Календарне планування з англійської мови для 3 класу 1 година на І семестр для учнів із ЗПР за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
№ |
|
Тема уроку |
Мовленнєві функції |
Фонетичний матеріал |
Лексичний матеріал
|
Ауді-юван-ня |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Домашнє завдання |
|
|||||
|
Тема 1: Природа. |
|||||||||||||||
1
|
|
Знову до школи. Природа. Пори року. Введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: приві-татися; прощатися; представи-ти себе /друга / батьків називати когось / щось; запитувати / пові-домляти про вік; запитувати / повідомля-ти про місце- проживання
Вміти: описувати погоду; розповідати про пори року; запиту-вати про погоду давати харак-теристику порам року / погодним явищам |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Nice to see you What form are you in? Whatdoyoudo…? What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
name, Ann, Dan, Alex, Jane... Ukraine, the USA Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
Ex. 3 p. 9 Ex. 1 p. 10 |
Ex. 3, 4 pp.11
|
Ex. 5 p. 7 Ex.5 p.11 |
p.6 ex. 1, 2 Ex. 4 p.9 Ex. 2 p. 10 |
Ex. 2, 5 p. 6-7 Ex. 1 p. 10 (learn)
|
||||||
|
||||||||||||||||
2 |
|
Погода. Розвиток навичок усного мовлення. |
Do you like…? My favourite season is .. |
Seasons, months, favourite,
|
Ex. 1 p. 12 |
Ex. 2, 4 p. 12-13 |
Vocabulary dictation |
Ex. 3 p. 12 |
Ex. 1 p. 12 (test) Ex. 5 p. 13 |
|
||||||
3 |
|
Моя улюблена пора року. Розвиток навичок читання. |
What can you do in …? My favourite season is ..
|
Seasons |
Ex. 1, 4 p. 14 |
Ex. 2-4 pp. 14-15 |
Vocabulary dictation |
|
Ex. 1 p. 14 (learn) Ex. 5 p. 15 |
|||||||
4 |
|
Погода в Україні та в світі. Розвиток навичок письма. |
|
|
Ex. 1 p. 18 |
Ex. 1-3 pp. 18-19 |
Vocabulary dictation |
Ex. 4 p. 19 |
Ex. 4-5 p. 19
|
|||||||
5 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Природа" |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 1, 3 pp. 20-21 Ex. 1 p. 22 |
Ex. 2, 4 pp. 20-21
|
|
Ex. 3, 2 pp. 21-22 |
Ex. 5, 2 pp. 21-22 |
|||||||
|
Тема 2: Школа. |
|||||||||||||||
6 |
|
Школа. Робочий тиждень учня. Введення нових лексичних одиниць. |
Вміти: давати елементарну характерис-тику шкіль-ним приладдям; розповідати та запиту-вати про речі в класі / діяльність під час уроків / після уроків; . |
What do / does you / he / she do on …?
|
Days of the week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, run |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 2-3 pp. 24-25 |
Ex. 4 p. 25 |
Ex. 1 p. 24 |
Ex. 5 p. 25, days of the week (test) |
|
|||||
7 |
|
Шкільні предмети. Мій улюблений шкільний предмет Розвиток навичок усного мовлення. |
What do / does you / he / she do on …? Isit a …? What is your favourite subject?
|
A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study |
Ex. 1 p. 26 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 26-27 |
Vocabularydictation |
Ex. 2 p. 28 |
Ex. 1 p. 26 (test)
|
|
||||||
8 |
|
Речі в класі Мій клас. Розвиток навичок письма. |
Вміти: давати елементарну харак-теристику та описувати класну кімнату |
This is a … That is a … These are … Those are … |
A wall, a blackboard, a window, a table, a desk, a floor, light |
Ex. 1, 4 pp. 32-33 |
Ex. 3, 4 (b) pp. 32-33 Ex. 2-4 pp. 34-35 |
Vocabularydictation Ex. 2 p. 32 |
Ex. 4 p. 33 |
Ex. 5 p. 33 Ex. 5 p. 35 |
|
|||||
9 |
|
Вільний час після уроків. Розвиток навичок читання. |
|
Todosports, todoone’shomework, toplaygames, toride a bike, toskip, towatch TV, togotothecinema / theatre, tobeoutdoors / indoors |
Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37 |
Vocabu-larydictation |
Ex. 2 p. 37 |
Ex. 1 p. 36 (test) Ex.5 p. 37 |
|||||||
10 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Школа" |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Ex. 3 p. 38 |
Ex. 5 p. 39 |
Vocabu-larydictation Ex. 2, 3 p. 38 |
Ex. 4 p. 39 |
Ex.5 p. 39
|
|
||||||
|
Тема 3: Я, моя сім’я та друзі |
|||||||||||||||
11
|
|
Моя сім’я. Сім’я мого друга/ подруги. Розвиток навичок письма. |
Вміти: приві-татися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьківнази-ватикогось / щось; запи-тувати /пові-домляти про вік; запи-тувати /пові-домляти про місцепрожи-вання |
This is my That is my These are my… Those are my… What’s your mother’s / father’s name? Where does he / she work? |
Grandpa-rents, a grandma, a grandpa, a grandson, a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin Hospital, farm, school.. |
Ex. 1, 3 p. 40-41 |
Ex. 2 p. 41
|
Ex. 4 p. 41
Vocabu-lary dictation |
Ex. 1 p. 40 Ex. 1 p. 42 |
Ex. 5 p. 41,
Ex. 5 p. 43 |
|
|||||
|
||||||||||||||||
12 |
|
Моє родинне дерево. Вік Професії членів моєї родини. Навчання аудіювання. |
How old are you / is he / she? What does the (profession) usually do? What’s your / his / her job? |
Nephew, niece Numerals Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook.. |
Ex. 3 p. 45 Ex. 1-2 p. 46
|
Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45 Ex. 1-4 pp. 48-49 |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 5 p. 47 |
Ex. 5 p. 45 Ex. 5 p. 49 |
|||||||
13 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми " Я, моя сім’я та друзі " |
|
|
Ex. 1p. 52 |
Ex. 3 p. 53 |
Ex. 1, 2 p. 54 |
Ex. 2, 3p. 52, 54 |
Ex. 5 p. 53
|
|||||||
14 |
|
Контроль сформованості навичок читання. Контроль сформованості навичок письма. |
||||||||||||||
15 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання. Контроль сформованості навичок говоріння. |
||||||||||||||
16 |
|
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення та систематизація знань. |
||||||||||||||