Математика
За підручником Н. Листопад
( 5 годин на тиждень) 76 годин
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Прим. |
Тема 1. Повторення вивченого в 2 класі (19 годин ) |
|||
1. |
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
|
|
2. |
Грошові одиниці. Додавання і віднімання чисел частинами. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
3. |
Дія додавання та ії компоненти. Знаходження невідомого доданка. Година, час. |
|
|
4. |
Дія віднімання та ії компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
|
5. |
Дія віднімання та ії компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
|
|
6. |
Латинський алфавіт. Буквені та числові вирази. Периметр. Задачі на різницеве порівняння. |
|
|
7. |
Дужки і порядок дій у виразах. Периметр квадрата і прямокутника. Розв’язування задач з двома запитаннями. |
|
|
8. |
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
|
|
9. |
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
|
|
10. |
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. |
|
|
11. |
Ділення іменованих чисел. Зменшення числа у кілька разів. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. |
|
|
12. |
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
|
|
13. |
Зв’язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення на число 0. Обернені задачі. |
|
|
14. |
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. |
|
|
15. |
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
|
|
16. |
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. Сам. роб. |
|
С.р. |
17. |
Аналіз с. р. Робота над помилками. Закріплення знань з теми: «Додавання і віднімання чисел в межах 100». |
|
|
18. |
Діагностувальна робота. |
|
Д. р. |
19. |
Аналіз діагностувальної роботи .Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Додавання і віднімання чисел в межах 100». |
|
|
Тема 2. Табличне множення та ділення чисел 2-7. Частина числа. (19 годин) |
|||
20. |
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
|
|
21. |
Ціле, половина або одна друга. Утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
22. |
Таблиця множення числа 3.Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
23. |
Заміна додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Задача на знаходження остачі. |
|
|
24. |
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
|
|
25. |
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
|
|
26. |
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
27. |
Робота з даними таблиці. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
28. |
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
29. |
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язок рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. |
|
|
30. |
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язок рівнянь на знаходження невідомого доданка. |
|
|
31. |
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок – схеми. |
|
|
32. |
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язок рівнянь. |
|
|
33. |
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
34. |
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. |
|
|
35. |
Задачі з іменованими числами. Розв’язок рівнянь. С.р. |
|
С .р. |
36. |
Аналіз сам. роб. Робота над помилками. Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
|
|
38. |
Діагностувальна робота. |
|
Д. р. |
37. |
Заміна додавання множенням. Задачі на зведення до одиниці.. |
|
|
39. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Табличне множення та ділення чисел 2-7». |
|
|
Тема 3. Табличне множення та ділення чисел 8,9. Дроби. (18 годин) |
|
||
40. |
Таблиця множення і ділення числа на 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язок рівнянь. |
|
|
41. |
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Розв’язок рівнянь. |
|
|
42. |
Обчислення значень виразів. Периметр трикутника. Творча робота над задачами. |
|
|
43. |
Таблиця множення і ділення на 9. Робота з даними таблиці.. Порівняння виразів. |
|
|
44. |
Дії з іменованими числами. Робота з даними таблиці. |
|
|
45. |
Числовий відрізок. Розв’язок рівнянь. Задачі з буквеними даними. |
|
|
46. |
Буквені вирази. Розв’язок рівнянь. Задачі з буквеними даними. |
|
|
47. |
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
|
|
48. |
Числовий відрізок. Розв’язок рівнянь. Задачі на знаходження частини від числа. |
|
|
49. |
Переставний закон множення. Робота з даними таблиці.. Задачі з буквеними даними. |
|
|
50. |
Дроби. Читання та запис дробів. Поняття чисельник і знаменник дробу. Знаходження дробу числа. |
|
|
51. |
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
|
|
52. |
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
|
|
53. |
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язок рівнянь. |
|
|
54. |
Розв’язок рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. Сам. роб. |
|
С. р |
55. |
Аналіз с. р. Робота над помилками. Закріплення знань з теми: «Табличне множення та ділення чисел 8,9. Дроби.» |
|
|
56. |
Діагностувальна робота. |
|
Д. р. |
57. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Узагальнення знань з теми: «Табличне множення та ділення на 8, 9. Дроби». |
|
|
Тема 4. Трицифрові числа. ( 20 годин). |
|||
58. |
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
|
|
59. |
Нумерація чисел в межах 1000. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
|
|
60. |
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Утворення числа 200. |
|
|
61. |
Тисяча. Числа третього розряду. |
|
|
62. |
Одиниці довжини. Дії з іменованими числами. |
|
|
63. |
Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
|
|
64. |
Одиниці маси. Тонна, грам. Дії з іменованими числами. |
|
|
65. |
Лічба сотнями. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. |
|
|
66. |
Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел. Складені сюжетні задачі. |
|
|
67. |
Обчислення на основі нумерації трицифрових чисел. Задачі на спільну роботу. |
|
|
68. |
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
|
69. |
Час за годинником. Дії з іменованими числами. |
|
|
70. |
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Задача на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
|
|
71. |
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. . |
|
|
72. |
Розв’язок нерівностей зі змінною. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Сам. роб. |
|
С. р. |
73. |
Аналіз с .р. Робота над помилками. Розв’язок нерівностей. Дії з іменованими числами. |
|
|
74. |
Діагностувальна робота. |
|
Д. р. |
75. |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою Задачі геометричного змісту. |
|
|
76. |
Узагальнення знань з теми: «Трицифрові числа». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|