Урок "Створення нової системи міжнародних відносин"

Про матеріал
Тема. Створення нової системи міжнародних відносин Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про створення нової системи міжнародних відносин; створити умови для розуміння причин конфронтації у післявоєнні роки; проаналізувати причини створення ООН; розглянути Загальну декларацію прав людини; охарактеризувати нову систему міжнародних відносин; порівнювати дві системи, які виникли після війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власну думку; удосконалювати навички роботи з підручником та картами; формувати інтерес до вивчення теми. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  називати дати, пов’язані з темою уроку;  показувати на карті кордони країн після Другої світової війни;  застосовувати та пояснювати на прикладах поняття та терміни;  характеризувати нову систему міжнародних відносин;  аналізувати причини створення ООН, двох систем, які виникли після війни;  висловлювати власну думку щодо значення прав людини. Тип уроку: комбінований. Обладнання: підручник, історичні карти, відеоматеріали, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд до теми.
Перегляд файлу

Конспект уроку

з всесвітньої історії

для 11-го класу

Підготувала учитель історії

КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.»

 Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Створення нової системи міжнародних відносин

Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про створення нової системи міжнародних відносин; створити умови для розуміння причин конфронтації у післявоєнні роки; проаналізувати причини створення ООН; розглянути Загальну декларацію прав людини; охарактеризувати нову систему міжнародних відносин; порівнювати дві системи, які виникли після війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власну думку; удосконалювати навички роботи з підручником та картами; формувати інтерес до вивчення теми.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  • називати дати, пов’язані з темою уроку;
  • показувати на карті кордони країн після Другої світової війни;
  • застосовувати та пояснювати на прикладах поняття та терміни;
  • характеризувати нову систему міжнародних відносин;
  • аналізувати причини створення ООН, двох систем, які виникли після війни;
  • висловлювати власну думку щодо значення прав людини.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, історичні карти, відеоматеріали, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд до теми.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Актуалізація опорних знань.
  1. Вправа «Шифрування».

а

б

в

г

ґ

д

е

є

ж

з

и

і

ї

й

к

л

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

н

о

п

р

с

т

у

ф

х

ц

ч

ш

щ

ь

ю

я

 

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

 

  1. 33 16 23 1 (Ялта)
  2. 20 19 23 22 6 1 17 (Потсдам)
  3. 15 19 18 25 7 21 7 18 27 12 33 (конференція)
  4. 22 23 1 16 12 18 (Сталін)
  5. 28 7 21 28 11 16 16 31 (Черчилль)
  6. 21 24 10 3 7 17 31 23 (Рузвельт)
  • Що об’єднує слова-відгадки?
  • Якою була основна мета даних конференцій?
  • Пригадайте, які головні рішення було прийнято на них та розподіліть їх у дві колонки.
  • 4-11 лютого 1945
  • 17 липня – 2 серпня 1946 р.
  • Й. Сталін, Г. Трумен, В. Черчилль.
  • Й. Сталін, Ф. Рузвельт, В. Черчилль.
  • участь СРСР у війні проти Японської імперії 
  • кордони Польщі на сході по лінії Керзона з незначними відхиленнями на користь Польщі
  • схвалено принцип розчленування Німеччини, її окупаційного режиму та репарацій
  • затверджено принцип одноголосності постійних членів Ради Безпеки ООН у засадничих справах (право «вето» великих держав).
  • програма «чотирьох Д» — денацифікація, демілітаризація, демократизація, декартелізація
  • розподіл флоту Третього Рейху між СРСР, США та Великою Британією;
  • передача Радянському Союзу міста Кенігсберг (Калінінград) і суміжної з ним території;
  • заснування Ради міністрів закордонних справ п'яти держав (СРСР, США, Великої Британії, Франції та Республіки Китай).
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Робота в малих групах.
  • Групи отримують пазли.
  • Зберіть зображення. Що ви отримали?

E:\Работа\Підготовка до уроків\11 клас\Всесвітня історія\1. Облаштування повоєнного світу\1. Створення нової системи міжнародних відносин\USA.jpg E:\Работа\Підготовка до уроків\11 клас\Всесвітня історія\1. Облаштування повоєнного світу\1. Створення нової системи міжнародних відносин\Без названия.png

  • Що вам відомо про роль цих держав у формуванні післявоєнного світу?
    Сьогодні ми довідаємося, які саме відносини були між цими країнами та визначимо їх роль у формуванні міжнародних відносин після Другої світової війни.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота в малих групах.
  • Опрацюйте матеріал підручника та виконайте завдання.

1-ша група – складіть план до тексту.

2-га група – складіть 7 запитань до тексту.

3-тя група – випишіть прикметники, іменники та дієслова, що передають головний зміст прочитаного.

  1. Робота в парах.
  • Опрацюйте матеріал підручника на с. та заповніть схему.

E:\Работа\Підготовка до уроків\11 клас\Всесвітня історія\1. Облаштування повоєнного світу\1. Створення нової системи міжнародних відносин\Рисунок1.png

(Причини переходу від співробітництва до конфронтації).

  1. Робота зі схемою.
  • Розгляньте схему.
  • Пригадайте, коли було створено ООН? (24 жовтня 1945 р.)
  • Визначте завдання ООН. (збереження миру та безпеки, захист прав людини, підтримання поваги до міжнародних зобов’язань держав і сприяння розвитку народів світу)
  • Визначте головні завдання кожної структури ООН. E:\Работа\Підготовка до уроків\11 клас\Всесвітня історія\1. Облаштування повоєнного світу\1. Створення нової системи міжнародних відносин\Screenshot_2019-09-08-21-59-00-702_cn.wps.moffice_eng.png

E:\Работа\Підготовка до уроків\11 клас\Всесвітня історія\1. Облаштування повоєнного світу\1. Створення нової системи міжнародних відносин\Screenshot_2019-09-08-21-59-26-974_cn.wps.moffice_eng.png

  1. Робота в парах.
  • Опрацюйте текст підручника та виконайте завдання.
  1. Виправте помилки.

Редакційний комітет з прав людини складався з 15 осіб. Його очолила Елеонора Гардінг. Робота над документом тривала понад 5 років. Загальну декларацію прав людини було прийнято 20 грудня 1958 р. Документ  складався з 35 статей, що стали основою міжнародних договорів. Загальна декларація прав людини увійшла до Книги рекордів Гіннеса, як документ, до якого найчастіше вносять поправки.

  1. Складіть три запитання до тексту.
  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Бесіда за запитаннями підручника.
  1. Підсумки уроку.
  1. Вправа «Займи позицію».
  • Займіть свою позицію щодо стосунків США та СРСР у післявоєнний період.
  1. Інструктаж з домашнього завдання.
  1. Опрацювати матеріал підручника.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сидорук Ольга Євгеніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2019
Переглядів
6547
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку