6(10)-А клас ІІ семестр 2019-2020 н.р. (Лілія Морська «Англійська мова 10») Unit 6. School Life (Шкільне життя) Змістові лінії – здоров’я та безпека, екологічна безпека та сталий розвиток
|
|||||||||
№ з/п |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Домашнє завдання |
80 |
16.01 |
Знову до школи. Зимові канікули |
Past Simple |
ЛО «Зимові розваги» |
Текст |
|
|
|
Розповідь про канікули |
81 |
17.01 |
Усне продукування з теми. |
|
ЛО «Зимові розваги» |
|
Розповіді учнів про канікули |
Розповіді учнів про канікули |
Запитання про канікули різних типів |
Повторити різні типи запитань |
82 |
17.01 |
Шкільне життя. Розвиток навичок говоріння та письма |
|
|
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 1, p.143 |
Ex. 2, p.143-144 |
Ex3p. |
83 |
20.01 |
Вживання ідіом у англійській мові. Школа. |
Revision of conditions |
|
Ех. 4, р. 145 |
|
|
Ex. 5, p. 146 |
Ex. 6, p. 146 |
84 |
21.01 |
Повторення умовних речень 2 типу. Розвиток навичок письма |
Revision of conditions |
|
Ex. p.147 |
|
Ex. 2,p. 147 ex. 2,p. 147 |
Ex. 3p. 148 |
Ex. 4, p.149 |
85 |
23.01 |
Прийменники у 2 типі умовних речень |
Revision of conditions |
|
Ex. p. 150 |
|
Ex. 5,p. 150 |
Ex. 6,p. 150 |
Ex. 8-9,p. 152 |
86 |
24.01 |
Шкільне життя. Сприймання на слух |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Повторити неправильні дієслова |
87 |
24.01 |
Реформи в освіті |
|
|
Ex. 2,p. 154 |
|
Ex. 1,p. 154 ex. 3,p. 155 |
Ex. 4,p.155 ex. 5,p. 155 |
Ex. 6,p.156
|
88 |
27.01 |
Виконання лексичних та граматичних вправ |
Вивчені часові форми |
|
|
|
|
Переклад речень в зошиті |
Завдання в зошиті |
89 |
27.01 |
Шкільний булінг. |
|
Ex. 7,p. 157 |
Ex. 8,p. 157 Ex. 6,p. 156 |
|
|
|
Ex. 9,p. 158 |
91 |
28.01 |
Вчитися ніколи не пізно. |
|
|
Ex. 9,p. 158 |
|
Ex. 1,p. 164 |
Ex. 3,p. 165 |
Ex. 6,p. 167 |
92 |
30.01 |
Opinion Essay |
Ex. ,p. 168 |
|
Ex. 1,p. 168 |
|
Ex. 6,p. 167 |
Ex. 2,p. 169 |
Ex. 6,p. 171 |
93 |
31.01 |
Шкільне життя. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Ex. 3,p. 170 |
94 |
31.01 |
Улюблені шкільні предмети. |
|
|
Ex. 3-5,p. 170-171 |
|
Бесіда з теми уроку |
Переклад речень |
Розповідь про улюблений предмет |
95 |
03.02 |
Розвиток навичок граматики. |
Множина іменників. Присвійний відмінок. |
|
|
|
|
Роздатковий матеріал |
Завдання в зошиті. Вивчити винятки іменників. |
96 |
04.02 |
Хто вчиться швидше: діти чи дорослі? |
|
|
Ex. 1,p. 172 |
|
|
Ex. 2,p. 173 Ex. 5,p. 174 |
Ex. 4,p. 173 |
97 |
06.02 |
Активізація вивченого матеріалу. Самостійна робота № 4 |
Множина іменників. Присвійний відмінок. Умовні речення.
|
ЛО з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
Самостійна робота |
С.175 - словникова робота |
98 |
07.02 |
Unit 7. Painting (Живопис) Усе про мистецтво. |
Змістова лінія – громадянська відповідальність |
|
Ex. 2, p. 175 |
ex. 4, p. 176 |
Ex. 1,p. 175 Ex. 6, p. 177 |
Ex. 3,p. 176 |
ex. 7-8p. 178 |
99 |
07.02 |
Живопис. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
Текст |
|
|
Тестові завдання |
Завдання в зошиті |
100 |
10.02 |
Концептуальне мистецтво. |
|
|
Ex. 1,p.179, |
Ех.3, р.187 |
Ex. 1,p.179 |
Ex. 2,p. 181 |
Еx. 3,p. 181 |
101 |
10.02 |
Лексичні та граматичні вправи |
Вивчені часові форми |
|
|
|
|
Переклад речень |
Еx. 4,p. 181 |
102 |
11.02 |
Що таке художнє виконання? |
|
С. 183 |
Ex. 7, p. 185 |
|
Ex. 8, p. 18 |
Ex. 7, p. 185 |
Ex. 4 p. 107 |
103 |
13.02 |
Робота видатного митця. |
|
С. 183 |
Ex. 5, p. 182-183 |
|
|
Ex. 6, p. 184 |
Ex. 1, p.189 |
104 |
14.02 |
Mona Lisa. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
|
|
Тестові завдання |
Переказ прослуха ного тексту |
105 |
14.02 |
Моє відношення до мистецтва. |
|
|
|
|
Ex. 1,2, p. 189 Ex. 3, p. 190 |
Ex. 4, p. 190 |
Розповідь про улюблений вид мистецтва |
106 |
17.02 |
Опис улюбленої картини. |
|
|
|
Розповіді учнів |
Ex. 5, p. 184 |
|
Повторити |
107 |
18.02 |
Розвиток навичок граматики. |
Артиклі. |
|
|
|
|
Роздатковий матеріал. |
Ex. 1, p. 193 |
108 |
20.02 |
Написання рецензії на мистецьку роботу.
|
|
|
Ex.p.192 |
|
Ex.3, p. 194
|
Ex. 4,p. 195 (5 sent.) |
Ex.2,4, p. 194-195
|
109 |
21.02 |
Живопис. Сприймання на слух. |
|
|
|
|
|
|
Інформація про одного художника |
110 |
21.02 |
Видатні художники світу. |
Артиклі. |
|
Текст |
|
|
Роздатковий матеріал. |
Завдання в зошиті |
111 |
24.02 |
Видатні українські художники. |
|
|
Текст |
|
|
|
Переказувати текст |
112 |
25.02 |
Інтернет -мистецтво. |
|
|
Ex.1, p. 196
|
|
Ex.2,3, p. 196-197
|
|
Ex.4, p. 197
|
113 |
27.02 |
Розвиток навичок граматики. Самостійна робота № 5 |
Артиклі. |
|
|
|
|
Самостійна робота |
С. 198 – словникова робота |
114 |
28.02 |
Живопис. Сприймання на слух. |
|
|
|
|
|
|
Повторити неправильні дієслова |
115 |
28.02 |
Unit 8. Occupation (Робота) Усе про зайнятість. |
Змістова лінія – підприємли вість та фінансова грамотність |
|
Ex. 1-2, p. 198-199 |
|
Ex. 2,p. 199 |
Ех.4, р. 200 |
Ех.5, р. 200 Вивч. слова |
116 |
02.03 |
Граматичні конструкції з прислівниками наслідку і результату. |
|
|
Ex.1,p. 201 |
Ех.1, р.209 |
Ex.1,p. 201 |
Ех.3, р. 202 |
Ex.1,p. 201 (6-14 sent.) |
117 |
03.03 |
Розвиток навичок граматики |
|
|
Ex.p. 203 |
|
Ex. 4,p. 203-204 |
Роздатко вий матеріал |
Ех.5, р.204, вивч. правило |
118 |
05.03 |
Особисті профілі. |
|
|
Ex. 4,p. 207 |
|
Ex. 4,p. 207 |
|
Ex. 5,p. 208 |
119 |
06.03 |
Найкраща робота. |
|
|
Текст |
|
|
Переклад речень |
Завдання в зошиті |
120 |
06.03 |
Робота за кордоном. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Ex. 3,p. 213 |
121 |
10.03 |
Робота та зайнятість. |
|
|
|
|
Ex. 2,3,p. 212 |
|
Ex. 1,p. 214 |
122 |
12.03 |
Написання есе. |
|
|
Ех.1-2 р.214-215 |
|
|
|
Завдання в зошиті. |
123 |
13.03 |
Розвиток навичок граматики. |
Прикметники. Ступені порівняння прикметників. |
|
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
Ех.1, р.216 |
124 |
13.03 |
Робота та професії. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Написати запитання до тексту |
125 |
16.03 |
Ведення свого бізнесу. |
|
|
Ех.1,2, р.216-217 |
|
|
Переклад речень |
Ех.3, р.218 |
126 |
17.03 |
Безробіття за кордоном. |
Прийменники часу. |
|
Ех.3,4, р.218-219 |
|
|
|
Завдання в зошиті. |
127 |
19.03 |
Розвиток навичок граматики. |
Прийменники місця. |
|
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
Вивчити прийменники |
128 |
20.03 |
Робота та професії. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Повторити неправильні дієслова |
129 |
20.03 |
Вибір професії. |
|
ЛО до тексту |
Текст |
|
Бесіда за текстом |
|
Переказувати текст |
130 |
30.03 |
Вибір професії.
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до самостійної роботи |
131 |
31.03 |
Розвиток навичок граматики. Самостійна робота № 6 |
Прикметники. Прийменники |
|
|
|
|
Самостійна робота |
С. 220 – словникова робота |
132 |
02.04 |
Unit 9. The English speaking world. (Країни виучуваної мови) Ідіоми в англійській мові. Спосіб життя |
Змістова лінія – громадянська відповідальність |
|
Ех.1,р.220 |
Ех.3, р.233 |
Ех.1,р.220 |
Ех.2, р.220 |
Ех.7, р. 222 |
133 |
03.04 |
Часові форми дієслова: майбутні часи |
|
|
Ех. р.223 |
|
Ех.1, р.223 |
Ех.2, р.223 (5 sent.) |
Ех.6-7, р.225 |
134 |
03.04 |
США. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Переказувати текст |
135 |
06.04 |
Політична система США. |
|
|
Ех. 1, р. 226 |
Ех.5, р.234 |
Ех. 1, р. 226 |
Complete 7 questions |
Ex.3,p.227 |
136 |
06.04 |
Лексичні та граматичні вправи |
Вивчені часові форми |
|
|
|
|
Переклад речень |
Завдання в зошиті |
137 |
07.04 |
Австралія – далека країна. |
|
|
Ех.5, р.228 |
|
Ех.5, р.228 |
Ех.7-8, р. 231 |
Ех.6, р.230 |
138 |
09.04 |
Проект «Свята у США». |
|
|
Ех.7,8, р.231 |
|
Ех.6, р.230 |
|
Розповідати про одне американсь ке свято |
139 |
10.04 |
Відомі американці. |
|
|
Ех.9,10, р.231-232 |
|
|
|
Написати запитання до тексту |
140 |
10.04 |
Канада. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Ех.1, р.235 |
141 |
13.04 |
Засновник словника. |
|
|
Ех.1, р.235 |
|
Ех.4,5, р.237 |
|
Завдання в зошиті |
142 |
14.04 |
Опис місця. |
|
|
Ех. 1, р.238 |
|
Ех.2, р.239 |
Ех.,4 р.240 |
Ех.6, р.241 |
143 |
16.04 |
Розвиток навичок граматики. |
Інфінітив. Форми інфінітива. |
|
|
|
|
Переклад речень |
Вивчити конспект |
144 |
17.04 |
Розвиток навичок граматики. |
Інфінітивні конструкції. |
|
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
Завдання в зошиті |
145 |
17.04 |
Велика Британія. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Переказувати текст |
146 |
21.04 |
Велика Британія. |
|
|
|
|
Розповіді учнів. |
Ех.3-5, р.240-241 |
Ех.2, р.243 |
147 |
23.04 |
Визначні місця Британії. |
Інфінітивні конструкції. |
ЛО до тексту |
Текст |
|
|
Переклад речень |
Підготуватися до самостійної роботи |
148 |
24.04 |
Розвиток навичок граматики. Самостійна робота № 7 |
Інфінітив. Форми інфінітива. Інфінітивні конструкції. |
|
|
|
|
Самостійна робота |
Ех.1,3, р.242-244 |
149 |
24.04 |
Unit10. Ukraine and its people. (Україна) Життя в Україні. |
Змістова лінія – громадянська відповідальність |
|
Ех.1, р.245-246 |
|
Ех.3-4, р.246 |
Ех.2, р. 246 |
Ех.6-7, р.248 Ех.8, р.249 слова |
150 |
27.04 |
Життя в Україні. Сприймання на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Переказувати текст |
151 |
28.04 |
Минулий доконаний час з прислівниками часу. |
|
|
Р.251 |
|
Ех.1, р. 251 |
Ех.2, р. 251 (5 sent.) |
Ех.6, р. 253 |
152 |
30.04 |
Історія України. |
|
|
Ех. 1, р. 254 |
|
|
Ех. 1, р.254 |
Ех.2, р.255 |
153 |
04.05 |
Тарас Шевченко – видатний поет. |
|
|
Ех. 3, р. 256 |
|
|
|
Переказувати текст |
154 |
05.05 |
Відомі українці. |
|
|
Ех. 4, р. 257 |
|
|
Переклад речень |
Ех. 5, р. 258 |
155 |
07.05 |
Визначні місця Києва. |
|
|
Ех. 5,6, р. 258-259 |
|
|
|
Ех. 7, р. 260 |
156 |
08.05 |
Сприйняття на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Ех. 1, р. 263 |
157 |
08.05 |
Розвиток навичок граматики. |
Дієприкметники. Форми дієприкметників. |
|
|
|
|
Роздатко вий матеріал |
Завдання в зошиті |
158 |
12.05 |
Розвиток навичок граматики. |
Дієприкметникові конструкції. |
|
|
|
|
Переклад речень |
Розповідати про Київ |
159 |
14.05 |
Україна: відомі місця та люди. Вікторина. |
|
|
Ех. 3, р. 264-265 |
|
Розповіді учнів |
|
Ех. 4, р. 265 |
160 |
15.05 |
Сприйняття на слух. |
|
ЛО до тексту |
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Завдання в зошиті |
161 |
15.05 |
Самостійна робота № 8 |
Дієприкметники. Форми дієприкметників. Дієприкметникові конструкції. |
|
|
|
Ех. 4, р. 265 |
Самостійна робота |
Ех. 1,2, р. 267 |
162 |
18.05 |
Виконання лексичних та граматичних вправ |
|
|
Ех. 5,6,7, р. 266 |
|
Ех. 1,2, р. 267 |
|
Ех. 3, р. 268-269 |
163 |
19.05 |
Подорож Україною.
|
Пасивний стан |
|
Ех. 3, р. 268-269 |
|
Ех. 2, р.268 |
Ех. 4, р.269 |
Ех.1, р.267 |
164 |
21.05 |
Розвиток навичок граматики. |
Пасивний стан |
|
|
|
|
Переклад речень |
Підготуватися до контролю письма |
165 |
22.05 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
Повторити порядок слів у реченні |
166 |
22.05 |
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
Текст |
|
Тестові завдання |
Повторити вивчені часові форми |
167 |
25.05 |
Контроль навичок читання |
|
|
Текст |
|
|
Тестові завдання |
Підготуватися до контролю говоріння |
168 |
26.05 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
Бесіда за темами, вивченими в ІІ семестрі |
|
Повторити неправильні дієслова |
169 |
28.05 |
Виконання лексичних та граматичних вправ. |
Вивчені граматичні структури |
|
|
|
|
Переклад речень |
Розповідати про плани на літні канікули |
170 |
29.05 |
Плани на літні канікули. |
|
ЛО «Літні розваги» |
|
|
Бесіда з теми |
Переклад речень |
Повторити ЛО «Літні розваги» |
171 |
29.05 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
Розповідати про літні канікули |