Календарно-тематичне планування для учнів 10(6) класу до підручника "Німецька мова (6-й рік навчання, академічний рівень), Сотникова С.І., Гоголєва Г.В. 2 години на тиждень.
10 клас І семестр
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 1: Дозвілля і спорт |
|||||||||
1 |
|
Відпочинок |
am Meer, am Fluss, in der Stadt, zu Hause, in einem Garten |
Минулий час Perfekt |
впр. 1, с. 6 впр. 2, с. 6 впр. 3, с. 7 |
впр. 4, с. 7 впр. 5, с. 8 |
впр. 4, с. 7 |
|
|
2 |
|
Вільний час |
in die Berge gehen, Gitarre spielen, Kanu fahren |
|
впр. 1, с. 9
|
|
впр. 4, с. 10 |
|
|
3 |
|
Альтернативний вид відпочинку |
die Vollpension, mit Pfeil und Bogen schießen, Erfahrungen austauschen, der Verein |
Підрядне означальне речення |
впр. 2, с. 12 впр. 3 (а), с. 13 впр. 4, с. 14 |
впр. 1, с. 12 |
впр. 3 (б), с. 13 |
впр. 5, с. 11 |
|
4 |
|
Бойскаути |
der Pfad, der Pfadfinder, die Bewegung, gründen |
Числівники |
впр. 2, с. 15 |
впр. 1, с. 15 |
впр. 3, с. 15 |
|
|
5 |
|
Чим ти цікавишся? |
sich interessieren für (Akk.), sich beschäftigen mit (Dat.), sich ärgern über (Akk.), denken an (Dat.), träumen von (Dat.) |
Керування дієслів |
впр. 2, с. 18 впр. 4, с. 20 впр. 5, с. 21 |
впр. 1, с. 18 |
впр. 3, с. 18-20 |
|
|
6 |
|
Що ти робиш у вільний час? |
j-m (Dat.) etw. (Akk.) widmen, die Freizeitgestaltung |
Керування дієслів |
впр. 2, с. 22 впр. 3, с. 22 |
впр. 1, с. 22 впр. 4, с. 22 |
впр. 5, с. 23 |
впр. 6, с. 23 |
|
7 |
|
Друзі по листуванню |
j-n (Akk.) kennen lernen, sich (Dat.) schreiben, der Brief |
Займенникові прислівники |
впр. 2, с. 24 |
впр. 1, с. 24 |
впр. 3, с. 24 |
|
|
8 |
|
Хобі та професії |
die Parkeisenbahn, der Schaffner, der Lockführer |
Утворення складних іменників |
впр. 2, с. 26 |
впр. 1, с. 26 |
впр. 3, с. 26-27 |
|
|
9 |
|
Здоровий спосіб життя |
für (gegen) etw. (Akk.) sein, die Diät, der Vorteil, der Nachteil, sich bewegen, achten |
Конструкція речень із zu |
впр. 3, с. 29 |
впр. 1, с. 29 |
впр. 5, с. 30 |
|
|
10 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 2: Шкільне життя |
|||||||||
11 |
|
Школа і я |
Unterricht erteilen, sich (Dat.) etwas vorstellen, an der Universität studieren |
Підрядне речення причини з weil |
впр. 2, с. 34 |
впр. 1, с. 34 |
впр. 4, с. 35 |
|
|
12 |
|
Навіщо потрібні школи? |
notwendig, um…zu, unterrichten, auf (Akk.) stolz sein |
Частка um…zu |
впр. 2, с. 37 впр. 6, с. 38 |
впр. 1, с. 37 |
впр. 3, с. 37 |
впр.4, с. 38 |
|
13 |
|
Школи в Німеччині |
das Gymnasium, die Realschule, die Hauptschule, die Gesamtschule |
Складні слова |
|
впр. 1, с. 39 |
впр. 3, с. 40 |
|
|
14 |
|
Це наша школа |
das Profil, das Hauptfach, der Pflichtunterricht, die Naturwissenschaft |
|
впр. 2, с. 41 |
впр. 1, с. 41 |
впр. 4, с. 42 |
|
|
15 |
|
Шкільні кабінети |
sich verteilen, die Wahlpflichtfach, wählen, die Schulräume |
|
впр. 2, с. 45 |
впр. 1, с. 45 |
впр. 3 (1-3), с. 45 |
впр. 5, с. 47 |
|
16 |
|
Шкільне обладнання |
die Veranstaltung, die Sammlung, die Partnerschaft |
|
впр. 4, с. 47 |
|
впр. 3 (4-6), с. 45 |
|
|
17 |
|
Шкільний персонал |
Unterricht in … erteilen, leiten j-m (Dat.) Hilfe leisten |
Керування дієслів |
впр. 2, с. 48 |
впр. 1, с. 48 впр. 3, с. 48 |
впр. 4, с. 49 |
|
|
18 |
|
Навіщо потрібні оцінки? |
abschaffen, der Vorteil, der Nachteil, sich enthalten, der Ärger |
Неозначено-особові речення |
впр. 2, с. 50 |
впр. 1, с. 50 |
|
граматичні вправи |
|
19 |
|
Оцінки на уроках фізичного виховання |
das Kugelstoßen, über (Akk.) entscheiden, beschließen |
|
впр. 2, с. 54 |
впр. 1, с. 54 |
впр. 4, с. 54 |
|
|
20 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
№ |
Дата |
Підтема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання
|
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема 3: Шкільна Бібліотека |
|||||||||
21 |
|
В нашій шкільній бібліотеці |
der Benutzer, verlängern, die Ausleinfrist, j-m (Dat.) zur Verfügung stehen |
|
впр. 5, с. 60 |
|
|
впр.4, с. 60 |
|
22 |
|
Що ми охоче читаємо? |
die Gattung, der Zauberer, das Ereignis, ungewöhnlich, historisch |
Сурядні речення з denn |
впр. 2, с. 61 впр. 3, с. 61 впр. 5, с. 62 |
впр. 1, с. 61 |
впр. 4, с. 62 |
впр. 6, с.62 |
|
23 |
|
Кожна книга, яка ще не прочитана, це – щось нове |
der Held, die Inhaltsangabe, das Vergnügen, unterhaltsam |
Підрядне означальне речення |
впр. 2, с. 63 |
|
впр. 3, с. 63 |
|
|
24 |
|
Відомі німецькі письменники |
das Werk, der Erfolg, der Vertreter |
|
впр. 1, с. 66 |
впр. 2, с. 66 |
впр. 4 (а), с. 67 |
|
|
25 |
|
Відомі німецькі поети |
das Repertoire, das Gedicht, das Poem, die Strophe |
Підрядне означальне речення |
впр. 5, с. 68 |
впр. 3, с. 67 |
впр. 4 (б, в), с. 67 |
|
|
26 |
|
Моя улюблена книга |
das Kapitel, es geht um…, der Hauptheld, |
Підрядне означальне речення (повторення) |
впр. 1 (б), с. 69 |
впр. 1 (а), с. 69 |
впр. 4, с 70 |
с. 71 |
|
27 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
|||||||
28 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||
29 |
|
Контроль читання |
|||||||
30 |
|
Контроль говоріння |
|||||||
31 |
|
Контроль письма |
|||||||
32 |
|
Підсумковий урок |