Календарно-тематичне планування розроблено для шкільного підручника Англійська мова (English pupil's book) 3 клас Оксана Карп'юк / О.Д. Карп'юк 2013 за новою програмою на 2 семестр
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
Тема: «Помешкання (На кухні)» |
|||||||||||||
29/1 |
|
Введення нових ЛО теми та виконання тренувальних вправ для їх закріплення |
В.1, с. 70
|
Розповідне речення в Present Simple |
|
В.1, с. 70
|
В.4, с. 71
|
В.2, с. 70 В.3, с. 71 |
|
Знання культурних реалій спільноти, пов’язаних із повсякденним життям |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
|
|
30/2 |
|
Розвиток навичок свідо-мого читання тексту з використанням ЛО теми |
В.1, с. 72
|
|
В.1, с. 72 В.2, с. 73 |
В.3, с. 73 В.4, с. 73 |
В.1, с. 72
|
|
|
||||
31/3 |
|
Активізація ЛО у діалогічному мовленні за поданою ситуацією. Складання діалогів |
В.1, с. 74
|
В.1, с. 74
|
В.2, с. 74 |
В.4, с. 75 |
В.3, с. 75
|
|
|
||||
32/4 |
|
Формування навичок усного ситуативного мовлення з теми з ви-користанням ЛО теми |
В.1, с. 76
|
Неозначений артикль a/an |
В.1, с. 76
|
В.3, с. 76
|
В.4, с. 77
|
В.2, с. 76
|
|
|
|||
33/5 |
|
Розвиток граматичних навичок: злічувані та незлі чувані іменники |
В.1, с. 78
|
Іменники: злі чувані та незлічувані
|
В.1, с. 78
|
В.1, с. 78
|
В.3, с. 78 В.4, с. 79
|
В.2, с.7 8 |
В.5, с.79
|
|
|||
34/6 |
|
Формування навичок аудіювання з виділе-нням необхідної інфо-рмації |
В.1, с. 80
|
В.1, с. 80 |
В.2, с. 80
|
В.3, с. 81
|
|
|
|
||||
35/7 |
|
Удосконалення навичок читання з розумінням основного змісту тексту |
В.1, с. 82
|
Питальне речення в Present Simple |
В.1, с. 82 |
|
В.3, с. 83
|
В.3, с. 83
|
В.2, с. 83 |
|
|||
36/8 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.3, с. 85
|
В.1, с. 84 В.4, с. 85 |
В.2, с. 84
|
В.5, с.85
|
|
|||
37/9 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №4 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО №4 |
|||
Тема: «Людина» |
|
||||||||||||
38/1 |
|
Введення нових ЛО теми та їх активізація в мовленні |
В.2, с. 87 |
Дієслово to be в Past Simple
|
В.2, с. 87 |
В.1, с. 86 |
В.4, с. 87
|
В.2, с. 87 |
В.3, с.87
|
|
|
|
|
39/2 |
|
Введення нового грама-тичного матеріалу: діє-слово to be в Past Simple |
|
В.2, с. 89 |
|
В.1, с. 88
|
В.2, с. 89 |
В.3, с. 89 |
|
||||
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
40/3 |
|
Формування навичок використання вивче-них ЛО теми в писе-мному мовленні |
В.1, с. 90 |
Розповідне, заперечне та питальне речення в Past Simple
|
В.1, с. 90 |
В.5, с. 91 |
В.3, с. 91 В.4, с. 91 |
|
В.2, с. 90 |
Знання реалій повсякденного життя. Вживання привітань та форм звертання, вигуків |
Активно співпрацювати під час парної та групової роботи |
|
|
41/4 |
|
Удосконалення нави-чок усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
В.2, с. 92
|
В.1, с. 92 |
В.1, с. 92
|
В.3, с.93 В.4, с. 93 |
|
|
|
||||
42/5 |
|
Розвиток граматичних навичок: вживання Past Simple. Виконання тренувальних вправ. |
|
В.4, с. 95
|
В.4, с. 95
|
В.3, с. 95
|
В.1, с. 94
|
В.2, с. 94 |
|
||||
43/6 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок пошукового читання |
|
|
|
В.1, с. 96
|
В.2, с. 96 В.3, с. 97 |
В.4, с. 97 |
|
||||
44/7 |
|
Розвиток навичок ауді-ювання з виділенням необхідної інформації |
В.1, с. 98
|
В.1, с. 98 |
В.2, с. 99
|
В.3, с. 100 В.4, с. 100 |
В.1, с. 98
|
|
|
||||
45/8 |
|
Формування навичок усного мовлення з опо-рою на лексико-грамати-чні структури |
В.1, с. 101
|
В.1, с. 101 |
В.3, с. 102 |
В.2, с. 102
|
В.1, с. 101 |
|
|
||||
46/9 |
|
Практикування у вжи-ванні дієслів Past Simple в усному та писемному мовленні |
|
|
В.3, с. 102
|
В.4, с. 103 В.5, с. 103 В.6, с. 103 |
|
В.4, с. 103
|
|
||||
47/10 |
|
Активізація ЛО теми в діалогічному мовленні для розвитку комуніка-тивних навичок |
В.1, с. 104
|
В.1, с. 104 |
В.1, с. 104 |
В.2, с. 104 В.4, с. 105
|
В.1, с. 104 |
В.3, с. 104 В.5, с. 105
|
|
||||
48/11 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.2, с. 106
|
В.1, с. 106
|
В.3, с. 107 В.4, с. 107 |
|
||||
49/12 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота №5 |
|
|
|
|
|
|
ТО №5 |
||||
Тема: «Природа і навколишнє середовище (Пори року). Свята та традиції» |
|||||||||||||
50/1 |
|
Ознайомлення з нови-ми ЛО та розвиток на-вичок пошукового читання |
В.1, с. 10 |
|
В.1, с. 108 |
В.4, с. 109 |
В.2, с. 109 В.3, с. 109 |
В.1, с. 108 |
|
|
|
|
|
№ з/п |
Да та |
Тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціо культурна компетенція |
Загальнонавчальна компетенція |
Примітки |
||||||
Лекси чний матеріал |
Граматичний матеріал |
Фонети чний матеріал |
Аудіюва ння |
Говорі ння |
Читання |
Письмо |
|||||||
51/2 |
|
Активізація ЛО теми та розвиток навичок їх використання в усно-му мовленні |
В.1, с. 110
|
Розповідне, заперечне та питальне речення в Present Simple
|
В.1, с. 110 |
В.3, с. 111
|
В.2, с. 110 В.4, с. 111 |
В.3, с. 111
|
|
Знання культурних реалій, спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування. |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
52/3 |
|
Розвитокя навичок діа- логічного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури |
|
|
В.5, с. 113 |
В.1, с. 112 В.2, с. 112
|
В.5, с. 113 |
В.3, с. 113
|
|
||||
53/4 |
|
Формування лексико-граматичних навичок з теми та розвиток нави-чок аудіювання. |
В.3, с. 115
|
В.3, с. 115
|
|
В.4, с.115
|
В.2, с. 114 |
|
|
||||
54/5 |
|
Розвитокя навичок пи-семного та усного мов-лення з використанням ЛО теми |
|
|
|
В.1, с. 116 В.4, с. 117 В.5, с. 117 |
В.2, с. 116
|
В.3, с. 116
|
|
||||
55/6 |
|
Удосконалення навичок читання з виділенням необхідної інформації |
В.1, с. 118
|
В.1, с. 118 |
В.2, с. 118 |
В.5, с. 119 |
В.2, с. 118 |
В.3, с. 119 В.4, с. 119 |
|
||||
56/7 |
|
Розвиток навичок вико-ристання вивчених ЛО в діалогічному мовле-нні |
В.1, с. 121 |
В.1, с. 121 |
В.2, с. 121 В.4, с. 122 |
В.3, с. 121 |
В.2, с. 121 |
|
|
||||
57/8 |
|
Повторення та систе-матизація вивченого матеріалу з теми |
|
|
|
В.1, с. 124 В.2, с. 124 В.3, с. 124 |
В.4, с. 125 |
В.5, с. 125 |
|
||||
58/9 |
|
Комплексна темати-чна контрольна робота № 6-7 |
|
|
|
|
|
|
|
ТО № 6-7 |
|||
59 |
|
Контроль навичок чи-тання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
60 |
|
Контроль навичок ауді-ювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
61 |
|
Контроль навичок пи-сьма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
62 |
|
Контроль навичок го-воріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
63 |
|
Повторення вивченого матеріалу в 3 класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||