Календарно-тематичне планування для 3 класу І семестр

Про матеріал

Календарне планування з англійської мови для 3 класу 1 година на І семестр для учнів із ЗПР за підручником Несвіт з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

 

Тема уроку

Мовленнєві

функції

Фонетичний матеріал

 

Лексичний матеріал

 

 

Ауді-юван-ня

 

Мовлення

 

Письмо

 

Читання

 

Домашнє

завдання

 

 

Тема 1: Природа.

1

 

 

Знову до школи. Природа. Пори року. Введення нових лексичних одиниць.

Вміти: приві-татися; прощатися; представи-ти себе /друга /  батьків називати когось / щось; запитувати / пові-домляти про вік; запитувати / повідомля-ти про місце- проживання

 

 

Вміти: описувати погоду; розповідати про пори року; запиту-вати про погоду давати харак-теристику порам року / погодним явищам

Hello! Hi!

Nice to meet you.

Good morning. Nice to see you

What form are you in? Whatdoyoudo…?

What’s the weather like today?

It’s …

What season is it now?

It’s …

name,

Ann, Dan, Alex, Jane...

Ukraine, the USA

Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn.

Ex. 3 p. 9

Ex. 1 p. 10

Ex. 3, 4 pp.11

 

Ex. 5 p. 7

Ex.5 p.11

p.6

ex. 1, 2

Ex. 4 p.9

Ex. 2 p. 10

Ex. 2, 5 p. 6-7

Ex. 1 p. 10 (learn)

 

 

2

 

Погода. Розвиток навичок усного мовлення.

Do you like…?

My favourite season is ..

Seasons, months, favourite,

 

Ex. 1 p. 12

Ex. 2, 4 p. 12-13

Vocabulary dictation

Ex. 3 p. 12

Ex. 1 p. 12 (test)

Ex. 5 p. 13

 

3

 

Моя улюблена пора року. Розвиток навичок читання.

What can you do in …?

My favourite season is ..

 

Seasons

Ex. 1, 4 p. 14

Ex. 2-4 pp. 14-15

Vocabulary dictation

 

Ex. 1 p. 14 (learn)

Ex. 5 p. 15

4

 

Погода в Україні та в світі. Розвиток навичок письма.

 

 

Ex. 1 p. 18

Ex. 1-3 pp. 18-19

Vocabulary dictation

Ex. 4 p. 19

Ex. 4-5 p. 19

 

5

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Природа"

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 1, 3 pp. 20-21

Ex. 1 p. 22

Ex. 2, 4 pp. 20-21

 

 

Ex. 3, 2 pp. 21-22

Ex. 5, 2 pp. 21-22

 

Тема 2:  Школа.

6

 

Школа. Робочий тиждень учня. Введення нових лексичних одиниць.

 

 

Вміти: давати елементарну характерис-тику шкіль-ним приладдям; розповідати та запиту-вати про речі в класі / діяльність під час уроків / після уроків;

.

What do / does you / he / she do on …?

 

Days of the week? Read, write, come to school, do sums and play, study, sing songs, jump, run

Ex. 1 p. 24

Ex. 2-3 pp. 24-25

Ex. 4 p. 25

Ex. 1 p. 24

Ex. 5 p. 25,

days of the week (test)

 

7

 

Шкільні предмети. Мій улюблений шкільний предмет Розвиток навичок усного мовлення.

What do / does you / he / she do on …?

Isit  a …? What is your favourite subject?

 

A pen, a bag, a pencil, a ruler, a rubber, a desk, a pencil-case, an exercise-book, a textbook, a diary A timetable, Reading, Maths, Ukrainian, Art, English, Music, PE, Nature Study

Ex. 1 p. 26

Ex. 3, 4 (b) pp. 26-27

Vocabularydictation

Ex. 2 p. 28

Ex. 1 p. 26 (test)

 

 

8

 

Речі в класі Мій клас. Розвиток навичок письма.

Вміти: давати елементарну харак-теристику та описувати класну кімнату

This is a …

That is a …

These   are …

Those are …

A wall, a  blackboard, a window, a table, a desk, a floor, light

Ex. 1, 4 pp. 32-33

Ex. 3, 4 (b) pp. 32-33 Ex. 2-4 pp. 34-35

Vocabularydictation

Ex. 2 p. 32

Ex. 4 p. 33

Ex. 5 p. 33 Ex. 5 p. 35

 

9

 

Вільний час після уроків. Розвиток навичок читання.

 

Todosports, todoone’shomework, toplaygames, toride a bike, toskip, towatch TV, togotothecinema / theatre, tobeoutdoors / indoors

Ex. 1 p. 36

Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37

Vocabu-larydictation

Ex. 2 p. 37

Ex. 1 p. 36 (test)

Ex.5 p. 37

10

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Школа"

 

Лексичний матеріал, вивчений за темою

Ex. 3 p. 38

 

 

 

Ex. 5 p. 39

Vocabu-larydictation

Ex. 2, 3 p. 38

Ex. 4 p. 39

 

 

Ex.5 p. 39

 

 

 

Тема 3: Я, моя сім’я та друзі

11

 

 

 

Моя сім’я. Сім’я мого друга/ подруги. Розвиток навичок письма.

 

Вміти: приві-татися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьківнази-ватикогось / щось; запи-тувати /пові-домляти про вік; запи-тувати /пові-домляти про місцепрожи-вання

This is my

That is my

These are my…

Those are my…

What’s your mother’s / father’s name?

Where does he / she work?

Grandpa-rents,

a grandma,

a grandpa,

a grandson,

a sister, a mother, a father, an aunt, an uncle, a cousin

Hospital, farm, school..

Ex. 1, 3 p. 40-41

Ex. 2 p. 41

 

 

 

 

Ex. 4 p. 41

 

 

 

Vocabu-lary dictation

Ex. 1 p. 40

Ex. 1 p. 42

 

 

Ex. 5 p. 41,

 

 

 

 

Ex. 5 p. 43

 

 

12

 

Моє родинне дерево.

Вік

Професії членів моєї родини. Навчання аудіювання.

How old are you / is he / she?

What does the (profession) usually do?

What’s your / his / her job?

Nephew, niece

Numerals

Professions: a teacher, a doctor, a farmer, a bus driver, a miner, a baker, a business-man, a cook, a policeman, to tech, to cook..

Ex. 3 p. 45

Ex. 1-2 p. 46

 

Ex. 1, 2, 4 pp. 44-45

Ex. 1-4 pp. 48-49

Ex. 1, 3 p. 48

Ex. 5 p. 47

Ex. 5 p. 45

Ex. 5 p. 49

13

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми " Я, моя сім’я та друзі "

 

 

Ex. 1p. 52

Ex. 3 p. 53

Ex. 1, 2 p. 54

Ex. 2, 3p. 52, 54

Ex. 5 p. 53

 

14

 

Контроль сформованості навичок читання.

Контроль сформованості навичок письма.

15

 

Контроль сформованості навичок аудіювання.

 Контроль сформованості навичок говоріння.

16

 

Аналіз контрольних робіт.

Узагальнення та систематизація знань.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
2497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку