Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з предмету "Я досліджую світ" для 4 класу І семестр за підручником Вашуленка
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 (7 годин на тиждень)

 

Тема

Дата

Примітки

Повторення

  1.             

Правила поведінки під час шкільних і громадських заходів, в природному середовищі, під час використання обладнання для дослідження об’єктів природи.

Виконання діагностувальних завдань.

01.09.

 

  1.  

Тіла живої та неживої природи, тіла створені людиною. Дослідження об’єкта природи за планом чи інструкцією.

Виконання діагностувальних завдань.

02.09.

 

  1.  

Різноманітність та властивості тіл, речовин та явищ. Класифікація за певними ознаками рослин та тварин, тіл неживої природи.

Виконання діагностувальних завдань.

02.09.

 

  1.  

Класифікація за певними ознаками рослин і тварин, тіл неживої природи.

Виконання діагностувальних завдань.

05.09.

 

  1.  

Дослідження об’єкта природи за планом чи інструкцією.

Виконання діагностувальних завдань.

06.09.

 

  1.  

Умови, необхідні для життя людини. Режим дня. Складники здоров’я.

Виконання діагностувальних завдань.

06.09.

 

  1.  

Безпека руху. Звернення по допомогу в різні служби.

Виконання діагностувальних завдань.

07.09.

 

  1.  

Правила поведінки з підозрілими предметами. Вибухонебезпечні предмети. Піротехнічні засоби.

Виконання діагностувальних завдань.

08.09.

 

Я – дослідник/дослідниця природи

  1.  

Із чого все складається? Молекули і атоми. Властивості води. вчимося фантазувати. Казка за опорними словами.

09.09.

 

  1.  

Тіла та речовини. Природні та штучні талі і речовини. Розв’язування задач. Текст. План тексту.

09.09.

 

  1.  

Вивчаю будову речовин. Молекула кисню. Молекула води. складаємо розповідь за темою.

12.09.

 

  1.  

Досліджую властивості твердих тіл. Рідин і газів. Стани речовини. Загадки.

13.09.

 

  1.  

Як людина використовує речовини? Природні і штучні  матеріали. Текст. Ключові слова.

13.09.

 

  1.  

Поводжуся безпечно з речовинами. Термометр. Розв’язування задач.

14.09.

 

  1.  

Знайомлюся з вірусами. Шляхи зараження вірусами. Складаємо доповідь. Малюнок вірусу та його «помешкання».

15.09.

 

  1.  

Знайомлюся з бактеріями. Корисні та шкідливі бактерії. Захворювання, спричинені шкідливими бактеріями. Загадки.

16.09.

 

  1.  

Які бувають явища природи? Сезонні явища природи. Вірш О. Трофімової «День став коротшим…».

16.09.

 

  1.  

 

Вчуся розрізняти фізичні явища. Приклади фізичних явищ. Задачі на знаходження відстані.

19.09.

 

  1.  

Вчуся розрізняти хімічні явища. Ознаки хімічних явищ. План. Переказую текст за планом.

20.09.

 

  1.  

Вивчаю біологічні явища. Взаємозв’язок явищ у природі. Загадки.

20.09.

 

  1.  

Опале листя: користь чи шкода. Утворення перегною. Середовище виникнення інфекцій. Складаємо повідомлення.

21.09.

 

  1.  

Опале листя. Аплікація з опалого листя.

22.09.

 

  1.  

Застосовую знання про природу.

23.09.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

23.09.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

26.09.

 

Обираю здоров’я

  1.  

Вивчаю складники здоров’я. Здоровий спосіб життя. Спадковість. Вислови про здоров’я. 

27.09.

 

  1.  

Діагностую своє здоров’я. Імунітет. Розв’язування задач.

27.09.

 

  1.  

Що впливає на твоє здоров’я? небезпечні для здоров’я дії. Діалог. 

28.09.

 

  1.  

Чому ми хворіємо? Причини хвороб. Робота над віршем. 

29.09.

 

  1.  

Шкіра: друг чи ворог. Віруси та бактерії. Правила особистої гігієни. Окличні речення.

30.09.

 

  1.  

Інфекційні захворювання. Правила профілактики інфекційних захворювань. Ребуси.

30.09.

 

  1.  

Неінфекційні захворювання. Причини захворювань людини. Розповідь про своє здоров’я.

03.10.

 

  1.  

Впливу рухової активності на розвиток організму. Види рухової активності. Вислів. Розв’язування задач.

04.10.

 

  1.  

Значення харчування для життя і здоров’я людини. Поживні речовини. Меню на день. Робота над віршем.

04.10.

 

  1.  

Визначаю значення вітамінів. Авітаміноз. Робота над казкою. Прислів’я.

05.10.

 

  1.  

Чи потрібні організму мікроелементи. Умови здорового харчування. Ребуси.

06.10.

 

  1.  

Визначаю страви національної кухні. Українські страви. Робота з текстом. Розв’язування задач.

07.10.

 

  1.  

Досліджую екологічно чисті продукти. Органічні продукти. Екологічне маркування. Вислови.

07.10.

 

  1.  

Підсолодити чи ні? Користь і шкода цукру. Вчимося фантазувати: кінцівка казки.

10.10.

 

  1.  

Чи корисна сіль? Соляна печера України. Значення солі для людини. Робота з текстом.

11.10.

 

  1.  

Як зберегти зір? Органи чуття. Правила збереження зору. Приказки.

11.10.

 

  1.  

Як зберегти слух? Сприйняття навколишнього світу. Правила збереження слуху. Спільнокореневі слова.

12.10.

 

  1.  

Як зберегти органи смаку та нюху? Роль органів смаку та нюху. Правила збереження смаку та нюху.

13.10.

 

  1.  

Аналізую емоції. Види емоцій. Позитивні та негативні емоції. Розповідь про випадки зі свого життя.

14.10.

 

  1.  

Як природа впливає на емоції? Людина – творіння природи. Спілкування з природою. Робота з віршем.

14.10.

 

  1.  

 

Традиції збереження здоров’я в родині. Активний і пасивний відпочинок. Обчислення добутків. Розповідь за планом.

17.10.

 

  1.  

Застосовую знання про здоров’я.

18.10.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

18.10.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

19.10.

 

  1.  

Технічні засоби: користь чи шкода? Раціональний розподіл часу. Робота з діаграмою.

20.10.

 

  1.  

Інформація та ситуації, які несуть загрозу життю.  Правдива і неправдива інформація. Правила протидії небажаним пропозиціям.

21.10.

 

  1.  

Вивчаю правила користування джерелами водопостачання. Як заощадити воду? Розв’язування задач. Розповідь за малюнком.

21.10.

 

  1.  

Пожежна безпека. Правила протипожежної безпеки. Робота над казкою.

31.10.

 

  1.  

Чи небезпечний газ? Допомога постраждалому при отруєнні. Дієслова. Час дієслів.

01.11.

 

  1.  

Звернення по допомогу в різні служби. Надзвичайні ситуації.

01.11.

 

  1.  

Служби порятунку. Обчислення значень виразів. Іменники. Відмінки іменників.

02.11.

 

  1.  

 

Визначаю небезпеку на вулиці. Безпечна поведінка.

03.11.

 

  1.  

Визначаю небезпеку на вулиці. Дорожні знаки.

04.11.

 

  1.  

Безпека під час активного дозвілля. Робота над віршем.

04.11.

 

  1.  

Як уберегтися від травм. Малюнок предметів для катання.

07.11.

 

  1.  

Як поводитися з незнайомими тваринами? Домашні і дикі тварини. Практичні поради.

08.11.

 

  1.  

Поведінка в автономній ситуації на природі. Боротьба за виживання. Прислів’я.

08.11.

 

  1.  

Безпечна поведінка в громадських місцях. Небезпечні ситуації.

09.11.

 

  1.  

Вивчаю правила поведінки з підозрілими предметами. Вибухонебезпечні предмети. Правила поведінки з піротехнічними засобами.

10.11.

 

  1.  

Корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки. Виправдані та невиправдані ризики. Як проводити свій вільний час?

11.11.

 

  1.  

Застосовую знання про здоров’я.

11.11.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

14.11.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

15.11.

 

Я – людина

  1.  

Мої духовні та матеріальні цінності. Спільні цінності. Складаємо розповідь «У чому цінність знань?».

15.11.

 

  1.  

Мої захоплення. Здійснення мрій.

16.11.

 

  1.  

Мої досягнення. Досягнення українців.

17.11.

 

  1.  

Власні потреби. Потреби існування та розвитку.

18.11.

 

  1.  

Якість життя людини. Самовиховання характеру.

18.11.

 

  1.  

Час як рідкісний ресурс. Задачі на визначення часу.

21.11.

 

  1.  

Вміння цінувати час. Малюнок на тему «Мій вільний час».

22.11.

 

  1.  

Різні способи використання свого часу. Пріоритет.

22.11.

 

  1.  

Поліпшую власні вміння. «Гнучкі навички». Оповідання, відгук.

23.11.

 

  1.  

Успіх у навчанні та подолання труднощів.

24.11.

 

  1.  

Корисні звички. Чек-лист.

25.11.

 

  1.  

Застосовую знання про себе.

25.11.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

28.11.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань.

29.11.

 

Я – серед людей

  1.  

Стосунки між людьми. Здорові стосунки.

29.11.

 

  1.  

Визначаю родинні стосунки. Прислів’я. Їх зміст.

30.11.

 

  1.  

Родина – найважливіша цінність. Розв’язування задач.

01.12.

 

  1.  

Подружнє життя. Родинне дерево. Розв’язування задач.

02.12.

 

  1.  

Дружні та ділові стосунки. Друзі.

02.12.

 

  1.  

Взаємодію з іншими людьми. Правила В. Сухомлинського. Допомога та розуміння одне одного.

05.12.

 

  1.  

Знайомлюся та спілкуюся.

05.12.

 

  1.  

Правила знайомства. Робота над казкою.

06.12.

 

  1.  

Будую дружні стосунки. Дієслова вжиті в переносному значенні.

07.12.

 

  1.  

Правила дружби. Виготовлення новорічного подарунка.

08.12.

 

  1.  

На що впливають друзі? Позитивний та негативний вплив друзів. Прислів’я.

09.12.

 

  1.  

Визначаю вплив рішень та поведінки. Дружня компанія. Булінг. 

09.12.

 

  1.  

Вивчаю ситуації шкільного життя. Конфлікти. Складаємо розповідь за ситуацією.

12.12.

 

  1.  

Вплив груп на безпеку людей. Переказ тексту за опорними словами. Розв’язування задач.

13.12.

 

  1.  

Мережа Інтернет та безпека. Правила інтернет-безпеки.

13.12.

 

  1.  

Спілкування в Інтернеті. Вчимося фантазувати. Малюнок комп’ютерних вірусів. Види речень.

14.12.

 

  1.  

Створюю цінності в моїй спільноті. Життєві цінності. Важливість життєвих цінностей.

15.12.

 

  1.  

Визначаю бажане майбутнє. Вчимося фантазувати про майбутнє.

16.12.

 

  1.  

Визначаю бажане майбутнє. Екологічно чистий рідний край.

16.12.

 

  1.  

Шукаю ідеї. Визначаю їх цінність. Внутрішнє зобов’язання людини перед собою.

19.12.

 

  1.  

Шукаю ідеї. Текст-міркування. Виготовлення подарунка на Різдво.

20.12.

 

  1.  

Поведінка у довкіллі, яка приносить користь. Заходи для збереження природи.

20.12.

 

  1.  

Людина –  частина живої природи. Вплив людини на природу.

21.12.

 

  1.  

Діагностувальна робота.

22.12.

 

  1.  

Аналіз діагностувальної роботи. Застосовую знання про людей.

23.12.

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок за І семестр.

23.12.

 

 

doc
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку