Календарно-тематичне планування 1 клас Мистецтво. Музичне мистецтво 1год/тиждень, автори Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 1 класу з предмету Мистецтво. Чудово підходить для тих вчителів у кого поділено цей предмет. 1 година на тиждень. За авторами Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова.
Перегляд файлу

 

 

 

                                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                                         Директор ЗОШ

                                                                                                                                       І-ІІІ ст. с. Оглядів

                                                                                                                                __________ Г. Г. Гриців

 

 

 

Календарно – тематичне планування

Музичне мистецтво

1 клас

(1 години на тиждень)

Рубля Т.Є.                                                                                                                                                                            Мистецтво: підруч. інтегрованого курсу для 1кл. закл. загал. серед. Освіти/ Т.Є. Рубля, Т.Л. Щеглова, І.Л. Мед. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018. – 104 с.: іл.

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Зміст уроку

1

 

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Професії людей, які займаються мистецтвом. Звуки: шумові, музичні. Виконання: поспівка про краплинки.  Слухання: шум дощу.

2

 

Різнобарвний світ. Визначення засобів виразності твору мистецтва. Ознайомлення із кольорами веселки. Виконання: Н.Май «Веселка».   Слухання: Е.Гріг «Метелик», А.Вівальді «Гроза».

3

 

Кольорова музика. Обговорення вражень, емоцій, які викликали твори мистецтва. Виконання: Л.Левін «Що нам осінь принесе?» Слухання:

П.Чайковський «Осіння пісня».

4

 

Де живуть веселі нотки. Знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ, ноти в межах І октави). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина».

5

 

Зображення плямою: силует. Ритм. Знайомство з нотним записом (тривалості звуків – ціла, половинна, чверть, восьма). Виконання: Р.Роджерс «До, ре, мі». Слухання: Р.Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин».

6

 

На лісовій галявині. Створення ритмічних послідовностей. Виконання: обробка М.Лисенка «Пісня лисички». Слухання: К.Дебюссі «Місячне сяйво».

7

 

Природне розмаїття. Властивості музичних звуків (висота). Створення ритмічних послідовностей. Слухання: П.Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба-Яга».

8

 

Краса осіннього листя. Веселі нотки. Інсценізація пісні, створення театралізованих образів. Виконання: українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу». Слухання: А.Вівальді «Осінь».

9

 

Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Слухання: Н.Матвієнко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи!»

10

 

Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці. Інсценізація пісні, створення театралізованих образів. Виконання: українська народна пісня «Веселі гуси». Слухання: Е.Гріг «Ранок».

11

 

Настрій у мистецтві. Танець. Види танців. Відтворення елементарних танцювальних елементів. Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення. Виконання: пісня «Веселі гуси»з танцювальними рухами. Слухання: український народний танець «Гопак», П.Чайковський «Вальс квітів».

12

 

Парад моїх улюбленців. Марш. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Виконання: А.Філіпенко «Гарний танець гопачок» із танцювальними рухами. Слухання: Є.Адамцевич «Запорізький марш», І.Парфенов «Ляльковий марш».

13

 

Світ наповнений прикрасами. Темп. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Слухання: Р.Шуман «Дід Мороз», К.Сен-Санс «Лебідь».

14

 

У світі порівнянь. Тембр. Порівняння музичних творів. Визначення засобів виразності твору мистецтва. Імпровізація на музичних інструментах. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Слухання: М.Глінка «Полька», М.Скорик «Мелодія». Виконання: пісня «Морозець».

15

 

Новорічні свята. Темп мелодії колядок і щедрівок. Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення. Виконання: колядка «Старий рік минає».   Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю», українська народна пісня «Щедрик» в обробці

М.Леонтовича.

16

 

Готуємось до Нового року. Створення ритмічних послідовностей. Виконання: Б.Фільц «Морозець».  Слухання: щедрівка «Ой сивая, тая зозуленька».

17

 

Зимові сни. Мелодія – чарівність і неповторність музики. Створення елементарного ритмічного супроводу до пісні. Гра на музичних інструментах. Виконання: О.Янушкевич «Чому сніг лапатий»  Слухання: П.Чайковський «Грудень».

18

 

Пригоди золотої рибки. Характер музичного твору. Добір із запропонованих слів-характеристик, що співзвучні  особистим емоціям та враженням. Слухання: «Золоті рибки» з балету Р.Щедріна «Горбоконик», К.Сен-Санс «Акваріум».

19

 

Що я люблю. Створення ритмічних послідовностей. Слухання: музичні уривки з балету Карена Хачатуряна «Цибулино».

20

 

Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Створення ритмічних послідовностей. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі».

21

 

Танець метеликів. Характер музичного твору. Імпровізація голосом, пластикою. Використання музичної діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Виконання: М.Ведмедер «Жук танцює». Слухання: Е.Гріг «Метелик».

22

 

Подарунок для родини. Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення. Виконання: О.Янушкевич «Мама і я».  Слухання: В.Кобринович «Мамині руки».

23

 

Домашні улюбленці. Тембр, характер твору. Визначення засобів виразності твору мистецтва.  Слухання: В.Сокольський «Пташка».

24

 

Весняна хустинка. Веснянки, хороводи. Відтворення елементарних танцювальних елементів. Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко».  Слухання: веснянка «Прийди, прийди, весно красна».

25

 

Мистецьке місто. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання:

Р.Шуман «Веселий селянин», М. Скорик «Народний танець».

26

 

Весняний хоровод. Пісня-хоровод, пісня-танець. Відтворення елементарних танцювальних елементів. Виконання: веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами.

27

 

Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика. Імпровізація засобами пантоміми (міміка, жести). Виконання: веснянки «Вийди, вийди, сонечко», «Ой минула вже зима». Слухання: Е.Гріг «Навесні».

28

 

Дитячі іграшки. Імпровізація голосом, пластикою, на музичних інструментах. Виконання: поспівка «Лис та їжак», А.Житкевич «Семеро гномів». Слухання: П.Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька».

29

 

Казка. Казкові персонажі. Знайомство з деякими видами театру (балет). Визначення засобів виразності твору мистецтва. Виконання:

О.Янушкевич «А ми любимо читати». Слухання: вальс з балету «Спляча красуня» П.Чайковського.

30

 

Театральна подорож. Знайомство з деякими видами театру (опера, балет). Імпровізація засобами пантоміми (міміка, жести). Виконання: А.Житкевич «Семеро гномів». Слухання: П.Чайковський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик».

31

 

Улюблені мультфільми. Знайомство з деякими видами кіномистецтва. Гра на музичних інструментах. Виконання:

О.Янушкевич «А ми любимо читати», «Веселий музикант» з танцювальними рухами.

32

 

Космічна подорож. Знайомство з деякими видами кіномистецтва (анімаційні фільми). Інсценізація (виконання нескладних ролей), етюди-наслідування. Виконання: М.Ведмедері «Дивина» з танцювальними рухами. Слухання: головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети».

33

 

Морське царство. Знайомство з деякими видами театру та кіномистецтва. Слухання: тема моря з опери «Садко», музика до кінофільму «Людина-амфібія».

34

 

Скоро літо. Обговорення вражень, емоцій, які викликали твори мистецтва. Добір із запропонованих слів-характеристик, що співзвучні  особистим емоціям та враженням. Виконання: О.Янушкевич «Літо золоте».  Слухання: П.Чайковський «Літо».

35

 

Підсумковий  урок

 

 

docx
Додано
22 вересня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку