№ |
Мовна змістова лінія
|
Мовленнєва змістова Лінія
|
Соціокультурна Змістова лінія |
Діяльнісна Змістова лінія |
Дата |
Дата |
Примітка |
|
1. |
Звуки слова. Відтворення слідом за вчителем самостійно ланцюжка звуків слова,що складається з 5-8 звуків. Звуковий і звуко-буквенний аналіз слів із 4-5 звуків. Позначення звуків буквами у тих випадках,коли написання відповідає вимові. |
|
Характерні особливості державних символів України. |
Організація робочого місця. Робота з підручником. |
01.09. |
|
|
|
2. |
Заміна, додавання, вилучення одного із звуків слова таким чином, щоб вийшло інше слово (сон-слон). |
Переказування прослуханого тексту. |
|
|
04.09. |
|
|
|
3. |
Українська абетка(алфавіт). Назви літер за абеткою. Значення,вимова і написання слова алфавіт і абетка. |
Побудова звукових моделей слів типу джміль,ящірка та слів з апострофом. |
|
Організація навчальної діяльності. Користування додатковими навчальними посібниками. |
05.09. |
|
|
|
4. |
Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру. |
|
|
Користування додатковими навчальними посібниками. |
06.09. |
|
|
|
5. |
Уміння користуватися абеткою у роботі з навчальним словником. |
|
|
Користування додатковими навчальними посібниками. |
08.09. |
11.09. |
День здоровя |
|
6. |
Склад. Вимовляння слів «розтягуючи» їх по складах (ба-бу-ся). |
Розвиток уміння регулювати дихання,силу голосу,темп мовлення. |
|
|
11.09. |
|
||
7. |
Перенос частин слів з рядка на рядок по складах. Значення, вимова і написання слів будь ласка. |
|
|
|
12.09. |
|
|
|
8. |
Голосні звуки а,о,у,и,і,е. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків. |
|
Вивчення скоромовки |
Організація робочого місця.. |
13.09. |
|
|
|
9. |
Правила переносу частин слів з літерою й та ь усередині слів. Значення,вимова і написання слів вересень, Батьківщина |
|
|
Робота з підручником. |
15.09. |
|
|
|
10. |
Правила переносу слів зі збігом двох і кілька приголосних звуків. |
|
Розвиток навичок читання цілими словами. |
Читання в особах. Визначення позитивних і негативних персонажів. |
18.09. |
|
|
|
11. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Складання розповіді на основі власного досвіду. |
|
Спілкування в процесі навчання. Перевірка і самоперевірка у власних висловлювань |
19.09. |
|
|
|
12. |
Букви, що позначають голосні звуки. Значення, вимова і написання слова ведмідь. |
Відтворення, розігрування діалогів. |
Родинні стосунки. Мала Батьківщина |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
20.09. |
|
|
|
13. |
Наголос. Значення, вимова і написання сова вулиця. |
Вивчення формул мовленнєвого етикету кількох уроків. |
Родинні стосунки. Мала Батьківщина |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
22.09. |
|
|
|
14. |
Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких припускаються помилок у наголосі. Значення, вимова і написання слова герой.
|
Вивчення правил мовленнєвого етикету іще до кількох уроків. |
Відтворення діалогічного мовлення персонажів. |
Спілкування в процесі навчання. Знаходить за змістом потрібний матеріал. |
25.09. |
|
|
|
15. |
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик,губи,зуби) під час вимови приголосних звуків. |
Розвиток навичок читання цілими словами. |
|
Робота з підручником. |
26.09. |
|
|
|
16. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Складання, записування підписів під малюнком ,які можуть слугувати планом розповіді. |
|
Перевірка і самоперевірка усних висловлювань. |
27.09. |
|
|
|
17. |
Правильне вимовляння (за зразком учителя), розпізнавання на слух Дзвінких-глухих,твердих-м*яких приголосних звуків. |
|
Закріплення і розширення знань про державу Україну, її столицю. |
Спілкування у процесі навчання. Орієнтується в умовних позначеннях. |
29.09 |
|
|
|
18. |
Правило переносу з буквосполученнями дз, дж, йо, ьо. Значення ,вимова і написання слова диван. |
Діалог. Відтворення, розігрування діалогів. |
Відтворення діалогічного мовлення персонажів. |
Виконання мисленнєвих операцій. Виконує логічне групування предметів. |
02.10. |
|
|
|
19. |
Правило переносу слів з подвоєними приголосними. |
|
|
Робота з підручником. |
03.10. |
|
|
|
20. |
Використання знак м*якшення(ь) та букв я,ю,є,і для позначення м*якості приголосних звуків. |
|
Закріплення і розширення знань про державу Україну,її столицю. |
Спілкування у процес і навчання. Працює з роздатковим матеріалом. |
04.10. |
|
|
|
21. |
Контрольна робота: Диктант. |
|
Оцінювання результатів навчання. |
|
06.10. |
|
|
|
22. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
Сприйняття на слух інструкцій, що стосуються виконання навчальних дій. |
Родинні стосунки. Мала Батьківщина. |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
09.10. |
|
|
|
23. |
Позначення на письмі м*якості приголосних звуків. |
|
|
|
10.10. |
|
|
|
24. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Складання розповіді за серією малюнків і заданим початком (20 слів) |
|
Робота з підручником. |
11.10. |
|
|
|
25. |
Закріплення вивченого про тверді та м*які приголосні звуки. Значення, вимова і написання слова дитина. |
|
Відгадування загадки |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
13.10. |
|
|
|
26. |
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної вимови дзвінких приголосних в кінці слова і складу: дуб,сад,сядь,віз,ложка,казка,берізка. |
|
Ознайомлення з особливостями вживання народних пісень. Національні символиУкраїни. |
Користування додатковими посібниками. |
17.10 |
|
|
|
27. |
Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Значення, вимова і написання слова допобачення. |
Відтворення, розігрування діалогів. |
Добір формул мовленнєвого етикету залежно від віку і статусу особи , з якою відбувається спілкування. |
Спілкування в процесі навчання. Говорить не поспішаючи, чітко і послідовно. |
18.10 |
|
|
|
28. |
Зіставлення вимови і написання слів з апострофом перед я,ю,є,ї. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я,ю,є,ї. |
|
|
Організація робочого місця. |
20.10 |
|
|
|
29. |
Записування слів з апострофом під диктування та правильне їх читання . |
|
|
Організація робочого місця. |
30.10 |
|
|
|
30. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Переказування прочитаного тексту за поданим планом. |
|
Спілкування в процесі навчання. Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт. |
31.10 |
|
|
|
31. |
Записування слів з апострофом під диктування. Значення, вимова і написання слова духмяний. |
|
|
|
01.11 |
|
|
|
32. |
Правила переносу слів з апострофом. |
Відтворення, розігрування діалогів. |
|
|
03.11 |
|
|
|
33. |
Закріплення вивченого про апостроф. |
|
|
Спілкування в процесі навчання. Працює з роздатковим матеріалом. |
06.11 |
|
|
|
34. |
Контрольна робота: Списування. |
|
Оцінювання результатів навчання. |
|
07.11 |
|
|
|
35. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
08.11 |
|
|
|
Слово. Лексичне значення.
|
||||||||
37. |
Спостереження за лексичним значенням слова. Ознайомлення з тлумачним словником. Значення, вимова і написання слова дятел. |
|
Значення української мови як державної. |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
10.11 |
|
|
|
38. |
Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії. |
|
|
Користування додатковими навчальними посібниками. |
13.11 |
|
|
|
39. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Відтворення, розігрування діалогів із прослуханих, прочитаних розповідей,казок. |
|
|
14.11 |
|
|
|
40. |
Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за певними ознаками. |
Поділ прослуханих слів на групи за поданою вчителем чи обраною самостійно ознакою. |
|
Користування додатковими навчальними посібниками. |
15.11 |
|
|
|
41. |
Слова, близькі за значенням. Значення, вимова і написання слова завдання. |
Складання розповіді на основі спостережень за заданою кінцівкою. |
|
Взаємодія з іншими Учасникам навчального процесу. Перевірка і самоперевірка усних висловлювань і письмових робіт. |
17.11 |
|
|
|
42. |
Слова протилежні за значенням. |
|
|
|
20.11 |
|
|
|
43 |
Добирання слів для доповнення речення. Складання речень за значеного змісту. Значення, вимова і написання слова заєць. |
|
|
Виконання мисленєвих операцій. Встановлює логічну Послідовність Викладу подій. |
21.11 |
|
|
|
ІМЕННИК |
||||||||
44. |
Формування початкових уявлень про частини мови. Проте, що слова поділяються на групи залежно від того, на яке питання вони відповідають. Значення, вимова і написання слова календар. |
Рівень Сформованості діалогічного мовлення. Діалог. |
Читання в особах. |
Робота З підручником. |
22.11 |
|
|
|
45. |
Складання груп слів із Пропонованим лексичним значенням. Навчальний Діалог. Значення,вимова і написання слова килим. |
Пояснення терміну «Іменник» На конкретному прикладі. |
Вивчення різних Варіантів Українських формул мовленнєвого етикету. |
Спілкування в процесі навчання.
|
24.11 |
|
|
|
46. |
Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням. |
|
|
Організація робочого місця. |
27.11 |
|
|
|
47. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Робота з деформованим Текстом: Перестановка окремих речень; Вилучення речення, що не відповідає темі. Записування поновленого тексту. |
Читання в особах. Вивчення різних варіантів укр..формул Мовленнєвого етикету вітання. |
|
28.11 |
|
|
|
48. |
Уживання великої букви в Іменах, по батькові та прізвищах людей. |
Рівень сформованості Діалогічного мовлення. |
Закріплення і Розширення Знань про Державу Україну, її столицю. |
Взаємодія з іншими Учасникам навчального процесу |
29.11 |
|
|
|
49. |
Велика буква у кличках Тварин. Опис тварини. Значення, вимова і написання слова медаль. |
|
Ознайомлення з Особливостями Вживання Лічилок. |
Користування додатковими навчальними посібниками. |
01.12 |
|
|
|
50. |
Велика буква у назвах міст,сіл. |
Рівень сформованості Діалогічного мовлення. |
Закріплення і Розширення Знань про Державу Україну, її столицю. |
Виконання мисленєвих операцій. Переносить знання і способи діяльності в нову ситуацію. |
04.12 |
|
|
|
51. |
Велика буква у назвах міст,сіл. |
|
Мала Батьківщина. |
|
05.12 |
|
|
|
52. |
Закріплення правил Написання іменників З великої букви. |
|
Вивчення різних Варіантів Українських формул мовленнєвого етикету. |
Спілкування в процесі навчання. Ставить запитання За змістом речень. |
06.12 |
|
|
|
53. |
Закріплення правил Написання іменників З великої букви. Значення, вимова і написання слова метро. |
|
Закріплення і Розширення знань про державу Україну. Мала Батьківщина. |
Організація Навчальної Діяльності. Самостійно добирає Навчальне приладдя. |
08.12 |
|
|
|
54. |
Контрольна робота: Диктант. |
|
Оцінювання Результат. Навчання. |
|
11.12 |
|
|
|
55. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. |
Рівень сформованості Діалогічного мовлення. |
Адреса |
Робота з підручником. |
12.12 |
|
|
|
56. |
Розвиток зв’язного мовлення. |
Складання, записування підписів під серією малюнків, які можуть слугувати планом розповіді. Записування складеного зв*язного Висловлювання. |
|
|
13.12 |
|
|
|
57. |
Змінювання слів, які Відповідають на питання Хто? Що; За числами (один-багато) |
|
|
Взаємодія з іншими Учасниками навчального процесу |
15.12 |
|
|
|
58. |
Змінювання слів, які відповідають на питання Хто? Що; За числами (один-багато) Запис слів у стовпчик. |
|
|
Виконаннями мисленєвих операцій. Встановлює Тотожність, Схожість і відмінність між І кількома предметами, мовними одиницями чи явищами. |
18.12 |
|
|
|
59. |
Утворення множини Іменників. Правильне Вживання іменника у Множині ч и однині У складеному реченні. Значення, вимова і написання слова надобраніч. |
Самостійне Переказування епізоду з Переглянутого фільму, Телепередачі, Виявлення свого Ставлення до подій,персонажів. |
|
|
19.12 |
|
|
|
60. |
Утворення множини Іменників. Правильне вживання іменника у Множині чи однині у складеному реченні.
|
|
|
Виконання мисленнєвих операцій. Виконує логічне групування мовних предметів. |
20.12 |
|
|
|
61. |
Узагальнення знань учнів за темою «Слова, які означають назви предметів» |
|
|
Робота з підручником. |
22.12 |
|
|
|
62. |
Контрольна робота з Мовної теми «Звуки і букви». Слово». |
|
Оцінювання результатів навчання. |
Виконаннями мислиннєвих операцій. Переносить знання і способи діяльності в нову ситуацію. |
25.12 |
|
|
|
63. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення й узагальнення Вивченогоматеріалу. |
|
|
|
26.12 |
|
|
|
64. |
Значення, вимова і написання слів Неділя,понеділок. |
|
|
|
27.12 |
|
|
|
65. |
Розвиток зв’язного мовлення |
Складання діалогічного Висловлювання на задану тему за пропонованими вчителем Допоміжними Матеріалами. |
|
|
29.12 |
|
|
|