Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування. Містить очікувані результати. До підручника Гільберг
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,

Природнича, соціальна і здоров'язбережувальна, громадянська,

історична галузі

І семестр – 47 год

№ п\п

Дата

Тема

Стр. у підр.

Ключові компетентності

Очікувані результати

РОЗДІЛ І «Я і моє оточення»

Тема 1 «Я і моя шкільна громада»

  1.  

01.09

Разом ми сильніші

4 - 7

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- математична грамотність;

- уміння навчатися впродовж життя

 

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- математична грамотність;

- уміння навчатися впродовж життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1];

- оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2];

- діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3];

- робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4];

- спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5];

- вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6];

- спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7]

- пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації [4 СЗО 1-2.1-1];

- моделює ситуації безпечної поведінки з побутовими приладами, речовинами [4 СЗО 1-2.1-2];

- моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти) [4 СЗО 1- 2.1-3]

- висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1];

- оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2];

- діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3];

- робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4];

- спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5];

- вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6];

- спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7]

- описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне [4 ГІО 2-7.1-2];

- обґрунтовує на прикладі власної родини важливість традицій [4 ГІО 2-7.1-3];

- виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою [4 ГІО 2-7.1-4];

- досліджує родинні та шкільні звичаї [4 ГІО 2-7.1-5]; - бере участь у підготовці класних і шкільних святкувань [4 ГІО 2-7.1-6]

- порівнює різні види стосунків між людьми (родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя) [4 СЗО2-4.4-3]

  1.  

02.09

Як люди взаємодіють у спільноті

9 - 11

  1.  

06.09

Як знайти друзів

14 - 15

  1.  

08.09

Як уникнути конфліктів. Правила дружби

16 - 18

  1.  

09.09

Які в дітей права та обов’язки

18 - 19

  1.  

13.09

Конвенція про права дитини

20 - 22

  1.  

15.09

Чи всі люди рівні

22 – 25

  1.  

16.09

Що таке справедливість

26 - 27

  1.  

20.09

Чому людині необхідний особистий простір

27 - 31

  1.  

22.09

Що об’єднує людей у суспільні групи

35 - 37

  1.  

23.09

Чи здатні люди змінювати суспільство

38 - 39

  1.  

27.09

Технічні винаходи суспільства

40 - 41

  1.  

29.09

Чому сім’я - найголовніше у нашому житті

46 - 48

  1.  

30.09

Що я знаю про історію свого роду

51 - 54

  1.  

04.10

Традиції моєї сім’ї

55 - 57

  1.  

06.10

Що таке сімейний добробут

58 - 61

  1.  

07.10

Як досягти мети

61 - 62

  1.  

11.10

Діагностувальна робота №1

 

РОЗДІЛ ІІ «Я І ПРИРОДА»

- висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1];

- оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2];

- діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3];

- робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4];

- спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5];

- вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6];

- спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7]

- пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації [4 СЗО 1-2.1-1];

- моделює ситуації безпечної поведінки з побутовими приладами, речовинами [4 СЗО 1-2.1-2];

- моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти) [4 СЗО 1- 2.1-3]

- пояснює, чому обрав / -ла певну проблему природничого змісту як дослідницьку [4 ПРО 1-1.1-2];

- прогнозує результат спостереження / досліду [ 4 ПРО 1- 1. 2-2];

- порівнює здобутий результат із припущенням [4 ПРО 1- 1.2-3];

- пояснює, навіщо необхідно визначати послідовність кроків у дослідженні [4 ПРО 1-1.3-3];

- добирає відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади [4 ПРО 1-1.3-4]

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг [4 ПРО 1-1.4-1]; - застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади [4 ПРО 1-1.4-2];

- встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи [4 ПРО 1-1.5-2];

- з’ясовує, за яких умов відбуваються зміни [4 ПРО 1-1.5-3];

- узагальнює результати досліджень [4 ПРО 1-1.5-4];

- формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній [1 ПРО 1- 4.2-1];

- знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її [4 ПРО 1- 4.2-2];

- добирає докази правильності суджень [4 ПРО 1-4.2-3]

 - порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо [4 ПРО1-4.3-1];

- узагальнює результати досліджень [4 ПРО 1-1.5-4];

- формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній [1 ПРО 1- 4.2-1];

- знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її [4 ПРО 1- 4.2-2];

- добирає докази правильності суджень [4 ПРО 1-4.2-3]

 - порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо [4 ПРО1-4.3-1];

- правильно використовує пристрої для пошуку і здобуття інформації природознавчого змісту [4 ПРО 1-2.1-1];

- самостійно добирає та поширює необхідну інформацію природознавчого змісту [4 ПРО 1-2.1-2];

- перевіряє достовірність інформації природничого змісту[4 ПРО 1-2.1-4]

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг [4 ПРО 1-1.4-1];

- спостерігає за об’єктами досліджень [4 ПРО 1-1.4-4];

- спостерігає за погодою [4 ПРО 1-1.4-5];

- досліджує воду, її три стани, властивості: температуру плавлення льоду та кипіння води [4 ПРО 1-1.4-6];

- досліджує воду як розчинник [4 ПРО 1-1.4-7];

- розрізняє розчинні й нерозчинні у воді речовини [4 ПРО 1- 1.4-8];

- досліджує ґрунт своєї місцевості, його склад (воду, пісок, глину тощо) [4 ПРО 1-1.4-9];

Тема 1 «Як людина досліджує природу»

  1.  

13.10

Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження

66 - 69

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- математична грамотність;

- уміння навчатися впродовж життя

  1.  

14.10

Як провести експеримент

70 - 72

  1.  

18.10

Як провести вимірювання

73 - 75

Тема 2 «Явища природи тіла і речовини»

 

  1.  

20.10

Які бувають явища природи

79 - 81

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- математична грамотність;

- уміння навчатися впродовж життя

  1.  

21.10

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються.

82 - 83

  1.  

01.11

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. (продовження)

84 - 85

  1.  

03.11

Де ховається вода

88 - 90

  1.  

04.11

Які властивості має вода

90 - 93

  1.  

08.11

Які речовини розчиняються у воді

94 - 96

  1.  

10.11

Чому вода потребує охорони

96 - 99

  1.  

11.11

Яка роль повітря у природі

99 - 103

  1.  

15.11

Які властивості має повітря

103 - 106

  1.  

17.11

Чому повітря потребує охорони

107 - 109

  1.  

18.11

Що таке гірські породи

113 - 114

  1.  

22.11

Як добувають корисні копалини.

Яке значення корисних копалин для людини

115 - 117

  1.  

24.11

Діагностувальна робота № 2

 

 

  1.  

25.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Чому ґрунт важливе тіло природи.

Чому ґрунти потребують охорони

121 - 122

Тема 3. Різноманітність рослин і тварин

 

  1.  

29.11

Які бувають рослини

127 - 129

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- екологічна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- математична грамотність;

- уміння навчатися впродовж життя

 

 

 

  1.  

01.12

Як розмножуються квіткові рослини

129 - 132

  1.  

02.12

Які умови потрібні для розвитку рослин

132 - 134

  1.  

06.12

Як виростити нову рослину без насіння

134 - 137

  1.  

08.12

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя

137 - 138

  1.  

09.12

Різноманітність культурних рослин. Значення культурних рослин

139 - 141

  1.  

13.12

Діагностувальна робота №3

 

  1.  

15.12

Аналіз діагностувальної роботи Яке значення грибів для природи

141 - 142

  1.  

16.12

Які гриби їстівні, а які отруйні

142 - 144

  1.  

20.12

Різноманітний світ тварин.

Хто чим живиться

144 - 146

  1.  

22.12

Як з’явилися свійські тварини

151 - 152

  1.  

23.12

Чому рослини і тварини потребують охорони

153 - 155

 

docx
Додано
26 вересня 2022
Переглядів
148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку