Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії 10 клас (2 години на тиждень- 70 - на рік ) . Підручник І.Я.Щупак.
Перегляд файлу

Календарне планування з всесвітньої історії

10  клас

(2 години на тиждень, 70 – на рік)

Всесвітня історія (рівень стандарту) : підруч. для 10 кл. закл.

загал. серед. освіти / І.Я.Щупак,2018

Тема

Дата

К-год.

Примітка

Розділ І. Передумови Першої світової війни. Війна та революції

 

  1.  

Початок «Великої війни». Стратегічні плани ворогуючих сторін.Воєнні кампанії та події 1915—1916 рр.

 

 

 

  1.  

Воєнні кампанії та події 1917—1918 рр.Навчальний проект:Будні війни

 

 

 

  1.  

Міжнаціональні конфлікти в умовах війни. Людина на фронті й у тилу.

 

 

 

  1.  

Російська революція 1917 р. та її вплив на перебіг війни.

 

 

 

  1.  

Брестський мирний договір Російської Соціалістичної Федеративної Радянської/Совєтської Республіки (РСФРР/РСФСР) з державами Четверного союзу, визнання Української Народної Республіки (УНР).

 

 

 

  1.  

Поразка Німеччини та її союзників.Розпад багатонаціональних імперій і утворення нових незалежних держав у Європі

 

 

 

  1.  

Практичне заняття: Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Передумови Першої світової війни. Війна та революції»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ ІІ. Облаштування повоєнного світу

 

  1.  

«14 пунктів» Вудро Вілсона. Паризька мирна конференція 1919 р. «Українське питання»  на Паризькій конференції

 

 

 

  1.  

Створення Ліги Націй. Мирні договори із союзниками Німеччини.

 

 

 

  1.  

Джерела нестабільності міждержавних відносин. Версальська система.

 

 

 

  1.  

Есе: Переможені й переможці у Великій війні:узгодження позицій

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу. « Облаштування повоєнного світу»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 3. Провідні держави світу в міжвоєнний період

 

  1.  

Сполучені Штати Америки. Зростання ролі США на міжнародній арені. Доба «проспериті». Велика депресія.

 

 

 

  1.  

«Новий курс» Франкліна Рузвельта, його складові та основні наслідки.

 

 

 

  1.  

Велика Британія. Особливості розвитку Великої Британії в 1920–1930-ті рр. Спроби реформування Британської імперії.

 

 

 

  1.  

Франція в 1920-1930-х роках.

 

 

 

  1.  

Навчальний проект:Геополітична ситуація в Європі у період між світовими війнами

 

 

 

  1.  

 Італія. Становище Італії після Першої світової війни. Корпоративна держава: ідея та реальність. Встановлення фашистського режиму.

 

 

 

  1.  

Німеччина. Листопадова революція та становлення Веймарської республіки. Повоєнне зближення Веймарської Німеччини та СРСР. Вплив світової економічної кризи в Німеччині на політичне життя країни. Прихід до влади нацистів. Нацистська расистська ідеологія та антисемітизм. Політична і соціально-економічна сутність нацизму.

 

 

 

  1.  

Радянський Союз. Союз Радянських/ Совєтських Соціалістичних Республік (Радянський/ Совєтський Союз, СРСР/СССР) як держава імперського типу. Військово-промислова модернізація. Ознаки та прояви тоталітарного режиму в СРСР/СССР.

 

 

 

  1.  

Виклики міжвоєнного часу. Європа від економічної стабільності до світової кризи. Запровадження державного регулювання соціально-економічних процесів.

 

 

 

  1.  

Громадянська війна в Іспанії.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття: «Тоталітарні режими: встановлення державного контролю над публічним життям і суспільною свідомістю»

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Провідні держави світу в міжвоєнний період»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи

 

  1.  

Відновлення Польської державності.Становлення Другої Річі Посполитої.

 

 

 

  1.  

Чехословацька республіка.

 

 

 

  1.  

Навчальний проект:Українська еміграція в Центрально-Східній Європі:політична діяльність і культурне життя

 

 

 

  1.  

Румунія в міжвоєнні роки. Королівська диктатура. Режим Йона Антонеску.

 

 

 

  1.  

Болгарія в міжвоєнний період. Політична нестабільність держави. Встановлення королівської диктатури.

 

 

 

  1.  

Угорська революція. Режим Горті в Угорщині.

 

 

 

  1.  

Утворення Королівства сербів, хорватів і словенців. Проголошення Югославії.

Становище національних меншин і міжнаціональні відносини у країнах регіону.

 

 

 

  1.  

Практична робота « Центрально-Східна Європа: вибір між демократією й авторитаризмом».

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Держави Центрально-Східної Європи»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 5. Держави Азії та Латинської Америки

 

  1.  

Китай. Національна революція та боротьба за владу між Комуністичною партією Китаю (КПК) і Гомінданом.

 

 

 

  1.  

 Індія.Розгортання антиколоніальної боротьби.

 

 

 

  1.  

Навчальний проект: Філософія ненасильства у визвольних рухах ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика.

 

 

 

  1.  

Есе: Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк, Махатма Ганді, Сунь Ятсен, Чан Кайші

 

 

 

  1.  

Країни передньої Азії . Розпад Османської імперії.Модернізація Туречччини та Ірану.Кемаль Ататюрк.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття: «Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів»

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Держави Азії та Латинської Америки»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 6. Передумови Другої світової війни

 

  1.  

Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, в Африці та Європі.

 

 

 

  1.  

Політика «умиротворення» агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: «аншлюс» Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт. 

 

 

 

  1.  

Підготовка СРСР до військового вторгнення в Європу.

 

 

 

  1.  

Навчальний проект: Ліга націй в умовах назрівання Другої світової війни:заходи задля збереження миру і причини неефективності.

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Передумови Другої світової війни»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 7. Друга світова війна

 

  1.  

Причини,характер,періодизація  Другої світової війни. Воєнні дії в середині 1941 — 1942 рр.

 

 

 

  1.  

Воєнні дії в другій половині 1942 — 1943 рр.Характеристика періодів війни

 

 

 

  1.  

Особливості окупаційного режиму у поневолених країнах. Рух Опору.Голокост

 

 

 

  1.  

Хід війни в 1943-1944 рр.Людина під час війни

 

 

 

  1.  

Есе «Стратегії виживання та моральний вибір у війні (досвід історичних та/або літературних героїв)».

 

 

 

  1.  

Практична робота «Примусова працяу Третьому Райху. Трагедія в’язнів нацистських концтаборів».

 

 

 

  1.  

 Завершення та підсумки Другої світової війни. Капітуляція нацистської Німеччини та її союзників.

 

 

 

  1.  

Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями.

Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни

 

 

 

  1.  

Навчальний проект: Друга світова в об’єктиві кінокамери\на сторінках літературних творів

 

 

 

  1.  

Узагальнення з розділу «Друга світова війна»

 

 

 

  1.  

Тематичний контроль

 

 

 

Розділ 8. Повсякденне життя та культура в першій половині ХХ століття

 

  1.  

Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей

 

 

 

  1.  

Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значущі здобутки науки та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух.

 

 

 

  1.  

Навччальний проєкт: Виставка творів у стилях модернізму (віртуальна екскурсія).

 

 

 

  1.  

Есе: Кіно: від наукового експерименту до мистецтва.

 

 

 

  1.  

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

  1.  

Узагальнення до курсу

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гура Ірина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Boiko Vadim
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. думік лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 вересня 2022
Переглядів
8131
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку