Календарно-тематичне планування
фізична культура
105 годин
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Ключові компетентності |
Очікувані результати та змістові лінії |
І семестр Ігри для активного відпочинку (7 год) |
||||
1. |
01.09 |
Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Загальнорозвивальні вправи з предметами. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність |
- контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 2.2]; - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; |
2. |
05.09 |
Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Рухлива гра «Білі ведмеді». |
||
3. |
07.09 |
Дихання під час виконання фізичних вправ. Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Рухлива гра «Чотири стихії». |
||
4. |
08.09 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
||
5. |
12.09 |
Загальнорозвивальні вправи в колі. Різні види ходьби і бігу. Рухлива гра «Зустрічна естафета». |
||
6. |
14.09 |
Загальнорозвивальні вправи з предметами. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». Рухлива гра «Гуси-лебеді». Рухлива гра «Повінь» |
||
7. |
15.09 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». Рухлива гра «Попади в ціль!» Рухлива гра «Зустрічна естафета»
|
||
Вправи для оволодіння навичками пересувань (14 год) |
||||
8. |
19.09 |
Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. «Човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність |
- має уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор; називає олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор; пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів [3 ФІО 2.2]; - добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту [3 ФІО 1.2]; - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; - володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2]; - виконує вправи з пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж; - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; |
9. |
21.09 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг «протиходом», «змійкою». Біг 30 м. Танцювальний крок «припадання». Рухлива гра «Команда швидконогих» |
||
10. |
22.09 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
||
11. |
26.09 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг із подоланням перешкод. Біг 30 м. Танцювальний крок «припадання». Вправи для профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Повінь» |
||
12. |
28.09 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування». Рухлива гра «Горішки» |
||
13. |
29.09 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Горішки» |
||
14. |
03.10 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
||
15. |
05.10 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба приставним кроком правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Біг 30 м. Рухлива гра на увагу |
||
16. |
06.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку. Біг “протиходом”. Біг 30м. Рухлива гра “Гуси-лебеді” |
||
17. |
10.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування». Рухлива гра «Повінь» |
||
18. |
12.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Біг «змійкою». Рухлива гра «Ямки» |
||
19. |
13.10 |
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
||
20. |
17.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Спритності – «човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
||
21. |
19.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Спритності – «човниковий» біг 4 х 9 м. Рухлива гра на увагу |
||
Стрибкові вправи (9 год) |
||||
22. |
20.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку» |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність |
- виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах [3 ФІО 1.3]; - у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” [3 ФІО 1.1]; - стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом“зігнувши ноги”; стрибки “у кроці” [3 ФІО 1.1]; - бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільнихкомандних цілей [3 ФІО 1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; - дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 3.2] - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; |
23. |
31.10 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із подоланням перешкод. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
||
24. |
02.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці». Естафети із стрибками |
||
25. |
03.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка» |
||
26. |
07.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень» |
||
27. |
09.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку» |
||
28. |
10.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Рухлива гра «Пень» |
||
29. |
14.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: “змійкою”. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця |
||
30. |
16.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця |
||
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (8 год) |
||||
31. |
17.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
|
- виконує вправи з великим м’ячем: елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками відгрудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою; елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиноюпідйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) [3 ФІО 1.3]; - застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу [3 ФІО 3.1]; - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; |
32. |
21.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
||
33. |
23.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
||
34. |
24.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Гречка» |
||
35. |
28.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
||
36. |
30.11 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яч, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціл. Ловіння м’яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара» |
||
37. |
01.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
||
38. |
05.12 |
Комплекс ЗРВ з м'ячами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Пень» |
||
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики (10 год) |
||||
39. |
07.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка). Рухлива гра «Запорожець на Січі» |
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність - спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
- спілкування державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя - екологічна компетентність - інноваційність
|
- розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; - виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи [3 ФІО 1.2]; - виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: гнучкості – рухи руками, ногами і тулубом з поступовимзбільшенням амплітуди рухів; вправи біля гімнастичної стінки:пружинясті нахили тулуба, махи ногами у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад, тримаючи гімнастичну палицю або скакалку; координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі; “човниковий “ біг 4 по 9 м [3 ФІО 1.2] - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; - виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; - добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; - вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2];
|
40. |
08.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Запорожець на Січі» |
||
41. |
12.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Найкраща пара» |
||
42. |
14.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори: із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
||
43. |
15.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі. Підтягування у висі лежачи. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Рухлива гра «Вгадай, чий голос?» |
||
44. |
19.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Естафети з елементами гімнастики |
||
45. |
21.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами. Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат. Естафети з елементами гімнастики |
||
46. |
22.12 |
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Запорожець на Січі» |
Учитель початкових класів
закладу загальної середньої освіти Наталія КІСЛІЦИНА
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні методичного об’єднання
вчителів початкових класів
(протокол від 01.09.2022 № 1)
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора
з навчально-виховної роботи
_______________ Ольга В’ЮННИК
_______________
_______________
_______________