Календарно-тематичне планування з літературного читання за підручником В.О.Науменко (І, ІІ семестри) на 2018/2019 н.р. за Оновленою навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 1 - 4 класи.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Підручник. Літературне читання: підруч. для 2-го кл. загальносв. навч. закл./
Віра Науменко.– К. : Генеза, 2012. – 176 с. : іл.
І семестр – 3 години; ІІ семестр – 4 години, 119 годин
Вид перевірки |
2 клас |
|
І сем. |
ІІ сем. |
|
Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8 |
1 |
1 |
Аудіювання (письмово). Контрольні роботи № 1, № 2, № 5, № 6 |
2 |
2 |
Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3 |
1 |
- |
Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7 |
– |
1 |
Загальна кількість перевірок за семестр |
4 |
4 |
№ |
Зміст уроку |
Кіль. год. |
Дата |
Кор. |
Прим. |
|
Тема1. Усна народна творчість |
15 |
|
|
|
1 |
Знайомство з підручником. Народні дитячі пісні та малі жанри. |
1 |
|
|
|
2 |
До джерел народної мудрості. Скринька пісень-небилиць. «Два півники». Ознайомлення із поняттям персонаж твору. |
1 |
|
|
|
3 |
Ознайомлення із скринькою пісень-забавлянок. «Зайчику, зайчику». |
1 |
|
|
|
4 |
Робота із скринькою пісень-закличок. «Іди, іди, дощику». |
1 |
|
|
|
5 |
Скринька пісень-закличок. «Не йди, не йди, дощику». «Глухий дощик». |
1 |
|
|
|
6 |
Скринька пісень-ігор. Народна гра «Подоляночка». |
1 |
|
|
|
7 |
Позакласне читання. Стежками народної мудрості. |
1 |
|
|
|
8 |
Скринька пісень-ігор. Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу». |
1 |
|
|
|
9 |
Скринька загадок. Поміркуємо над розгадками до загадок. |
1 |
|
|
|
10 |
Скринька загадок. І.Сенченко «За лісом, за пралісом золота діжа сходить». |
1 |
|
|
|
11 |
Золоті зернята народної мудрості. Скринька прислів’ї і приказок. А.Григорук «Влітку день годує рік». |
1 |
|
|
|
12 |
Ознайомлення із скринькою скоромовок. |
1 |
|
|
|
13 |
Позакласне читання. «Бібліотека – затишний дім для зустрічі читача з книгою». |
1 |
|
|
|
14 |
Скринька лічилок. Контрольна робота №1. Аудіювання |
1 |
|
|
|
15 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумок за темою. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 2. Авторські вірші та малі жанри для дітей |
12 |
|
|
|
16 |
Сторінки авторської скриньки. Авторські вірші та малі жанри для дітей. |
1 |
|
|
|
17 |
Ознайомлення з життям і творчістю Марійки Підгірянки. Вірші М.Підгірянки «Ліс», «Прийшла осінь» (напам’ять) |
1 |
|
|
|
18 |
Ознайомлення з життям і творчістю Наталі Забіли. Забавлянки «Ладки, ладоньки, ладусі…», «Ой чук-чуки…». |
1 |
|
|
|
19 |
Позакласне читання. Осінь – окраса року. |
1 |
|
|
|
20 |
Ознайомлення із поняттям «Настрій твору». Н.Забіла «Дощ іде». |
1 |
|
|
|
21 |
Ознайомлення з життям і творчістю Леоніда Глібова. Л.Глібов «Загадка». Авторське ставлення до героїв. |
1 |
|
|
|
22 |
Ознайомлення з життям і творчістю Степана Жупанина. Твір «Наталчина пригода». |
1 |
|
|
|
23 |
С.Жупанин «Загадка». А.Волкова «Весна зелені». |
1 |
|
|
|
24 |
Ознайомлення з життям і творчістю Олени Пчілки. Вірш «Вже ж у любому куточку …» |
1 |
|
|
|
25 |
Позакласне читання. Чарівний світ природи. |
1 |
|
|
|
26 |
Ознайомлення з життям і творчістю Грицька Бойка. Скоромовки «Лелі», «Подзьобав і пострибав». Контрольна робота №2. Аудіювання |
1 |
|
|
|
27 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою «Авторські вірші та малі жанри для дітей.» . Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 3. Народні казки |
10 |
|
|
|
28 |
Скринька українських народних казок. «Колобок». Герої казки. Поняття «Головний герой». |
1 |
|
|
|
29 |
Казка «Горобець та билина» . Розвиток подій. |
1 |
|
|
|
30 |
Позакласне читання. Народні казки. |
1 |
|
|
|
31 |
Казка «Лисичка-сестричка». Вчинок героя казки. Що таке повтор у казці? |
1 |
|
|
|
32 |
Продовження роботи над казкою «Лисичка-сестричка». |
1 |
|
|
|
33 |
Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба». |
1 |
|
|
|
34 |
Угорська казка «Як дівчина короля перехитрила». Ознайомлення із поняттями «Зачин. Основна частина. Кінцівка». |
1 |
|
|
|
35 |
Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору. |
1 |
|
|
|
36
|
Сербська казка «Жбан меду». Читання в особах. |
1 |
|
|
|
37 |
Позакласне читання. Казки країн світу . Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 4. З літературної скарбниці |
8 |
|
|
|
38 |
Сторінка поетичної майстерні. Поняття «Рима». А.Костецький «Дивна звичка». |
1 |
|
|
|
39 |
Стежинкою віршів. В.Скомаровський «Іграшки». В.Терен «Осінь». І.Січовик «Неслухняний язичок». |
1 |
|
|
|
40 |
Художній прийом «Звукопис». М.Вінграновський «Теплий дощик-срібнопад». |
1 |
|
|
|
41 |
Т.Коломієць «Бусел». |
1 |
|
|
|
42 |
П.Воронько «Чапля зшила черевички». |
1 |
|
|
|
43 |
О.Сенатович «Веселий сміх». |
1 |
|
|
|
44 |
Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно) |
|
|
|
|
45 |
Позакласне читання. Стежинкою літературної скарбниці. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 5. Поетична збірка 1 |
5 |
|
|
|
45 |
Пейзаж у художньому творі. Ознайомлення з життям і творчістю Тараса Шевченка. |
1 |
|
|
|
46 |
Ознайомлення з його віршами «Зоре моя вечірняя …», «Сонце заходить, гори чорніють». Порівняння віршів. |
1 |
|
|
|
47 |
Вірші Т.Шевченка «Тече вода з-під явора …»,«Тихесенько вітер віє …», «Он гай зелений похиливсь». (напам’ять) |
1 |
|
|
|
48 |
Л.Українка «З гір на долину…», «Барвіночку мій хрещатий…» |
1 |
|
|
|
49 |
Позакласне читання. Творчість Л. Українки. |
1 |
|
|
|
|
Тема 6. Поетична збірка 2 |
11 |
|
|
|
50 |
О.Олесь. «В небі жайворонки в’ються…» Складання розповіді на тему «Як співає жайворонок» |
1 |
|
|
|
51 |
Порівняння. О.Олесь «Ліс восени» |
1 |
|
|
|
52 |
О.Олесь «Біга зайчик – скакунець». Порівняння прочитаних поезій. |
1 |
|
|
|
53 |
І.Сенченко « Зустріч із зайцем» |
1 |
|
|
|
54 |
Емоційність. Катерина Перелісна. |
1 |
|
|
|
55 |
Катерина Перелісна «Змерз», |
1 |
|
|
|
56 |
К.Перелісна «Віхола». |
1 |
|
|
|
57 |
Позакласне читання. Поетичні збірки славетних поетів. |
1 |
|
|
|
58 |
Контрольна робота №5. Аудіювання. Складання усного малюнка. |
1 |
|
|
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. Повтори і пригадай. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 7. Поетична збірка 3 |
17 |
|
|
|
60 |
М.Вороний «Сніжинки». |
1 |
|
|
|
61 |
Л.Забашта «Біли свято зими», «Берізонька». |
1 |
|
|
|
62 |
Л.Забашта «Берізонька» |
1 |
|
|
|
63 |
Позакласне читання. Улюблені вірші про природу. |
|
|
|
|
64 |
П.Воронько «Казка про рукавичку, «Причина». Знаходимо рими. |
1 |
|
|
|
65 |
П. Воронько «Картина». Складання усного малюнка. |
1 |
|
|
|
66 |
Художній образ. Інтонація. П.Воронько «В лісі є зелена хата» |
1 |
|
|
|
67 |
Діалог. П.Воронько «Суничка-сестричка» Аналіз поезій П.Воронька. |
1 |
|
|
|
68 |
В.Лучук «На блакитних заплавах…», «Білий вірш». Складання білого вірша. |
1 |
|
|
|
69 |
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. В.Лучук «Мак»,З.Мезантюк «Мак» |
1 |
|
|
|
70 |
Позакласне читання. Час поезії. Читання, складання віршів. |
1 |
|
|
|
71 |
Переносне значення. Л.Костенко «Білочка восени», біографічна довідка. |
1 |
|
|
|
72 |
Л.Костенко «Баба Віхола», «Пряля» (напам’ять). |
1 |
|
|
|
73 |
Л.Костенко «Соловейко застудився». Складання казки. |
1 |
|
|
|
74 |
В.Скомаровський «Клени», біографічна довідка. |
1 |
|
|
|
75 |
Настрій персонажа. В.Скомаровський «Щиглик» |
1 |
|
|
|
76 |
В.Скомаровський «Козубок-колобок» |
1 |
|
|
|
77 |
Позакласне читання. Бібліотечний час. Практичне ознайомлення учнів з поняттям «абонемент». Формування умінь добирати книжки на певну тему. |
1 |
|
|
|
78 |
Повтори і пригадай. Підсумковий урок по темі. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 8. Поетична збірка 4. Гумористичні твори |
17 |
|
|
|
79 |
Г.Чубач «У лісочку на пеньочку», біографічна довідка. |
1 |
|
|
|
80 |
Розмірковую, уявляю, придивляюсь, прислухаюсь. Г.Чубач «Роса». Порівняння образів. |
1 |
|
|
|
81 |
А. Костецький «Починається весна» (напам’ять). |
1 |
|
|
|
82 |
А. Костецький «Рибалка-дивак». Інсценування вірша. |
1 |
|
|
|
83 |
А. Костецький «Не хочу». Проект «Збережи природу» |
1 |
|
|
|
84 |
А.Камінчук «Баба-Віхола», «Котики вербові». |
1 |
|
|
|
85 |
Звуконаслідування. А. Камінчук «Береза розвивається», «Ремез». |
1 |
|
|
|
86 |
Позакласне читання Вірші Ліни Костенко для дітей. |
1 |
|
|
|
87 |
Контрольна робота №6. Аудіювання А.Камінчук Ремез».. |
1 |
|
|
|
88 |
Аналіз контрольної роботи.Т.Коломієць «Нагідка» |
1 |
|
|
|
89 |
Т.Коломієць «Біле поле полотняне». Рушник-оберіг українського народу. |
1 |
|
|
|
90 |
І.Калинець «Про що розповіла нагідка». Порівняння образу квітки. |
1 |
|
|
|
91 |
Гумористичний вірш. І.Січовик «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів. |
1 |
|
|
|
92 |
І.Світличний. «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я». |
1 |
|
|
|
93 |
Позакласне читання. «Моя улюблена книжка» Презентація книги. |
1 |
|
|
|
94 |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
1 |
|
|
|
95 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за темою «Поетичні збірки». Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 9. Науково-художня література |
17 |
|
|
|
96 |
Повчальна скринька оповідань. О.Копиленко «Хоробре кошеня» |
1 |
|
|
|
97 |
Ю.Старостенко «Смілива зозулька» |
1 |
|
|
|
98 |
М.Трублаїні (біографічна довідка) |
1 |
|
|
|
99 |
М.Трублаїні «Тико і Волохан» |
1 |
|
|
|
100 |
М.Трублаїні «Хвиля-напасниця». Опис тундри, прибою. |
1 |
|
|
|
101 |
Основна думка твору. В.Сухомлинський «Які вони бідні». |
1 |
|
|
|
102 |
В.Сухомлинський «Верба - мов дівчина золотокоса».Переказ змісту оповідання за малюнками. |
1 |
|
|
|
103 |
Позакласне читання. Озирнись навкруг. Оповідання про природу. |
1 |
|
|
|
104 |
Характер персонажа. В.Артамонова «Ясенок». |
1 |
|
|
|
105 |
Портрет у художньому творі. В.Сенцовський «Бабусин онучок». Створення усного портрету. |
1 |
|
|
|
106 |
А.М’ястківський «Мудра голова». Читання в особах. |
1 |
|
|
|
107 |
В. Струтинський «Як дихає верба» |
1 |
|
|
|
108 |
Скринька сміху. А. Григорук « З курами лягай, з півнями вставай» |
1 |
|
|
|
109 |
В.Нестайко «Як ми літали в космос» Складання розповіді «Я мрію…» |
1 |
|
|
|
110 |
Чарівна скринька казок.І.Франко «Лис Микита». Розповідь за малюнком. |
1 |
|
|
|
111 |
Позакласне читання. Вчимося бути людьми. Оповідання В.Сухомлинського. |
1 |
|
|
|
112 |
Ю.Ярмиш «Та сама мишка». Порівняння казок. |
1 |
|
|
|
113 |
В.Чухлі «Заячий холодок». Читання в особах. Тема |
1 |
|
|
|
|
Тема 10. Зарубіжна література |
6 |
|
|
|
114 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Шарль Перро Складання казки за малюнками. |
1 |
|
|
|
115 |
Контрольна робота №8. Навичка читання вголос |
1 |
|
|
|
116 |
Шарль Перро»Попелюшка, або Соболевий черевичок» |
1 |
|
|
|
117 |
Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині». |
1 |
|
|
|
118 |
Позакласне читання. Скринька казок. Казки народів світу. Презентація казки. |
1 |
|
|
|
119 |
Підсумковий урок за темою «Літературні казки». Тема |
1 |
|
|
|