КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Підручник: Full Blast 3
2 Семестр
80
81 |
Module 4 The power of nature 4c Go wild! SB, p. 49 |
Описувати тварин |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple/Past Progressive Time clauses (when/while/as/as soon as) |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Опис малюнків у письмовій формі |
WB, p. 41, ex. D, E, F |
82
83
|
Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 50 |
Висловлювати свої враження |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення природних катастроф |
WB, p. 42, ex. A, B, С |
84 |
Виконання вправ |
Past Simple/Past Progressive Time clauses (when/while/as/as soon as) |
|
|
|
|||
85 |
|
|
|
|||||
86
87
|
Module 4 The power of nature 4d What a tragedy! SB, p. 51 |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Perfect Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 43, ex. D, E |
88
|
Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 52 |
Описувати емоції |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering) |
|
WB, p. 44, ex. A, B |
89
|
Module 4 The power of nature 4e Imagine that! SB, p. 53 |
Описувати події |
Розвивати здатність адекватного спілкування |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Написання історії |
WB, p. 44, ex. D |
90
91
|
Module 4 The power of nature Round-up SB, p. 54 |
Описувати події |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 45, ex. A, B, C, D |
92
|
Module 4 The power of nature Culture Page SB, pp. 55-56 |
Надавати необхідні відповіді |
Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається |
Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc |
|
Читання тексту та виконання завдань |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 46, ex. E, F, G, H |
93
|
Test 4 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
94 |
Module 5 Nowadays 5a Give me a call SB, pp. 57-58 |
Пропонувати щось |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
To go for, to come in handy, to be in a hurry, to give somebody a lift, to pick somebody up |
|
Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering the questions) |
Інсценування діалогів |
WB, p. 47, ex. A, B |
95
96 |
Module 5 Nowadays 5a Give me a call SB, p. 59 |
Просити дозволу |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/could/may/will/would |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 48, ex. C, D, E |
97
98 |
Module 5 Nowadays 5b Fitness and fun SB, p. 60 |
Аргументувати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To practice/ to work out, to take part/to take place, to win/ to beat, champions/athletes, prize/medal |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення здорового стилю життя |
WB, p. 49, ex. A, B, C |
99
100 |
Module 5 Nowadays 5b Fitness and fun SB, p. 61 |
Аргументувати власну точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ be able to |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в парах: обговорення видів бігу |
WB, p. 50, ex. D, E, F |
101
102 |
Module 5 Nowadays 5c Marvellous machines SB, p. 62 |
Аргументувати власну точку зору |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Domestic, industrial, fictional, intelligent, science household chores, music, sport etc. |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (answering questions) |
Групова дискусія |
WB, p. 51, ex. A, B, C |
103
104 |
Module 5 Nowadays 5c Marvellous machines SB, p. 63 |
Розпитувати з метою роз’яснення та надавати відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Passive Voice I |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (completing the sentences) |
Робота в парах: гра Guess the invention |
WB, p. 52, ex. D, E |
105 |
Module 5 Nowadays 5d Keep it green SB, p. 64 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Fuel, global, measures, decade, to charge, to reduce |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групове обговорення проблем довкілля |
WB, p. 53, ex. A, B |
106
107 |
Module 5 Nowadays 5d Keep it green SB, p. 65 |
Обмінюватись думками |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Passive Voice II |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table) |
Робота в парах: обговорення проблем довкілля та опис малюнків |
WB, p. 54, ex. С, D, E |
108
109 |
Module 5 Nowadays 5e Can you live without if? SB, p. 66 |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Harmful, helpful, careful, beautiful, harmless, helpless |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Групове обговорення ролі телебачення, його недоліків та переваг |
WB, p. 55, ex. A, B |
110
111 |
Module 5 Nowadays 5e Can you live without if? SB, p. 64 |
Надавати оцінку |
Давати оцінку |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту та виконання завдання (answering questions) |
Написання есе (advantage/disadvantage essay) |
WB, p. 55, ex. С |
112
113 |
Module 5 Nowadays Round-up |
Надавати оцінку |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F |
114 |
Test 5 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні Компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
115
116 |
Module 6 Night 6a What’s up there? SB, pp. 69-70 |
Надавати оцінку подіям та ситуаціям |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Telescope, astronomer, to prove, streak, meteoroid, surface, sunlight, eclipse |
|
Читання тексту та виконання завдання (true/false) |
Групова дискусія |
WB, p. 58, ex. A, B |
117
118 |
Module 6 Night 6a What’s up there? SB, p. 71 |
Розпитувати з метою роз’яснення та надавати інформацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
The article ‘the’ |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: заповнення таблиці |
WB, p. 59, ex. С, D |
119 |
Module 6 Night 6b A night out SB, p. 72 |
Висловлювати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To lose one’s way, to be on one’s way, by the way, to know one’s way around, to be in one’s way, the other way round |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences) |
Групова дискусія щодо проведення вільного часу |
WB, p. 60, ex. A, B |
120
121 |
Module 6 Night 6b A night out SB, p. 73 |
Аргументувати свою точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
So / neither / too / either |
Читання коротких діалогів та виконання завдання (filling in the gaps) |
Робота в групі: обговорення уподобань |
WB, p. 61, ex. С, D, E |
122
|
Module 6 Night 6c Spooky tales SB, p. 74 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Chain, skeleton, to terrify, to smash, scared, slippers, old-fashioned, to succeed |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘The Canterville Ghost’ та виконання завдання (completing the text) |
Групова дискусія |
WB, p. 62, ex. A, B |
123
|
Module 6 Night 6c Spooky tales SB, p. 74 |
Висловлювати припущення |
Знаходити та розуміти інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Full Infinitive |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Доповнення тексту |
WB, p. 62, ex. C |
124
125 |
Module 6 Night 6d Good night SB, p. 75 |
Обмінюватись думками |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To be aware of, to get used to, to catch up, behind the wheel, to make sense |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Feeling sleepy’ та виконання завдання |
Групове обговорення звичок, пов’язаних зі сном |
WB, p. 63, ex. A, B, C |
126
|
Module 6 Night 6d Good night SB, p. 76 |
Описувати ситуації та події |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
-ing form |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Опис сюжету власного сну у письмовій формі |
WB, p. 64, ex. D, E |
127
|
Module 6 Night 6e Let’s celebrate! SB, p. 77 |
Розповідати про свята |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Fireworks, lanterns, candles, streamers, masks, party poppers etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення свят |
WB, p. 65, ex. A |
128 |
Module 6 Night 6e Let’s celebrate! SB, p. 78 |
Описувати свято |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання тексту ‘Moon Festival’ та виконання завдання |
Опис свята у письмовій формі |
WB, p. 65, ex. B |
129
130 |
Module 6 Night Round-up SB, p. 80 |
Описувати свято, обмінюватись думками |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, p. 66, ex. A, B, C, D |
131 |
Module 6 Night Culture Page SB, pp. 81-82 |
Надавати відповіді |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Guide, department store, statue, landmark, skyscraper, midnight etc |
|
Читання тексту ‘New York City:Helicopter Ride’ |
Хоровий спів пісні; групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 67, ex. E, F, G |
132 |
Test 6 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
133 |
Module 7 Challenge 7a Solving crimes SB, pp. 83-84 |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Robbery/robber, shoplift/shoplifter, burglary/burglar, theft/thief, pickpocket/pickpocketing etc |
|
Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering questions) |
Групове обговорення детективних історій |
WB, p. 68, ex. A, B, C |
134 |
Module 7 Challenge 7a Solving crimes SB, p. 85 |
Розпитувати з метою роз’яснення інформації |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Subject-Object Questions |
Читання речень та виконання граматичного завдання |
Робота в групі: the Alibi Game |
WB, p. 69, ex. D, E, F |
135 |
Module 7 Challenge 7b DIY SB, p. 86 |
Висловлювати припущення |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To turn on, to turn over, to turn up, to turn off, to turn into, to turn down, to turn out |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (proving the sentences) |
Групове обговорення малюнку |
WB, p. 70, ex. A, B |
136 |
Module 7 Challenge 7b DIY SB, p. 87 |
Описувати дії |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reflexive pronouns |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Робота в парах: опис нещодавніх дій |
WB, p. 70, ex. С, D |
137 |
Module 7 Challenge 7c A friend in need SB, p. 88 |
Оцінювати стан речей |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
To borrow, asap, band, to suggest, to compete, to blame for, game console etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту-вікторини та виконання завдання |
Групове обговорення результатів вікторини |
WB, p. 71, ex. A, B, C |
138 |
Module 7 Challenge 7c A friend in need SB, p. 89 |
Запитувати та надавати пораду |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Conditional Sentences Type II |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написання листа другові |
WB, p. 72, ex. D, E |
139 |
Module 7 Challenge 7d Helping out SB, p. 90 |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Donation, to educate, tough, to treat, patient, extremely |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту ‘Doctors without borders’ та виконання завдання (answering the questions) |
Групове обговорення діяльності благодійних організацій |
WB, p. 73, ex. A, B |
140 |
Module 7 Challenge 7d Helping out SB, p. 91 |
Пропонувати щось |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Wish + Past Simple |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення варіантів покращення екологічної ситуації |
WB, p. 74, ex. C, D |
141 |
Module 7 Challenge 7e Good luck! SB, p. 92 |
Реагувати на пропозиції |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Contest, competition, audience, contestant, trick, skateboard, championship etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.) |
Групове обговорення постерів та реклам |
WB, p. 75, ex. A |
142 |
Module 7 Challenge 7e Good luck! SB, p. 93 |
Давати пораду |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Читання електронного листа та виконання завдання |
Написання відповіді на електронний лист |
WB, p. 75, ex. B |
143 |
Module 7 Challenge Round-up SB, p. 94 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
WB, pp. 76-77, ex. A, B, C, D, E, F, G |
144
|
Test 7 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Соціокультурні / Загальнонавчальні Компетенції |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє
Завдання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Аудіювання/ Читання |
Письмо/ Говоріння |
|||||
145 |
Module 8 Have a nice trip 8aWhat an adventure SB, pp. 95-96 |
Аргументувати власну точку зору |
Розуміти та знаходити нову інформацію |
Camping holiday, backpacking holiday, skiing trip, guided city tour, safari, holiday by the seaside |
|
Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення подорожей |
WB, p. 78, ex. A, B, C |
146
|
Module 8 Have a nice trip 8aWhat an adventure SB, p. 97 |
Розпитувати та надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (statements) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false) |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
WB, p. 79, ex. D, E |
147
148 |
Module 8 Have a nice trip 8b The great outdoors SB, p. 98 |
Надавати інформацію |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Steer clear, to talk nonsense, to be a good laugh, disgusting etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (answering questions) |
Групове обговорення проведення вільного часі |
WB, p. 80, ex. A, B, C |
149 |
Module 8 Have a nice trip 8b The great outdoors SB, p. 99 |
Робити презентацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (commands, requests) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Підготовка презентації |
WB, p. 81, ex. D, E |
150
151 |
Module 8 Have a nice trip 8c What went wrong? SB, p. 100 |
Аргументувати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
To miss a flight, to forget passport, to wait for a delayed train, to lose suitcase, to run out of money etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання (completing the blanks) |
Групове обговорення малюнків |
WB, p. 82, ex. A, B, C |
152
153 |
Module 8 Have a nice trip 8c What went wrong? SB, p. 101 |
Надавати оцінку ситуаціям |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Reported Speech (statements) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Робота в парах: обговорення поганого досвіду подорожей |
WB, p. 83, ex. D, E |
154
155 |
Module 8 Have a nice trip 8d Going abroad SB, p. 102 |
Висловлювати власну точку зору |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
To wave, to hug, to shake hands, to kiss, to nod, to bow |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 84, ex. A, B |
156
157 |
Module 8 Have a nice trip 8d Going abroad SB, p. 103 |
Надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Pronunciation (stress) |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах: обговорення мови жестів |
WB, p. 84, ex. С |
158
159 |
Module 8 Have a nice trip 8e Holiday plans SB, p. 104 |
Обмінюватись думками |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Обговорення рекламного повідомлення |
|
160
161 |
Module 8 Have a nice trip 8e Holiday plans 141SB, p. 105 |
Обмінюватись думками |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
|
Direct and indirect questions |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: рольова гра |
|
162
163 |
Module 8 Have a nice trip Round-up SB, p. 106 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читання та доповнення речень |
|
|
164 |
Module 8 Have a nice trip Culture Page SB, pp. 107-108 |
Аргументувати власну точку зору |
Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається |
Route, network of railways, luxurious, journey, unforgettable experience, freshwater |
|
Читання тексту та виконання завдання |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
|
166 |
Test 8 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
167 |
Final test |
|
Ефективно використовувати знання, отримані протягом року |
Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
168
|
Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
|
|
|
|
169
170 |
Контроль навичок читання Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
171 |
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
172 |
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
173 |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
174 |
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
175 |
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|