Календарно-тематичне планування

Про матеріал
ДТП на 1 семестр з навантаженням 2 години на тиждень за підручником Несвіт
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за підручником А.М. Несвіт
«English» 7клас, 2 уроки на тиждень, І семестр

 

№ уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби

вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокультурна компетенція

Загальнонав-чальна компетенція

Домашнє завдання

Лексична

Граматична

Фонетична

Письмо

Аудіювання

Читання

Говоріння

Тема  1. Я,  моя сім’я і друзі (8 год.)

1

 

Моя родина

Скласти розповідь про свою родину

 Father, mother , sister, brother ,twins, family, grandparents

Father, mother , sister, brother ,twins, family, grandparents

Дієслово + ing

Вимова нових слів

В.4,с1.7

 

В.2,с.16-17

В.1,с.16

В.5,с1.7

Вибір та вживання привітань. Правила ввічливості

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с.18 письмово

 

2

 

Члени родини

Розповідати про своїх родичів

To do the knitting ,  embroidering ,to cook spaghetti , make sandwiches ,practical life skills

To be good at, to be full of, to set a good example, to be fond of, to like doing smth.

 

Вимова нових слів

В.4,с1.9

В.2,с.19

В.4,с1.9

В.1,,с.18, 5 c. 19

Вживання та вибір форм звертання, привітань

Усвідомлювати мету поставленого завдання

В.6,с.19

письмово

3

 

Родина Тома Бейкера

A  friendly  family

Younger,

Elder/older

 

To get on with, a lot of , in common

Pronouns ( Personal, Object, Reflexive)

Вимова нових слів

В.4,с.21

 

В.2,с.20

В.1, 3, с. 20

В.5,с.21

Міжособис-тісні стосунки школярів

Ефективно працювати під час роботи в парах

В.6,с.21

Письмово, вивчити правило с. 21

4

 

Допомога по господарству

 Розповідати про свої хатні обов’язки

To make one`s bed, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes,

To water the flowers, to sew buttons, to wash clothes, to cook meals

 

Вимова нових слів

В.3,с.23

 

 

В.4 , 5,с.23

 

В.6,с.21

 

Міжособис-тісні стосунки школярів

Усвідомлювати мету поставленого завдання

В.6,с.23  пись -

мово В.1,с.22 вивчити словосполучення

 

 

5

 

Життя у селі та у місті

Розповідати про життя у місті, селі

Take care of, set the table, do the laundry, household chores.

besides

 

Вимова нових слів

В.4 а,с.26

 

В.4 b,с.26

 

В.2,с.24

 

В1, с. 24, В.3,с.25

 

Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.5a,с.26

письмово

6

 

Літній будинок

 

To make a lot of money, full of , gardening, assist, water the lawn, look for

 

Question Tags

Вимова нових слів

В.3,с.28

 

 

В.2,с.27

 

В.1,с.27

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.5a,с.29

Письмово, вивчити правило с. 28-29

7

 

Сімейні традиції

Розповідати про традиції своєї родини

A Birthday Party, A Sporting Victory, A Wedding, A Tea Party

Nativity scene, getting around the table, expressing our gratefulness

Past Simple\ Present Perfect

 

В.4a,с.31

 

В.2a,с.30

 

В.2b,с.30

 

В.1,с.30

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Знаходити , розуміти нову інформацію

В.5,с.32

Письмово,

8

 

Великдень в Україні

 

 

 

Question Tags

 

В.1,с.32

 

 

В.2,с.33

 

В.4,с.34

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Знаходити , розуміти нову інформацію

В.3,с.33

Письмово,

 

Тема  2. Харчування (7 год.)

9

 

Мої смаки у харчуванні

 Розповідати про свої звички щодо харчування

Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam

I like… It`s delicious… I hate… It looks greasy. It`s too spicy.

 

Вимова нових слів

В.3,с.39

 

В. 2а с. 39

В.4 с. 39

 

В.1,с.38

 

Міжособис-тісні стосунки школярів

Усвідомлювати мету поставленого завдання

В.5,с.3 9 пись -

мово

В.1,с.38

вивчити словосполучення

 

 

10

 

Що в тебе на ланч

Описувати свій сніданок або ланч

Packed lunch, instead, to grab, healthy snack, schedule, alert

 

To Let smb. Do smth.

Вимова нових слів

В.3 ,с.41

 

 

В.2,с.40

 

В4, с. 41, В.5,с.41

 

Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с.41

письмово

11

 

На кухні

Називати кухонні прилади та посуд, розповідати про розташування меблів у кімнаті

Dishwasher, a kitchen sink, a paper towel, a microwave oven, a toaster, a freezer, a refrigerator

There is … in it. There are also… .

Past Simple\ Present Perfect\ Present simple\ Present Continuous

Вимова нових слів

В.4,с.43

 

 

 

В.2,с.42, В. 3 с. 43

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.5с.43

Письмово

12

 

Кухонний посуд

Розповідати про традиційні страви твоєї країни

A wok, a measuring cup, a hand mixer, a grater, a can opener

To grill, to peel, to roast, to slice, to squeeze

 

Вимова нових слів

В.3a,с.44

 

В.3b,с.44

 

В.5,с.45

 

В.6,с.45

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Знаходити , розуміти нову інформацію

В.8,с.46

Письмово,

13

 

Сервіровка столу

Називати і розташовувати посуд на столі

A salad plate, a dinner plate, a soup bowl, a water glass, a cup, a saucer, a napkin

 

 

 

В.3а,с.47

 

В. 3b с. 47

 

В.4,с. 48

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Знаходити , розуміти нову інформацію

В.6,с.48

Письмово,

 

14

 

День з дідусем

Складати діалог « На кухні»

Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, remove, rinse, guilt

Neither, nor

Past Perfect

 

В.3a,с. 49

 

 

В.2,с. 49

 

В.4,с. 48

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с. 51

Письмово,

вивчити правило с. 50

15

 

Проектна робота Енн

Розповідати про традиційну їжу

Classmate, attachment

 

 

 

В.1,2,3 с. 51

 

 

В.4,с. 52

 

В.6,с. 51

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с. 53

Письмово

Тема  3. Охорона здоров’я (9 год.)

16

 

Як ти себе почуваєш

Розповідати про своє самопочуття

.hot, sick, thirsty, tired, angry, cheerful

I feel fine. She looks happy. He looks tired.She feels hot. I feel sick.

 

 

 

В. 1, 2 с. 56

В.4,с. 458

 

В.3,с. 57

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Знаходити , розуміти нову інформацію

В.5,с.59

Письмово,

 

17

 

Захворювання

Розповідати про своє захворювання та самопочуття

Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough,

What`s the matter?

 

 

В.3b,с. 60

 

В. 1, 2 с. 59-60

В.4,с. 60-61

 

В.5,с. 61

 

Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с. 61

Письмово,

вивчити слова с. 59

18

 

Хвороби

 Розповідати про своє захворювання та самопочуття

A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache

How do you feel?

Минулий неозначений час

Вимова нових слів

 

 

Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

Міжособис-тісні стосунки школярів

Усвідомлювати мету поставленого завдання

  Ввпр.6, с.63   письмово

В.1,с.62

вивчити словосполучення

 

 

19

 

У лікаря

розвиток навичок діалогічного мовлення

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to  fell better

 

 

Вимова нових слів

 

Впр.1, с.64

Впр.3, с.64

Впр.2, с.64

Впр.4, с.64

Впр.5, с.65

Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Активно застосовувати мову, що вивчається

В.6,с.65

Письмово

вивчити словосполучення

 

20

 

Здоровий спосіб життя

, розвиток граматичних навичок

 

You should… You must/nustn`t

Must/mustn`t

Should/

shouldn`t

Вимова нових слів

Впр.5, с.67

 

Впр.1, с.65

Впр.2, с.66

Впр.3, с.66

Впр.4, с.67

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Активно застосовувати мову, що вивчається

  Впр.5, с.67 Письмово

21

 

Форми лікувальних засобів,

знайомство та активізація нових лексичних одиниць

An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion

 

Спеціальні запитання

Вимова нових слів

 

Впр.2, с.68

Впр.3, с.69

Впр.1, с.68

Впр.4, с.69

Розвивати інтерес та поважне ставлення до к країни, мова якої вивчається

Знаходити , розуміти нову інформацію

 Впр.5, с.69 Письмово, вивчити словосполучення

 

22

 

Хвороби та їх лікування,

розвиток навичок читання

Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance

What should I do?

 

 

Впр.3, с.71

Впр.1, с.70

Впр.2, с.70

Впр.4, с.71

Впр.5, с.72

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособис-тісні стосунки школярів

Впр.6, с.72

Письмово, вивчити словосполучення

 

23

 

У лікарні,

розвиток навичок усного мовлення

 

An Infotmal Letter

 

 

с.74

 

Впр.3,с.73

Впр.5, с.73

Впр.1, с.72

Впр.2, с.72

Впр.4, с.73

Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки

Знаходити , розуміти нову інформацію

Впр.6., с.74

Письмово,

24

 

У лікарні,

 

 

 

 

 

Впр.1, с.74

 

Впр.3, с.75

Впр.2, с.74

Впр.4, с.75

Впр.5, с.75

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособистісні стосунки школярів

Впр.6, с.76

Письмово

Тема  4. Кіно і театр (8 год.)

25

 

Наш вільний час

активізація лексичних одиниць

A theatre, a cinema, an opera, a ballet

What are you going to do?

 

 

 

 

Впр.3, с.81

Впр.1, с.80

Впр.2,  с.80

Впр.4, с.82

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособистісні стосунки школярів

Впр.5, с.82

Письмово

26

 

Дивлячись кіно

розвиток навичок усного мовлення

An  action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science  fiction film, a thriller

 

Теперішній неозначений час

 

Впр.6, с.84

Впр.3, с.83

Впр.1, с.82

Впр.1, с.82

Впр.2, с.83

Впр.4, с.84

Впр.5, с.84

Міжособис-тісні стосунки школярів

Знаходити , розуміти нову інформацію

Впр.6, с.84

Пи вивчити словосполучення

сьмово.

27

 

У кінотеатрі

розвиток навичок читання та діалогічного мовлення

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

 

 

 

Впр.1, с.85

Впр.2,  с.86

Впр.3, с.86

Впр.4, с.87

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособистісні стосунки школярів

Впр.5, с.87

Пись вивчити словосполучення

мово,

28

 

Про фільм

розвиток навичок усного мовлення

 

A film Review

 

 

Впр.7, с.89

 

Впр.3, с.88

Впр.1, с.88

Впр.2, с.88

Впр.5, с.89

Впр.6, с.89

Міжособис-тісні стосунки школярів

Знаходити , розуміти нову інформацію

Впр.7, с.89

Письмово

29

 

Відвідування театру

знайомство та активізація лексичних одиниць

The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, the usher

a programme, a ticket

 

Порядок слів у реченні

 

Впр.2, с.90

Впр.1, с.90

Впр.3, с.91

Впр.4, с.92

Впр.5, с.93

Впр.2, с.90

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособистісні стосунки школярів

Впр.6, с.94

Письмово, вивчити словосполучення

 

30

 

Відвідування театру,

розвиток навичок ус-ного мовлення

 

 

 

 

Впр.4, с.96

 

Впр.2, с.94

Впр.5, с.96

Впр.1, с.94

Впр.2, с.94

Впр.3, с.95

Впр.6, с.96

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособистісні стосунки школярів

Впр.7, с.96

Письмово

31

 

Дивлячись виставу

розвиток навичок писемного мовлення

The Theatrical Performance Review

 

 

 

с.98

Впр.1, с.97

Впр.2, с.97

Впр.3, с.97

Впр.4, с.98

Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ

Міжособис-тісні стосунки школярів

Впр.5, с.98

Письмово

32

 

Світ кіно та театру, узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Впр.1, с.98

Впр.3, с.99

 

Впр.2, с.99

Впр.4, с.100

Знаходити , розуміти нову інформацію

Міжособис-тісні стосунки школярів

Впр.5, с.100

Письмово

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
1889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку