Календарно тематичне планування
|
Зміст програмного матеріалу |
Дата |
К- ть год |
Види діяльності |
Очікувані результати навчально- пізнавальної діяльності учнів |
Міжпредметні зв’язки |
|
I семестр 16 год |
|
||||
1 |
Вступ. Постановка корпусу, рук і голови. Аеробіка. |
|
1 |
Ритмічні вправи та ігри. |
Розвиває ритмічний слух. Виконує ритмічні вправи, правильно ставить корпус/руки/голову. Розуміє користь рівної постави. Знає і виконує вправи для формування постави. |
Фізична культура. Музичне мистецтво.
|
2 |
Позиції рук і ніг. Основні елементи з танцю «Україна – це ти!». |
|
1 |
Позиції рук і ніг. Танцювальні кроки та рухи без музичного супроводу та з музичним супроводом. |
Удосконалює виконання танцювальних елементів. Знає назви, кількість та правильність виконання позицій рук і ніг. Знає особливості українського танцю, костюму, історії. |
Музичне мистецтво. Історія. |
3 |
Танець «Україна – це ти!» Поняття колона, лінія, коло. Аеробіка. |
|
1 |
Ритмічні вправи по колу. Простий танцювальний крок. Комбінація українського танцю. |
Музично виконує рухи з аеробіки. Знає, що таке колона, лінія, коло. Виконує танцювальну комбінацію. |
|
4 |
Підсумок знань та вмінь з танцю «Україна – це ти!». |
|
1 |
Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група). Танець. |
Володіє технічними елементами і танцювальними кроками. Знає танець «Україна – це ти!» Виконує рухові дії в рухливих/ танцювальних іграх. Аналізує власне виконання танцювальних вмінь, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення. |
|
5 |
Класичний тренаж біля опори. Preparation, demi plie, grand plie. |
|
1 |
Розминка в колі. Вправи класичного тренажу. |
Виконує demi plie, grand plie. Знає правила виконання вивчених вправ. Розуміє їх значення, знає український переклад. Демонструє техніку хореографічних вправ. |
|
6 |
Партерна гімнастика. Танцювальна композиція «Ірландська |
|
1 |
Вправи партерної гімнастики. Робота в парі. Вправи для розвитку рухливості стопи і еластичності |
Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності. Знає особливості ірландського танцю, костюму, історії. |
Фізична культура. Історія. |
|
полька». |
|
|
м’язів гомілки. Танцювальні руки і кроки з ірландського танцю. |
|
|
7 |
Позиції рук і ніг. Комбінація в парі. |
|
1 |
Фігурне марширування: двійками, четвірками. Крок з підскоком, галоп з правої і лівої ноги. |
Знає і розуміє основні складові і компоненти загальної фізичної і танцювальної підготовки. |
Фізична культура. |
8 |
Класичний тренаж. Аеробіка. |
|
1 |
Танцювальні кроки по діагоналі. Ритмічні вправи і танцювальні ігри в колі. |
Виконує вправи класичного тренажу. Вміє працювати в колективі. Виконує вправи та ігри зберігаючи задані малюнки (коло, діагональ). |
|
9 |
Підсумок знань та вмінь з танцю «Ірландська полька». |
|
1 |
Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група). Танець. |
Знає танець «Ірландська полька». Виконує рухові дії в рухливих/ танцювальних іграх. Аналізує власне виконання танцювальних вмінь, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення. |
|
10 |
Хіп-хоп. |
|
1 |
Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група). Удосконалення виконання вивчених рухів з даного танцю. |
Цікавиться фактами про хіп-хоп, його історією походження. Знає основні танцювальні кроки з даного танцю. Вміє пояснити правильність виконання однокласникам. |
Історія. |
11 |
Вправи біля станка battement tendu, battement tendu jete. Партерна гімнастика.
|
|
1 |
Вправи класичного тренажу на середині залу. Гра в парі – імпровізація під класичну музику з використанням вивчених вправ. Партерна гімнастика. |
Засвоює і вдосконалює виконання вивчених елементів класичного тренажу. Проявляє зацікавлення до вивчення хореографічних вправ. |
|
12 |
Танцювальна комбінація «Хіпхоп». Соте по І, ІІ, ІІІ, VI позиціях. |
|
1 |
Танець. Стрибки по позиціях. Гра «В річку гоп» в різних позиціях ніг, де учні діляться навпіл і стрибають навпроти свого суперника. |
Добре володіє технічними елементами танцювальної комбінації. Знає правила виконання соте – стрибків. |
|
13 |
Підсумок знань та вмінь з танцю |
|
1 |
Ритмічні вправи для розвитку пластики |
Аналізує власні знання, вміння та |
|
|
«Хіп-хоп». |
|
|
виконання. |
навички з танцю «Хіп-хоп». |
|
14 |
Port de bras біля станка і на середині залу. |
|
1 |
Вправи для зміцнення рук на середині залу. Танцювальна гра «Жива картина», де кожен учень доповнює рух іншого. |
Повторює вивчені рухи. Виконує фізичні/танцювальні вправи на уроці та у поза навчальний час |
Фізична культура. |
15 |
Класичний тренаж. Партерна гімнастика. |
|
1 |
Ритмічні вправи класичного тренажу для розвитку пластики виконання. Вправи партерної гімнастики в колі. |
Визначає та виконує, під керівництвом вчителя, фізичні та танцювальні вправи спрямовані на розвиток фізичних та танцювальних якостей. |
Фізична культура. |
16 |
Повторення і закріплення вивченого. Підсумковий урок. |
|
1 |
Повторення вивчених танців і елементів танцювального тренажу. Складання власної танцювальної композиції (соло/дует/тріо/група).
|
Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності. Усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю. |
|