Календарно-тематичне планування
Математика, 10 клас, рівень стандарту
10 клас
ГЕОМЕТРІЯ
(51 год, І – семестр – 32 год, 2 год на тиждень,
ІІ – семестр – 19 год, 1 год на тиждень)
№ уроку |
К-сть годин |
Зміст |
Дата |
Примітка |
|||
І семестр (32 год) |
|||||||
|
1 |
Розв’язування вправ на повторення |
|
|
|||
Тема 1. Паралельність площин і прямих у просторі (22 год) |
|||||||
Тема 1.1 Аксіоми стереометрії. Взаємне розміщення прямих у просторі (12 год) |
|||||||
|
1 |
Основні поняття стереометрії |
|
|
|||
|
1 |
Аксіоми стереометрії та найпростіші наслідки з них |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|||
|
1 |
Взаємне розміщення прямих у просторі |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Паралельне проектування і його властивості |
|
|
|||
|
1 |
Зображення фігур у стереометрії |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
|||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
|||
Тема 1.2. Паралельність прямої і площини. Паралельність площин (10 год) |
|||||||
|
1 |
Паралельність прямої і площини |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|||
|
1 |
Паралельність площин |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач на опис відношень |
|
|
|||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
|||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
|||
Тема 2. Перпендикулярність прямих і площин просторі (22 год) |
|||||||
Тема 2.1 Перпендикулярність прямих, прямих і площин, площин (9 год) |
|||||||
|
1 |
Перпендикулярність прямих у просторі |
|
|
|||
|
1 |
Перпендикулярність прямої і площини |
|
|
|||
|
1 |
Перпендикуляр і похила до площини |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Перпендикулярність площин |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
|||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
|||
|
1 |
Розв’язування задач. |
|
|
|||
ІІ семестр |
||||
Тема 2.2 Вимірювання відстаней і кутів у просторі (13 год) |
||||
|
1 |
Вимірювання кутів у просторі. Кут між прямими |
|
|
|
1 |
Кут між прямою і площиною |
|
|
|
1 |
Кут між площинами. Двогранний кут |
|
|
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
1 |
Вимірювання відстаней у просторі. Відстань від точки до прямої, від точки до площини |
|
|
|
1 |
Розв’язування задач |
|
|
|
1 |
Відстань від прямої до площини, між площинами |
|
|
|
1 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
|
1 |
Розв’язування задач на визначення відстаней і кутів у просторі |
|
|
|
1 |
Ортогональне проектування |
|
|
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
Тема 3. Повторення і систематизація навчального матеріалу (10 год) |
||||
|
1 |
Залежність між паралельністю та перпендикулярністю прямих і площин |
|
|
|
1 |
Практичне застосування властивостей паралельності та перпендикулярності прямих і площин |
|
|
|
1 |
Відстані і кути в просторі |
|
|
|
1 |
Площа ортогональної проекції многокутника |
|
|
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок |
|
|
10 клас
Алгебра і початки аналізу
(54 год. I с. – 16 год, 1 год на тиждень, II с. – 38 год, 2 год на тиждень, резерв – 7 год.)
О.С. Істер. Математика для 10 класу
№ уроку |
К-сть годин |
Зміст |
Дата |
Примітка |
||||
І семестр (16 год) |
||||||||
|
1 |
Розв’язування вправ та задач на повторення. |
|
|
||||
Тема 1. Функції, їхні властивості та графіки (15 год.). |
||||||||
Тема 1.1 Числові функції (6 год.). |
||||||||
|
1 |
Числові функції та їх властивості. |
|
|
||||
|
1 |
Способи задання числових функцій. Парні та непарні функції. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
||||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
||||
Тема 1.2 Корінь n-го степеня , степенева функція(9 год.). |
||||||||
|
1 |
Корекція знань, умінь та навичок. Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. |
|
|
||||
|
1 |
Степінь з раціональним показником, та його властивості |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ . Самостійна робота. |
|
|
||||
|
1 |
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
|
|
||||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
||||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
||||
|
1 |
Урок корекції знань, умінь та навичок |
|
|
||||
ІІ семестр (38 год) |
||||||||
Тема 2. Тригонометричні функції (18 год.). |
||||||||
|
1 |
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
||||
|
1 |
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута |
|
|
||||
|
1 |
Тригонометричні функції числового аргументу. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
|
|
||||
|
1 |
Графіки тригонометричних функцій |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
||||
|
1 |
Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. |
|
|
||||
|
1 |
Формули зведення |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
||||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
||||
Тема 3. Похідна та її застосування (14 год) |
||||||||
|
1 |
Корекція знань, умінь та навичок. Похідна функції |
|
|
||||
|
1 |
Геометричний і фізичний зміст похідної |
|
|
||||
|
1 |
Правила диференціювання. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
|
|
||||
|
1 |
Екстремуми функції. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. |
|
|
||||
|
1 |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування задач і вправ |
|
|
||||
|
1 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|
||||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
||||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
||||
Тема 4. Повторення та систематизація навчального матеріалу (6 год) |
||||||||
|
1 |
Корекція знань, умінь та навичок. Функції, їхні властивості та графіки |
|
|
||||
|
1 |
Тригонометричні функції та рівняння |
|
|
||||
|
1 |
Похідна та її застосування |
|
|
||||
|
1 |
Урок узагальнення знань, умінь і навичок. |
|
|
||||
|
1 |
Контрольна робота. |
|
|
||||
|
1 |
Урок корекції знань, умінь і навичок. |
|
|
||||