Конспект уроку
з всесвітньої історії
для 11-го класу
Підготувала учитель історії
КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.»
Вистороп Тетяна Василівна
Тема. Створення нової системи міжнародних відносин
Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про створення нової системи міжнародних відносин; створити умови для розуміння причин конфронтації у післявоєнні роки; проаналізувати причини створення ООН; розглянути Загальну декларацію прав людини; охарактеризувати нову систему міжнародних відносин; порівнювати дві системи, які виникли після війни; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власну думку; удосконалювати навички роботи з підручником та картами; формувати інтерес до вивчення теми.
Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник, історичні карти, відеоматеріали, роздатковий матеріал, ілюстративний ряд до теми.
Хід уроку
а |
б |
в |
г |
ґ |
д |
е |
є |
ж |
з |
и |
і |
ї |
й |
к |
л |
м |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
н |
о |
п |
р |
с |
т |
у |
ф |
х |
ц |
ч |
ш |
щ |
ь |
ю |
я |
|
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
|
1-ша група – складіть план до тексту.
2-га група – складіть 7 запитань до тексту.
3-тя група – випишіть прикметники, іменники та дієслова, що передають головний зміст прочитаного.
(Причини переходу від співробітництва до конфронтації).
Редакційний комітет з прав людини складався з 15 осіб. Його очолила Елеонора Гардінг. Робота над документом тривала понад 5 років. Загальну декларацію прав людини було прийнято 20 грудня 1958 р. Документ складався з 35 статей, що стали основою міжнародних договорів. Загальна декларація прав людини увійшла до Книги рекордів Гіннеса, як документ, до якого найчастіше вносять поправки.