Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. Тема уроку. « Повторення вивченого ». ( ст. 137 )

Про матеріал
Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема урок. « Повторення вивченого ». ( ст. 137 ).. Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів за навчальний рік; закріпити знання табличних випадків множення та ділення; порівняти просту та складену задачі на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка; закріпити вміння знаходити невідомий компонент ділення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. « Повторення вивче-ного ». ( ст. 137 ) Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Добрий день! Хай гарно розпочнеться новий день!Вушка - прислухайтесь,Очки – придивляйтесь,Носик – глибше дихай,Ротик – посміхнись. Спинки - розправляйтесь,Ручки - піднімайтесь,Нумо до роботи. Дружно всі взялись!

Номер слайду 3

Наш настрій

Номер слайду 4

-Зняли тривоги! (струснулися декілька разів) - Проженемо помилки! (боксуємо у повітрі)

Номер слайду 5

Щоб нам було веселіше, разом з нами  будуть мандрувати забавні круглі істоти – герої улюбленого мультфільму дітей і дорослих « Смішарики» (Нюша, Кролик Крош, Іжачок, Лосяш, Совунья, Пін та іншими.

Номер слайду 6

Щоб робота була гарна,Треба вивести старанно. Кожну цифру, кожен штрих —Клас працює, клас притих.

Номер слайду 7

ЩОДЕННІ НОВИНИ Прийшов час тему уроку вам назвати ...

Номер слайду 8

ЩОДЕННІ НОВИНИ 1. Урок математики. Тема. «Повторення вивченого». ( ст. 137. )

Номер слайду 9

Урок без зупинки починається з каліграфічної хвилинки.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Математичний диктант 56 58 Класна робота. Каліграфічна хвилинка21 травня

Номер слайду 13

73 -19 4738665225495687243746 34265473

Номер слайду 14

Перевірка 54,28, 19, 47, 6, 30, 37, 68, 96, 5, 18, 27, 15, 7, 35, 54.

Номер слайду 15

Щоб дізнатися на скільки одне число Більше або менше від іншого, треба від більшого числа відняти менше. Пригадаємо!Усне опитування. Вправа « Мікрофон »

Номер слайду 16

У таблиці множення на число 9 сума цифр результату множення дорівнює числу 9 Завдання 1 Завдання 1

Номер слайду 17

Із числового ряду 27, 72, 18, 45, 63, 32, 54, 81, 36, 9 вилучили «зайве»Перевіркачисло 32 (не ділиться на 9)

Номер слайду 18

Завдання 2

Номер слайду 19

9 • 3 = 279 • 9 = 9 • (3 • 3) = (9 • 3) • 3 = = 27 • 3 = 27 + 27 + 27 = 81 Якщо множник збільшити (зменшити) у декілька разів, тоді добуток теж збільшиться (зменшиться) у стільки ж разів:

Номер слайду 20

9 • 2 = 18 9 • 6 = 9 • (2 • 3) = 18 • 3 = = 18 + 18 + 18 = 54

Номер слайду 21

ВЕСЕЛІ ОЧЕНЯТАВправи для очей

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Завдання 31) Квиток на трамвай коштує 7 гривень, а квиток на ав­тобус — 9 гривень. Скільки грошей треба заплатити за 3 квитки на трамвай і 4 квитки на автобус?

Номер слайду 24

Задача. На трамвай — ? грн., 3 кв. по 7 грн. На автобус — ? грн., 4 кв. по 9 грн. Всього — ? Розв’язання. Скільки всього грошей треба заплатити за трамвай?  7 • 3 = * (грн.) 

Номер слайду 25

2) Скільки всього грошей треба заплатити за автобус? 9 • 4 = * (грн.) 3) Скільки всього грошей треба заплатити? 21 + 36 = 57 (грн.) Відповідь: треба заплатити 57 гривень.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Задача2) У коробці є 2 ряди цукерок, по 9 цукерок у кожному ряді. З коробки взяли 7 цукерок. Скільки цукерок зали­шилося в коробці?

Номер слайду 28

Задача. Було — ? ц., 2 р. по 9 ц. Взяли — 7 ц. Залишилось — ? ц. Розв’язування1)Скільки цукерок було в коробці? 9 • 2 = * (ц.)2) Скільки цукерок зали­шилося в коробці? 18 – 7 = * (ц.)

Номер слайду 29

Відповідь: у коробці залиши-лось 11 цукерок.

Номер слайду 30

Дію множення перевіряємо дією ділення 9 • 3 = 27  перевірка   27 : 9 = 3      27 : 3 = 9

Номер слайду 31

Номер слайду 32

-- Під час формулювання яких правил у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

Номер слайду 33

Домашнє завдання Зошит 4 . «Працюю самостійно», № 5

Номер слайду 34

Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів за навчальний рік; закріпити знання табличних випадків множення та ділення; порівняти просту та складену задачі на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка; вдосконалювати навички додавання й віднімання чисел із переходом через розряд, табличного множення та ділення; закріпити вміння знаходити невідомий компонент ділення. Урок математики з учнями 2 – А класу за Програмою НУШ. Тема уроку. Тема уроку. « Повторення вивченого ». ( ст. 137 )

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 червня 2022
Переглядів
644
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку