Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(7 годин на тиждень)
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
Повторення |
||||
|
Правила поведінки під час шкільних і громадських заходів, в природному середовищі, під час використання обладнання для дослідження об’єктів природи. Виконання діагностувальних завдань. |
01.09. |
|
|
|
Тіла живої та неживої природи, тіла створені людиною. Дослідження об’єкта природи за планом чи інструкцією. Виконання діагностувальних завдань. |
02.09. |
|
|
|
Різноманітність та властивості тіл, речовин та явищ. Класифікація за певними ознаками рослин та тварин, тіл неживої природи. Виконання діагностувальних завдань. |
02.09. |
|
|
|
Класифікація за певними ознаками рослин і тварин, тіл неживої природи. Виконання діагностувальних завдань. |
05.09. |
|
|
|
Дослідження об’єкта природи за планом чи інструкцією. Виконання діагностувальних завдань. |
06.09. |
|
|
|
Умови, необхідні для життя людини. Режим дня. Складники здоров’я. Виконання діагностувальних завдань. |
06.09. |
|
|
|
Безпека руху. Звернення по допомогу в різні служби. Виконання діагностувальних завдань. |
07.09. |
|
|
|
Правила поведінки з підозрілими предметами. Вибухонебезпечні предмети. Піротехнічні засоби. Виконання діагностувальних завдань. |
08.09. |
|
|
Я – дослідник/дослідниця природи |
||||
|
Із чого все складається? Молекули і атоми. Властивості води. вчимося фантазувати. Казка за опорними словами. |
09.09. |
|
|
|
Тіла та речовини. Природні та штучні талі і речовини. Розв’язування задач. Текст. План тексту. |
09.09. |
|
|
|
Вивчаю будову речовин. Молекула кисню. Молекула води. складаємо розповідь за темою. |
12.09. |
|
|
|
Досліджую властивості твердих тіл. Рідин і газів. Стани речовини. Загадки. |
13.09. |
|
|
|
Як людина використовує речовини? Природні і штучні матеріали. Текст. Ключові слова. |
13.09. |
|
|
|
Поводжуся безпечно з речовинами. Термометр. Розв’язування задач. |
14.09. |
|
|
|
Знайомлюся з вірусами. Шляхи зараження вірусами. Складаємо доповідь. Малюнок вірусу та його «помешкання». |
15.09. |
|
|
|
Знайомлюся з бактеріями. Корисні та шкідливі бактерії. Захворювання, спричинені шкідливими бактеріями. Загадки. |
16.09. |
|
|
|
Які бувають явища природи? Сезонні явища природи. Вірш О. Трофімової «День став коротшим…». |
16.09. |
|
|
|
Вчуся розрізняти фізичні явища. Приклади фізичних явищ. Задачі на знаходження відстані. |
19.09. |
|
|
|
Вчуся розрізняти хімічні явища. Ознаки хімічних явищ. План. Переказую текст за планом. |
20.09. |
|
|
|
Вивчаю біологічні явища. Взаємозв’язок явищ у природі. Загадки. |
20.09. |
|
|
|
Опале листя: користь чи шкода. Утворення перегною. Середовище виникнення інфекцій. Складаємо повідомлення. |
21.09. |
|
|
|
Опале листя. Аплікація з опалого листя. |
22.09. |
|
|
|
Застосовую знання про природу. |
23.09. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
23.09. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
26.09. |
|
|
Обираю здоров’я |
||||
|
Вивчаю складники здоров’я. Здоровий спосіб життя. Спадковість. Вислови про здоров’я. |
27.09. |
|
|
|
Діагностую своє здоров’я. Імунітет. Розв’язування задач. |
27.09. |
|
|
|
Що впливає на твоє здоров’я? небезпечні для здоров’я дії. Діалог. |
28.09. |
|
|
|
Чому ми хворіємо? Причини хвороб. Робота над віршем. |
29.09. |
|
|
|
Шкіра: друг чи ворог. Віруси та бактерії. Правила особистої гігієни. Окличні речення. |
30.09. |
|
|
|
Інфекційні захворювання. Правила профілактики інфекційних захворювань. Ребуси. |
30.09. |
|
|
|
Неінфекційні захворювання. Причини захворювань людини. Розповідь про своє здоров’я. |
03.10. |
|
|
|
Впливу рухової активності на розвиток організму. Види рухової активності. Вислів. Розв’язування задач. |
04.10. |
|
|
|
Значення харчування для життя і здоров’я людини. Поживні речовини. Меню на день. Робота над віршем. |
04.10. |
|
|
|
Визначаю значення вітамінів. Авітаміноз. Робота над казкою. Прислів’я. |
05.10. |
|
|
|
Чи потрібні організму мікроелементи. Умови здорового харчування. Ребуси. |
06.10. |
|
|
|
Визначаю страви національної кухні. Українські страви. Робота з текстом. Розв’язування задач. |
07.10. |
|
|
|
Досліджую екологічно чисті продукти. Органічні продукти. Екологічне маркування. Вислови. |
07.10. |
|
|
|
Підсолодити чи ні? Користь і шкода цукру. Вчимося фантазувати: кінцівка казки. |
10.10. |
|
|
|
Чи корисна сіль? Соляна печера України. Значення солі для людини. Робота з текстом. |
11.10. |
|
|
|
Як зберегти зір? Органи чуття. Правила збереження зору. Приказки. |
11.10. |
|
|
|
Як зберегти слух? Сприйняття навколишнього світу. Правила збереження слуху. Спільнокореневі слова. |
12.10. |
|
|
|
Як зберегти органи смаку та нюху? Роль органів смаку та нюху. Правила збереження смаку та нюху. |
13.10. |
|
|
|
Аналізую емоції. Види емоцій. Позитивні та негативні емоції. Розповідь про випадки зі свого життя. |
14.10. |
|
|
|
Як природа впливає на емоції? Людина – творіння природи. Спілкування з природою. Робота з віршем. |
14.10. |
|
|
|
Традиції збереження здоров’я в родині. Активний і пасивний відпочинок. Обчислення добутків. Розповідь за планом. |
17.10. |
|
|
|
Застосовую знання про здоров’я. |
18.10. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
18.10. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
19.10. |
|
|
|
Технічні засоби: користь чи шкода? Раціональний розподіл часу. Робота з діаграмою. |
20.10. |
|
|
|
Інформація та ситуації, які несуть загрозу життю. Правдива і неправдива інформація. Правила протидії небажаним пропозиціям. |
21.10. |
|
|
|
Вивчаю правила користування джерелами водопостачання. Як заощадити воду? Розв’язування задач. Розповідь за малюнком. |
21.10. |
|
|
|
Пожежна безпека. Правила протипожежної безпеки. Робота над казкою. |
31.10. |
|
|
|
Чи небезпечний газ? Допомога постраждалому при отруєнні. Дієслова. Час дієслів. |
01.11. |
|
|
|
Звернення по допомогу в різні служби. Надзвичайні ситуації. |
01.11. |
|
|
|
Служби порятунку. Обчислення значень виразів. Іменники. Відмінки іменників. |
02.11. |
|
|
|
Визначаю небезпеку на вулиці. Безпечна поведінка. |
03.11. |
|
|
|
Визначаю небезпеку на вулиці. Дорожні знаки. |
04.11. |
|
|
|
Безпека під час активного дозвілля. Робота над віршем. |
04.11. |
|
|
|
Як уберегтися від травм. Малюнок предметів для катання. |
07.11. |
|
|
|
Як поводитися з незнайомими тваринами? Домашні і дикі тварини. Практичні поради. |
08.11. |
|
|
|
Поведінка в автономній ситуації на природі. Боротьба за виживання. Прислів’я. |
08.11. |
|
|
|
Безпечна поведінка в громадських місцях. Небезпечні ситуації. |
09.11. |
|
|
|
Вивчаю правила поведінки з підозрілими предметами. Вибухонебезпечні предмети. Правила поведінки з піротехнічними засобами. |
10.11. |
|
|
|
Корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки. Виправдані та невиправдані ризики. Як проводити свій вільний час? |
11.11. |
|
|
|
Застосовую знання про здоров’я. |
11.11. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
14.11. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
15.11. |
|
|
Я – людина |
||||
|
Мої духовні та матеріальні цінності. Спільні цінності. Складаємо розповідь «У чому цінність знань?». |
15.11. |
|
|
|
Мої захоплення. Здійснення мрій. |
16.11. |
|
|
|
Мої досягнення. Досягнення українців. |
17.11. |
|
|
|
Власні потреби. Потреби існування та розвитку. |
18.11. |
|
|
|
Якість життя людини. Самовиховання характеру. |
18.11. |
|
|
|
Час як рідкісний ресурс. Задачі на визначення часу. |
21.11. |
|
|
|
Вміння цінувати час. Малюнок на тему «Мій вільний час». |
22.11. |
|
|
|
Різні способи використання свого часу. Пріоритет. |
22.11. |
|
|
|
Поліпшую власні вміння. «Гнучкі навички». Оповідання, відгук. |
23.11. |
|
|
|
Успіх у навчанні та подолання труднощів. |
24.11. |
|
|
|
Корисні звички. Чек-лист. |
25.11. |
|
|
|
Застосовую знання про себе. |
25.11. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
28.11. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
29.11. |
|
|
Я – серед людей |
||||
|
Стосунки між людьми. Здорові стосунки. |
29.11. |
|
|
|
Визначаю родинні стосунки. Прислів’я. Їх зміст. |
30.11. |
|
|
|
Родина – найважливіша цінність. Розв’язування задач. |
01.12. |
|
|
|
Подружнє життя. Родинне дерево. Розв’язування задач. |
02.12. |
|
|
|
Дружні та ділові стосунки. Друзі. |
02.12. |
|
|
|
Взаємодію з іншими людьми. Правила В. Сухомлинського. Допомога та розуміння одне одного. |
05.12. |
|
|
|
Знайомлюся та спілкуюся. |
05.12. |
|
|
|
Правила знайомства. Робота над казкою. |
06.12. |
|
|
|
Будую дружні стосунки. Дієслова вжиті в переносному значенні. |
07.12. |
|
|
|
Правила дружби. Виготовлення новорічного подарунка. |
08.12. |
|
|
|
На що впливають друзі? Позитивний та негативний вплив друзів. Прислів’я. |
09.12. |
|
|
|
Визначаю вплив рішень та поведінки. Дружня компанія. Булінг. |
09.12. |
|
|
|
Вивчаю ситуації шкільного життя. Конфлікти. Складаємо розповідь за ситуацією. |
12.12. |
|
|
|
Вплив груп на безпеку людей. Переказ тексту за опорними словами. Розв’язування задач. |
13.12. |
|
|
|
Мережа Інтернет та безпека. Правила інтернет-безпеки. |
13.12. |
|
|
|
Спілкування в Інтернеті. Вчимося фантазувати. Малюнок комп’ютерних вірусів. Види речень. |
14.12. |
|
|
|
Створюю цінності в моїй спільноті. Життєві цінності. Важливість життєвих цінностей. |
15.12. |
|
|
|
Визначаю бажане майбутнє. Вчимося фантазувати про майбутнє. |
16.12. |
|
|
|
Визначаю бажане майбутнє. Екологічно чистий рідний край. |
16.12. |
|
|
|
Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність. Внутрішнє зобов’язання людини перед собою. |
19.12. |
|
|
|
Шукаю ідеї. Текст-міркування. Виготовлення подарунка на Різдво. |
20.12. |
|
|
|
Поведінка у довкіллі, яка приносить користь. Заходи для збереження природи. |
20.12. |
|
|
|
Людина – частина живої природи. Вплив людини на природу. |
21.12. |
|
|
|
Діагностувальна робота. |
22.12. |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Застосовую знання про людей. |
23.12. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок за І семестр. |
23.12. |
|
|