Календарне планування з англійської мови для 3 класу 1 година на ІІ семестр для учнів із ЗПР за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування з англійської мови для Юрчук К. (3-В клас)
за підручником А. Несвіт “English”
на ІІ семестр 2017-2018 н.р.
№ |
Тема уроку |
Мовлен-нєві функції |
Засоби вираження |
Лексика
|
Ауді-ювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
Тема 4: Свята та традиції |
||||||||||
1 |
Введення навчального матеріалу з теми «Свята. та традиції». Введення нових лексичних одиниць |
Вміти: розпо-відати /розпи-тувати про свята; вітати зі свя-том; опису-вати дії під час святку-вання.
|
My favourite holiday
|
Birthday, New Year, Christmas, Easter To celebrate, to decorate, Snow Maiden, to wish, postcards |
Ex. 1, 2 p. 70 |
Ex. 3, 4 pp. 70-71 |
|
Ex. 2 p. 70 |
Ex. 1 p. 70 (test) Ex. 2 p. 70 Ex. 5 p. 71 |
|
2 |
Новий рік, Різдво, Великдень в Україні та Великій Британії. Розвиток навичок усного мовлення. |
have to / has to. How do they decoratе? |
A paska, an Easter egg, an Easter basket, an Easter present |
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2-4 pp. 72-73 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 2 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 Ex. 5 p. 73 |
||
3 |
Вечірка з приводу Дня народження. Подарунки. Розвиток навичок читання. |
Who has got a party today? to give/get presents |
To write the invitations, to send the invitations, to clean the house, to open the presents, |
Ex. 1 p. 74 |
Ex. 2-4 pp. 74-75 |
|
Ex. 2 p. 74 |
Ex. 5 p. 75 |
||
4 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Свята. та традиції». |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Виконання завдань Ex. 1-2, 4 pp. 86-87 |
Повторити лексичний матеріал |
|||||
Тема 5: Людина |
||||||||||
5 |
Введення навчального матеріалу з теми «Людина». Введення нових лексичних одиниць |
Вміти: опису-вати людей; давати елементарну харак-теристику комусь /чомусь; розпи-тувати про зовніш-ність |
This is my … That is my … These are my… Those are my… |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, face.
|
Ex. 1 p. 90 |
Ex. 2, 4-5 pp. |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 3 p. 90 |
Ex. 1 p. 90 (test) Ex. 5 (b) p. 91 |
|
6 |
Моє обличчя. Що я вмію робити? Розвиток навичок письма.
|
I have got … He / She has got … |
A finger, a leg, a head, a shoulder, an arm, a body, hips, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 2 p. 92 |
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 92 Ex. 4 p. 93 |
Ex. 1, 3 pp. 92-93 Ex. 5 p. 93 (draw and present) |
||
7 |
Зовнішність моїх батьків. Професія моєї мами. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
This is his … That is his …
|
Long fair hair, short dark hair, short red hair, tall, thin, slim, short, plump, straight, wavy |
Ex. 1 p. 94 Ex. 2 p. 95 |
Ex. 2, 4 pp. 94-95 |
Ex. 2-4 pp/ 104-105 |
Ex. 5 p. 105 |
Ex. 5 p. 111 Ex. 5 p. 115 |
||
8 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Людина». |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання на картках |
Повторити лексичний матеріал |
|||||
Тема 6: Відпочинок і дозвілля |
||||||||||
9 |
Введення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля». Введення нових лексичних одиниць |
Вміти: запиту-вати про пред-мети; пові-домля-ти про щось; вико-нувати /відда-вати вказів-ки (коман-ди)
|
I like to … Do you like to ? |
To collect stickers / stamps, to skip, to ride a bike, to watch TV |
Ex. 1-2 p. 117 Listening test |
Ex. 3-4 pp. 118-119 |
Vocabu-lary dictation
|
Text 7 p. 120 |
Ex. 1 p. 120 (test) Ex. 5 p. 121
|
|
10 |
Мої захоплення у вільний час. Розвиток навичок читання. |
What will you do…? |
A playground, Hopscotch, hide-and-seek, to play badminton, tomorrow |
Ex. 1 p. 122 |
Ex. 2, 4 pp. 122-123 |
Vocabu-lary dictation
|
Ex. 3 p. 122r Rading test |
Ex. 1 p. 122 (test)
|
||
11 |
Дозвілля влітку. Планування подорожі до села. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
What will you do …? |
To gather fruit and vegetables, to go fishing, to help, to visit, to feed, to go swimming, to go to the seaside |
Ex. 1 p. 124 |
Ex. 3-4 p. 125 Speaking test (topics) |
Writing test |
Ex. 2 p. 124 |
Ex. 4 p. 127 Ex. 2 p. 130
|
||
12 |
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Відпочинок і дозвілля». |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою
|
Виконання завдань Ex. 1-4 pp. 134-135 |
Повторити лексичний матеріал |
|||||
13 |
Контроль сформованості навичок письма |
|
||||||||
14 |
Контроль сформованості навичок читання |
|
||||||||
15 |
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
||||||||
16 |
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
||||||||
17 |
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення та систематизація вивченого |
|
||||||||