КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,
Природнича, соціальна і здоров'язбережувальна, громадянська,
історична галузі
І семестр – 47 год
№ п\п |
Дата |
Тема |
Стр. у підр. |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
РОЗДІЛ І «Я і моє оточення» |
|||||
Тема 1 «Я і моя шкільна громада» |
|||||
|
01.09 |
Разом ми сильніші |
4 - 7 |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність; - математична грамотність; - уміння навчатися впродовж життя
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність; - математична грамотність; - уміння навчатися впродовж життя
|
- висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1]; - оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2]; - діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3]; - робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4]; - спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5]; - вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6]; - спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7] - пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації [4 СЗО 1-2.1-1]; - моделює ситуації безпечної поведінки з побутовими приладами, речовинами [4 СЗО 1-2.1-2]; - моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти) [4 СЗО 1- 2.1-3] - висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1]; - оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2]; - діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3]; - робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4]; - спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5]; - вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6]; - спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7] - описує традиції і свята у своїй родині, традиції та свята своїх друзів / однокласників / земляків; виокремлює спільне і відмінне [4 ГІО 2-7.1-2]; - обґрунтовує на прикладі власної родини важливість традицій [4 ГІО 2-7.1-3]; - виявляє інтерес до власних традицій і традицій інших сімей / культур, ставиться до них із повагою [4 ГІО 2-7.1-4]; - досліджує родинні та шкільні звичаї [4 ГІО 2-7.1-5]; - бере участь у підготовці класних і шкільних святкувань [4 ГІО 2-7.1-6] - порівнює різні види стосунків між людьми (родинні зв’язки, дружні, ділові стосунки та подружнє життя) [4 СЗО2-4.4-3] |
|
02.09 |
Як люди взаємодіють у спільноті |
9 - 11 |
||
|
06.09 |
Як знайти друзів |
14 - 15 |
||
|
08.09 |
Як уникнути конфліктів. Правила дружби |
16 - 18 |
||
|
09.09 |
Які в дітей права та обов’язки |
18 - 19 |
||
|
13.09 |
Конвенція про права дитини |
20 - 22 |
||
|
15.09 |
Чи всі люди рівні |
22 – 25 |
||
|
16.09 |
Що таке справедливість |
26 - 27 |
||
|
20.09 |
Чому людині необхідний особистий простір |
27 - 31 |
||
|
22.09 |
Що об’єднує людей у суспільні групи |
35 - 37 |
||
|
23.09 |
Чи здатні люди змінювати суспільство |
38 - 39 |
||
|
27.09 |
Технічні винаходи суспільства |
40 - 41 |
||
|
29.09 |
Чому сім’я - найголовніше у нашому житті |
46 - 48 |
||
|
30.09 |
Що я знаю про історію свого роду |
51 - 54 |
||
|
04.10 |
Традиції моєї сім’ї |
55 - 57 |
||
|
06.10 |
Що таке сімейний добробут |
58 - 61 |
||
|
07.10 |
Як досягти мети |
61 - 62 |
||
|
11.10 |
Діагностувальна робота №1 |
|
||
РОЗДІЛ ІІ «Я І ПРИРОДА» |
- висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших та дослухаюсь до спільних рішень [4 СЗО 3-1.4-1]; - оцінює свої вчинки з позиції їхньої доброчинності [4 СЗО 3-1.4-2]; - діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики [4 СЗО 3-1.4-3]; - робить вибір, орієнтуючись на доброчинність, і пояснює його [4 СЗО 3-1.4-4]; - спілкується з дітьми іншої статі, демонструючи повагу, приязнь та щирість у стосунках [4 СЗО 3-1.4-5]; - вислуховує інших для підтримки та розуміння їхніх почуттів [4 СЗО 3-1.4-6]; - спілкується, щоб висловити свої емоції та вдячність [4 СЗО 3- 1.4-7] - пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації [4 СЗО 1-2.1-1]; - моделює ситуації безпечної поведінки з побутовими приладами, речовинами [4 СЗО 1-2.1-2]; - моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти) [4 СЗО 1- 2.1-3] - пояснює, чому обрав / -ла певну проблему природничого змісту як дослідницьку [4 ПРО 1-1.1-2]; - прогнозує результат спостереження / досліду [ 4 ПРО 1- 1. 2-2]; - порівнює здобутий результат із припущенням [4 ПРО 1- 1.2-3]; - пояснює, навіщо необхідно визначати послідовність кроків у дослідженні [4 ПРО 1-1.3-3]; - добирає відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади [4 ПРО 1-1.3-4] - проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг [4 ПРО 1-1.4-1]; - застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади [4 ПРО 1-1.4-2]; - встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи [4 ПРО 1-1.5-2]; - з’ясовує, за яких умов відбуваються зміни [4 ПРО 1-1.5-3]; - узагальнює результати досліджень [4 ПРО 1-1.5-4]; - формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній [1 ПРО 1- 4.2-1]; - знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її [4 ПРО 1- 4.2-2]; - добирає докази правильності суджень [4 ПРО 1-4.2-3] - порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо [4 ПРО1-4.3-1]; - узагальнює результати досліджень [4 ПРО 1-1.5-4]; - формулює проблему, визначає відоме і невідоме в ній [1 ПРО 1- 4.2-1]; - знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її [4 ПРО 1- 4.2-2]; - добирає докази правильності суджень [4 ПРО 1-4.2-3] - порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо [4 ПРО1-4.3-1]; - правильно використовує пристрої для пошуку і здобуття інформації природознавчого змісту [4 ПРО 1-2.1-1]; - самостійно добирає та поширює необхідну інформацію природознавчого змісту [4 ПРО 1-2.1-2]; - перевіряє достовірність інформації природничого змісту[4 ПРО 1-2.1-4] - проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг [4 ПРО 1-1.4-1]; - спостерігає за об’єктами досліджень [4 ПРО 1-1.4-4]; - спостерігає за погодою [4 ПРО 1-1.4-5]; - досліджує воду, її три стани, властивості: температуру плавлення льоду та кипіння води [4 ПРО 1-1.4-6]; - досліджує воду як розчинник [4 ПРО 1-1.4-7]; - розрізняє розчинні й нерозчинні у воді речовини [4 ПРО 1- 1.4-8]; - досліджує ґрунт своєї місцевості, його склад (воду, пісок, глину тощо) [4 ПРО 1-1.4-9]; |
||||
Тема 1 «Як людина досліджує природу» |
|||||
|
13.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як провести спостереження |
66 - 69 |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - екологічна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність; - математична грамотність; - уміння навчатися впродовж життя |
|
|
14.10 |
Як провести експеримент |
70 - 72 |
||
|
18.10 |
Як провести вимірювання |
73 - 75 |
||
Тема 2 «Явища природи тіла і речовини» |
|
||||
|
20.10 |
Які бувають явища природи |
79 - 81 |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - екологічна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність; - математична грамотність; - уміння навчатися впродовж життя |
|
|
21.10 |
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. |
82 - 83 |
||
|
01.11 |
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються. (продовження) |
84 - 85 |
||
|
03.11 |
Де ховається вода |
88 - 90 |
||
|
04.11 |
Які властивості має вода |
90 - 93 |
||
|
08.11 |
Які речовини розчиняються у воді |
94 - 96 |
||
|
10.11 |
Чому вода потребує охорони |
96 - 99 |
||
|
11.11 |
Яка роль повітря у природі |
99 - 103 |
||
|
15.11 |
Які властивості має повітря |
103 - 106 |
||
|
17.11 |
Чому повітря потребує охорони |
107 - 109 |
||
|
18.11 |
Що таке гірські породи |
113 - 114 |
||
|
22.11 |
Як добувають корисні копалини. Яке значення корисних копалин для людини |
115 - 117 |
||
|
24.11 |
Діагностувальна робота № 2
|
|
||
|
25.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чому ґрунт важливе тіло природи. Чому ґрунти потребують охорони |
121 - 122 |
||
Тема 3. Різноманітність рослин і тварин |
|
||||
|
29.11 |
Які бувають рослини |
127 - 129 |
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - екологічна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність; - підприємливість та фінансова грамотність; - математична грамотність; - уміння навчатися впродовж життя
|
|
|
01.12 |
Як розмножуються квіткові рослини |
129 - 132 |
||
|
02.12 |
Які умови потрібні для розвитку рослин |
132 - 134 |
||
|
06.12 |
Як виростити нову рослину без насіння |
134 - 137 |
||
|
08.12 |
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя |
137 - 138 |
||
|
09.12 |
Різноманітність культурних рослин. Значення культурних рослин |
139 - 141 |
||
|
13.12 |
Діагностувальна робота №3 |
|
||
|
15.12 |
Аналіз діагностувальної роботи Яке значення грибів для природи |
141 - 142 |
||
|
16.12 |
Які гриби їстівні, а які отруйні |
142 - 144 |
||
|
20.12 |
Різноманітний світ тварин. Хто чим живиться |
144 - 146 |
||
|
22.12 |
Як з’явилися свійські тварини |
151 - 152 |
||
|
23.12 |
Чому рослини і тварини потребують охорони |
153 - 155 |