Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі (І семестр)
№ уроку |
Дата |
Підтема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
Лексичний матеріал |
Розмовні структури Говоріння |
|||||||||
Тема 1. «Я ,моя сім'я та мої нові друзі» |
||||||||||
1. |
|
Вступний інструктаж з БЖД. З поверненням до школи. Ми-школярі. Формування навичок говоріння та аудіювання.
|
h /h/ |
Особові займенники |
|
Stand up! ex. 1,2 p. 6 Nice to meet you! |
ex. 3, p. 7
|
ex. 1,4 p. 6-7
|
|
Повт. алфавіт WB ex. 2, p.4 |
2. |
|
Познайомимось ще раз. Формування граматичних навичок та читання. |
w/w/ |
Present Continu-ous Tense |
|
What is your name? My name is … ex. 2p. 6
|
|
ex. 1p. 6
|
|
PB ex. 4, p.7 |
3. |
|
Цікаві справи на канікулах. Формування граматичних навичок та читання. |
/і/ е/. |
Present Continu-ous Tense |
|
ex. 1,2,3 p. |
Читання /і/ та/ е/. ex.4p.9 |
ex. 1,2p. 8-9
|
WB p.5 |
WB ex.3, p.5 |
4. |
|
Наші друзі однокласники. Формування навичок говоріння та письма.. |
a /ᴂ/ |
have/has got |
|
ex. 3, p. 9
|
|
|
WB p.6
|
PB ex. 4, p.12
|
5. |
|
Домашні улюбленці. Формування навичок аудіювання та читання.. |
v /v/ |
|
|
ex. 1,2, p. 10 |
|
ex. 1,2 p. 10
|
WB p.7 |
WB ex.1, p.7 |
6. |
|
Знайомтесь,моя сім'я.Формування лексичних навичок. |
/ᴂ/ , /Λ/,/о/. |
Присвійні займенники |
cousin, aunt, parent, uncle, grandparents |
I've got ex.3p.11 |
Читання/ᴂ/ , /Λ/,/о/. ex.4p.11 |
ex. 5,p. 11
|
|
PBex.4,p.17; WB ex.1,p.8 правило
|
7. |
|
Моя родина. Настрій. Формування навичок говоріння та письмо. |
th / / |
|
|
This is my… ex. 2 p. 13 |
Читання /і/ ex.4p.14 |
ex. 5,p. 14
|
WB p.9 ex.6p.14 |
PB ex. 5, p.17 письмово слова |
8. |
|
. Сім'я мого друга. Формування навичок говоріння та аудіювання. |
u /Λ/ |
Присвій-ний відмінок. |
His\her |
ex.3p.14 |
|
ex. 1, p. 13
|
WB p.8
|
WBex.1 p.9 |
9. |
|
Хто це у твоїй сім'ї? Формування навичок читання та письма... |
/ᴂ/, /е/ |
|
Who,whose |
There is ex. 1,2 p. 15 ex.6p.17 |
Читання/ᴂ/, /е/ ex.4p.16 |
ex.5,p. 16-17 |
WB p.10 ex.7p.17 |
WBex.3 p.9 правило |
10. |
|
Повідомлення. СМС рідним. Формування навичок аудіювання та читання.
|
/ о/ |
|
ex.1p.18 |
There are. ex. 3,4 p. 19
|
Читання/о/ |
ex. 5, p. 20
|
WB p.11 -12 ex.7p.20 |
WB p.10 WB p.11
|
11. |
|
Відпочинок вдома. Формування граматичних навичок та письма. |
y/ / |
Present Continu-ous Tense |
|
Yes, there is. ex.1-2,p. 21 |
|
ex.3,p. 22 |
WB p.13 |
WB p.13 |
12. |
|
Сімейне свято. Формування навичок аудіювання та говоріння. |
th / /, e /e/, u /Λ/, ck |
Числа 1-20. |
.
|
Is there … No, there is not ex.4,p. 22
|
Читання/ᴂ/ /і/,/е/,/о/ ex.5p.23 |
ex.6p.23 |
ex.7p.23 |
ex.5p.23 |
13. |
|
Чи готовий ти до уроку? Are there? Формування |
h /h//Λ/
|
Короткі відповіді.
|
ex.1-3,p. 24-25 |
Читання /Λ/ ex.5p.26
|
ex.4p.26 |
ex.6p.26 WB p.14 |
WB p.14 ex.5p.26 |
|
|
|
|||||||||
14. |
|
Урок узагальнення вивченого по темі. |
|
|
You can now |
Meet my… This is my…
|
|
відео |
WB p.15 |
WB p.15 |
Тема 2. Дозвілля. |
||||||||||
15. |
|
Знайомство з новим другом. Формування навичок говоріння та читання. |
a /ei/ |
Займенники he,she |
|
ex.1,2 p. 28 |
Читання a у відкр.і закр.складі ex.4p.29
|
ex.1 p. 28 |
ex.5p.29 WB p.16 |
ex.4p.29 WB p.16 слова |
16. |
|
Я можу Формування навичок говоріння та читання. |
i, y /ai/ |
Констру-кція I сап… |
ex.1,p. 30 |
ex.2,3,p. 30-31 I саn… |
Читання і, у у відкр.і закр.складі |
ex.1,2 p. 30 |
ex.5p.31 |
. ex.4p.31 правило
|
17. |
|
Що я можу? Формування граматичних навичок та письма. |
oo /u/, /u:/ |
Констру-кція Сап уои? |
ex.1,p. 32 |
ex. 2,3p.32-33 Саn уоu?
|
Читання с,ск ex.5p.34 |
ex. 4,p. 33
|
|
ex.5p.34 WB p.17 |
18. |
|
Що ти можеш? Формування навичок говоріння та аудіювання. |
u /ju:/, er /ә/ |
Короткі відповіді.
|
|
ex. 6, p.34 |
|
ex.2,p. 32 |
ex. 7, p.34 |
WB p.18 слова |
19. |
|
Цікаві ігри. Формування лексичних навичок та читання. |
o /әu/, sh /ʃ/ |
|
ex.1,p. 35 |
ex. 2,3, p.36
|
Читання о у відкр.і закр.складі ex. 4, p.36 |
ex. 2, p. 35
|
|
ex. 4, p.36 WB p.19-20 |
20. |
|
Давайте гратись. Формування навичок діалогіч-ного мовлення. |
wh /w/ |
Let us |
|
ex. 6,p.37
|
|
ex. 5, p. 37
|
ex. 7, p. 37 WB p.21-22 |
WB p.21-22 |
21. |
|
Настрій. Формування лексичних навичок та читання. |
ch /tʃ/ |a:| |
|
ex. 1,p.38
|
ex. 2,p.38
|
Читання ar ex. 5,p. 40
|
ex. 3,p. 39
|
WB p.23 |
ex. 5,p. 40 WB p.23 |
22. |
|
Чому у тебе такий настрій? Формування граматичних навичок та письма. |
|
Дієслово to be |
ex. 1,p.41
|
ex. 4 p.39
|
|
|
ex. 7, p. 40 |
ex. 6, p. 40
|
23. |
|
Урок узагальнення та систематизації по темі.
|
a /ei/, i, y /ai/, oo /u/, /u:/, u /ju:/, er /ә/, o /әu/, sh /ʃ/, wh /w/,ch /tʃ |
|
p.41
|
карточки
|
відео
|
|
Написати коротке повідом-лення
|
|
|
|
|||||||||
Тема 3. Природа. Погода. Осінні кольори. |
||||||||||
24. |
|
Осінь. Формування лексичних навичок та читання. |
au |
|
ex. 1,p.43
|
ex. 1-2, p. 43 My favourite colour is …
|
Читання ои,оw ex. 6, p. 43 |
ex.4p. 44 |
WB p.24 |
ex. 6, p. 43 WB p.24 слова |
25. |
|
Погода восени. Формування навичок говоріння та аудіювання. |
ar /ἀ:/, ow /әu/ |
There are. |
|
It is a … ex.5p. 44 |
|
ex. 7 p. 45
|
ex. 8, p. 45 |
WB p.25 слова |
26. |
|
Різні погодні умови. Формування лексичних навичок та читання. |
/еi/ |
|
ex.1,p. 46 |
I have got a … ex.1-2,p. 46 |
Читання w
|
ex. 3p.47
|
WB p.26 |
ex. 4p.48 WB p.26 |
27. |
|
Чим ми займаємося у різну погоду? Формування граматичних навичок та письма. |
ee, ea /i:/ |
Запитальне речення. Короткі відповіді. |
|
Look at… ex. 3p.47 Is it …? Yes, it is . |
|
ex. 5, p.48
|
ex. 6, p.48
|
WB p.27 првило |
28. |
|
Яка погода восени? Формування лексичних навичок та говоріння. |
|
Запитальне речення та відповідь. |
ex.1,p. 49 |
Is it …? No, it is not ex.2 p. 49
|
|
ex.2 p. 49
|
WB p.28 |
WB p.28 |
29. |
|
Чому ти не гуляєш? Формування граматичних навичок та читання.
|
or /ᴐ:/ |
I can not |
|
Look at… ex.3 p.50
|
Читання аи,у
|
ex.5, p.51
|
ex.6, p.51
|
ex.4p.50 слова |
30. |
|
Осінні місяці. Формування лексичних навичок та читання. |
y /j/ |
|
ex.1,p. 52 |
ex.2-3,p. 53
|
Читання аll,th ex. 4 p.54
|
ex. 1,2 p.52
|
|
ex. 4 p.54 WB p.29 |
31. |
|
Чи подобається тобі осінь? Формування навичок діалогічного мовлення. |
ng /Ƞ/ |
I like\I do not like |
|
ex. 3, p.53
|
|
ex. 5 p.54
|
WB p.30 ex. 6 p.54
|
WB p.30
|
32.
|
|
Опиши погоду восени. Формування навичок говоріння та письма. |
|
|
|
ex.3 p.50
|
|
|
Коротке повідом-лення |
Описати погоду |
33. |
|
Урок узагальнення та систематизації по темі. |
|
|
|
Тема: погода восени |
|
|
|
Написати коротке повідом-лення
|
Тема 4. Природа. Погода. Зима. |
||||||||||
|
||||||||||
34. |
|
Зимові розваги. Формування лексичних навичок. |
ar /ἀ:/, ow /әu/, -y /i/, ee, ea /i:/, or /ᴐ:/, y/j/, ng /Ƞ/ |
|
ex. 1, p.56
|
Look at… This is a ex. 2-3, p.56-57
|
|
ex. 2, p.56
|
WB p.31 |
WB p.31 слова |
35. |
|
Дитячі розваги. Формування навичок читання та письма.
|
|
We can |
|
Look at… This is a
|
Читання w,er
|
ex. 7, p.59
|
WB p.32 ex. 8, p.59
|
ex. 6, p.59 WB p.32
|
36. |
|
Розваги взимку. Формування граматичних навичок та діалогічного мовлення. |
y /j/ |
Множи-на іменників |
ex. 1, p.59
|
Yes, it is . No, it is not ex. 4,5p.58
|
|
ex. 2-3, p.60
|
WB p.33 |
WB p.33 правило |
37. |
|
Взимку весело. Формування граматичних навичок. |
w/w/ |
Утворен-ня множини |
ex. 1, p.60
|
ex. 2-3, p.60
|
ex. 1, p.60
|
ex. 4, p.62
|
WB p.34 ex. 5, p.62
|
WB p.34 |
38. |
|
Зимові місяці. Формування лексичних навичок та читання. |
i/ai/ |
I like it. |
ex. 1, p.63
|
ex. 1-2p.63
|
Читання оw,оu
|
ex. 1-2p.63
|
|
ex. 5, p.64 WB p.35
|
39. |
|
Яка погода взимку? Формування навичок читання та письма. |
y/i/ |
|
|
ex. 4p.64
|
таблиці |
|
ex. 6, p.64 |
WB p.35 |
40. |
|
Зимові свята. Формування лексичних навичок. |
|
Числівники. |
ex. 1, p.65
|
ex. 2, p.65
|
|
|
|
WB p.36 слова |
41. |
|
Традиції Нового року. Формування навичок говоріння.
|
|
|
|
ex. 3p.66 Happy New Year! |
|
ex. 4 p.66
|
|
WB p.37 ex. 3p.66
|
42. |
|
Різдвяні свята. Формування навичок говоріння та аудіювання.
|
w/w/ |
What is this? |
ex. 5, p.67
|
ex. 6p.68
|
|
ex. 8 p.69
|
WB p.38 |
WB p.38 |
43.
|
|
Лист Санті. Формування навичок письма. |
s/s/ s/z/ |
Множи-на. |
|
|
|
ex. 6p.68
|
лист |
Написати лист |
44. |
|
Святкування та вітання. Формування навичок говоріння.
|
s/s/ s/z/ |
Однина-множина. |
|
Пісні
|
|
Пісні
|
|
Написати вітання Підготуватися до контролю аудіювання. |
45. |
|
Контроль навичок аудіювання.
|
|
|
Santa Claus, Christmas decoration, bell,decorate, Christmas tree |
Merry Christmas! ex. 1-4p.65-66
|
|
|
|
Вивчити вірші |
46. |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
My Christmas card for granny
|
Happy New Year! |
|
ex. 5 p. 67
|
листівка |
Підписати листівку |
47.
|
|
Контроль навичок письма. |
|
|
Stocking, Christmas card, picture |
|
|
Пісні,мульт |
|
Вивчити пісню |
48. |
|
Контроль навичок говоріння.Урок узагальнення та систематизації по темі.. |
|
|
Let’s have fun!
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі (ІІ семестр)
№ уроку |
Дата |
Підтема уроку |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний матеріал |
Розмовні структури Говоріння |
|||||||||||
Тема 4. Мій день. |
||||||||||||
49. |
|
Мій день. Формування лексичних навичок та читання. |
|
You-your |
daughter, father (dad), mother (mum), son, grandfather (grandpa), grandmother (granny) |
SB ex.3p.73 |
|
SB ex.1p.72 ex.2p.72 |
WB ex.1p.39 ex.2p.40 |
WB ex.3p.29 |
||
50. |
|
Мій день. Ранок. Годинник. Формування граматичних навичок та читання.
|
th - [ð] |
|
|
SB ex.5p.74 |
SB ex.6p.74 |
SB ex.4p.73 |
SB ex.7p.74 WB ex.3p.41 ex.4p.41 |
SB ex.6p.74 SB ex.7p.74
|
||
51. |
|
О котрій годині? Формування граматичних навичок та говоріння. |
-ing |
Тепері-шній простийчас. |
|
SB ex.3p.76 |
SB ex.2p.75 |
SB ex.1p.75 |
WB ex.1 p.42 |
SB ex.2p.75 WB ex.1 p.42 |
||
52. |
|
Мій день. Формування граматичних навичок та аудіювання.
|
ir, er, ur – [ ] |
Теперіш-ній простийчас. |
|
SB ex.5p.77 |
SB ex.6p.78 |
SB ex.4p.77 ex.7p.78 |
SB ex.8p.78 WB ex.2p.43 ex.3p.43 |
SB ex.6p.78 WB ex.2p.43
|
||
53. |
|
Дні тижня. Формування лексичних навичок та говоріння.
|
|
Запере-чне речення. |
walk, talk, play, read |
SB ex.2p.79 |
|
SB ex.1p.79 ex.3p.80 |
WB ex.1 p.44 ex. |
WB p.45 |
||
54. |
|
Мій сніданок. Однина та множина. Формування навичок читання та письма. |
ng – [ŋ] |
Злічувані та незлічувані |
|
SB ex.4p.81 ex.7p.82 WB ex.3p.45 |
SB ex.5p.81 |
SB ex.6p.82 |
SB ex.8p.82 WB ex.4p.46 |
SB ex.5p.81 SB ex.8p.82
|
||
55.
|
|
Мій ланч. Формування навичок аудіювання та письма. |
e, ee, ea – [i:] |
Запиталь-не речення. |
|
SB ex.2p.83 |
SB ex.3p.85 |
SB ex.1p.83 SB ex.4p.85 |
WB ex.1p.47 ex.2p.47 SB ex.5p.85 WB ex.3p.48 ex.5p.49 |
SB ex.3p.85 SB ex.5p.85
|
||
56. |
|
Мій обід. Формування граматичних навичок та говоріння. |
|
Злічувані та незлічувані |
Числівники 11-20 |
SB ex.3p.88 ex.2p.51 |
|
SB ex.1p.86 ex.2p.87 |
|
WB ex.1p.50
|
||
57. |
|
Робочі та вихідні дні. Домашні обов'язки. Формування навичок аудіювання та говоріння. |
[e], [i:] |
|
|
SB ex.4p.88 WB ex.4p.49 |
SB ex.5p.89 |
SB ex.6p.89 |
SB ex.7p.89 WB ex.3p.52 ex.4p.52 |
SB ex.5p.89 WB p.52 |
||
58. |
|
Домашні обов'язки Формування навичок читання та письма.. |
|
Теперіш-ній простийчас. |
|
|
|
|
|
Слова |
||
59. |
|
Розкажи про свій день. Урок узагальнення та систематизації по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Вивчити тему. |
||
Тема5. Дозвілля та хобі. |
||||||||||||
60. |
|
Вечірки до дня народження. Формування граматичних навичок та аудіювання.
|
|
Future Simple Tense. |
|
|
|
SB ex.1p.91 ex.2p.91 |
WB ex.1p.53 |
WB p.53 |
||
61. |
|
До дня народження.. Формування навичок говоріння. |
|
Future Simple Tense. |
|
SB ex.3p.92 |
|
SB ex.4p.92 |
SB ex.3 p.92 WB ex.2p.53 |
SB ex.3 p.92
|
||
62. |
|
Особливий день. Формування лексичних навичок та аудіювання. |
|
Числа 20-100 |
ears, head, nose, mouth, neck, legs |
SB ex.3p.94 WB ex.1p.54 |
|
SB ex.1p.93 ex.2p.93 |
WB ex.2p.55 |
SB ex.1p.93 WB ex.2p.55 |
||
63. |
|
Як провели зимові канікули. Формування граматичних навичок та говоріння. |
wh – [w] |
to be Past Simple Tense. |
|
SB ex.4p.94 |
SB ex.5p.95 |
SB ex.6p.95 |
WB ex.3p.55 SB ex.7p.95 |
WB ex.3p.55 SB ex.5p.95 |
||
64. |
|
Минулі канікули. Формування лексичних навичок та говоріння. |
|
Правиль-ні дієслова. |
teeth, tail, body, nose |
SB ex.3p.97
|
|
SB ex.1p.96 ex.2p.96 |
|
WB ex.1p.56 |
||
65. |
|
Минуле свято. Формування граматичних навичок та говоріння.
|
th – [ѳ] |
Past Simple Tense. |
|
|
SB ex.5p.98 |
|
SB ex.6p.98 WB ex.2p.56 |
SB ex.6p.98
|
||
66. |
|
Улюблені види спорту. Формування граматичних навичок та письма.. |
|
Непра-вильні дієслова. |
|
WB ex.3p.57 SB ex.4p.97 |
|
|
|
WB ex.3p.57
|
||
67. |
|
Вчорашній вечір. Формування навичок діалогічного мовлення.
|
|
Непра-вильні дієслова. |
frog, parrot, camel,dolphin |
SB ex.3p.100 |
|
SB ex.1p.99 ex.2p.99 |
WB ex.1 p.58 ex.2p.58 |
WB ex.1 p.58
|
||
68. |
|
Минула неділя Формування навичок читання та письма.
|
|
Непра-вильні дієслова. |
|
|
SB ex.4p.101 WB ex.3p.59 |
SB ex.5p.101 |
SB ex.6 p.101 |
SB ex.4p.101 WB ex.3p.59 |
||
69. |
|
День який пройшов. Урок узагальнення та систематизації по темі. |
|
|
climb, crawl, hop |
SB ex.3p.103 WB ex.1p.60 |
|
SB ex.1p.102 ex.2p.102 |
SB ex.6p.104 WB ex.2p.60 |
SB ex.6p.104
|
||
Тема 6. Шкільне життя. |
||||||||||||
70. |
|
Мій розклад. Формування лексичних навичок та читання. |
|
|
|
|
SB ex.4p.103 |
SB ex.5p.104 |
WB ex.3p.61 ex.4p.61 ex.5p.61 |
WB ex.3p.61 SB ex.4p.103 |
||
71. |
|
Мої шкільні предмети. Формування лексичних навичок та аудіювання |
|
|
happy, angry, funny,kind |
SB ex.3p.106 WB ex.1p.62 |
|
SB ex.1p.105 ex.2p.105 |
WB ex.2p.62 ex.3p.63 |
WB ex.2p.62 ex.3p.63 |
||
72. |
|
Бути здібним до предметів. |
|
|
|
|
SB ex.4p.107 |
SB ex.5p.107 |
SB ex.6p.107 WB ex.4p.63 |
WB ex.4p.63 SB ex.4p.107 |
||
73. |
|
Улюблені предмети. Формування навичок говоріння та письма.
|
|
|
T-shirt, dress, trousers, skirt, shoes, shorts |
SB ex.3p.111 WB ex.1p.64 |
|
SB ex.1p.110 ex.2p.110 ex.4p.111 |
WB ex.2p.64 |
WB ex.2p.64 |
||
74. |
|
Виконані уроки. Формування навичок читання та письма. |
sh – [ ] |
|
|
SB ex.5p.112 ex.6p.113 |
SB ex.6p.113 WB ex.5p.65 |
|
SB ex.8p.113 WB ex.3p.65 ex.4p.65 |
SB ex.6p.113 WB ex.5p.65 |
||
75. |
|
Чи виконав ти завдання? Формування граматичних навичок та говоріння.
|
|
Питальні речення. |
Jeans, trainers, socks, sweater,blouse, shirt |
SB ex.3p.115 |
|
SB ex.1p.114 Ex.2p.114 |
WB ex.1p.66 ex.2p.66 |
WB ex.1p.66
|
||
76. |
|
День у школі. Формування навичок говоріння та читання. |
er, ir [з:] or [o:] |
|
|
SB ex.4p.115 |
SB ex.5p.116 |
|
SB ex.6p.116 WB ex.3,4 p.67 |
SB ex.5p.116 SB ex.6p.116
|
||
77. |
|
Моя школа. Формування навичок говоріння та аудіювання.
|
|
|
|
SB ex.2p.117 ex.3p.118 |
|
SB ex.1p.117 |
WB ex.1p.68 |
WB ex.1p.68 |
||
78. |
|
Мої уроки. Урок узагальнення та систематизації по темі. |
|
This is… These are… |
|
|
SB ex.4p.118 |
SB ex.5p.118 |
SB ex.6p.118 WB ex.2p.68 |
SB ex.4p.118 WB ex.2p.68 |
||
Тема 7. Погода та одяг. |
||||||||||||
79. |
|
Погода. Формування лексичних навичок та говоріння. |
|
|
hat, cap, scarf, mittens, jacket, coat, raincoat |
SB ex.3p.119 ex.4p.120 WB ex.1p.69 |
WB ex.2p.70 |
SB ex.1p.119 ex.2p.119 |
WB ex.3p.71 |
WB ex.2p.70 |
||
80. |
|
Прогноз погоди. Формування навичок читання та аудіювання. |
oa – [əu] wh – [w] |
|
|
|
SB ex.5p.121 |
SB ex.6p.121 |
SB ex.7p.121 WB ex.4,5p.72 |
SB ex.5p.121 SB ex.7p.121
|
||
81. |
|
Сезонний одяг. Формування граматичних навичок та діалогічного мовлення. |
|
To be wearing |
|
SB ex.2p.122 |
|
SB ex.1p.122 ex.2p.123 |
WB ex.1p.73 |
WB ex.1p.73 |
||
82. |
|
Уподобання в одязі Формування навичок читання та письма.
|
|
|
|
|
SB ex.4p.123 |
|
SB ex.5p.123 WB ex.2p.74 |
SB ex.4p.123 SB ex.5p.123
|
||
83. |
|
Показ мод. Формування граматичних навичок та діалогічного мовлення. |
|
Ступені порівняння прикметників. |
|
SB ex.2p.125 ex.3p.125 |
|
SB ex.1p.124 |
WB ex.1p.75 WB ex.2,3p.76 |
WB ex.1p.75
|
||
84. |
|
Костюмована вечірка. Формування навичок аудіювання та письма.
|
|
|
|
SB ex.4p.126 |
SB ex.5p.126 |
|
|
SB ex.5p.126 |
||
85. |
|
Пасха. Формування навичок говоріння. |
|
Ступені порівняння прикметників |
|
|
|
SB ex.6p.126 |
SB ex.7p.126 WB ex.3,4 p.77 |
SB ex.7p.126
|
||
86. |
|
Весняні свята. День матері та Пасха. Урок узагальнення та систематизації по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
Слова |
||
Тема 8. Літо. |
||||||||||||
87. |
|
Літо наближається. Формування лексичних навичок. |
|
Let us |
sun, sky, flower, cloud, grass, tree |
SB ex.4p.129 WB ex.1p.78 |
|
SB ex.1p.128 ex.2p.128 ex.3p.129 |
WB ex.2p.78 ex.3p.78 |
WB ex.2p.78
|
||
88. |
|
На морському узбережжі. Формування лексичних навичок та говоріння. |
a(ss)– [a:] |
|
March, April, May |
SB ex.6p.130 SB ex.8p.131 |
SB ex.7p.131 |
SB ex.4p.130 |
SB ex.9p.131 WB ex.4p.79 |
SB ex.7p.131 SB ex.9p.131
|
||
89. |
|
Плани на літо. Формування навичок читання та письма.
|
|
|
|
SB ex.3p.133 |
WB ex.1p.80 |
SB ex.1p.132 ex.2p.132 |
WB ex.2p.80 |
WB ex.1p.80 |
||
90. |
|
Літній табір. Формування навичок говоріння та письма. |
[auə] |
|
|
WB ex.4p.81 |
SB ex.4p.133 |
SB ex.5p134 |
SB ex.6p.134 WB ex.3p.81 |
SB ex.4p.133 WB ex.3p.81 |
||
91. |
|
Розпорядок дня у таборі. Формування лексичних навичок. |
|
|
Easter cake, eggs, bunny rabbit, bread (paska), candle |
SB ex.3p.136 |
|
SB ex.1p.135 SB ex.2p.135 |
WB ex.1p.82 WB e.2p.82 |
WB ex.1p.82
|
||
92. |
|
Канікули в Англії.. Формування навичок читання та аудіювання. |
wh [w] [a:] |
|
|
SB ex.5p.137 |
SB ex.6p.138 WB ex.3p.83 |
SB ex.4p.137 SB ex.7p.138 |
SB ex.8p.138 |
SB ex.6p.138 WB ex.3p.83 |
||
93. |
|
Листівка з канікул. Урок узагальнення та систематизації по темі..
|
|
|
give a hug, love, give a kiss |
SB ex.3p.139 WB ex.2p.84 |
|
SB ex.1p.139 SB ex.2p.139 |
WB ex.1 p.84 |
Підготува-тись до контролю аудіюва-ння. |
||
94. |
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Підготува-тись до контролю читання. |
||
95. |
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Підготува-тись до контролю письма. |
||
96. |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Підготува-тись до контролю говоріння. |
||
97. |
|
Контроль навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити тему. |
||
98. |
|
Аналіз контрольних робіт. Урок узагальнення та систематизації |
|
|
|
|
|
|
|
|
||