Календарно-тематичне планування 2 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ у курсі "Я досліджую світ" Іщенко, Ващенко.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”) для 2 класу

За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах)

Автори: О.Л. Іщенко, О.М. Ващенко, Л.В. Романенко.

За програмою НУШ (починаючи з 2019-2020 н.р.)

Відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом Р.Б. Шияна

 

№ уро-ку

Дата уроку

Тема уроку

 

Примітки

А

Б

Г

Є

І. Змістова лінія «Я у світі інформації (Дані. Інформація. Моделі)»

1.Тема місяця «Зміни»

 

  1.                     

 

 

 

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

 

Учень / учениця:

- досліджує сприйняття інформації різними органами чуття [2 ІФО 1-1.1-1];

- робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття [2 ІФО 1-1.1-2];

- формулює прості інформаційні запити [2 ІФО 1-1.1-3]

Учень / учениця:

- коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується [2 ІФО 5-4.2-1];

- розрізняє приватну та публічну інформацію [2 ІФО 5-4.2-2];

- виявляє доброзичливе ставлення до інших – безпосередньо та через мережі [2 ІФО 5-4.2-3];

- повідомляє дорослих про образи і цькування [2 ІФО 5-4.2-4]

Учень / учениця:

- дотримується безпечного режиму роботи з цифровими пристроями [2 ІФО 5-4.1-1];

- повідомляє про своє самопочуття дорослим [2 ІФО 5-4.1-2];

- аргументує необхідність конфеденційності паролів [2 ІФО 5-4.1-3];

- дотримується правил безпечної роботи з цифровими пристроями та в мережах [2 ІФО 5-4.1-4];

- зберігає конфіденційність особистої інформації та пояснює необхідність цього [2 ІФО 5-4.1-5];

- розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих [2 ІФО 5-4.1-6];

- звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті [2 ІФО 5-4.1-7]

 

  1.                     

 

 

 

 

Інформація. Сприймання інформації людиною.

Види інформації за способом сприйняття (зорова, звукова, дотикова, нюхова, смакова)

  1.                     

 

 

 

 

Комп’ютер та його складові. Що робить комп’ютер з інформацією.

  1.                     

 

 

 

 

Передавання інформації.

IІ. Змістова лінія «Я і цифрові пристрої»

2. Тема місяця «Пізнаємо себе і світ»

  1.                     

 

 

 

 

Різновиди комп’ютерів.

 

 

 

Учень / учениця:

- самостійно добирає необхідні цифрові пристрої для навчання [2 ІФО 4-3.1-1];

- досліджує можливості пристроїв [2 ІФО 4-3.1-2];

- експериментує з їхніми функціями [2 ІФО 4-3.1-3];

- визначає переваги цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних [2 ІФО 4-3.1-4];

- описує призначення доступних цифрових пристроїв [2 ІФО 4-3.1-5];

- вмикає / вимикає, перезавантажує доступні пристрої [2 ІФО 4-3.1-6]

Учень / учениця:

- підтримує порядок на робочому місці [2 ІФО 3.2-1];

- бережливо ставиться до своїх і чужих речей, зокрема цифрових пристроїв [2 ІФО 4-3.2-2];

- використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях [2 ІФО 4-3.2-3];

- запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої [2 ІФО 4-3.2-4];

- розрізняє випадки, коли потрібно звернутися по допомогу, а коли впоратися самому при збоях програм і несправностях пристроїв [2 ІФО 4-3.2-5]

 

  1.                     

 

 

 

 

Робочий стіл. Клавіатура.

 

 

 

  1.                     

 

 

 

 

Файли і папки.

 

 

  1.                     

 

 

 

 

Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

3. Тема місяця «Територія»

 

 

  1.                     

 

 

 

 

Вікна та дії з ними. Комбінації клавіш.

 

Учень / учениця:

- використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-1];

- створює прості малюнки за допомогою цифрових пристроїв та програм [2 ІФО 2-2.4-2];

- презентує ідеї та / або результати своєї діяльності за допомогою малюнків, текстів, музики тощо [2 ІФО 2-2.4-3];

- читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки [2 ІФО 2-2.4-4];

- заповнює пропуски в таблиці, виконуючи прості розрахунки [2 ІФО 2-2.4-5];

- робить фотографії, знімає відео, фіксує звуки, слухає тексти з альтернативних джерел (аудіокниги) [2 ІФО 2-2.4-6];

- використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів [2 ІФО 2-2.4-7]

 

  1.                

 

 

 

 

Звукові та відео файли.

 

  1.                

 

 

 

 

Графічні документи.

 

  1.                

 

 

 

 

Знайомство з програмою Paint.

ІІІ. Змістова лінія «Комунікація та співпраця»

4. Тема місяця «Спільнота»

  1.                

 

 

 

 

Пошук файлів. Малювання фігури в програмі Paint.

 

Учень / учениця:

- перевіряє результати праці, своєї та інших, за запропонованими критеріями [2 ІФО 3-2.5-1];

- обґрунтовує причини своїх рішень [2 ІФО 3-2.5-2];

- з допомогою інших формулює висновки щодо розв’язання чи нерозв’язання проблеми [2 ІФО 3-2.5-3];

- діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією [2 ІФО 3-2.5-4];

- встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі [2 ІФО 3-2.5-5];

- виконує різні ролі у групі [2 ІФО 3-2.5-6]

 

 

  1.                

 

 

 

 

Створення зображень.

 

  1.                

 

 

 

 

Бібліотека. Доповнення зображень підписом чи коментарями.

  1.                

 

 

 

 

Друкування файлу. Завершення роботи комп’ютера.

ІV. Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві»

5. Тема місяця «Вартість і цінності»

  1.                

 

 

 

 

Правдиві (істинні) і хибні висловлювання. Особиста інформація.

Учень / учениця:

- цікавиться походженням інформації [2 ІФО 1-1.4-1];

- виокремлює факти в текстах і повідомленнях [2 ІФО 1-1.4-2];

- розпізнає в тексті хибні чи правдиві висловлювання [2 ІФО 1-1.4-3];

- розрізняє припущення і фантазію,правду і неправду у простих медіатекстах[2ІФО 1-1.4-4]

- робить власні припущення стосовно розвитку подій [2 ІФО 1-1.4-5]

Учень / учениця:

- зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його [2 ІФО 5-4.3-1];

- не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому [2 ІФО 5-4.3-2];

- вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах [2 ІФО 5-4.3-3]

 

  1.                

 

 

 

 

Поширення інформації в  Інтернеті.

  1.                

 

 

 

 

Ви - автор. Плагіат. Авторське право.

  1.                

 

 

 

 

Безпека в Інтернеті.

6. Тема місяця «Хочу, можу, треба»

21.

 

 

 

 

Пошук в Інтернеті. Ключові слова.

Учень / учениця:

- пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі [2 ІФО 4-3.3-1];

- оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі [2 ІФО 4-3.3-2];

- використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці [2 ІФО 4-3.3-3];

- користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо) [2 ІФО 4-3.3-4];

- застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб [2 ІФО 4-3.3-5]

 

22.

 

 

 

 

Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті.

23.

 

 

 

 

Пошук зображень в Інтернеті.

24.

 

 

 

 

Віртуальна екскурсія до музею.

7. Тема місяця «Ідеї, винаходи, відкриття»

25.

 

 

 

 

Машини і люди.

 

 

Учень / учениця:

- відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів [2 ІФО 1-1.2-1];

- групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо) [2 ІФО 1-1.2-2];

- зберігає, змінює та видаляє дані на одному з відомих носіїв [2 ІФО 1-1.2-3];

- розрізняє носії за їх призначенням [2 ІФО 1-1.2-4];

- читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування [2 ІФО 1-1.2-5];

- відповідає на запитання за даними таблиці, схеми [2 ІФО 1-1.2-6];

- знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності [2 ІФО 1-1.2-7];

- впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо) [2 ІФО 1-1.2-8]

 

26.

 

 

 

 

Кодування інформації.

 

 

27.

 

 

 

 

Інформаційні знаки.

 

28.

 

 

 

 

Створення власного інформаційного знаку.

V. Змістова лінія «Моя цифрова творчість»

8. Тема місяця «Рух і час»

29.

 

 

 

 

Виконавець. Система команд.

 

Учень / учениця:

- діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану [2 ІФО 2-2.2-1];

- укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності [2 ІФО 2-2.2-2];

- укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками [2 ІФО 2-2.2-3];

- формулює очікуваний результат [2 ІФО 2-2.2-4];

- змінює послідовності дій для отримання іншого результату [2 ІФО 2-2.2-5];

- погоджується або спростовує факт досягнення результату [2 ІФО 2-2.2-6];

- виправляє помилки у плані [2 ІФО 2-2.2-7]

Учень / учениця:

- встановлює логічну послідовність подій або дій [2 ІФО 2-2.1-1];

- переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо) [2 ІФО 2-2.1-2];

- оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) [2 ІФО 2-2.1-3]

 

30.

 

 

 

 

Алгоритм.

 

31.

 

 

 

 

Послідовність дій.

 

32.

 

 

 

 

Знайомство з програмою Scrath.

9. Тема місяця «Все пов’язано з усім»

33.

 

 

 

 

Модель. Властивості об’єкта.

 

Учень / учениця:

- користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем [2 ІФО 1-1.3-1];

- визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей [2 ІФО 1-1.3-2];

- знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів [2 ІФО 1-1.3-3];

- поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні) [2 ІФО 1-1.3-4];

- створює об’єкти за зразком [2 ІФО 1-1.3-5];

- групує об’єкти, дає назву групі [2 ІФО 1-1.3-6];

- переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією [2 ІФО 1-1.3-7];

- створює модель об’єкта [2 ІФО 1-1.3-8]

 

34.

 

 

 

 

Створення інформаційної моделі.

 

35.

 

 

 

 

Очікуваний результат. Прогнозування.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сотнікова Вікторія Вячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Заплава Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
26 квітня 2020
Переглядів
10185
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку