Календарно – тематичне планування. 2019 р. Всесвітня історія. 11 клас (35 год.) рівень стандарту

Про матеріал
Календарно – тематичне планування. 2019 р. Всесвітня історія. 11 клас (35 год.) рівень стандарту підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування. 2019 р.

Всесвітня історія. 11 клас (35 год.)  рівень стандарту                                  підручник для

11 класу закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак.

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

Примітка

РОЗДІЛ 1. Облаштування повоєнного світу.

 

1

 

Риси Ялтинсько – Потсдамської системи міжнародних відносин. ООН. Практичне заняття. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.

 

2

 

 Початок Холодної війни.

 

 

РОЗДІЛ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.

 

3

 

Концепція постіндустріального суспільства.

 

4

 

Утвердження принципів громадянського суспільства.

 Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

 

5

 

Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків.

 

6

 

Об’єднання Німеччини.

 

7

 

Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС).

 

8

 

Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.

 

9

 

Урок узагальнення і контролю знань «Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства».

 

РОЗДІЛ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси.

 

10

 

Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку  Болгарії та Югославії.

 

11

 

Сталінська модель соціалізму та її втілення  Угорщині,  Румунії.

 

12

 

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі.

 

13

 

Сталінська модель соціалізму та її втілення в Чехословаччині. Практичне заняття. “Празька весна” 1968 р.

 

14

 

Урок узагальнення та контролю знань «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси».

 

15

 

Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”.

 

16

 

Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР.

 

17

 

“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Практичне заняття. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр.

 

18

 

Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.

 

19

 

 

 

Урок узагальнення та контролю знань «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси».

 

РОЗДІЛ 4. Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.

 

20

 

Японія. Повоєнне реформування держави.

 

21

 

Китай.

 

22

 

Утворення Індійської республіки та Пакистану.

 

23

 

Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема

 

24

 

Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Терористична діяльність.

 

25

 

Латинська Америка: особливості  розвитку країн регіону.

 

26

 

Деколонізація Африки. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.

 

27

 

Урок узагальнення і контролю знань «Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку».

 

РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини.

28

 

Динаміка Холодної війни.

 

29

 

Період “розрядки” в міжнародній політиці.

 

30

 

Проблема міжнародного тероризму.  Агресія Росії проти України в 2014 р.

 

РОЗДІЛ 6. Повсякденне життя і культура.

 

31

 

НТР. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства.

 

32

 

Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту

 

33

 

Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу.

 

34

 

Урок узагальнення і контролю знань «Міжнародні відносини». « Повсякденне життя і культура».

 

35

 

Підсумкове узагальнення

 

 

 

docx
Додано
6 вересня
Переглядів
2754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку