Календарно-тематичне планування з математики на рік.
10 клас.
Рівень стандарту.
Складено до підручника "Математика" (Істер О.С.)
________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
(алгебра і початки аналізу та геометрія)
Рівень стандарту
для ________________ класу
на 20___ / 20___ н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника: Істер О. С.Математика: підруч. для 10-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2018 згідно з навчальною програмою 2017 року, затвердженою наказом МОН України України від 07.06.2017 № 804
Алгебра і початки аналізу , 10 клас
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 7 годин)
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
1 |
|
Розв’язування вправ та задач на повторення |
|
2 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (15 год) |
|||
3 |
|
Числова функція. Графік функції |
|
4 |
|
Монотонність і неперервність функцій. Парні та непарні функції |
|
5 |
|
Розв’язування вправ |
|
6 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня |
|
7 |
|
Розв’язування вправ |
|
8 |
|
Властивості арифметичного кореня n-го степеня |
|
9 |
|
Розв’язування вправ |
|
10 |
|
Степінь з раціональним показником і його властивості |
|
11 |
|
Степеневі функції, їх властивості та графіки |
|
12 |
|
Розв’язування вправ |
|
13 |
|
Самостійна робота |
|
14 |
|
Розв’язування вправ |
|
15 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
16 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
ІІ семестр |
|||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 год) |
|||
17 |
|
Синус, косинус, тангенс і котангенс кута |
|
18 |
|
Радіанне вимірювання кутів. Тригонометричні функції числового аргументу |
|
19 |
|
Властивості тригонометричних функцій |
|
20 |
|
Розв’язування вправ |
|
21 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
22 |
|
Розв’язування вправ |
|
23 |
|
Формули зведення |
|
24 |
|
Самостійна робота |
|
25 |
|
Розв’язування вправ |
|
26 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
27 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки |
|
28 |
|
Розв’язування вправ |
|
29 |
|
Тригонометричні формули додавання |
|
30 |
|
Формули подвійного і половинного кута. Формули пониження степеня |
|
31 |
|
Формули суми й різниці однойменних тригонометричних |
|
32 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. Самостійна робота |
|
33 |
|
Розв’язування вправ |
|
34 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ (14 год) |
|||
35 |
|
Границя функції в точці. Похідна функції. Похідні найпростіших функцій |
|
36 |
|
Розв’язування вправ |
|
37 |
|
Фізичний і геометричний зміст похідної |
|
38 |
|
Правила диференціювання. Таблиця похідних |
|
39 |
|
Розв’язування вправ |
|
40 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
41 |
|
Ознаки сталості, зростання та спадання функції |
|
42 |
|
Екстремуми функції |
|
43 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків |
|
44 |
|
Розв’язування вправ |
|
45 |
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
|
46 |
|
Самостійна робота |
|
47 |
|
Розв’язування вправ |
|
48 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (6 год) |
|||
49 |
|
Корінь n-го степеня |
|
50 |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
51 |
|
Тригонометричні функції та рівняння |
|
52 |
|
Похідна та її застосування |
|
53 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
54 |
|
Підсумковий урок |
|
Геометрія. 10 клас
(51 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 19 год, 1 год на тиждень, Резерв – 7 годин
№ уроку |
Дата проведення |
Теми уроку |
Примітки |
1 |
|
Розв’язування вправ на повторення |
|
2 |
|
Розв’язування вправ на повторення |
|
І семестр |
|||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год) |
|||
3 |
|
Основні поняття, аксіоми стереометрії та найпростіші |
|
4 |
|
Розв’язування вправ |
|
5 |
|
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
6 |
|
Розв’язування вправ |
|
7 |
|
Розв’язування вправ |
|
8 |
|
Самостійна робота |
|
9 |
|
Паралельне проектування, його властивості. Зображення |
|
10 |
|
Розв’язування вправ |
|
11 |
|
Розв’язування вправ |
|
12 |
|
Паралельність прямої та площини. |
|
13 |
|
Розв’язування вправ |
|
14 |
|
Паралельність площин |
|
15 |
|
Розв’язування вправ |
|
16 |
|
Самостійна робота |
|
17 |
|
Розв’язування вправ |
|
18 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
19 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ (17 год ) |
|||
20 |
|
Перпендикулярність прямих у просторі. |
|
21 |
|
Розв’язування вправ |
|
22 |
|
Перпендикуляр і похила. Теорема про три перпендикуляри |
|
23 |
|
Розв’язування вправ |
|
24 |
|
Розв’язування вправ |
|
25 |
|
Самостійна робота |
|
26 |
|
Розв’язування вправ |
|
27 |
|
Контрольна робота № 2 |
|
28 |
|
Двогранний кут. Перпендикулярність площин |
|
29 |
|
Розв’язування вправ |
|
30 |
|
Відстані у просторі |
|
31 |
|
Розв’язування вправ |
|
32 |
|
Вимірювання кутів у просторі. Ортогональне проектування |
|
33 |
|
Розв’язування вправ |
|
34 |
|
Самостійна робота |
|
35 |
|
Розв’язування вправ |
|
36 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ У ПРОСТОРІ (10 год ) |
|||
37 |
|
Прямокутна система координат у просторі |
|
38 |
|
Вектори у просторі. Дії з векторами |
|
39 |
|
Розв’язування вправ |
|
40 |
|
Координати вектора. Дії над векторами, які задано |
|
41 |
|
Розв’язування вправ |
|
42 |
|
Скалярний добуток векторів |
|
43 |
|
Симетрія відносно точки та симетрія відносно площини |
|
44 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
45 |
|
Розв’язування вправ |
|
46 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 год) |
|||
47 |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
|
48 |
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
|
49 |
|
Координати і вектори у просторі |
|
50 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|
51 |
|
Підсумковий урок |
|