Календарно тематичне планування

Про матеріал
Календарно тематичне планування з предмету ЯДС 3 кл НУШ І семестр за програмою О. Савченко (3 години на тиждень).
Перегляд файлу

                                            Я досліджую світ

        За підручником І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, Л. Пономарьової,

                                                      О. Антонова

                                        ( 3 години на тиждень)        46 годин

№ уроку

Зміст  навчального матеріалу

Дата

Прим.

                        Тема 1. Людина серед людей.  (10 годин)

1.

Школа. Правила шкільного розпорядку. Історія рідної школи. Збереження традицій.

 

 

2.

Ставлення до інших ( товаришування, спільна гра, праця, навчання у групах, у класі).

 

 

3.

Моральні норми: вирішення конфліктів мірним шляхом. Практичний блок: моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій.

 

 

4.

Небезпечні ситуації в школі. Практичний блок: обговорення правил поведінки,прийнятих у класі, школі.

 

 

5.

Небезпечні ситуації на вулиці.

 

 

6.

Сім’я. Склад сім’ї. Історія роду. Родинні стосунки між поколіннями. Практичний блок: моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї. Розподіл прав та обов’язків у сім’ї. Дозвілля в сім’ї.

 

 

7.

 Небезпечні ситуації вдома.

 

 

8.

Приватний громадський простір. Практичний блок: моделювання (інсценізація) поведінки у громадських місцях.

 

 

9.

Діагностувальна робота.

 

Д. р.

10.

 Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми: «Людина серед людей»..

 

 

 

Тема 2.   Дослідження природи.     ( 12 годин).

11.

Природа – частина навколишнього світу.

 

 

12.

Поняття про тіла та явища природи. Нежива і жива природа, зв’язок між ними. Явища природи ( листопад, туман, вітер, світанок).

 

 

13.

Дослідження природи. Значення дослідження природи.

 

 

14.

Джерела інформації про природу та способи ії представлення.

 

 

15.

Дослідження як джерело знань про природу. Практичний блок: дослідження властивостей речовин.

 

 

16.

Обладнання для вивчення природи. Основні кроки під час дослідження тіл і явищ природи.

 

 

17.

Спостереження. Практичний блок: вправлення у складанні плану спостереження.

 

 

18.

Вимірювання. Практичний блок: вправлення у проведенні вимірювань.

 

 

19.

Експеримент. Практичний блок: вправляння у складанні плану експерименту. Дослідження властивостей тіл неживої природи.

 

 

20.

Моделювання у вивчені природи. Практичний блок: вивчення природи за допомогою моделі водойм - акваріум.

 

 

21.

Діагностувальна робота.

 

Д. р.

22.

 Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми: «Дослідження природи».

 

 

 

Тема 3.  Нежива природа.     ( 12 годин).

23.

Нежива природа. Різноманітність тіл неживої природи. Властивості  тіл неживої природи. Практичний блок:      дослідження властивостей тіл неживої природи.

 

 

24

Уявлення про речовини. Властивості і  застосування речовин. Практичний блок: дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті.

 

 

25.

Вода в природі. Різноманітність водойм. Три стани води.

 

 

26.

Колообіг води в природі.

 

 

27.

Очищення води. Практичний блок: « Способи очищення води».

 

 

28.

Повітря. Властивості повітря. Практичний блок:  спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря.

 

 

29.

Гірські породи, їх властивості. Практичний блок:  порівняння властивостей  гірських порід.

 

 

30.

Корисні копалини:  види, використання  і  охорона. Практичний блок: ознайомлення з корисними копалинами.

 

 

31.

Ґрунт. Склад і утворення ґрунту.  Практичний блок: дослідження складу і властивостей ґрунту.

 

 

32.

Догляд за ґрунтом. Значення води, повітря і ґрунту в природі та діяльності людей, їх охорона.

 

 

33.

Діагностувальна робота.

 

 

34.

 Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань з теми: « Нежива природа». 

 

Д. р.

Тема 4.  Жива природа.    (12 годин).

35.

Організми – тіла живої природи. Різноманітність рослин.

 

 

36.

Дихання і живлення рослин.

 

 

37.

 Розмноження і розвиток рослин. Практичний блок: розмноження рослин частинами їхнього тіла.

 

 

38.

Розмноження квіткових рослин за допомогою кореня, стебла та листка. Практичний блок: спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частин рослини (насіння, бульба, живця, пагона).

 

 

39.

Середовище існування рослин. Пристосування рослин до умов існування. Практичний блок: виявлення пристосування рослин  до певних умов існування. Дослідження умов росту рослин.

 

 

40.

Тварини – організми. Середовище існування тварин. Практичний блок: виявлення пристосування тварин до способу життя.

 

 

41.

Комахи. Дихання, живлення, рух, розмноження, поведінка. Практичний блок: спостереження за поведінкою тварин.

 

 

42.

Риби. Земноводні. Плазуни.

Дихання, живлення, рух, розмноження.

 

 

43.

Птахи. Дихання, живлення, рух, розмноження. Практичний блок: спостереження за поведінкою тварин.

 

 

44.

Звірі. Дихання, живлення, рух, розмноження. Практичний блок: спостереження за поведінкою тварин.

 

 

45.

Діагностувальна  робота.

 

Д .р.

46.

 Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми: «Жива природа».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Чебан Тетяна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 червня 2022
Переглядів
2494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку