Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з навчання грамоти за Типовою освітньою програмою початкової освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. 1 клас. ІІ семестр
Перегляд файлу

Навчання грамоти

 Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.

ІІ семестр

№ з/п

Зміст уроку

Дата проведення

Проведено фактично

125

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

126

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

127

Звук [г]. Буква Гг

 

 

128

Обведення графічного образу малої букви г

 

 

129

Закріплення  знань  про  звук

[ г], букви Гг

 

 

130

Обведення графічного образу великої букви Г

 

 

131

Звук [ ґ]. Буква Ґ ґ

 

 

132

Обведення графічного образу малої букви ґ.

 

 

133

Закріплення  знань  про  звук [ ґ], букви Ґ ґ Робота з дитячою книжкою

 

 

134

Обведення графічного образу великої букви Ґ.

Розвиток зв’язного мовлення. Звірі

 

 

135

Буква ь (знак м’якшення)

 

 

136

Обведення графічного образу букви ь

 

 

137

Буквосполучення ьо

 

 

138

Обведення графічного образу буквосполучення ьо

 

 

139

Звук [х]. Буква Хх

 

 

140

Обведення графічного образу малої букви х

 

 

141

Закріплення звука [х], букви Хх

 

 

142

Обведення графічного образу великої букви Х

 

 

143

Звук [ж]. Буква Жж.

 Робота з дитячою книжкою

 

 

144

Обведення графічного образу малої букви ж

 Розвиток зв’язного мовлення. Звірі

 

 

145

Закріплення звука [ж], букви Жж

 

 

146

Обведення графічного образу великої букви Ж

 

 

147

Звук [ш]. Буква Шш

 

 

148

Обведення графічного образу малої букви ш

 

 

149

Закріплення звука [ш], букви Шш

 

 

150

Обведення графічного образу великої букви Ш

 

 

151

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

152

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

153

Звук [ч]. Буква Чч

 

 

154

Обведення графічного образу малої букви ч

 

 

155

Закріплення звука [ч], букви Чч

 

 

156

Обведення графічного образу великої букви Ч

 

 

157

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

158

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

159

Звуки [ц], [ц′]. Буква Цц.

Робота з дитячою книжкою

 

 

160

Обведення графічного образу малої букви ц.

 Розвиток зв’язного мовлення. Посуд

 

 

161

Закріплення звуків [ц], [ц′], букви Цц

 

 

162

Обведення графічного образу великої букви Ц

 

 

163

Буква Яя

 

 

164

Обведення графічного образу малої букви я

 

 

165

Закріплення букви Яя

 

 

166

Обведення графічного образу великої букви Я

 

 

167

Буква Юю.

Робота з дитячою книжкою

 

 

168

Обведення графічного образу малої букви ю.

Розвиток зв’язного мовлення. Посуд

 

 

169

Закріплення букви Юю

 

 

170

Обведення графічного образу великої букви Ю

 

 

171

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

172

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

173

Буква Єє

 

 

174

Обведення графічного образу малої букви є

 

 

175

Закріплення букви Єє.

Робота з дитячою книжкою

 

 

176

Обведення графічного образу великої букви Є.

Розвиток зв’язного мовлення. Меблі

 

 

177

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

178

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

179

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

180

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

181

Буква Її

 

 

182

Обведення графічного образу малої букви ї

 

 

183

Закріплення букви Її

 

 

184

Обведення графічного образу великої букви Ї

 

 

185

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

186

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

187

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

188

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

189

Буква Щщ

 

 

190

Обведення графічного образу малої букви щ

 

 

191

Закріплення знань про букву Щщ .

Робота з дитячою книжкою

 

 

192

Обведення графічного образу великої букви Щ.

Розвиток зв’язного мовлення. Меблі

 

 

193

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

194

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

195

Звук [ф]. Буква Фф

 

 

196

Обведення графічного образу малої букви ф

 

 

197

Закріплення звука [ф], букви Фф

 

 

198

Обведення графічного образу великої букви Ф

 

 

199

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

200

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

201

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз

Робота з дитячою книжкою

 

 

202

Обведення графічного образу буквосполучення дз.

Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка

 

 

203

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз],  [дз′]

 

 

204

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

205

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж

 

 

206

Обведення графічного образу буквосполучення дж

 

 

207

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

208

Обведення графічного образу вивчених букв

 

 

209

Апостроф

 

 

210

Обведення графічного образу апострофу

 

 

211

Закріплення вивченого про апостроф

 

 

212

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв

 

 

213

Повторення і закріплення вивчених букв

 

 

214

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв

 

 

215

Алфавіт. Робота з дерев’яними вкладками

 

 

216

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв

 

 

217

Повторення і закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою

 

 

218

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв.

Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка

 

 

Післябукварний період

219

Утворення складів. Моделювання односкладових слів

 

 

220

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв

 

 

221

Утворення складів. Моделювання односкладових слів

 

 

222

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв

 

 

223

Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів

 

 

224

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів

 

 

225

Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів

 

 

226

Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів

 

 

227

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів

 

 

228

Обведення графічного образу складів

 

 

229

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів

 

 

230

Обведення графічного образу складів

 

 

231

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів

 

 

232

Обведення графічного образу складів

 

 

233

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів.

 Робота з дитячою книжкою

 

 

234

Обведення графічного образу складів. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт

 

 

235

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів

 

 

236

Обведення графічного образу складів

 

 

237

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів

 

 

238

Обведення графічного образу складів

 

 

239

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів

 

 

240

Обведення графічного образу складів

 

 

241

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів

 

 

242

Обведення графічного образу складів

 

 

243

Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. Моделювання слів

 

 

244

Обведення графічного образу складів

 

 

245

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів.

 Робота з дитячою книжкою

 

 

246

Обведення графічного образу складів.

Розвиток зв’язного мовлення. Спорт

 

 

247

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів

 

 

248

Обведення графічного образу складів

 

 

249

Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів

 

 

250

Обведення графічного образу складів

 

 

251

Читання складів і односкладових слів.

Слухання виразного читання вчителем

 

 

252

Обведення графічного образу складів і односкладових слів

 

 

253

Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем

 

 

254

Обведення графічного образу складів і односкладових слів

 

 

255

Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем

 

 

256

Обведення графічного образу складів і односкладових слів

 

 

257

Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем

 

 

258

Обведення графічного образу складів і односкладових слів

 

 

259

Моделювання односкладових і двоскладових слів

 

 

260

Обведення графічного образу складів і односкладових слів

 

 

261

Моделювання односкладових і двоскладових слів

 

 

262

Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів. 

 

 

263

Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів

 

 

264

Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів

 

 

265

Робота зі світлинами, дитячими журналами. Читання складів і односкладових слів.

Робота з дитячою книжкою

 

 

266

Списування зі зразка односкладових слів. Розвиток зв’язного мовлення. Звірі

 

 

267

Повторення. Гра «Більше ніж азбука»

 

 

268

Списування зі зразка односкладових слів. Повторення

 

 

269

Підсумок за рік. Гра «Більше ніж азбука»

 

 

270

Підсумок за рік

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Требик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
11 січня 2020
Переглядів
4449
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку