11 клас ІІ семестр
Teмa: Засоби інформації та спілкування
Наскрізні лінії:1. Екологічна безпека та сталий розвиток. Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп'ютерних технологій
2. Здоров’я і безпека. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп'ютерних технологій на здоров'я людини
3. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп'ютерних технологій у розвитку грошових відносин
№ |
Дата |
Тема |
Очікуваний результат Учень вмітиме: |
||||||
Ключові компетентності |
Наскрізні вміння |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
||||||
|
|
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|||||
49 |
|
Про що пишуть в газетах? |
Читати з задовільним розумінням тексти, без підготовки вступати в розмову з теми |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Читає з розумінням, усвідомлює прочитане. Відповідає на запитання за змістом тексту |
aktuell Anzeige, die Augenzeuge, der,- -n Ausbeutung, die; Bedingung, die, -en berichten engagieren sich. Ereignis, das Erscheinung, die Exemplar, das;-e |
|
||
50 |
|
Чи можна довіряти газетам? |
Обмінюється думками, порівнює факти, викладає письмово власну думку,використовуючи прості мовні засоби |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Уміє висловлювати власну думку усно й письмово |
informieren, sich das; - Leitartikel der, glaubwürdig, veröffentlichen |
Es gibt
|
||
51 |
|
Газетні статті |
Знаходити конкретну інформацію у простому писемному матеріалі у формі коротких газетних статей, що описують події. Викладає інформацію усно |
Математична компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Читає з розуміням. Уміє висловлювати власну думку усно. Логічно обгрунтовує свою позицію |
Ranking, das Reportage, die; Recherche, die Schlagzeile |
Прийменники місця
|
||
52 |
|
Регіональні газети
|
Підтримує без надмірних зусиль спілкування; ставить запитання і відповідає на них, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях |
Математична компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Уміє співпрацювати з іншими людьми. |
|
|
||
53 |
|
Німецькі молодіжні журнали
|
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, побудованих на простому мовному матеріалі. Обмінюється інформацією з іншими |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Читає з розумінням. Доброчесно використовує чужі ідеї.Висловлює власну думку в усній формі |
|
Звороті дієслова |
||
54 |
|
Журнал «Браво» |
Викладає власну думку, зіставляючи її з думкою інших людей |
Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній формі, використовуючи відповідні мовні засоби |
|
|
||
55 |
|
Безпека в Інтернеті |
Чітко пояснює й обгрунтовує власні переконання, наводячи відповідні приклади.Викладає власні думк письмово |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює та логічно обгрунтовує власну думку в усній та письмовій формі. |
Meldung, die Netz, das Online Onlinestudium, das Palette, die,- -n |
Zu+Infinitiv
|
||
56 |
|
|
|
|
|
|
|
||
57 |
|
Інтернет: за і проти
|
Обмінюється думками про Інтернет. Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку |
Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Уміє співпрацювати з іншими людьми. Презентує та аргументує рішення |
Internetsucht, die Sicherheit, die |
Zu+Infinitiv
|
||
58 |
|
Спілкування в Інтернеті
|
Здійснює онлайн обмін інформаціє, розміщує в мережі Інтернет дописи про події та власний досвід |
Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює обгрунтовані міркування. Співпрацює з іншими. |
|
|
||
59 |
|
|
|
|
|
|
|
||
60 |
|
Компютерна залежність
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку |
Математична компетентність. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Уміє оцінювати ризики та приймати рішення.Співпрацює з іншими людьми.Висловлює власну позицію |
|
Складні іменники |
||
61 |
|
Улюблені джерела інформації
|
Взаємодіє з партнером або групою під час роботи над спільним завданням (створенням проєкту) |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку усно й письмово. Здатний працювати з іншими людьми |
Quelle, die,- -n |
Порядкові числівники |
||
Тема. Німецькомовні країни Наскрізні лінії.
|
|||||||||
62 |
|
|
|
|
|
|
|
||
63 |
|
Знаходити основну інформацію в коротких текстах |
Швейцарія |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. 3. Громадянська а соціальна компетентність
|
Читає з розумінням та усвідомлює прочитане |
besitzen (besaß, besessen) der Binnenstaat Ohne Meereszugang die Burg, -en, die Eidgenossenschaf, Die Kläranlage,-n |
Passiv
|
||
64 |
|
Розуміти на слух рекламну інформацію, спілкуватися на тему простими мовними засобами |
Типово швейцарське |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній та письмовій формі. |
der Exportschlager herstellen die Herstellung, -en, der Ruf, -e |
Um…zu Infinitiv |
||
65 |
|
Розуміти основну інформацію у коротких текстах, передавати отриману інформацію |
Вільгельм Телль |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність
|
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку |
die Armbrust. Beschäftigen, erschießen (erschoss, erschossen), der Freiheitskämpfer,- |
Прийменни-ки, що керують Akk |
||
66 |
|
Ставити запитання та відповідати на них, використовуючи інформацію з тексту |
Інтервю з Вільгельмом Теллем |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Громадянська а соціальна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку
Презентує та аргументує рішення. |
|
Relativsatze |
||
67 |
|
Виокремлювати і передавати головну інформацію |
Відомі швейцарці |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній та письмовій формі, обираючи для цього відповідні мовні стратегії |
|
Прийменники, що керують Dativ |
||
68. |
|
Читати та розуміти простий текст |
Як говорять швейцарці |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній формі |
das Hochdeutsch, die Landessprache, -n, das Schweizerdeutsch |
Indefinitpronomen
|
||
69. |
|
Спілкуватися у групі, використовуючи мовні кліше |
Чи розумієш ти швейцарську мову? |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Громадянська а соціальна компетентність
|
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку
|
|
Прийменники подвійного керування |
||
70 |
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію |
Швейцарія – країна винаходів |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентністьІнформаційно-комунікаційна компетентність
|
Читає з розумінням. Уміє приймати рішення |
|
|
||
71 |
|
Розуміти на слух інформацію, виокремлювати й передавати головні факти |
Ласкаво просимо до Австрії |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній формі. Співпрацює з іншими людьми. |
Genuβmittelindustrie, rätselhaft, Schatzkammer |
Demonstrativ pronomen
|
||
72 |
|
Розуміти основну інформацію у коротких текстах, передавати отриману інформацію |
Відомі австрійці |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній формі. Співпрацює з іншими людьми. |
|
Relativpronomen
|
||
73 |
|
Розуміти на слух інформацію, виокремлювати й передавати головні факти |
Люксембург |
1.Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Презентує та аргументує власне рішення. |
Das Großherzogtum, Sprachraum, die Benelux-Staaten |
|
||
74 |
|
Розуміти на слух інформацію, виокремлювати й передавати головні факти |
Ліхтенштейн |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
das Fürstentum, eine eindrucksvolle Gebirgswelt |
|
||
75
|
|
Знаходить і передає конкретну інформацію у простому писемному матеріалі |
Україна в полі зору |
Здатність спілкуватися іноземною Громадянська а соціальна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Читає з розумінням та усвідомлює прочитане |
der Abgeordnete,-n christlich der Fürst, -en die Fürstin, das Stadtoberhaupt |
Temporaladverbien
|
||
76 |
|
Обмінюється думками, використовуючи дуже прості мовні засоби |
Області України |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Громадянська а соціальна компетентність Навчання віпродовж життя |
Висловлює власну думку в усній формі |
|
|
||
77
|
|
Виокремлює і передає головну інформацію |
Наша область |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Інформаційнокомунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній та письмовій формі |
|
|
||
78
|
|
Обмінюється інформацією через електронні або традиційні короткі листи, відповідаючи на запитання особи, з якою спілкується. |
Моє рідне місто |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Громадянська а соціальна компетентність |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку
|
|
|
||
79 |
|
Читає й передає інформацію, використовуючи мовні кліше |
Визначні місця України |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній формі |
der Friedhof, -"e das Kloster der Sockel ,die Taufe |
Lokalsatze |
||
80
|
|
Розуміє й передає найважливішу інформацію, що міститься в короткому відео |
Києво-Печерська Лавра |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність
|
Виявляє очевидну інформацйію. Висловлює власну думку в усній формі |
Chronik vergangener Jahre ,wurde beigesetzt ,wird erwähnt |
|
||
81 |
|
Створює короткі описові онлайн-дописи, , використовуючи прості мовні засоби для опису ключових деталей |
Памятники Києва |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Громадянська а соціальна компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює обгрунтовані міркування. Співпрацює з іншими |
die Taufe, die erste Wasserleitung,nach einem Entwurf |
|
||
82 |
|
Встановлює комунікативний контакт,веде бесіду |
Прогулянка Києвом |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Читає з розумінням та усвідомлює прочитане |
|
|
||
83 |
|
Коментує онлайн дописи інших людей |
Хрещатик |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній та письмовій формі |
eine Fußgängerzone, die Fahnenmasten, das Prachtstück |
|
||
84 |
|
Знаходить і передає просту фактологічну інформацію |
Німецькі сліди в Києві |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Громадянська а соціальна компетентність Навчання віпродовж життя |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку
|
Die evangelische Gemeinde, vernichtet |
|
||
85 |
|
Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником |
Слова німецького походження в українській мові |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання віпродовж життя Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
||
86 |
|
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням |
Проект «Гордість України» |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Культурна компетентність Громадянська а соціальна компетентність Навчання віпродовж життя Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
||
87
|
|
Розуміє короткі прості тексти, побудовані на широковживаному мовному матеріалі |
Школи в різних країнах світу |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання упродовж життя компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в усній формі |
sich bewerben differenzieren differenziert (sein) |
|
||
88
|
|
Знаходить і передає конкретну інформацію |
Шкільна система в Німеччині |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Читає з розумінням та усвідомлює прочитане. Висловлює власну думку в усній формі |
das Abi ,das Abitur, mst Sg. der Abiturient, - n (die Abiturientin, -nen) ,die Ausbildung, die Durchschnittsnote |
Konjunktiv II |
||
89 |
|
Розуміє короткі, прості історії, зміст яких побудований на часто вживаних у повсякденному спілкуванні мовних засобах |
Навчання в інтернаті |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. .Математична компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній та письмовій формі. |
motiviert der Neigungskurs, -e die Pflicht, -en |
|
||
90 |
|
Ставить прості запитання та надає прості пояснення й інструкції |
Шкільні правила |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання упродовж життя Математична компетентність
|
Виявляє очевидну інформацйію. Висловлює власну думку в усній формі |
drohen ,die Einhaltung, gelten. konstruktiv meckern, |
anstatt…zu Infinitiv |
||
91 |
|
Розуміє на слух зміст бесіди. Передає інформацію |
Школа мрії |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Висловлює власну думку в усній формі |
|
|
||
92 |
|
Підтримує просте повсякденне спілкування; ставить запитання і відповідає на них, обмінюється думками та інформацією |
Школа моєї мрії |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання упродовж життя .Математична компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Доброчесно використовує чужі ідеї. Виявляє творчість, висловлюючи власну думку
|
|
|
||
93 |
|
Створює короткі онлайн-дописи, використовуючи прості мовні засоби. Коментує онлайн дописи інших людей |
Проблеми у школі |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. .Математична компетентність Інформаційно-комунікаційна компетентність
|
Висловлює власну думку в письмовій формі, обираючи для цього відповідні мрвні стратегії |
|
Imperfekt |
||
94 |
|
Читає з повним розумінням коротикі тексти. Передає інформацію |
Спогади про школу |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання упродовж життя Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Висловлює власну думку в усній формі. Співпрацює з іншими людьми. |
|
|
||
95 |
|
Пише приватний лист |
Твір про шкільне життя |
Здатність спілкуватися іноземною мовою. Навчання упродовж життя
|
Висловлює власну думку в письмовій формі, обираючи для цього відповідні мрвні стратегії |
|
|
||
96 |
|
|
|
|
|
|
|
||
97 |
|
|
|
|
|
|
|
||
98 |
|
|
|
|
|
|
|
||
99 |
|
|
|
|
|
|
|
||
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||
101 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
||
102 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
||
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
||
104 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
||
105 |
|
|
|
|
|
|
|
||