Календарно-тематичне планування 10(6) клас Сотникова С.І., Гоголєва Г.В.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для учнів 10(6) класу до підручника "Німецька мова (6-й рік навчання, академічний рівень), Сотникова С.І., Гоголєва Г.В. 2 години на тиждень.

Перегляд файлу

10 клас І семестр

Дата

Підтема

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

 

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 1: Дозвілля і спорт

1

 

Відпочинок

am Meer, am Fluss, in der Stadt, zu Hause, in einem Garten

Минулий час Perfekt

впр. 1, с. 6

впр. 2, с. 6

впр. 3, с. 7

впр. 4, с. 7

впр. 5, с. 8

впр. 4, с. 7

 

 

2

 

Вільний час

in die Berge gehen, Gitarre spielen, Kanu fahren

 

впр. 1, с. 9

 

 

впр. 4, с. 10

 

 

3

 

Альтернативний вид відпочинку

die Vollpension, mit Pfeil und Bogen schießen, Erfahrungen austauschen, der Verein

Підрядне означальне речення

впр. 2, с. 12

впр. 3 (а), с. 13

впр. 4, с. 14

впр. 1, с. 12

впр. 3 (б), с. 13

впр. 5, с. 11

 

4

 

Бойскаути

der Pfad, der Pfadfinder, die Bewegung, gründen

Числівники

впр. 2, с. 15

впр. 1, с. 15

впр. 3, с. 15

 

 

5

 

Чим ти цікавишся?

sich interessieren für (Akk.), sich beschäftigen mit (Dat.), sich ärgern über (Akk.), denken an (Dat.), träumen von (Dat.)

Керування дієслів

впр. 2, с. 18

впр. 4, с. 20

впр. 5, с. 21

впр. 1, с. 18

впр. 3,

с. 18-20

 

 

6

 

Що ти робиш у вільний час?

j-m (Dat.) etw. (Akk.) widmen, die Freizeitgestaltung

Керування дієслів

впр. 2, с. 22

впр. 3, с. 22

впр. 1, с. 22

впр. 4, с. 22

впр. 5, с. 23

впр. 6, с. 23

 

7

 

Друзі по листуванню

j-n (Akk.) kennen lernen, sich (Dat.) schreiben, der Brief

Займенникові прислівники

впр. 2, с. 24

впр. 1, с. 24

впр. 3, с. 24

 

 

8

 

Хобі та професії

die Parkeisenbahn, der Schaffner, der Lockführer

Утворення складних іменників

впр. 2, с. 26

впр. 1, с. 26

впр. 3,

с. 26-27

 

 

9

 

Здоровий спосіб життя

für (gegen) etw. (Akk.) sein, die Diät, der Vorteil, der Nachteil, sich bewegen, achten

Конструкція речень із zu

впр. 3, с. 29

впр. 1, с. 29

впр. 5, с. 30

 

 

10

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Дата

Підтема

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

 

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 2: Шкільне життя

11

 

Школа і я

Unterricht erteilen, sich (Dat.) etwas vorstellen, an der Universität studieren

Підрядне речення причини з weil

впр. 2, с. 34

впр. 1, с. 34

впр. 4, с. 35

 

 

12

 

Навіщо потрібні школи?

notwendig, um…zu, unterrichten, auf (Akk.) stolz sein

Частка um…zu

впр. 2, с. 37

впр. 6, с. 38

впр. 1, с. 37

впр. 3, с. 37

впр.4, с. 38

 

13

 

Школи в Німеччині

das Gymnasium, die Realschule, die Hauptschule, die Gesamtschule

Складні слова

 

впр. 1, с. 39

впр. 3, с. 40

 

 

14

 

Це наша школа

das Profil, das Hauptfach, der Pflichtunterricht, die Naturwissenschaft

 

впр. 2, с. 41

впр. 1, с. 41

впр. 4, с. 42

 

 

15

 

Шкільні кабінети

sich verteilen, die Wahlpflichtfach, wählen, die Schulräume

 

впр. 2, с. 45

впр. 1, с. 45

впр. 3 (1-3), с. 45

впр. 5, с. 47

 

16

 

Шкільне обладнання

die Veranstaltung, die Sammlung, die Partnerschaft

 

впр. 4, с. 47

 

впр. 3 (4-6), с. 45

 

 

17

 

Шкільний персонал

Unterricht in … erteilen, leiten j-m (Dat.) Hilfe leisten

Керування дієслів

впр. 2, с. 48

впр. 1, с. 48

впр. 3, с. 48

впр. 4, с. 49

 

 

18

 

Навіщо потрібні оцінки?

abschaffen, der Vorteil, der Nachteil, sich enthalten, der Ärger

Неозначено-особові речення

впр. 2, с. 50

впр. 1, с. 50

 

граматичні вправи

 

19

 

Оцінки на уроках фізичного виховання

das Kugelstoßen, über (Akk.) entscheiden, beschließen

 

впр. 2, с. 54

впр. 1, с. 54

впр. 4, с. 54

 

 

20

 

Узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

Дата

Підтема

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

 

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Домашнє завдання

Тема 3: Шкільна Бібліотека

21

 

В нашій шкільній бібліотеці

der Benutzer, verlängern, die Ausleinfrist, j-m (Dat.) zur Verfügung stehen

 

впр. 5, с. 60

 

 

впр.4, с. 60

 

22

 

Що ми охоче читаємо?

die Gattung, der Zauberer, das Ereignis, ungewöhnlich, historisch

Сурядні речення з denn

впр. 2, с. 61

впр. 3, с. 61

впр. 5, с. 62

впр. 1, с. 61

впр. 4, с. 62

впр. 6, с.62

 

23

 

Кожна книга, яка ще не прочитана, це – щось нове

der Held, die Inhaltsangabe, das Vergnügen, unterhaltsam

Підрядне означальне речення

впр. 2, с. 63

 

впр. 3, с. 63

 

 

24

 

Відомі німецькі письменники

das Werk, der Erfolg, der Vertreter

 

впр. 1, с. 66

впр. 2, с. 66

впр. 4 (а), с. 67

 

 

25

 

Відомі німецькі поети

das Repertoire, das Gedicht, das Poem, die Strophe

Підрядне означальне речення

впр. 5, с. 68

впр. 3, с. 67

впр. 4 (б, в), с. 67

 

 

26

 

Моя улюблена книга

das Kapitel, es geht um…, der Hauptheld,

Підрядне означальне речення (повторення)

впр. 1 (б),

с. 69

впр. 1 (а),

с. 69

впр. 4, с 70

с. 71

 

27

 

Узагальнення вивченого матеріалу

28

 

Контроль аудіювання

29

 

Контроль читання

30

 

Контроль говоріння

31

 

Контроль письма

32

 

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Антонова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kotyk Olga
    Чи маєте КТП 10 клас (6)на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
4354
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку