) |
|
|
25. |
Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і нерівностей (с.32) |
|
|
26. |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад числа1-6 (с.33) |
|
|
27. |
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.34) |
|
|
28. |
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 (с.35) |
|
|
29. |
Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння груп об’єктів (с.36) |
|
|
30. |
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами (с.37) |
|
|
31. |
Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.38) |
|
|
32. |
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8 (с.39) |
|
|
33. |
Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7 (с.40) |
|
|
34. |
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів (с.41) |
|
|
35. |
Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами (с.42) |
|
|
36. |
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9 (с.43) |
|
|
37. |
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.44) |
|
|
38. |
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами (с.45) |
|
|
39. |
Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.46) |
|
|
40. |
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнання геометричних фігур (с.47) |
|
|
41. |
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей (с.48) |
|
|
42. |
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами (с.49) |
|
|
43. |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с.50) |
|
|
44. |
Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного числа. Знаходження значень виразів (с.51) |
|
|
45. |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.52) |
|
|
46. |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Знаходження значень виразів |
|
|
47. |
Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок, другий доданок, сума»). Складання рівностей (с.53) |
|
|
48. |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами (с.54) |
|
|
49. |
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання (с.55-56) |
|
|
50. |
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2. Складання рівностей (с.57-58) |
|
|
51. |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені (с.59) |
|
|
52. |
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів (с.60) |
|
|
53. |
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел (с.61) |
|
|
54. |
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел |
|
|
55. |
Досліджуємо взаємозв′язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків (с.62) |
|
|
56. |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см (с.63) |
|
|
57. |
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами . Знаходження значень виразів на основі складу числа. Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2. (с.64-65) |
|
|
58. |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку (с.66) |
|
|
59 |
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множини предметів (с.67) |
|
|
60 |
Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії (с.68) |
|
|
61 |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць і менше на кілька одиниць». Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с.69-70) |
|
|
62 |
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання (с.71) |
|
|
63 |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.72) |
|
|
64 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.73) |
|
|
65 |
Повторюмо таблиці додаваня та віднімання чисел 2 та 3. |
|
|
Я досліджую світ
За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Моя країна Україна, а я – її дитина (с.3-7) |
|
|
2. |
Символи держави – прапор, герб, гімн (с.3-7) |
|
|
3. |
Хто ти. Взаємне представлення. Хто ти. Виготовлення бейджика (с.8-9) |
|
|
4. |
Дорога до школи. Правила безпечного руху (с.10-11) |
|
|
5. |
Тут я вчуся. Напрацювання правил і впровадження рутин (с.12) |
|
|
6. |
Безпека в школі (с.13). |
|
|
7. |
Для чого ходять у школу (с.14-15) |
|
|
8. |
З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей (с.16-17) |
|
|
9. |
Як упізнати осінь. (с.18-19) |
|
|
10. |
Створення «Книжки осені» (с.18-19) |
|
|
11. |
Рослини восени (с.20-21) |
|
|
12. |
На прогулянці будемо обережними! (с.22-23) |
|
|
13. |
Тварини восени (с.24-25) |
|
|
14. |
Осінні турботи людей (с.26-27) |
|
|
15. |
Хто що робить? (с.28-29) |
|
|
16. |
Хто працює в школі (с.30-310 |
|
|
17. |
День школярів (с.32) |
|
|
18. |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно! (с.33) |
|
|
19. |
Що потрібно для навчання (с.34-35) |
|
|
20. |
Чим я пізнаю світ. Про що дізнаюсь на дотик (с.36-37) |
|
|
21. |
Чим я бачу (с.38-39) |
|
|
22. |
Чим я чую (с.40-41) |
|
|
23. |
Впізнаю на смак. Впізнаю на запах (с.42-43) |
|
|
24. |
Для чого нам зуби? (с.44-45) |
|
|
25. |
У природі все пов’язане (с.46-47) |
|
|
26. |
Сонце (с.48-49) |
|
|
27. |
Повітря (с.50-51) |
|
|
28. |
Вода (с.52-53) |
|
|
29. |
Грунт (с.54-55) |
|
|
30. |
Рослини (с.56-57) |
|
|
31. |
Тварини (с.58-59) |
|
|
32. |
Дикі та свійські тварини (с.60-61) |
|
|
33. |
Дорога і транспорт (с.62-63) |
|
|
34. |
Безпека на дорозі (с.64-65) |
|
|
35. |
Дбай про свою безпеку (с.67-68) |
|
|
36. |
Дбай про свою безпеку (с.68-69) |
|
|
37. |
Я тут живу (с.70-71) |
|
|
38. |
Чемним треба бути скрізь (с.72-73) |
|
|
39. |
Оглядаю моє житло. Коли ми самі вдома (с.74-75) |
|
|
40. |
Коли гаджет заважає (с.76-77) |
|
|
41. |
У двері стукає зима. (с.78-79) |
|
|
42. |
Створення книжки «Зимові сторінки» (с.78-79) |
|
|
43. |
Жива і нежива природа взимку (с.80-81) |
|
|
44. |
Сторінка дослідника (с.82-83) |
|
|
45. |
Як допомогти тваринам взимку (с.84-85) |
|
|
46. |
Зимові розваги (с.86-87) |
|
|
47. |
Дбай про здоров’я взимку (с.88) |
|
|
48. |
Святковий календар зими (с.89) |
|
|
49. |
Новий Рік і Різдво (с.90-91). Узагальнення знань учнів |
|
|
Образотворче мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) |
|
|
2. |
Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Хроматичні і ахроматичні кольори. Зображення веселки (акварель). |
|
|
3. |
Основні і похідні кольори. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). |
|
|
4. |
Графічні матеріали. Лінії (прямі,хвилясті, ламані). Зображення контурних малюнків (графічні матеріали) |
|
|
5. |
Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силуетної форми. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель). |
|
|
6. |
На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). |
|
|
7. |
Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі і холодні кольори. Створення композиції «Планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів»(акварель) |
|
|
8. |
Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах). |
|
|
9. |
Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах). |
|
|
10. |
Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) |
|
|
11. |
Як створюється краса. Зображення сонячного і похмурого дня технікою «по вологому паперу»(акварель). |
|
|
12. |
Настрій у мистецтві. Створення композиції «Танок осіннього листя зі сніжинками» (кольорові олівці) |
|
|
13. |
Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін) |
|
|
14. |
Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель) |
|
|
15 |
Новорічні свята. Зображення казкового новорічного міста (кольорові олівці, фломастери) |
|
|
16 |
Виставка дитячих творчих робіт |
|
|
Музичне мистецтво
За підручником Рубля Т.Є., Щеглова Т.Л., Мед І.Л.
(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові,музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки. Виконання: поспівка про краплинки (с.3-6). |
|
|
2. |
Різнобарвний світ. Виконання: Н.Май «Веселка». Слухання: А.Вівальді «Гроза», Е.Гріг «Метелик» (с.8-11) |
|
|
3. |
Кольорова музика. Виконання: Л.Левіна, Л.Некросова «Що нам осінь принесе?» (с.12-13). Слухання: П.Чайковський «Осіння пісня» (с.14) |
|
|
4. |
Де живуть веселі нотки. Виконання поспівка «Диби, диби» (с.15-16). Нотний запис (нотний стан,скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с.17) |
|
|
5. |
Властивості музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р.Роджерс «До, ре, мі» (с.18-20). Слухання: Ф.Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин»(с.21) |
|
|
6. |
Ритм. Виконання: обробка М.Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с.24-25). Слухання: К.Дебюссі «Місячне сяйво» (с.22-23) |
|
|
7. |
Властивості музичних звуків (висота). Слухання П.Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга». Порівняння музичних творів (с.29) |
|
|
8. |
Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу»(інсценування вистави)(с.30-31). Слухання: А.Вівальді «Осінь» (с.32) |
|
|
9. |
Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н.Матвієнко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи». Порівняння музичних творів (с.33) |
|
|
10. |
Настрій у мистецтві. Танець види танців. Слухання: український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами (с.30-40) Слухання: П.Чайковський «Вальс квітів». |
|
|
11. |
Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є.Адамцевич «Запорізький марш», І.Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А.Філіпенко, Л.Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами) (с.42-43) |
|
|
12. |
Світ наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф.Шуман «Дід Мороз», К.Сен-Санс «Лебідь» (с.45)
|
|
|
13. |
У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М.Глінка «Полька», М.Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с.47-48) |
|
|
14. |
Тембр. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с.47-48) |
|
|
15 |
Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає». Ритмічні вправи (с.50-51) |
|
|
16 |
Підсумковий урок - концерт |
|
|
Фізична культура
(3 годин на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. Спортивний одяг і взуття. Правила безпечної поведінки на уроках фізкультури. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
2. |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та загальної діяльності. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, еста ести. Визначення вихідних даних фізичної підготовки учнів. |
|
|
3. |
Життєво важливі способи пересування людини. Організовуючі вправи. Різновиди ходьби. Рухливі ігри, естафети. Визначення вихідних даних фізичної підготовки учнів. |
|
|
4. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвиваючі вправи на місці без предметів. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
5. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвиваючі вправи на місці без предметів. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
6. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Різновиди ходьби. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
7. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг з високим піднімання стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. рухлива гра. |
|
|
8. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Біг із високим підніманням стегна, закиданням гомілок. Біг із високого старту до 30 м. рухлива гра. |
|
|
9. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи на місці без предметів. Вправи для розвитку швидкості. Біг із зміною напрямку та з високого старту до 30 м. рухлива гра. |
|
|
10. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із зміною напрямку. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
11. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
12. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Біг із різних вихідних положень. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра.
|
|
|
13. |
Організовуючі вправи. Вправи на релаксацію. Загальнорозвивальні вправи в русі. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
14. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Біг із почерговою ходьбою. Рухлива гра. |
|
|
15. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи в русі. Бігові вправи. Стрибки на місці на одній, двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
|
|
16. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Стрибки на двох ногах з просуванням. Стрибки у довжину з місця поштовхом двома ногами. Рухлива гра. |
|
|
17. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
18. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки з просуванням. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
19. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Рухлива гра. |
|
|
20. |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
|
|
21. |
Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові та стрибкові вправи. Вправи для розвитку витривалості. Чергування ходьби та бігу. Рухлива гра. |
|
|
22. |
Правила техніки безпеки під час занять з м’ячем. Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з м’ячем. Вправи для опанування навичок володіння м’ячем (вправи з великим м’ячем). Рухлива гра. |
|
|
23. |
Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра. |
|
|
24. |
Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра. |
|
|
25. |
Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Передавання м’яча. Рухлива гра, естафета. |
|
|
26. |
Організовуючі вправи. Загальнороззвивальні вправи з м’ячем. Рухлива гра. Естафета. |
|
|
27. |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Перекидання м’яча к парах. Рухлива гра. |
|
|
28. |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра.
|
|
|
29. |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби; бігові вправи. Вправи з великим м’ячем. Рухлива гра, естафета. |
|
|
30. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
31. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Танцювальні кроки. Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
32. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
33. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
34. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
35. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи з предметами. Підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці). Танцювальні кроки. Рухлива гра. |
|
|
36. |
Постава як основа здоров’я. організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
37. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання постави рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
38. |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці).Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
39. |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
40. |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. Танцювальні кроки, танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
41. |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи ля формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра. |
|
|
42. |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
43. |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
44. |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
45. |
Організовуючі вправи. Загально розвиваючі вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. |
|
|
46. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
47. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. Визначення динаміки фізичної підготовленості учнів. |
|
|
48. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
49. |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра. |
|
|
Дизайн і технології
За альбомом-посібником «Маленький трудівничок» Роговська Л.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
1. |
Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки |
|
|
2. |
Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка . Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки |
|
|
3. |
Їжачок – сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок» |
|
|
4. |
«Ловись, рибко…». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя |
|
|
5. |
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком) |
|
|
6. |
Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну |
|
|
7. |
Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком |
|
|
8. |
Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою ори гамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці ори гамі |
|
|
9. |
Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр» |
|
|
10. |
Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування створеного одягу |
|
|
11. |
Крижана морквина. Об′ємні вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком) |
|
|
12. |
«Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції |
|
|
13. |
Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком) |
|
|
14. |
Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за разком) |
|
|
15. |
Скоро свято – Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу |
|
|
16 |
Виставка творчих робіт |
|
|