Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Full Blast 3 (5 годин) на II семестр Mitchell, H.Q. Матеріал стане у нагоді вчителям англійської мови, які працюють за підручниками видавництва MMPublication
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Підручник:   Full Blast 3

2 Семестр

 

80

 

 

81

Module 4

The power of nature

4c Go wild!

SB, p. 49

Описувати тварин

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple/Past Progressive

Time clauses (when/while/as/as soon as)

Читання речень та виконання граматичного завдання

Опис малюнків у письмовій формі

WB, p. 41, ex. D, E, F

82

 

83

 

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 50

Висловлювати свої враження

Уважно стежити за презентованою інформацією

To collapse, to destroy, to flood, homeless, rubble, to occur, to evacuate, to erupt, smoke, damage

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення природних катастроф

WB, p. 42, ex. A, B, С

84

Виконання вправ

Past Simple/Past Progressive

Time clauses (when/while/as/as soon as)

 

 

 

85

 

 

 

86

 

87

 

Module 4

The power of nature

4d What a tragedy!

SB, p. 51

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Perfect Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 43, ex. D, E

88

 

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 52

Описувати емоції

Уважно стежити за презентованою інформацією

Amazed/amazing, frightened/frightening, shocked/shocking, exhausted/exhausted, disappointed/disappointing, surprised/surprising

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (ordering)

 

WB, p. 44, ex. A, B

89

 

Module 4

The power of nature

4e Imagine that!

SB, p. 53

Описувати події

Розвивати здатність адекватного спілкування

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання

Написання історії

WB, p. 44, ex. D

90

 

91

 

Module 4

The power of nature

Round-up

SB, p. 54

Описувати події

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 45, ex. A, B, C, D

92

 

Module 4

The power of nature

Culture Page

SB, pp. 55-56

Надавати необхідні відповіді

Ознайомити з культурою країни, мова якої вивчається

Haggis, variety, chopstick, vitamin, ingredient, haggis, stomach etc

 

Читання тексту та виконання завдань

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 46, ex. E, F, G, H

93

 

Test 4

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

94

Module 5

Nowadays

5a Give me a call

SB, pp. 57-58

Пропонувати щось

Уважно стежити за презентованим матеріалом

To go for, to come in handy, to be in a hurry, to give somebody a lift, to pick somebody up

 

Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering the questions)

Інсценування діалогів

WB, p. 47, ex. A, B

95

 

 

96

Module 5

Nowadays

5a Give me a call

SB, p. 59

Просити дозволу

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/could/may/will/would

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 48, ex. C, D, E

97

 

 

98

Module 5

Nowadays

5b Fitness and fun

SB, p. 60

Аргументувати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To practice/ to work out, to take part/to take place, to win/ to beat, champions/athletes, prize/medal

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення здорового стилю життя

WB, p. 49, ex. A, B, C

99

 

 

100

Module 5

Nowadays

5b Fitness and fun

SB, p. 61

Аргументувати власну точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ be able to

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в парах: обговорення видів бігу

WB, p. 50, ex. D, E, F

101

 

 

 

102

Module 5

Nowadays

5c Marvellous machines

SB, p. 62

Аргументувати власну точку зору

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Domestic, industrial, fictional, intelligent, science household chores, music, sport etc.

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (answering questions)

Групова дискусія

WB, p. 51, ex. A, B, C

103

 

 

 

104

Module 5

Nowadays

5c Marvellous machines

SB, p. 63

Розпитувати з метою роз’яснення та надавати відповіді

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Passive Voice I

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання  (completing the sentences)

Робота в парах: гра Guess the invention

WB, p. 52, ex. D, E

105

Module 5

Nowadays

5d Keep it green

SB, p. 64

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

Fuel, global, measures, decade, to charge, to reduce

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групове обговорення проблем довкілля

WB, p. 53, ex. A, B

106

 

 

107

Module 5

Nowadays

5d Keep it green

SB, p. 65

Обмінюватись думками

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Passive Voice II

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the table)

Робота в парах: обговорення проблем довкілля та опис малюнків

WB, p. 54, ex. С, D, E

108

 

 

 

109

Module 5

Nowadays

5e Can you live without if?

SB, p. 66

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Harmful, helpful, careful, beautiful, harmless, helpless

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Групове обговорення ролі телебачення, його недоліків та переваг

WB, p. 55, ex. A, B

110

 

 

111

Module 5

Nowadays

5e Can you live without if?

SB, p. 64

Надавати оцінку

Давати оцінку

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту та виконання завдання (answering questions)

Написання есе (advantage/disadvantage essay)

WB, p. 55, ex. С

112

 

113

Module 5

Nowadays

Round-up

Надавати оцінку

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 56-57, ex. A, B, C, D, E, F

114

Test 5

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

115

 

 

116

Module 6

Night

6a What’s up there?

SB, pp. 69-70

Надавати оцінку подіям та ситуаціям

Знаходити та розуміти нову інформацію

Telescope, astronomer, to prove, streak, meteoroid, surface, sunlight, eclipse

 

Читання тексту та виконання завдання (true/false)

Групова дискусія

WB, p. 58, ex. A, B

117

 

 

118

Module 6

Night

6a What’s up there?

SB, p. 71

Розпитувати з метою роз’яснення та надавати інформацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

The article ‘the’

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: заповнення таблиці

WB, p. 59, ex. С, D

 

119

Module 6

Night

6b A night out

SB, p. 72

Висловлювати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

To lose one’s way, to be on one’s way, by the way, to know one’s way around, to be in one’s way, the other way round

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання діалогу та виконання завдання (proving the sentences)

Групова дискусія щодо проведення вільного часу

WB, p. 60, ex. A, B

120

 

121

Module 6

Night

6b A night out

SB, p. 73

Аргументувати свою точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

So / neither / too / either

Читання коротких діалогів та виконання завдання (filling in the gaps)

Робота в групі: обговорення уподобань

WB, p. 61, ex. С, D, E

122

 

 

Module 6

Night

6c Spooky tales

SB, p. 74

Обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Chain, skeleton, to terrify, to smash, scared, slippers, old-fashioned, to succeed

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘The Canterville Ghost’ та виконання завдання (completing the text)

Групова дискусія

WB, p. 62, ex. A, B

123

 

 

Module 6

Night

6c Spooky tales

SB, p. 74

Висловлювати припущення

Знаходити та розуміти інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Full Infinitive

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Доповнення тексту

WB, p. 62, ex. C

124

 

 

125

Module 6

Night

6d Good night

SB, p. 75

Обмінюватись думками

Уважно стежити за презентованою інформацією

To be aware of, to get used to, to catch up, behind the wheel, to make sense

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Feeling sleepy’ та виконання завдання

Групове обговорення звичок, пов’язаних зі сном

WB, p. 63, ex. A, B, C

126

 

 

 

Module 6

Night

6d Good night

SB, p. 76

Описувати ситуації та події

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

-ing form

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Опис сюжету власного сну у письмовій формі

WB, p. 64, ex. D, E

127

 

 

Module 6

Night

6e Let’s celebrate!

SB, p. 77

Розповідати про свята

Знаходити та розуміти нову інформацію

Fireworks, lanterns, candles, streamers, masks, party poppers etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення свят

WB, p. 65, ex. A

128

Module 6

Night

6e Let’s celebrate!

SB, p. 78

Описувати свято

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання тексту ‘Moon Festival’ та виконання завдання

Опис свята у письмовій формі

WB, p. 65, ex. B

129

 

 

130

Module 6

Night

Round-up

SB, p. 80

Описувати свято, обмінюватись думками

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, p. 66, ex. A, B, C, D

131

Module 6

Night

Culture Page

SB, pp. 81-82

Надавати відповіді

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Guide, department store, statue, landmark, skyscraper, midnight etc

 

Читання тексту ‘New York City:Helicopter Ride’

Хоровий спів пісні; групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 67, ex. E, F, G

132

Test 6

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

133

Module 7

Challenge

7a Solving crimes

SB, pp. 83-84

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Robbery/robber, shoplift/shoplifter, burglary/burglar, theft/thief, pickpocket/pickpocketing etc

 

Читання та прослуховування діалогів, виконання завдання (answering questions)

Групове обговорення детективних історій

WB, p. 68, ex. A, B, C

134

Module 7

Challenge

7a Solving crimes

SB, p. 85

Розпитувати з метою роз’яснення інформації

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Subject-Object Questions

Читання речень та виконання граматичного завдання

Робота в групі: the Alibi Game

WB, p. 69, ex. D, E, F

135

Module 7

Challenge

7b DIY

SB, p. 86

Висловлювати припущення

Знаходити та розуміти нову інформацію

To turn on, to turn over, to turn up, to turn off, to turn into, to turn down, to turn out

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (proving the sentences)

Групове обговорення малюнку

WB, p. 70, ex. A, B

136

Module 7

Challenge

7b DIY

SB, p. 87

Описувати дії

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reflexive pronouns

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Робота в парах: опис нещодавніх дій

WB, p. 70, ex. С, D

137

Module 7

Challenge

7c A friend in need

SB, p. 88

Оцінювати стан речей

Усвідомлювати мету поставленого завдання

To borrow, asap, band, to suggest, to compete, to blame for, game console etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту-вікторини та виконання завдання

Групове обговорення результатів вікторини

WB, p. 71, ex. A, B, C

138

Module 7

Challenge

7c A friend in need

SB, p. 89

Запитувати та надавати пораду

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Conditional Sentences Type II

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написання листа другові

WB, p. 72, ex. D, E

139

Module 7

Challenge

7d Helping out

SB, p. 90

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Donation, to educate, tough, to treat, patient, extremely

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту ‘Doctors without borders’ та виконання завдання (answering the questions)

Групове обговорення діяльності благодійних організацій

WB, p. 73, ex. A, B

140

Module 7

Challenge

7d Helping out

SB, p. 91

Пропонувати щось

Знаходити та розуміти нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Wish + Past Simple

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення варіантів покращення екологічної ситуації

WB, p. 74, ex. C, D

141

Module 7

Challenge

7e Good luck!

SB, p. 92

Реагувати на пропозиції

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Contest, competition, audience, contestant, trick, skateboard, championship etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (multiple choice act.)

Групове обговорення постерів та реклам

WB, p. 75, ex. A

142

Module 7

Challenge

7e Good luck!

SB, p. 93

Давати пораду

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

 

Читання електронного листа та виконання завдання

Написання відповіді на електронний лист

WB, p. 75, ex. B

143

Module 7

Challenge

Round-up

SB, p. 94

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

WB, pp. 76-77, ex. A, B, C, D, E, F, G

144

 

Test 7

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Соціокультурні /

Загальнонавчальні

Компетенції

Лінгвістичні  компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє

 

Завдання

Лексика

Граматика/ Фонетика

Аудіювання/ Читання

Письмо/ Говоріння

145

Module 8

Have a nice trip

8aWhat an adventure

SB, pp. 95-96

Аргументувати власну точку зору

Розуміти та знаходити нову інформацію

Camping holiday, backpacking holiday, skiing trip, guided city tour, safari, holiday by the seaside

 

Читання тексту та виконання завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення подорожей

WB, p. 78, ex. A, B, C

146

 

 

 

Module 8

Have a nice trip

8aWhat an adventure

SB, p. 97

Розпитувати та надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (statements)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (true/false)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

WB, p. 79, ex. D, E

147

 

 

 

148

Module 8

Have a nice trip

8b The great outdoors

SB, p. 98

Надавати інформацію

Уважно стежити за презентованою інформацією

Steer clear, to talk nonsense, to be a good laugh, disgusting etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування та читання діалогу та виконання завдання (answering questions)

Групове обговорення проведення вільного часі

WB, p. 80, ex. A, B, C

 

149

Module 8

Have a nice trip

8b The great outdoors

SB, p. 99

Робити презентацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (commands, requests)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Підготовка презентації

WB, p. 81, ex. D, E

150

 

 

151

Module 8

Have a nice trip

8c What went wrong?

SB, p. 100

Аргументувати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

To miss a flight, to forget passport, to wait for a delayed train, to lose suitcase, to run out of money etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання (completing the blanks)

Групове обговорення малюнків

WB, p. 82, ex. A, B, C

152

 

 

153

Module 8

Have a nice trip

8c What went wrong?

SB, p. 101

Надавати оцінку ситуаціям

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Reported Speech (statements)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Робота в парах: обговорення поганого досвіду подорожей

WB, p. 83, ex. D, E

154

 

 

155

Module 8

Have a nice trip

8d Going abroad

SB, p. 102

Висловлювати власну точку зору

Знаходити та розуміти нову інформацію

To wave, to hug, to shake hands, to kiss, to nod, to bow

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 84, ex. A, B

156

 

 

157

Module 8

Have a nice trip

8d Going abroad

SB, p. 103

Надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Pronunciation (stress)

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах: обговорення мови жестів

WB, p. 84, ex. С

158

 

 

159

Module 8

Have a nice trip

8e Holiday plans

SB, p. 104

Обмінюватись думками

Знаходити та розуміти нову інформацію

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Обговорення рекламного повідомлення

 

160

 

 

161

Module 8

Have a nice trip

8e Holiday plans

141SB, p. 105

Обмінюватись думками

Активно застосовувати засвоєний матеріал

 

Direct and indirect questions

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: рольова гра

 

162

 

 

163

Module 8

Have a nice trip

Round-up

SB, p. 106

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читання та доповнення речень

 

 

164

Module 8

Have a nice trip

Culture Page

SB, pp. 107-108

Аргументувати власну точку зору

Ознайомитись з культурою країни, мова якої вивчається

Route, network of railways, luxurious, journey, unforgettable experience, freshwater

 

Читання тексту та виконання завдання

Групове обговорення прочитаного матеріалу

 

166

Test 8

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

167

Final test

 

Ефективно використовувати знання, отримані протягом року

Узагальнення лексичного матеріалу, вживання у відповідному контексті

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

168

 

Підготовка до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

169

 

 

170

Контроль навичок читання

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

171

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

172

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

173

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

174

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

175

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
4437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку