Календарно-тематичне планування за підручником А.М. Несвіт
«English» 7клас, 2 уроки на тиждень, І семестр
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|||||||||||||||||
Тема 1. Я, моя сім’я і друзі (8 год.) |
||||||||||||||||||
1 |
|
Моя родина |
Скласти розповідь про свою родину |
Father, mother , sister, brother ,twins, family, grandparents |
Father, mother , sister, brother ,twins, family, grandparents |
Дієслово + ing |
Вимова нових слів |
В.4,с1.7 |
|
В.2,с.16-17 |
В.1,с.16 В.5,с1.7 |
Вибір та вживання привітань. Правила ввічливості |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с.18 письмово
|
||||
2 |
|
Члени родини |
Розповідати про своїх родичів |
To do the knitting , embroidering ,to cook spaghetti , make sandwiches ,practical life skills |
To be good at, to be full of, to set a good example, to be fond of, to like doing smth. |
|
Вимова нових слів |
В.4,с1.9 |
В.2,с.19 |
В.4,с1.9 |
В.1,,с.18, 5 c. 19 |
Вживання та вибір форм звертання, привітань |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
В.6,с.19 письмово |
||||
3 |
|
Родина Тома Бейкера |
A friendly family |
Younger, Elder/older
|
To get on with, a lot of , in common |
Pronouns ( Personal, Object, Reflexive) |
Вимова нових слів |
В.4,с.21 |
|
В.2,с.20 |
В.1, 3, с. 20 В.5,с.21 |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Ефективно працювати під час роботи в парах |
В.6,с.21 Письмово, вивчити правило с. 21 |
||||
4 |
|
Допомога по господарству |
Розповідати про свої хатні обов’язки |
To make one`s bed, to tidy up the room, to wash up, to iron clothes, |
To water the flowers, to sew buttons, to wash clothes, to cook meals |
|
Вимова нових слів |
В.3,с.23
|
|
В.4 , 5,с.23
|
В.6,с.21
|
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
В.6,с.23 пись - мово В.1,с.22 вивчити словосполучення
|
||||
5 |
|
Життя у селі та у місті |
Розповідати про життя у місті, селі |
Take care of, set the table, do the laundry, household chores. |
besides |
|
Вимова нових слів |
В.4 а,с.26
|
В.4 b,с.26
|
В.2,с.24
|
В1, с. 24, В.3,с.25
|
Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.5a,с.26 письмово |
||||
6 |
|
Літній будинок |
|
To make a lot of money, full of , gardening, assist, water the lawn, look for |
|
Question Tags |
Вимова нових слів |
В.3,с.28
|
|
В.2,с.27
|
В.1,с.27
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.5a,с.29 Письмово, вивчити правило с. 28-29 |
||||
7 |
|
Сімейні традиції |
Розповідати про традиції своєї родини |
A Birthday Party, A Sporting Victory, A Wedding, A Tea Party |
Nativity scene, getting around the table, expressing our gratefulness |
Past Simple\ Present Perfect |
|
В.4a,с.31
|
В.2a,с.30
|
В.2b,с.30
|
В.1,с.30
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
В.5,с.32 Письмово, |
||||
8 |
|
Великдень в Україні |
|
|
|
Question Tags |
|
В.1,с.32
|
|
В.2,с.33
|
В.4,с.34
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
В.3,с.33 Письмово,
|
||||
Тема 2. Харчування (7 год.)
9 |
|
Мої смаки у харчуванні |
Розповідати про свої звички щодо харчування |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables, a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam |
I like… It`s delicious… I hate… It looks greasy. It`s too spicy. |
|
Вимова нових слів |
В.3,с.39
|
В. 2а с. 39 |
В.4 с. 39
|
В.1,с.38
|
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
В.5,с.3 9 пись - мово В.1,с.38 вивчити словосполучення
|
10 |
|
Що в тебе на ланч |
Описувати свій сніданок або ланч |
Packed lunch, instead, to grab, healthy snack, schedule, alert |
|
To Let smb. Do smth. |
Вимова нових слів |
В.3 ,с.41
|
|
В.2,с.40
|
В4, с. 41, В.5,с.41
|
Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с.41 письмово |
11 |
|
На кухні |
Називати кухонні прилади та посуд, розповідати про розташування меблів у кімнаті |
Dishwasher, a kitchen sink, a paper towel, a microwave oven, a toaster, a freezer, a refrigerator |
There is … in it. There are also… . |
Past Simple\ Present Perfect\ Present simple\ Present Continuous |
Вимова нових слів |
В.4,с.43
|
|
|
В.2,с.42, В. 3 с. 43
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.5с.43 Письмово |
12 |
|
Кухонний посуд |
Розповідати про традиційні страви твоєї країни |
A wok, a measuring cup, a hand mixer, a grater, a can opener |
To grill, to peel, to roast, to slice, to squeeze |
|
Вимова нових слів |
В.3a,с.44
|
В.3b,с.44
|
В.5,с.45
|
В.6,с.45
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
В.8,с.46 Письмово, |
13 |
|
Сервіровка столу |
Називати і розташовувати посуд на столі |
A salad plate, a dinner plate, a soup bowl, a water glass, a cup, a saucer, a napkin |
|
|
|
В.3а,с.47
|
В. 3b с. 47 |
|
В.4,с. 48
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
В.6,с.48 Письмово,
|
14 |
|
День з дідусем |
Складати діалог « На кухні» |
Smell, home-smoked, jelly, taste, cleared, dry, remove, rinse, guilt |
Neither, nor |
Past Perfect |
|
В.3a,с. 49
|
|
В.2,с. 49
|
В.4,с. 48
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с. 51 Письмово, вивчити правило с. 50 |
15 |
|
Проектна робота Енн |
Розповідати про традиційну їжу |
Classmate, attachment |
|
|
|
В.1,2,3 с. 51
|
|
В.4,с. 52
|
В.6,с. 51
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с. 53 Письмово |
Тема 3. Охорона здоров’я (9 год.)
16 |
|
Як ти себе почуваєш |
Розповідати про своє самопочуття |
.hot, sick, thirsty, tired, angry, cheerful |
I feel fine. She looks happy. He looks tired.She feels hot. I feel sick. |
|
|
|
В. 1, 2 с. 56 |
В.4,с. 458
|
В.3,с. 57
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
В.5,с.59 Письмово,
|
17 |
|
Захворювання |
Розповідати про своє захворювання та самопочуття |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
What`s the matter? |
|
|
В.3b,с. 60
|
В. 1, 2 с. 59-60 |
В.4,с. 60-61
|
В.5,с. 61
|
Розвивати інтерес та поважне ставлення до культури країни, мова якої вивчається |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с. 61 Письмово, вивчити слова с. 59 |
18 |
|
Хвороби |
Розповідати про своє захворювання та самопочуття |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
How do you feel? |
Минулий неозначений час |
Вимова нових слів |
|
|
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ввпр.6, с.63 письмово В.1,с.62 вивчити словосполучення
|
19 |
|
У лікаря |
розвиток навичок діалогічного мовлення |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. To go to the chemist’s, to take the medicine (pills), to fell better |
|
|
Вимова нових слів |
|
Впр.1, с.64 |
Впр.3, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
В.6,с.65 Письмово вивчити словосполучення
|
20 |
|
Здоровий спосіб життя |
, розвиток граматичних навичок |
|
You should… You must/nustn`t |
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
Вимова нових слів |
Впр.5, с.67
|
Впр.1, с.65 |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.4, с.67 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Впр.5, с.67 Письмово |
21 |
|
Форми лікувальних засобів, |
знайомство та активізація нових лексичних одиниць |
An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray, cold tablets, vitamins, eye drops, a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon, an ointment, a heating pad, an ice pack, a lotion |
|
Спеціальні запитання |
Вимова нових слів |
|
Впр.2, с.68 |
Впр.3, с.69 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до к країни, мова якої вивчається |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
Впр.5, с.69 Письмово, вивчити словосполучення
|
22 |
|
Хвороби та їх лікування, |
розвиток навичок читання |
Bleeding, a small bur or scald, choking, a broken bone, a shock, to press a clean piece of cloth, to tie a bandage, to swallow smth/to hit smb on the back, to call an ambulance |
What should I do? |
|
|
Впр.3, с.71 |
Впр.1, с.70 |
Впр.2, с.70 |
Впр.4, с.71 Впр.5, с.72 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Впр.6, с.72 Письмово, вивчити словосполучення
|
23 |
|
У лікарні, |
розвиток навичок усного мовлення |
|
An Infotmal Letter |
|
|
с.74 |
|
Впр.3,с.73 Впр.5, с.73 |
Впр.1, с.72 Впр.2, с.72 Впр.4, с.73 |
Поважно ставитися до співрозмовника, до його думки |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
Впр.6., с.74 Письмово, |
24 |
|
У лікарні, |
|
|
|
|
|
Впр.1, с.74 |
|
Впр.3, с.75 |
Впр.2, с.74 Впр.4, с.75 Впр.5, с.75 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособистісні стосунки школярів |
Впр.6, с.76 Письмово |
Тема 4. Кіно і театр (8 год.)
25 |
|
Наш вільний час |
активізація лексичних одиниць |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
What are you going to do? |
|
|
|
|
Впр.3, с.81 |
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80 Впр.4, с.82 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособистісні стосунки школярів |
Впр.5, с.82 Письмово |
26 |
|
Дивлячись кіно |
розвиток навичок усного мовлення |
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film, a romance, a science fiction film, a thriller |
|
Теперішній неозначений час |
|
Впр.6, с.84 |
Впр.3, с.83 |
Впр.1, с.82 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 Впр.5, с.84 |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
Впр.6, с.84 Пи вивчити словосполучення сьмово. |
27 |
|
У кінотеатрі |
розвиток навичок читання та діалогічного мовлення |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand |
|
|
|
|
Впр.1, с.85 |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.4, с.87 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособистісні стосунки школярів |
Впр.5, с.87 Пись вивчити словосполучення мово, |
28 |
|
Про фільм |
розвиток навичок усного мовлення |
|
A film Review |
|
|
Впр.7, с.89 |
|
Впр.3, с.88 |
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 Впр.6, с.89 |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
Впр.7, с.89 Письмово |
29 |
|
Відвідування театру |
знайомство та активізація лексичних одиниць |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor, an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, the usher a programme, a ticket |
|
Порядок слів у реченні |
|
Впр.2, с.90 |
Впр.1, с.90 |
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.2, с.90 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособистісні стосунки школярів |
Впр.6, с.94 Письмово, вивчити словосполучення
|
30 |
|
Відвідування театру, |
розвиток навичок ус-ного мовлення |
|
|
|
|
Впр.4, с.96 |
|
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95 Впр.6, с.96 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособистісні стосунки школярів |
Впр.7, с.96 Письмово |
31 |
|
Дивлячись виставу |
розвиток навичок писемного мовлення |
The Theatrical Performance Review |
|
|
|
с.98 |
Впр.1, с.97 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.97 Впр.4, с.98 |
Розвивати інтерес та поважне ставлення до ІМ |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Впр.5, с.98 Письмово |
32 |
|
Світ кіно та театру, узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Впр.1, с.98 Впр.3, с.99 |
|
Впр.2, с.99 |
Впр.4, с.100 |
Знаходити , розуміти нову інформацію |
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Впр.5, с.100 Письмово |