Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Smart junior 2 Malkogianni - Mitchell

Про матеріал
Календарно тематичне планування 2024 ІІ семестр Smart junior 2 Malkogianni - Mitchell , містить змістовні лінії, очікувані результати, дати
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків

англійської мови в 2класі

за підручником Г.М. Мітчел  «Smart junior 2»

ІІ семестр 2024 року 

Кількість годин на тиждень : 3

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

ТЕМА. Природа (13 год.)

49

15.01

Дика природа. Введення нових ЛО теми.

Вказувати кількість предметів

Розпізнавати слова на позначення у супроводі малюнків

parrot, monkey, hippo, animals (p. 52)

 

How many…?

 

Ѵ

 

 

 

 

Вивч. слова

 

50

17.01

Тварини. Активізація ЛО теми.

Ставити та відповідати на запитання

Ставить та відповідає на запитання про тварин

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

I can see …

Plural of nouns

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex. 1, p. 41

 

51

18.01

Коді, який може розмовляти. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини

swim, run, talk, fly (p. 54)

Can you ...?

can’t = cannot

Yes, I can

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

 

WB ex. 2, p. 42

 

52

22.01

Що ти можеш робити? Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо можливостей людини в парі

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 3, p. 42

 

53

24.01

Дикі тварини. Введення і активізація ЛО теми.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

elephant, penguin, crocodile, jump (p. 56)

It can …

It can’t …

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1, p. 43

 

54

25.01

Що вміють робити тварини. Розвиток навичок говоріння.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного  матеріалу з попер. уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 43

 

55

29.01

Можуть леви бігати? Вдосконалення комунікат навичок.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

climb, lion, zebra, leg, tail, tree, giraffe (pp. 58-59)

Повторення граматичного  матеріалу з попер.уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1, p.44

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

56

31.01

Моя улюблена тварина. Розвиток навичок письма.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати 3 речення про улюблену тварину

 

57

01.02

Лісові тварини. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом тварин

 

bison, horn, teeth, dive, beaver (p. 60)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 44

 

58

05.02

Хто живе в лісі. Вдосконалення навичок читання.

Описувати тварини

Продукує короткі речення на знайому тему

bear, river (p. 61)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2, p. 45

 

59

07.02

Дикі тварини. Узагальнення вивченого.

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1-2, p. 46-47

 

60

08.02

Моя улюблена дика тварина. Повторення.

 

Описувати тварини

Продукувати короткі фрази з описом можливостей тварин

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

Розповідати про улюблену тварину

 

61

12.02

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 104)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /ʌ/

Вміти розпізнавати звук /ʌ /

duck, jumper, under

(p. 104)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.49

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (14 год.)

62

14.02

Це моє місто. Введення нових ЛО теми.

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

pet shop, toy shop, school, park (p. 64)

There is a …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1, p.50

 

63

15.02

Карта міста. Закріплення ЛО теми. 

Називати місця у місті

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Project work

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

64

19.02

Місця у місті. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

supermarket, hospital, cinema, police station (p. 66)

There are…

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.2 p.51

 

65

21.02

Місто, в якому я живу. Вдосконалення навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Намалювати своє місто

 

66

22.02

Прогулянка містом. Розвиток навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

restaurant, playground, zoo (p. 68)

Is there…?

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.52

 

67

26.02

Що можна відвідати в твоєму місті.

Розвиток діалогічного мовлення.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити діалог

 

68

28.02

Моє місто. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.53

 

69

29.02

Місто, де я народився. Розвиток навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Написати про своє місто

 

70

04.03

Київ – столиця України. Вдосконалення навичок письма.

 

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

church, garden, theatre, door, museum (p. 72)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.54

 

71

06.03

Дорожні знаки. Розвиток навичок аудіювання та читання.

 

Надавати та виконувати вказівки

Go straight, turn right, stop, don’t turn right (p. 73)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 1 p.55

 

 

72

07.03

Мої улюблені місця в місті. Розвиток навичок говоріння.

Називати місця у місті

Ставити та відповідати на запитання щодо свого міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.56

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

73

11.03

Місця в місті. Вдосконалення навичок письма.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.3 p.57

 

 

74

13.03

Моє місто. Повторення вивченого.

Називати місця у місті

Продукувати короткі речення з описом міста

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.58

 

 

75

14.03

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 105)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/tʃ/, /ʃ/)

 

chimp, chair, peach, sheep, fish, shirt (p. 105)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.59

 

ТЕМА. Харчування (30 год.)

76

18.03

Яка твоя улюблена їжа? Введення нових ЛО теми.

Називати продукти

Розпізнавати слова на позначення продуктів у знайомому контексті

Meat, cheese, rice, tomato, sandwich (p. 77)

I like …

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.60

 

77

20.03

Моя улюблена їжа.

Розвиток навичок говоріння.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.60

 

78

21.03

За обідом. Продукти харчування. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати продукти

Продукувати короткі фрази та речення із зазначенням вподобань у харчуванні

chips, banana, pasta, milk, cereal, juice, tea  (p. 78)

I don’t like…

Do you like …?

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.61

 

79

01.04

Улюблені страви членів родини. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

Повторити вивчені слова

 

80

03.04

Повсякденні справи. Розвиток навичок читання.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

get up, go to school, go home, go to bed (p. 80)

What time do you…?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.62

 

 

 

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

 

Мовний інвентар

 

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

81

04.04

Мій робочий день. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.62

 

82

08.04

Мої щоденні справи. Вдосконалення навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо розпорядку

Продукувати короткі фрази та речення з описом розпорядку дня

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

 

 

Описувати свій робочий день

 

83

10.04

Здорове харчування. Розвиток навичок читання

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

Project work

Постер про здорове харчування

 

84

11.04

Національні страви. Вдосконалення навичок читання.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

cabbage, beetroot, fruit, sour cream (p. 84)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.63

 

85

15.04

В ресторані. Розвиток діалогічного мовлення.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

fish, soup, beans, bread, salad, chicken  (p. 85)

How much is/are …?

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.64

 

86

17.04

Моє меню. Розвиток навичок письма.

Описувати власне харчування

Продукувати короткі фрази з описом власного харчування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

 

Ѵ

Зробити своє власне меню

 

87

18.04

Мої улюблені страви. Розвиток монологічного мовлення.

 

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 2 p.66

 

88

22.04

Продукти харчування. Повторення вивченого.

Ставити та відповідати на питання щодо харчування

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1-2 p.67

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

89

24.04

Мої улюблені герої. Розвиток навичок читання. (p. 106)

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/θ/, / ð/)

 

thin, thirteen, teeth, this, that, mother (p. 106)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.68

 

90

25.04

Одяг. Введення нових ЛО теми..

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

jeans, T-shirt, dress, shirt (p. 88)

I am wearing …

You are wearing …

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.69

 

91

29.04

Хто я? Активізація ЛО теми.

Описувати одяг

Розпізнавати знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити пісню (p. 88)

 

92

01.05

Мій одяг. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати себе і описувати одяг

 

93

02.05

Предмети одягу. Розвиток навичок аудіювання.

Описувати людину

Продукувати прості речення з описом зовнішності людей

shorts, glasses, trainers

 (p. 90)

He’s wearing …

She’s wearing …

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.70

 

94

06.05

Одяг, який ми носимо. Розвиток навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати короткі речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.70

 

95

08.05

Одяг мого друга. Вдосконалення навичок говоріння.

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Намалювати свого друга

 

96

09.05

Традиційний одяг. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

jacket, socks, trousers, shirt (p. 92)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.71

 

 

97

13.05

Одяг різних країн світу. Вдосконалення навичок читання.

 

Описувати одяг

Продукувати прості речення з описом одягу людини

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.71

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

98

15.05

Пори року. Контроль аудіювання

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

spring, summer, autumn, winter (p. 94)

Is he/she wearing … ?

 

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1-2 p.72

 

 

99

16.05

Топ-модель та її одяг. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати короткі речення з описом одягу

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Project work

Створити топ-модель і описати її одяг

 

100

20.05

Моє хоббі. Контроль читання

Розповідати про професію

Продукувати короткі речення з описом професії

student, football, origami, paper animals (p. 96)

Повторення грам.матеріалу з попер. занять

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.2 p.73

 

 

101

22.05

Матеріал, з якого шиють одяг. Розвиток навичок говоріння.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

Продукувати речення з описом одягу людини

silk, wool, cotton (p. 97)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

WB ex.1 p.74

 

 

102

23.05

Опис одягу.

Контроль письма

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.75

 

 

103

27.05

Наш повсякденний одяг. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити та відповідати на запитання щодо одягу

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.77

 

 

104

29.05

Мої улюблені герої. (p. 106)

Контроль говоріння

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звук

(/aɪ/, / oʊ /)

white, kite, rice, home, rose, nose (p. 107)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1-2 p.78

 

 

105

30.05

Узагальнення знань з тем , вивчених за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.
  2. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.
  3. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.
  4. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

1