Навчання грамоти
Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.
ІІ семестр
№ з/п |
Зміст уроку |
Дата проведення |
Проведено фактично |
125 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
126 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
127 |
Звук [г]. Буква Гг |
|
|
128 |
Обведення графічного образу малої букви г |
|
|
129 |
Закріплення знань про звук [ г], букви Гг |
|
|
130 |
Обведення графічного образу великої букви Г |
|
|
131 |
Звук [ ґ]. Буква Ґ ґ |
|
|
132 |
Обведення графічного образу малої букви ґ. |
|
|
133 |
Закріплення знань про звук [ ґ], букви Ґ ґ Робота з дитячою книжкою |
|
|
134 |
Обведення графічного образу великої букви Ґ. Розвиток зв’язного мовлення. Звірі |
|
|
135 |
Буква ь (знак м’якшення) |
|
|
136 |
Обведення графічного образу букви ь |
|
|
137 |
Буквосполучення ьо |
|
|
138 |
Обведення графічного образу буквосполучення ьо |
|
|
139 |
Звук [х]. Буква Хх |
|
|
140 |
Обведення графічного образу малої букви х |
|
|
141 |
Закріплення звука [х], букви Хх |
|
|
142 |
Обведення графічного образу великої букви Х |
|
|
143 |
Звук [ж]. Буква Жж. Робота з дитячою книжкою |
|
|
144 |
Обведення графічного образу малої букви ж Розвиток зв’язного мовлення. Звірі |
|
|
145 |
Закріплення звука [ж], букви Жж |
|
|
146 |
Обведення графічного образу великої букви Ж |
|
|
147 |
Звук [ш]. Буква Шш |
|
|
148 |
Обведення графічного образу малої букви ш |
|
|
149 |
Закріплення звука [ш], букви Шш |
|
|
150 |
Обведення графічного образу великої букви Ш |
|
|
151 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
152 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
153 |
Звук [ч]. Буква Чч |
|
|
154 |
Обведення графічного образу малої букви ч |
|
|
155 |
Закріплення звука [ч], букви Чч |
|
|
156 |
Обведення графічного образу великої букви Ч |
|
|
157 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
158 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
159 |
Звуки [ц], [ц′]. Буква Цц. Робота з дитячою книжкою |
|
|
160 |
Обведення графічного образу малої букви ц. Розвиток зв’язного мовлення. Посуд |
|
|
161 |
Закріплення звуків [ц], [ц′], букви Цц |
|
|
162 |
Обведення графічного образу великої букви Ц |
|
|
163 |
Буква Яя |
|
|
164 |
Обведення графічного образу малої букви я |
|
|
165 |
Закріплення букви Яя |
|
|
166 |
Обведення графічного образу великої букви Я |
|
|
167 |
Буква Юю. Робота з дитячою книжкою |
|
|
168 |
Обведення графічного образу малої букви ю. Розвиток зв’язного мовлення. Посуд |
|
|
169 |
Закріплення букви Юю |
|
|
170 |
Обведення графічного образу великої букви Ю |
|
|
171 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
172 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
173 |
Буква Єє |
|
|
174 |
Обведення графічного образу малої букви є |
|
|
175 |
Закріплення букви Єє. Робота з дитячою книжкою |
|
|
176 |
Обведення графічного образу великої букви Є. Розвиток зв’язного мовлення. Меблі |
|
|
177 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
178 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
179 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
180 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
181 |
Буква Її |
|
|
182 |
Обведення графічного образу малої букви ї |
|
|
183 |
Закріплення букви Її |
|
|
184 |
Обведення графічного образу великої букви Ї |
|
|
185 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
186 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
187 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
188 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
189 |
Буква Щщ |
|
|
190 |
Обведення графічного образу малої букви щ |
|
|
191 |
Закріплення знань про букву Щщ . Робота з дитячою книжкою |
|
|
192 |
Обведення графічного образу великої букви Щ. Розвиток зв’язного мовлення. Меблі |
|
|
193 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
194 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
195 |
Звук [ф]. Буква Фф |
|
|
196 |
Обведення графічного образу малої букви ф |
|
|
197 |
Закріплення звука [ф], букви Фф |
|
|
198 |
Обведення графічного образу великої букви Ф |
|
|
199 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
200 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
201 |
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз Робота з дитячою книжкою |
|
|
202 |
Обведення графічного образу буквосполучення дз. Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка |
|
|
203 |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз′] |
|
|
204 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
205 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж |
|
|
206 |
Обведення графічного образу буквосполучення дж |
|
|
207 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
208 |
Обведення графічного образу вивчених букв |
|
|
209 |
Апостроф |
|
|
210 |
Обведення графічного образу апострофу |
|
|
211 |
Закріплення вивченого про апостроф |
|
|
212 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв |
|
|
213 |
Повторення і закріплення вивчених букв |
|
|
214 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв |
|
|
215 |
Алфавіт. Робота з дерев’яними вкладками |
|
|
216 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв |
|
|
217 |
Повторення і закріплення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою |
|
|
218 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Розвиток зв’язного мовлення. Побутова техніка |
|
|
Післябукварний період |
|||
219 |
Утворення складів. Моделювання односкладових слів |
|
|
220 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв |
|
|
221 |
Утворення складів. Моделювання односкладових слів |
|
|
222 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв |
|
|
223 |
Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів |
|
|
224 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів |
|
|
225 |
Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Моделювання складів і слів |
|
|
226 |
Удосконалення вміння обводити графічний образ букв. Обведення графічного образу складів |
|
|
227 |
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів |
|
|
228 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
229 |
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів |
|
|
230 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
231 |
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів |
|
|
232 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
233 |
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Моделювання односкладових слів. Робота з дитячою книжкою |
|
|
234 |
Обведення графічного образу складів. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт |
|
|
235 |
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів |
|
|
236 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
237 |
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів |
|
|
238 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
239 |
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів |
|
|
240 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
241 |
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів |
|
|
242 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
243 |
Робота з медіапродукцією. Моделювання односкладових слів. Моделювання слів |
|
|
244 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
245 |
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів. Робота з дитячою книжкою |
|
|
246 |
Обведення графічного образу складів. Розвиток зв’язного мовлення. Спорт |
|
|
247 |
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів |
|
|
248 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
249 |
Знаходження в поданому тексті букв, що відповідають зразкам. Утворення і читання складів |
|
|
250 |
Обведення графічного образу складів |
|
|
251 |
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем |
|
|
252 |
Обведення графічного образу складів і односкладових слів |
|
|
253 |
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем |
|
|
254 |
Обведення графічного образу складів і односкладових слів |
|
|
255 |
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем |
|
|
256 |
Обведення графічного образу складів і односкладових слів |
|
|
257 |
Читання складів і односкладових слів. Слухання виразного читання вчителем |
|
|
258 |
Обведення графічного образу складів і односкладових слів |
|
|
259 |
Моделювання односкладових і двоскладових слів |
|
|
260 |
Обведення графічного образу складів і односкладових слів |
|
|
261 |
Моделювання односкладових і двоскладових слів |
|
|
262 |
Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів. |
|
|
263 |
Моделювання односкладових і двоскладових слів. Читання складів і односкладових слів |
|
|
264 |
Обведення графічного образу односкладових і двоскладових слів |
|
|
265 |
Робота зі світлинами, дитячими журналами. Читання складів і односкладових слів. Робота з дитячою книжкою |
|
|
266 |
Списування зі зразка односкладових слів. Розвиток зв’язного мовлення. Звірі |
|
|
267 |
Повторення. Гра «Більше ніж азбука» |
|
|
268 |
Списування зі зразка односкладових слів. Повторення |
|
|
269 |
Підсумок за рік. Гра «Більше ніж азбука» |
|
|
270 |
Підсумок за рік |
|
|