Календарно – тематичне планування. 2019 р.
Всесвітня історія. 11 клас (35 год.) рівень стандарту підручник для
11 класу закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак.
№
|
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
РОЗДІЛ 1. Облаштування повоєнного світу.
|
|||
1 |
|
Риси Ялтинсько – Потсдамської системи міжнародних відносин. ООН. Практичне заняття. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності. |
|
2 |
|
Початок Холодної війни.
|
|
РОЗДІЛ 2. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.
|
|||
3 |
|
Концепція постіндустріального суспільства. |
|
4 |
|
Утвердження принципів громадянського суспільства. Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу |
|
5 |
|
Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. |
|
6 |
|
Об’єднання Німеччини. |
|
7 |
|
Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). |
|
8 |
|
Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах. |
|
9 |
|
Урок узагальнення і контролю знань «Облаштування повоєнного світу. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства». |
|
РОЗДІЛ 3. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси.
|
|||
10 |
|
Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії. |
|
11 |
|
Сталінська модель соціалізму та її втілення Угорщині, Румунії. |
|
12 |
|
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі. |
|
13 |
|
Сталінська модель соціалізму та її втілення в Чехословаччині. Практичне заняття. “Празька весна” 1968 р. |
|
14 |
|
Урок узагальнення та контролю знань «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси». |
|
15 |
|
Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. |
|
16 |
|
Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР. |
|
17 |
|
“Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Практичне заняття. Роль лідерів у трансформаційних процесах у країнах Східної Європи на зламі 1980–1990-х рр. |
|
18 |
|
Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні. |
|
19
|
|
Урок узагальнення та контролю знань «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси». |
|
РОЗДІЛ 4. Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.
|
|||
20 |
|
Японія. Повоєнне реформування держави. |
|
21 |
|
Китай. |
|
22 |
|
Утворення Індійської республіки та Пакистану. |
|
23 |
|
Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема |
|
24 |
|
Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”. Терористична діяльність. |
|
25 |
|
Латинська Америка: особливості розвитку країн регіону. |
|
26 |
|
Деколонізація Африки. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст. |
|
27 |
|
Урок узагальнення і контролю знань «Країни Азії, Африки, Латинської Америки: вибір шляхів розвитку». |
|
РОЗДІЛ 5. Міжнародні відносини. |
|||
28 |
|
Динаміка Холодної війни. |
|
29 |
|
Період “розрядки” в міжнародній політиці. |
|
30 |
|
Проблема міжнародного тероризму. Агресія Росії проти України в 2014 р. |
|
РОЗДІЛ 6. Повсякденне життя і культура.
|
|||
31 |
|
НТР. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. |
|
32 |
|
Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту |
|
33 |
|
Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. |
|
34 |
|
Урок узагальнення і контролю знань «Міжнародні відносини». « Повсякденне життя і культура». |
|
35 |
|
Підсумкове узагальнення |
|