Календарно тематичне планування "Хореографія 5 клас НУШ"

Про матеріал
Календарно тематичне планування "Хореографія 5 клас НУШ" для уроку хореографії. Виконала Ружевська Марія Федорівна, вчитель хореографії Класичної гімназії при ЛНУ ім. І. Франка.
Перегляд файлу

Календарно тематичне планування

Хореографія 5 клас (НУШ)

 

Зміст програмного матеріалу

Дата

К- ть год

Види діяльності

Очікувані результати навчально- пізнавальної діяльності учнів

Міжпредметні зв’язки

 

                                                                I семестр 16 год          

 

1

Вступ.  Постановка корпусу, рук і голови. Аеробіка.

 

1

Ритмічні вправи та ігри.

Розвиває ритмічний слух. Виконує ритмічні вправи, правильно ставить корпус/руки/голову. Розуміє користь рівної постави. 

Знає і виконує вправи для формування постави.

Фізична культура.  Музичне мистецтво.

 

 

2

Позиції рук і ніг.

Основні елементи з танцю «Україна – це ти!».

 

1

Позиції рук і ніг.

Танцювальні кроки та рухи без музичного супроводу та з музичним супроводом.

Удосконалює виконання танцювальних елементів. Знає назви, кількість та правильність виконання позицій рук і ніг.

Знає особливості українського танцю, костюму, історії.

Музичне мистецтво.

Історія.

 

3

Танець «Україна – це ти!» Поняття колона, лінія, коло.

Аеробіка.

 

1

Ритмічні вправи по колу. Простий танцювальний крок. Комбінація українського танцю. 

Музично виконує рухи з аеробіки. Знає, що таке колона, лінія, коло. Виконує танцювальну комбінацію.

 

4

Підсумок знань та вмінь з танцю

«Україна – це ти!».

 

1

Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група).

Танець.

Володіє технічними елементами і танцювальними кроками. Знає танець «Україна – це ти!» Виконує рухові дії в рухливих/ танцювальних іграх. Аналізує власне виконання танцювальних вмінь, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення.

 

5

Класичний тренаж біля опори. Preparation, demi plie, grand plie.

 

1

Розминка в колі. Вправи класичного тренажу.

Виконує demi plie, grand plie. Знає правила виконання вивчених вправ. Розуміє їх значення, знає український переклад. Демонструє техніку хореографічних вправ.

 

6

Партерна гімнастика. Танцювальна композиція «Ірландська

 

1

Вправи партерної гімнастики. Робота в парі.  Вправи для розвитку рухливості стопи і еластичності

Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності.

Знає особливості ірландського танцю, костюму, історії.

Фізична культура.

Історія.

 

 

полька».

 

 

м’язів гомілки.

Танцювальні руки і кроки з ірландського танцю.

 

 

7

Позиції рук і ніг.

Комбінація в парі.

 

1

Фігурне марширування: двійками, четвірками. Крок з підскоком, галоп з правої і лівої ноги.

Знає і розуміє основні складові і компоненти загальної фізичної і танцювальної підготовки.

Фізична культура.

8

Класичний тренаж. 

Аеробіка.

 

1

Танцювальні кроки по діагоналі. Ритмічні вправи і танцювальні ігри в колі.

Виконує вправи класичного тренажу. Вміє працювати в колективі. Виконує вправи та ігри зберігаючи задані малюнки (коло, діагональ).

 

9

Підсумок знань та вмінь з танцю «Ірландська полька».

 

1

Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група).

Танець.

Знає танець «Ірландська полька». Виконує рухові дії в рухливих/ танцювальних іграх. Аналізує власне виконання танцювальних вмінь, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення.

 

 

10

Хіп-хоп.

 

1

Рухливі танцювальні ігри на імпровізацію (в парі, тріо, група). 

Удосконалення виконання вивчених рухів з даного танцю.

Цікавиться фактами про хіп-хоп, його історією походження. Знає основні танцювальні кроки з даного танцю. Вміє пояснити правильність виконання однокласникам.  

Історія. 

11

Вправи біля станка battement tendu, battement tendu jete.

Партерна гімнастика.

 

 

1

Вправи класичного  тренажу на середині залу. Гра в парі – імпровізація під класичну музику з використанням вивчених вправ.

Партерна гімнастика.

Засвоює і вдосконалює виконання вивчених елементів класичного тренажу. Проявляє зацікавлення до вивчення хореографічних вправ.

 

12

Танцювальна комбінація «Хіпхоп». Соте по І, ІІ, ІІІ, VI позиціях.

 

1

Танець. Стрибки по позиціях. Гра «В річку гоп» в різних позиціях ніг, де учні діляться навпіл і стрибають навпроти свого суперника.

Добре володіє технічними елементами танцювальної комбінації. Знає правила виконання соте – стрибків. 

 

13

Підсумок знань та вмінь з танцю

 

1

Ритмічні вправи для розвитку пластики

Аналізує власні знання, вміння та

 

 

 

«Хіп-хоп».

 

 

виконання.

навички з танцю «Хіп-хоп».

 

14

Port de bras біля станка і на середині залу.

 

1

Вправи для зміцнення рук на середині залу. Танцювальна гра «Жива картина», де кожен учень доповнює рух іншого.

Повторює вивчені рухи.  Виконує фізичні/танцювальні вправи на уроці та у поза навчальний час

Фізична культура.

15

Класичний тренаж. Партерна гімнастика.

 

1

Ритмічні вправи класичного тренажу для розвитку пластики виконання. Вправи партерної гімнастики в колі. 

Визначає та виконує, під керівництвом вчителя, фізичні та танцювальні вправи спрямовані на розвиток фізичних та танцювальних якостей.

Фізична культура.

16

Повторення і закріплення вивченого.

Підсумковий урок.

 

1

Повторення вивчених танців і елементів танцювального тренажу. Складання власної танцювальної композиції

(соло/дует/тріо/група).

 

Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності. Усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю. 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Yurkiv Yulia
    Доброго дня, чи є на 2 семестр?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
2924
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку